با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم؟

0
5/5 - (1 امتیاز)

با یک جفت کفش پاشنه بلند خوب، احساس زنانگی، قدرت و شیک بودن را به استایل خود هدیه دهید. تصور اغلب خانم­ها این است که کفش­های پاشنه بلند تنها برای مراسم رسمی و مجالس مورد استفاده قرار می­گیرند اما نگران نباشید هنگامی که بدانید چطور انواع کفش های پاشنه بلند را با شلواری مناسب ست کنید، می­توانید آنها را به صورت غیر رسمی، کژوآل و مدرن نیز استفاده کنید. پس با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ست کردن کفش­های پاشنه بلند با شلوار مناسب آن آشنا کنیم تا دیگر نگران سوال­هایی از قبیل: آیا کفش­های پاشنه بلند من برای این مناسبت زیادی نیست؟ یا آیا مردم به خاطر کفش­های پاشنه بلندم زیادی به من خیره شدند و…

نحوه ست کردن کفش پاشنه بلند با شلوار مناسب

کفش­های پاشنه بلند معمولا به کفش­هایی با پاشنه­ های 7 تا 13 سانتی­متر و یا بیشتر اطلاق می­شود. البته توصیه ما به شما این است که به طور مداوم و طولانی مدت از کفش­های پاشنه بلند استفاده نکنید اما به دلیل علاقه وافر خانم­ها به کفش­های پاشنه بلند در ادامه بهترین شلوارها را برای ست کردن با انواع کفش­های پاشنه بلند معرفی می­کنیم.

پیشنهاد مطالعه: با کفش پاشنه بلند چه مانتویی بپوشیم

ست کفش پاشنه بلند با شلوار مام استایل

شلوارهای مام استایل بسیار راحت و کاربردی می­باشند و از ترند ترین شلوارها هستند که شما می­توانید برای داشتن یک استایل غیر رسمی آنها را با کفش پاشنه بلند خود ست کنید.

ست کفش پاشنه بلند با شلوار جین اسکینی

اگر یک قرار عاشقانه دارید کفش پاشنه بلند خود را با شلوار جین جذب یا همان شلوار جین اسکینی ست کنید. اکثر خانم­ها شلوار اسکینی را در کمد لباس خود دارند بنابراین جای هیچ نگرانی نیست.

خرید جدیدترین مدل های شلوار از دیجی کالا

ست کفش پاشنه بلند با شلوار بوت کات

شلوار بوت کات در واقع مدلی از شلوار دمپا گشاد است با اندکی تفاوت جزئی. شما می­توانید شلوار بوت کات را چه در مدل­های جین و یا پارچه­ای به راحتی با کفش پاشنه بلند خود ست کنید.

ست کفش پاشنه بلند با شلوارهای پارچه ­ای راسته

اگر تمایل دارید استایلی رسمی و یا نیمه رسمی داشته باشید و خودتان را برای مناسب­های مهم آماده کنید بهتر است از شلوارهای پارچه­ای راسته استفاده کنید. اگر ترکیب مناسبی از کفش پاشنه بلند خود با کت یا مانتو و شلوار ایجاد کنید و جنس و رنگ آنها را به بهترین نحو باهم هماهنگ کنید باید به شما بگویم استایلی جادویی را برای خود ایجاد می­کنید که شما را کاملا شیک، جذاب و خاص نشان می­دهد.

پیشنهاد مطالعه: با مانتو ژاکارد چه شلواری بپوشیم

ست کفش پاشنه بلند با لگ چرم

چرم انتخاب جذاب جسورانه و شیکی برای خانم­ها است. شاید تصور کنید که ست لگ چرم با کفش پاشنه بلند انتخاب مناسبی نیست اما باید به شما بگویم کاملا اشتباه می­کنید. یکی از استایل­های زمستانی شیک برای خانم­ها ست کردن کفش پاشنه بلند با لگ چرم زنانه است که با ترکیب یک کت چرم کوتاه بهترین گزینه برای مهمانی­ها می­باشد. ست لگ چرم با کفش پاشنه بلند به همراه کراپ و نیم تنه نیز می­تواند جزو انتخاب­های شما باشد.

ست کفش پاشنه بلند با شلوار واید لگ

توجه داشته باشید که شلوارهای واید لگ چیزی بین شلوار بگ و دامن شلوار هستند و آزادی بیشتری دارند. ست یک مانتوی بلند با شلوار واید لگ به همراه کفش پاشنه بلند می­تواند استایل جذابی را برای شما فراهم کند.

خرید جدیدترین مدل های شلوار از دیجی کالا

چند قانون نانوشته برای کفش­های پاشنه بلند

کفش­های پاشنه بلند را با شلوار ورزشی نپوشید! پوشیدن شلوار ورزشی با کفش­های پاشنه بلند یک کار عجیب و غریب است پس هرگز این اشتباه را انجام ندهید.

شلوارک­ها از جمله لباس­هایی هستند که با کفش­های بدون پاشنه جلوه زیباتری دارند. شلوارک یک لباس راحت برای تابستان و روزهای گرم سال است که با صندل و کفش­های بدون پاشنه بسیار استایل جذابی هستند.

خلاصه

کفش پاشنه بلند با همه دردسرهایش مورد علاقه اکثر خانم­ها است و جایگاه ویژه­ ای در کمد لباس خانم­ها دارد. اما باید توجه داشته باشید که در استفاده از کفش­های پاشنه بلند نکات بسیار ظریفی وجود دارد که باید آنها را بدانید تا بتوانید با شلوارهای مناسبی آنها را ست کنید. مثلا ست کفش پاشنه بلند با شلوار پارچه­ ای راسته برای استایل­های رسمی مناسب است و ست آنها با انواع شلوارهای جین همچون: اسکینی، بوت کات و … می­تواند استایلی غیر رسمی و کژوآل را برای شما فراهم کند. بنابراین با دانستن همه این نکات صدای تق تق کفش پاشنه بلند شما می­تواند همه جا به گوش برسد.

پیشنهاد مطالعه: با صندل چه شلواری بپوشیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.