بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور

0
5/5 - (1 امتیاز)

اگر علاقه‌مند به تماشای فیلم و سریال‎های خارجی باشید، می‌دانید که پیدا کردن سایت‏‌های رایگان که بتوانید فیلم یا سریال موردنظر خود را بدون دردسر دانلود کنید، کمی دشوار است. در این مقاله بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی انلاین را معرفی می‌کنیم و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‎دهیم. سایت‌های معرفی شده آرشیو نسبتا کاملی از فیلم‌ها و سریال‎های ایرانی، اروپایی، آمریکایی، کره‌ای، هندی و غیره را در اختیار دارند و آن‌‏ها را بدون سانسور منتشر می‎کنند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور آشنا شوید.

بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور

در ادامه این مطلب به معرفی بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور می پردازیم.

آپ تی وی

آپ تی وی

اگر به دنبال بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور آنلاین هستید، به سایت آپ تی وی مراجعه کنید. این سایت جدیدترین فیلم‎ها و سریال‎های خارجی را در اختیار شما قرار می‎دهد و یکی از بروزترین سایت‏‎ها در این زمینه می‌باشد. آپ تی وی یک سایت قانونی است و بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‎کند. بنابراین، می‌توانید فیلم‏‌های خارجی این سایت‎ را بدون نگرانی به همراه خانواده تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید. تعدادی از فیلم‌های خارجی آپ تی وی دوبله شده هستند و بقیه آن‌ها نیز زیرنویس چسبیده دارند. شما می‌توانید به راحتی فیلم را ببینید و نیاز نیست زیرنویس آن را به طور جداگانه دانلود کنید. آپ تی وی سریال‎های در حال پخش پلتفرم‌های ایرانی را نیز به شما معرفی می‎کند و به همراه لینک دانلود در اختیارتان قرار می‎دهد.

 آدرس سایت: https://www.uptvs.com

اینستاگرام: uptv.co

کانال تلگرام: uptvsco

مووی لند

مووی لند

مووی لند، سایت دیگری است که می‌توانید فیلم و سریال‎های خارجی را از آن دانلود کنید. این سایت فیلم‌های ایرانی، ترکی، کره‌ای، هندی و … را به صورت دسته‎بندی شده در اختیار مخاطب قرار می‎دهد و بروزترین سریال‌ها را دارد. در مووی لند علاوه بر فیلم و سریال می‌توانید جدیدترین انیمیشن‎ها و جذاب‌ترین مستندها را نیز دانلود و تماشا کنید. این سایت نیز به صورت قانونی فعالیت می‎کند و سریال‏‌های در حال پخش ایرانی را با لینک خرید در اختیار شما قرار می‌دهد.

آدرس سایت: https://movielandz.com

 اینستاگرام: movieland.cc

کانال تلگرام: movieland_cc

آپ مدیا

آپ مدیا

آپ مدیا سایت دیگری است که فیلم‌ها و سریال‏‌های ایرانی و خارجی و انیمیشن‌ها را به صورت رایگان در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. سریال‎ها به صورت منظم آپدیت می‎شود و قسمت‎های جدید آن بر روی سایت قرار می‌گیرد. اگر علاقه‌مند به تماشای سریال‎های فیلیمو، نماوا و دیگر پلتفرم‌های ایرانی هستید، می‌توانید به راحتی از طریق سایت آپ مدیا به آن دسترسی داشته باشید.

آدرس سایت: https://upmedia.movie/

گپ فیلم

گپ فیلم

گپ فیلم را می‌توان بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور رایگان معرفی کرد. این سایت آرشیو کاملی از فیلم و سریال‎های قدیمی را جمع‌آوری کرده و مجموعه‌ای از بروزترین فیلم‌ و سریال‌های داخلی را نیز در اختیار دارد. برخی از فیلم‌های خارجی این سایت با دوبله فارسی منتشر می‌شوند و تماشا را برای کاربر آسان می‎کنند. گپ فیلم یک اپیلیکیشن نیز دارد. شما می‌توانید اپ گپ فیلم را از بازار، مایکت یا گوگل‌پلی دانلود کرده و فیلم‌ها و سریال‎ها را بر روی گوشی یا تلویزیون خود تماشا کنید.

