با کفش پاشنه بلند چه مانتویی بپوشیم؟

0
5/5 - (1 امتیاز)

کفش­ های پاشنه بلند یکی از اکسسوری­ های مهم و جدا نشدنی در کمد لباس هر خانمی است. هر چقدر هم اسپرت پوش باشید فرقی نمی­کند روزی مجبور می­شوید کفش پاشنه بلند بپوشید. کفش­های پاشنه بلند اغلب در مراسم­ های مهم، خاص و رسمی مورد استفاده قرار می­گیرند اما این یک نسخه نوشته نشده است. امروزه با تنوع بی­نظیری که کفش­های پاشنه بلند دارند به راحتی آنها را می­توانید با انواعی از مانتوها ست کنید و در امور روزمره خود از آنها استفاده کنید. با یک ست مناسب از کفش­های پاشنه بلند، مانتوهای زیبا و شلوارهای جذاب استایل خود را برای هر مناسبتی آماده کنید. در ادامه شما را با انواعی از مانتوها که می­توانید با کفش­های پاشنه بلندتان ست کنید، آشنا می­کنیم.

ست کفش پاشنه بلند با مانتو جلو باز

اگر علاقه دارید مانتو جلو باز بپوشید پس آن را با یک شلوار مام استایل و یک جفت کفش پاشنه بلند ست کنید. این استایل یکی از ترند ترین ست­های کژوآل برای خانم­ها است.

ست کفش پاشنه بلند با مانتوی بلند

کفش پاشنه بلند خود را با مانتوی بلند و یک شلوار واید لگ ست کنید تا بروزترین استایل دخترانه را پوشیده باشید. در اینجا باید دقت کنید که تفاوت ظریفی میان شلوار واید لگ، شلوار بگ و دامن شلواری وجود دارد اما هر کدام از آنها را بپوشید فرقی نمی­کند چون جزء اصلی استایل شما کفش پاشنه بلند و مانتوی بلند است.

خرید جدیدترین مدل های مانتو از دیجی کالا

ست کفش پاشنه بلند با مانتوی کتی

اگر به دنبال یک استایل شیک و جذاب هستید تا همگان به شما خیره شوند و شما را تحسین کنند پس چاره ­ای جز انتخاب یک جفت کفش پاشنه بلند با مانتوی کتی و شلوار بوت کات ندارید. توجه داشته باشید که شلوار بوت کات همان شلوار جین یا لی دمپا گشاد است. اگر در این استایل شیک از شلوارهای بوت کات چاک­دار هم استفاده کنید جذابیت استایل خودتان را چندین برابر کرده ­اید. پس منتظر چیزی نباشید و فقط این استایل منحصر به فرد را امتحان کنید.

پیشنهاد مطالعه: با صندل چه شلواری بپوشیم

ست کفش پاشنه بلند با مانتوی کوتاه مدل کت زنانه

مانتوهای مدل کتی زنانه همراه با کفش­های پاشنه بلند ایده عالی برای یک استایل بی­نظیر هستند. این استایل را می­توانید همراه با شلوارهای جین جذب، بوت کات و راسته تکمیل کنید تا هیچ جزئیاتی را فراموش نکرده باشید.

ست کفش پاشنه بلند با مانتو بلند

یکی از استایل­های شیک و جذاب در فصول بهار و تابستان ست کردن کفش پاشنه بلند با مانتوی بلند است که اگر آنها را با یک دامن زیبا همراه کنید استایل شما کامل و بی نقص خواهد شد. این استایل شیک و جذاب را می­توانید در امور روزمره، جشن­ های بیرون از خانه به راحتی استفاده کنید و در نگاه دیگران بدرخشید.

خرید جدیدترین مدل کفش پاشنه بلند از دیجی کالا

ست کفش پاشنه بلند با مانتو ژاکارد

اگر شیک پوش هستید و علاقه زیادی به دنیای مد و فشن دارید و یا اگر به یک مهمانی خاص دعوت شده­ اید. بهترین انتخاب برای شما می­تواند یک جفت کفش پاشنه بلند، مانتو ژاکارد و یک شلوار پارچه­ ای راسته زنانه باشد. یک ست و استایل رایج در اکثر مهمانی ­ها و مجالس مهم. بنابراین با اکسسوری­های زیبا و هماهنگ با مانتو ژاکارد و کفش پاشنه بلند خود، جذابیت خود را دو چندان کنید.

پیشنهاد مطالعه: با مانتو ژاکارد چه شلواری بپوشیم

ست کفش پاشنه بلند با مانتو کوتاه

اگر به یک ملاقات عاشقانه یا دوستانه به یک رستوران و کافه دعوت شده­ اید ما یک استایل زیبا و فریبنده را به شما معرفی می­کنیم: مانتو کوتاه، شلوار اسکینی و کفش­های پاشنه بلند. در انتخاب رنگ مانتو و شلوار دقت کنید تا جایی که ممکن است رنگ مانتو کوتاه شما با شلوار اسکینی در تضاد باشد اما شلوار اسکینی خود را تا حد امکان با کفش­های پاشنه بلند خود ست کنید. مثلا شما می­توانید یک مانتو سفید کوتاه را با شلوار اسکینی سورمه­ ای و کفش پاشنه بلند سورمه­ ای و یا طوسی ست کنید. ببینید که با چشمان دیگران چه کرده­اید!

خلاصه

امان از این تق تق­های کفش پاشنه بلند! کفش­های پاشنه بلند یکی از مهم­ترین دارایی­های هر خانم با سلیقه­ ای در دنیای مد و فشن است. این مدل کفش­ها اگر چه در وهله اول راحت به نظر نمی­رسند و نمی­توان برای طولانی مدت از آنها استفاده کرد اما نمی­توان از جلوه بی­نظیر آنها با انواع مانتو یا کت­ها چشم­پوشی کرد. فرقی ندارد شما یک استایل رسمی می­خواهید یا نیمه رسمی و… کافی است یک جفت کفش پاشنه بلند در کمد لباس خود داشته باشید تا با مانتوهایی که به شما معرفی کردیم آنها را ست کنید و با خیالی آسوده از خانه خارج شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.