با مانتو ژاکارد چه شلواری بپوشیم؟

0
4/5 - (5 امتیاز)

اگر به دنیای مد و فشن علاقه دارید حتما نام ژاکارد را شنیده ­اید. مدل مانتوی ژاکارد طرح جدیدی نیست اما آنقدر جذاب و پرکاربرد است که از ترندترین مانتوهای چندین سال اخیر است. مدل مانتوی ژاکارد با توجه به تنوع رنگ و جنس پارچه­ هایش می­تواند برای هر مجالس و استفاده ­ای مناسب باشد به خصوص برای فصل بهار و تابستان. در ادامه شما را با انواع مانتوهای ژاکارد و نحوه ست کردن آنها با شلوار مناسب آشنا می­کنیم.

ست کردن مانتوی طرح مشکی مجلسی ژاکارد با شلوار

رنگ مشکی برای ما ایرانی­ها در انواع مراسم­ های جشن و عزا رسمیت دارد و بسیار پرکاربرد است. علاوه بر آن رنگ طلایی مانتوی مجلسی ژاکارد نیز از ترندهای مانتوی سال است. مانتوی مجلسی ژاکارد را می­توان در مجالسی که امکان پوشیدن لباس شب وجود ندارد استفاده کرد. بهترین گزینه برای ست کردن مانتوی مجلسی ژاکارد شلوار پارچه ­ای است. اگر مانتوی ژاکارد شما کوتاه است می­توانید از شلوار پارچه ­ای بگ و یا دمپا گشاد استفاده کنید و اگر مانتوی ژاکارد شما بلند است بهترین گزینه برای شما شلوار پارچه­ ای راسته می­باشد. باید توجه داشته باشید که جنس پارچه مانتوی ژاکارد و شلوار تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: با صندل چه شلواری بپوشیم

ست کردن مانتوی ژاکارد پفکی با شلوار

مانتوی ژاکارد پفکی نسبت به سایر مدل­ها دارای برجستگی­های بیشتری می­باشد. بنابراین بهترین گزینه برای ست کردن مانتوی ژاکارد پفکی، شلوارهای پارچه­ای راسته، دمپا گشاد در طرح­های ساده است. اما اگر می­خواهید استایلی کژوآل داشته باشید می­توانید از شلوارهای جین تیره نیز استفاده کنید. اما اگر می­خواهید جسورانه­ تر عمل کنید مانتوی ژاکارد پفکی را با شلوارهای جین زاپ­دار بپوشید و جلوه­ای منحصر به فرد به استایل خود ببخشید.

خرید پرفروش ترین مدل شلوارها از دیجی کالا

ست کردن مانتوی ژاکارد ارگانزا با شلوار

مانتوی ژاکارد ارگانزا از مدل مانتوهای نازک و بدن نما می­باشد. این نوع مانتوها معمولا دارای آسترهای کشی هستند و برای پوشیدن در روزهای سرد مناسب می­باشند. اما اگر بدون آستر باشند شما می­توانید آنها را با یک شونیز زیبا و شلوارهای پارچه­ای رنگی کوتاه، شلوار برمودا، شلوار جین و دمپا گشاد ست کنید. دقت کنید که روشن و تیره بودن رنگ شلوار شما باید هماهنگ با مانتوی ژاکارد شما باشد. چون استایلی جذاب، خاص و زیبا به استایل شما می­دهد. اما اگر می­خواهید بسیار جسورانه و متفاوت جلوه کنید می­توانید از رنگ­های متضاد برای شلوار خود استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: با شلوار راسته چه کفشی بپوشیم

ست کردن مانتوی ژاکارد یاخما با شلوار

مانتوی ژاکارد یاخما نیز کمی بدن نما می­باشد اما نسبت به مدل ارگانزا رسمی­ تر است. بنابراین همواره سعی کنید برای ست کردن مانتوی ژاکارد یاخما از شلوارهای پارچه­ ای راسته و دمپا استفاده کنید. دقت کنید تا شلوارهای شما ساده و تک رنگ باشند تا مانتوی شما جلوه بیشتری داشته باشد.

مانتوی ژاکارد طرح ­دار یا ساده را با چه شلواری بپوشیم؟

اگر اندامی متناسب دارید انتخاب شما برای انواع مانتوهای ساده یا طرح­دار ژاکارد کاملا زیاد است. و گزینه طلایی برای شما مانتوهای ژاکارد دو رنگ می­باشد. اما اگر لاغر و استخوانی هستید بهتر است از مانتوهای ژاکارد طرح­دار و برجسته استفاده کنید و اگر دارای اضافه وزن می­باشد مدل­های ساده مانتوی ژاکارد را در نظر بگیرید چون گشاد بودن این مانتو موجب می­شود برجستگی­ های اندام شما کمتر به چشم بیاید. اگر مانتوی ژاکارد شما مجلسی نیست می­توانید آنها را به راحتی با شلوارهای جین، شلوارهای مام فیت و شلوارهای جذب ست کنید. شلوارهای بگ و دمپا گشاد نیز گزینه­ های عالی برای انواع مانتو ژاکاردهای ترند سال می­باشند.

پیشنهاد مطالعه: با کفش مشکی چه شلواری بپوشیم

مدل­های کوتاه یا بلند مانتو ژاکارد را با چه شلوارهایی ست کنیم؟

اگر قد کوتاهی دارید از مانتو ژاکاردهای کوتاه استفاده کنید و آنها را به راحتی با شلوارهای جین و دمپا ست کنید. اما اگر قد متوسط و بلندی دارید می­توانید از مانتو ژاکاردهای بلند همراه با شلوارهای مام فیت و جین استفاده کنید.

خرید بهترین مدل های شلوار از دیجی کالا

خلاصه

همواره در انتخاب مانتوی ژاکارد به جنس پارچه و نوع فصل مورد استفاده دقت کنید. شاید مانتوهای ژاکارد از تنوع بسیاری برخوردار باشند اما نکات ظریفی در پوشیدن آنها وجود دارد که باید به آنها دقت کنید تا استایلی منحصر به فرد و زیبا داشته باشید در غیر این صورت تنها استایلی درهم ریخته و شلوغ خواهید داشت. شلوارهای جین، مام فیت، دمپا گشاد و پارچه ­ای برای ست کردن مانتوهای ژاکارد بهترین گزینه هستند تا استایل شما را در هر مکان و فصلی که باشید جذاب و شیک نمایش دهند.

پیشنهاد مطالعه: چه رنگ کفشی به همه لباسی میاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.