آدرس سایت: https://www.gapfilm.ir/

دانلود روزانه

دانلود روزانه

دانلود روزانه سایت دیگری است که در لیست بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور دوبله فارسی قرار می‌دهیم. این سایت بروزترین فیلم‌های ایرانی و خارجی را دارد و امکان دانلود با کیفیت‌های مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. فیلم‎های خارجی این سایت با دوبله فارسی یا زیرنویس چسبیده ارائه می‎شوند. شما به راحتی می‌توانید نام فیلم موردنظر خود را در این سایت جستجو کنید و دانلود نمایید.

آدرس سایت: https://dlrozaneh.ir

کانال تلگرام: dlrozanee

فیلم تو مووی

فیلم تو مووی

فیلم تو مووی فیلم‎ها و سریال‎های روز دنیا را دارد و با کیفیت‎های مختلف در اختیار کاربر قرار می‎دهد. دسته‎بندی فیلم‎های این سایت به صورت سال انتشار آن می‎باشد. فیلم تو مووی، فیلم‌ها را از سال 1921 تا 2024 دسته‎بندی کرده و یک دسته‌بندی نیز بر اساس ژانر فیلم دارد. علاوه بر این، می‎توانید لیستی از 250 فیلم برتر دنیا را نیز در این سایت ببینید و تماشا کنید.

آدرس سایت: https://www.film2movie.asia

کانال تلگرام: myfilm2moviez

مووینه

مووینه

مووینه، بهترین فیلم‌ها و سریال‌های دنیا را جمع‎آوری کرده و با کیفیت‎های مختلف بر روی سایت قرار داده است. فیلم‎های خارجی به همراه زیرنویس ارائه شده و سریال‎ها نیز به طور منظم به روز می‎شوند. دسته‎بندی این سایت بر اساس ژانر انجام شده و جستجوی بسیار راحتی دارد. اگر به دنبال بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور دوبله فارسی هستید، مووینه بهترین انتخاب برای شماست.

آدرس سایت:  https://www.movineh.ir

فیلمکیو

فیلمکیو

فیلمکیو را می‌توان به عنوان بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور معرفی کرد. این سایت فیلم‌‏ها و سریال‎های بروز دنیا را بدون حذفی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و تقریبا 90 درصد فیلم‌های آن رایگان می‎باشد. در فیلمکیو می‏‌توانید جدیدترین فیلم‎ها و سریال‎های دنیا  را با بهترین کیفیت و به همراه زیرنویس مربوط به آن دانلود کنید. فیلمکیو امکان تماشای فیلم به صورت آنلاین را نیز برای مخاطب فراهم کرده است.

آدرس سایت: https://filmkio.run/

اینستاگرام: filmkio

کانال تلگرام: filmkio

دیجی موویز

دیجی موویز

دیجی موویز، سایت دیگری است که در لیست بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور رایگان قرار می‎دهیم. این سایت جدیدترین و بروزترین فیلم‏‎های خارجی را همراه با زیرنویس برای مخاطب قرار می‎دهد و هیچ‌گونه حذفی ندارد. اگر به دنبال نسخه اصلی فیلم‎ها هستید، به راحتی می‎توانید در دیجی موویز پیدا کنید. دیجی موویز علاوه دسته‌بندی فیلم‌‏ها و سریال‎ها بر اساس ژانر، یک دسته‎بندی دیگر نیز دارد. اگر به کارهای یک هنرمند خاص علاقه‌مندید، می‌توانید هنرمند موردنظر خود را در لیست بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن یا بهترین کارگردان جستجو کنید و فهرستی از فیلم‎های او را در اختیار داشته باشید.

آدرس سایت: https://digimoviez.com/

اینستاگرام: digimoviez

کانال تلگرام: digimoviez

ایکس فیلمز

ایکس فیلمز

ایکس فیلمز، گزینه دیگری است که در لیست بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور انلاین قرار می‏‌گیرد. این سایت جدیدترین فیلم‌های سینمایی و سریال‌های کره‌ای، اروپایی و آمریکایی را با بالاترین کیفیت در اختیار مخاطب قرار می‎دهد. در ایکس فیلمز می‎توانید طیف گسترده‌‏ای از فیلم‏‌های اکشن، درام، کمدی، ترسناک، عاشقانه و مستند را با دوبله و زیرنویس فارسی ببینید و لذت ببرید.

