با صندل چه شلواری بپوشیم ؟

0
5/5 - (1 امتیاز)

صندل­ها بهترین انتخاب برای روزهای تابستانی و گرم می­باشند. با صندل­ها می­توانید زمان کمتری صرف برنامه‌ریزی برای اینکه چی بپوشید صرف کنید و زمان بیشتری را برای لذت بردن از استایل اختصاص دهید. فقط کافی است که در حالی که به سفر می روید، فقط چند تکه لباس ضروری را با خود به همراه ببرید، صندل­های مورد علاقه خود را بپوشید و آماده رفتن شوید.

صندل برای هر خانمی ضروری است. حتی با وجود اینکه بیشتر خانم­ها در طول روز صندل می­پوشند، می­توانید جفت­های متنوع با طرح­های خاص را انتخاب کنید. شما می­توانید با صندل­ها سبک­های مختلفی را امتحان کنید، و با اکسسوری های مناسب، می­توانید در مراسم عروسی دوستان یا مراسم شاد و مناسبت­های خودمونی دیگری صندل بپوشید.

اگر مطمئن نیستید که چگونه صندل­ها را با شلوارهای مختلف ست کنید، در اینجا ما شما را با ست­های شیک و زیبایی از صندل و شلوارها آشنا می­کنیم تا همواره جذاب به نظر برسید.

ست صندل تخت با شلوار جین

شلوارهای جین همواره ست مناسبی برای صندل­های تخت محسوب می­شوند. از آنجایی که شلوارهای جین و صندل­های تخت بسیار راحت هستند بنابراین می­توانید راحتی بیشتری را برای پاهای خود فراهم کنید. شلوار جین از آن دست شلوارهایی است که به راحتی مشکل “با صندل چه شلواری بپوشم” را حل می­کند و دیگر نیازی به ساعت­ها وقت صرف کردن برای کامل کردن استایل خود ندارید.

ست صندل پاشنه­ دار با شلوار جین

از آنجایی که شلوارهای جین جزو شلوارهای کژوآل و راحت هستند در ست کردن آنها با صندل­های پاشنه بلند بسیار دقت کنید چون در این صورت باید یکی از لباس­ها یا اکسسوری­های استایل خود را مجلسی انتخاب کنید.

ست صندل پاشنه­ دار با شلوار جین

ست صندل لژدار با شلوار جین

ست صندل لژدار با شلوار جین هم از آن دسته استایل­هایی است که برای افرادی که می­خواهند بلندتر به نظر برسند و هم از مشکلات کمر، زانو و به طور کلی پا رنج می­برند بسیار مناسب است. با صندل­های لژدار علاوه بر جذابیت راحتی پاهای خودتان را هم تضمین کنید.

خرید بهترین مدل های شلوار جین از دیجی کالا

ست صندل با شلوار مام استایل

فرقی نمی­کند صندل شما پاشنه­ دار باشد یا بدون پاشنه، شلوارهای مام استایل بهترین گزینه برای یک استایل جذاب و مد امروزی می­باشد.

پیشنهاد مطالعه: چه رنگ کفشی به همه لباسی میاد

خرید بهترین مدل های شلوار مام استایل

ست صندل با شلوار گشاد

شلوارهای گشاد از هر نوع جنس و بافتی که باشند برای راحتی و روزهای گرم بسیار مناسب هستند. برای ست کردن شلوارهای گشاد صندل­های تخت گزینه عالی هستند همچنین می­توانید از مدل­های صندلی که شکل دمپایی هستند هم استفاده کنید. این مدل صندل­ها ترند سال هستند.

پیشنهاد مطالعه: با شلوار راسته چه کفشی بپوشیم

خرید بهترین مدل شلوار گشاد زنانه از دیجی کالا

ست صندل با شلوار دمپا گشاد

شلوار مناسب برای صندل­های پاشنه دار، شلوار دمپا گشاد است. چون شلوارهای دمپا گشاد با صندل­های پاشنه­ دار زیباتر به نظر می­رسند و هر چه قد شلوارتان بلندتر باشد پاشنه صندل شما نیز باید بلندتر شود. این یک استایل زیبا و فریبنده است که علاوه بر بلندتر نشان دادن قد شما، پاهای شما را نیز کشیده­ تر نمایش می­دهد. امروزه شلوارهای دمپا گشاد زاپ­دار ترند شده­اند. شما می­توانید با ست کردن آنها با صندل­های پاشنه بلند تابستان خود را زیباتر کنید و در نگاه دیگران زیبا و جذاب به نظر برسید.

خرید بهترین مدل شلوار دمپا گشاد از دیجی کالا

با صندل چه شلواری بپوشیم؟

  • برای راحتی هر چه بیشتر می­توانید صندل­های خود را با انواع شلوارهای جین یا لی راسته ست کنید.
  • شلوار جین همراه با صندل پاشنه بلند، لباس و اکسسوری­های مجلسی انتخابی فریبنده و زیبا هستند.
  • ست صندل با شلوارهای گشاد نخی و طرح­دار، گزینه عالی برای روزهای گرم تابستانی هستند.
  • برای اینکه همواره قد شما در استفاده از شلوارهای مام استایل بلندتر به نظر برسد از صندل­های پاشنه­ دار یا لژدار استفاده کنید.
  • شلوارهای دمپا گشاد ترند سال گزینه مناسبی برای جذابیت استایل شما می­باشند.

پیشنهاد مطالعه: با کفش مشکی چه شلواری بپوشیم

 

خلاصه

چه خانم باشید یا آقا فرقی نمی­کند باید حداقل یک جفت صندل در کمد لباستان داشته باشید. صندل­ها برای انتخاب­های سریع و راحت بهترین گزینه هستند. ست کردن آنها با انواع شلوارها و لباس­ها کار بسیار راحتی است و فقط لازم است که کمی در کمد خودتان گشت و گذار کنید. صندل­ها با انواع شلوارها ست می­شوند و استایلی کژوآل، مدرن و در عین حال بسیار جذاب و شیک را برای شما فراهم می­کنند. در روزهای تابستان و برای قدم زدن در کنار دریا یا خرید در خیابان انتخاب صندل­های راحت همراه با شلوارهای ترند سال با لباس­های رنگ روشن و اکسسوری­های جذاب می­تواند علاوه بر راحتی فریبندگی شما را زیر نور آفتاب دو چندان کند. پس هرگز صندل­ها را فراموش نکنید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.