آدرس سایت: https://xfilmz.xyz

اینستاگرام: xfilmz.top

کانال تلگرام: Xfilmz1

الماس مووی

الماس مووی

اگر به دنبال بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور رایگان هستید، الماس مووی بهترین انتخاب است. این سایت هیچ هزینه‌ای بابت اشتراک از مخاطب دریافت نمی‎کند و کاملا رایگان است. در واقع رایگان بودن این سایت یکی از مهم‌ترین مزیت‌‏های آن محسوب می‎شود. الماس مووی فیلم‏‌ها را بدون حذفی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و دارای اپلیکیشن نیز می‌باشد. فیلم‏‌هایی که در الماس مووی منتشر می‎شوند، دوبله فارسی ندارد.

آدرس سایت: https://almasmovie.website/

کانال تلگرام: almasmoviechannel

فیلم تو سریال

فیلم تو سریال

فیلم تو سریال سایت دیگری است که می‌توانید فیلم و سریال‎های ایرانی و خارجی را از آن دانلود و مشاهده نمایید. این سایت کاملا بروز بوده و جدیدترین فیلم‎ها را با کیفیت‏‌های مختلف به اشتراک می‎گذارد. اگر به تماشای فیلم‌ها و سریال‎های ایرانی که از پلتفرم‌هایی مانند فیلیمو، فیلم‌نت یا نماوا پخش می‎شوند علاقه‌مندید، می‌توانید آن را خریداری کنید و با پرداخت مبلغی، لینک دانلود را دریافت نمایید. فیلم تو سریال امکان پخش آنلاین را نیز برای مخاطب فراهم می‌‏کند.

آدرس سایت: https://www.film2serial.ir

اینستاگرام: film2serial

کانال تلگرام: film2serial_ir

هکس دانلود

هکس دانلود

اگر به فیلم‎های کره‌ای علاقه‌مندید، سری به سایت هکس دانلود بزنید. این سایت مجموعه‌ای از فیلم‎های کره‎ای را جمع‌آوری کرده و به همراه زیرنویس در اختیار مخاطب قرار می‎دهد. در این سایت می‎توانید فیلم‌ها و سریال‎ها را بر اساس ژانر جستجو کنید و فیلم‌های ایرانی را نیز ببینید. دو کالکشن نیز در این سایت وجود دارد که شامل 250 فیلم برتر و 250 سریال برتر می‎باشد.

آدرس سایت: https://hexdl.com/

اینستاگرام: hexdownload

سی نما

سی نما

سی نما، بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور است. این سایت آرشیو کاملی دارد و فیلم‎ها و سریال‎های خارجی را بدون هیچ‌گونه حذفی در اختیار مخاطب قرار می‎دهد. برای تماشای فیلم‎ها و سریال‎های این سایت باید اشتراک تهیه کنید. آن‌گاه می‎توانید جدیدترین‌ فیلم‎های سینمای جهان را با کیفیت بالا و زیرنویس فارسی ببینید و لذت ببرید. سایت سی‌نما امکان تماشای آنلاین را فراهم کرده و دارای اپلیکیشن اختصاصی نیز می‏‌باشد.

آدرس سایت: https://30nama.com/

اینستاگرام: officialcinama

آوا مووی

آوا مووی

آوا مووی، سایت دیگری است که فیلم‌ها را بدون حذفی و سانسور پخش می‎کند. این سایت دسته‌بندی جالبی دارد. شما می‎توانید در منوی سایت، قسمت بخش‎ها، لیستی از فیلم‌ها، سریال‌ها، فیلم‌های دوبله، سریال‌های دوبله، باکس آفیس،  250 فیلم برتر، 250 سریال برتر، سریال کره‌ای، لیست انیمه‌ها، سریال در حال پخش، سریال تمدید شده و سریال به پایان رسیده را داشته باشید و گزینه موردنظر خود را به  راحتی انتخاب کنید. دسته‌بندی هنرمندان نیز به شما کمک می‏‌کند تا لیستی از فیلم‌ها و سریال‌های بازیگر یا کارگردان موردعلاقه خود را ببینید و بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید. برای دانلود فیلم و تماشای آنلاین در سایت آوا مووی نیاز به خرید اشتراک دارید.

آدرس سایت: https://avamovie.shop/

اینستاگرام: avamovie_in

کانال تلگرام: avamovie_in

زر فیلم

زر فیلم

زرفیلم گزینه دیگری است که در لیست بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور قرار می‎دهیم. آرشیو این سایت بیش از 5000 سریال و 15000 فیلم سینمایی دارد و ژانرهای مختلف را شامل می‎شود. مخاطبان می‏‌توانند با خرید اشتراک به این آرشیو دسترسی داشته باشند و فیلم‏‌ها را با کیفیت‎های مختلف به همراه زیرنویس دانلود کنند. زرفیلم بروزترین سریال‎های دنیا را با مخاطب به اشتراک گذاشته و سایت را به طور منظم آپدیت می‎کند.

آدرس سایت: https://zarfilm.com/

کانال تلگرام: zarfilmz

اینستاگرام: zarfilm_com

نیکی دیلی

نیکی دیلی

نیکی دیلی یکی از سایت‌های قانونی دانلود فیلم در ایران است. این سایت سریال‎های پخش‎شده در پلتفرم‎های ایرانی را با دریافت مبلغی در اختیار مخاطب قرار می‎دهد و فیلم‎‏ها و سریال‌های خارجی را نیز شامل می‎شود. فیلم‎‏های خارجی به دو صورت زبان اصلی و دوبله فارسی بر روی این سایت قرار می‎گیرند. نیکی دیلی مخاطبانی که قصد تماشای آنلاین را دارند را به سایت فیلم‎نو هدایت می‎کند. حجم مصرفی اینترنت در سایت فیلم‌نو به صورت نیم‎‏بها محاسبه می‎شود.

آدرس سایت: https://www.niikidaily.info/

دراما دی ال

دراما دی ال

دراما دی ال، بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور رایگان برای افرادی است که به فیلم و سریال کره‌ای، چینی و تایلندی علاقه‌مندند. در این سایت می‌توانید آرشیو جذابی از فیلم‏‌های کره‎ای را در اختیار داشته باشید و جدیدترین سریال‌ها را دنبال کنید. فیلم‌‏های این سایت با زیرنویس ارائه می‎شوند و برخی از آن‏‌ها نیز دوبله فارسی دارند. دراما دی ال لینک تمام فیلم‎ها را در کانال تلگرام خود نیز قرار می‌دهد.

آدرس سایت: https://www.dlday.click/

کانال تلگرام: DramaDLL

دی ال فارس

دی ال فارس

دی ال فارس، بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور دوبله فارسی است. این سایت آرشیو گسترده‌ای از فیلم‌ها و سریال‎های ایرانی و خارجی را در اختیار دارد و دارای رسانه کودک و نوجوان نیز می‎باشد. در این سایت می‌توانید به انواع فیلم‌‏های ایرانی، ترکی، هندی، کره‎ای و آمریکایی به صورت دسته‌بندی شده دسترسی داشته باشید و برخی از فیلم‌ها را نیز با دوبله فارسی تماشا کنید. دی ال فارس دوبله اختصاصی دارد و امکان تماشای آنلاین را نیز در اختیار مخاطب قرار می‎دهد.  برای دسترسی راحت‌تر به فیلم‌‏ها می‎توانید اپلیکیشن دی ال فارس را از مایکت یا بازار دانلود کنید و روی گوشی همراه خود نصب نمایید.

آدرس سایت: https://dlfars.ir/

اینستاگرام: dlfars_pw

انی پلاس

انی پلاس

انی پلاس، بهترین سایت دانلود انیمه است. اگر اهل تماشای انیمه هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به انی پلاس بزنید و آرشیو بی‌‏نظیر آن را ببینید. انی پلاس فیلم‌‏های خود را به صورت کاملا رایگان منتشر کرده و امکان تماشای آنلاین را نیز برای کاربران فراهم می‎کند. این سایت کاملا به روز است و جدیدترین فیلم‏‎ها و سریال‎های انیمه دنیا را دارد. سریال‎های این سایت به طور منظم آپدیت می‎شوند و قسمت‎های جدید با کیفیت‏‎های مختلف در سایت قرار می‎گیرند. در انی پلاس این فرصت را دارید که به برنامه پخش هفتگی انیمه‌های ژاپنی دسترسی داشته باشید و انیمه های در حال پخش را دنبال کنید.

آدرس سایت: https://aniplus.fun/

اینستاگرام: myaniplus

کانال تلگرام: AniPlus

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی بدون سانسور انلاین پرداختیم و علاوه بر آدرس سایت، آدرس پیج اینستاگرم و کانال تلگرام سایت‎ها را نیز در صورت وجود، در اختیارتان قرار دادیم. سایت‎های معرفی شده بهترین سایت‌های ایرانی هستند و آرشیو نسبتا کاملی از فیلم‎ها و سریال‎ها را در اختیار دارند. اگر علاقه‌مند به تماشای فیلم و سریال هستید، می‌توانید جدیدترین فیلم‌ها را به همراه زیرنویس از این سایت‌ها دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.