با شلوار راسته مردانه چه کفشی بپوشیم؟

0
5/5 - (1 امتیاز)

اگر چه شلوار راسته مردانه ممکن است تنها شلوار کمد لباس شما نباشد، اما شلوارهای راسته را دست کم نگیرید! آنها یک شلوار همه کاره هستند. فرقی نمی‌کند که برای صرف چای یا قهوه با دوستان خود به کافی شاپ بروید یا برای انجام کاری به محل کار خود در یک «جمعه معمولی» سر بزنید یا به یک مناسبت دوستان غیر رسمی دعوت شوید، شلوار راسته مردانه می‌تواند انتخابی عالی باشد. آنها ممکن است ساده و ابتدایی به نظر برسند، اما این شلوارهای راسته مردانه را می توان با روش­های هیجان انگیز و جذابی، چشم­ نواز کرد. بنابراین برای دست یافتن به یک استایل غیررسمی و کژوآل، انتخاب کفش مناسب ضروری است. از بوت و نیم بوت گرفته تا کفش اسپرت مردانه ، تأثیر بسزایی در استایل کلی لباس شما خواهد داشت. بنابراین، برای اطمینان از اینکه هماهنگی شلوار راسته شما مناسب و هوشمندانه باشد، در ادامه شما را با انواع کفش­هایی که می­توانید شلوار راسته مردانه خود را ست کنید آشنا می­کنیم.

ست شلوار جین راسته مردانه با بوت

بوت­ها یک انتخاب عالی کفش برای ست کردن با شلوار جین راسته هستند. بنابراین، اگر به دنبال یک استایل ساده و کژوآل هستید، سعی کنید بوت­ها را انتخاب کنید. اگر می­خواهید ظاهری هوشمندانه داشته باشید، از بوت­های چلسی یا چوکا استفاده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که رنگ و بافت کفش را در نظر بگیرید. چون طرح­های جیر و قهوه ­ای معمولا ظاهری آرام و خشن دارند، اما انواع چرمی و رنگ مشکی شیک و جذاب­تر به نظر می­رسند.

خرید بهترین مارک بوت و نیم بوت از دیجی کالا

ست شلوار جین راسته مردانه با کتانی

پوشیدن شلوار جین راسته با کتانی به راحتی یک استایل کژوآل و مدرن را می­سازد. اگر به دنبال یک استایل ساده و راحت هستید، نمی توانید این استایل ترند سال را نادیده بگیرید. برای ظاهری مینیمال و جذاب، کفش­های کتانی سفید یا مشکی ساده را انتخاب کنید. از سوی دیگر، اگر می­خواهید استایلی جذاب و جسورانه داشته باشید، می­توانید گزینه ­های رنگی شاد و جیغ را در نظر بگیرید. همچنین، بقیه لباس­های خود را فراموش نکنید. لباس‌های ورزشی و شلوار جین راسته برای داشتن ظاهری آرام با تی­شرت و ژاکت به خوبی ست می­شوند، این هماهنگی می‌تواند در مناسبت‌های غیررسمی یک انتخاب هوشمندانه باشد که با پیراهن و کت یقه‌دار پوشیده شوند.

خرید پرفروش ترین کتونی ها از دیجی کالا

ست شلوار جین راسته با کفش دربی

برای لباس‌های کژوال و نیمه رسمی با شلوار جین راسته، کفش‌های دربی را امتحان کنید. مدل کفش رسمی برای متعادل کردن ظاهر غیررسمی جین با اکسسوری­های ظریف بسیار ایده آل است. برای اینکه خودتان این ظاهر را امتحان کنید، یک جفت کفش دربی را با شلوار جین تیره، یک پیراهن آکسفورد و یک بلیزر ست کنید. هنگام انتخاب کفش­های دربی خلاقیت داشته باشید. سبک­های مشکی و قهوه ای همیشه کلاسیک هستند، اما گزینه­ های سرمه­ ای و خاکستری می­توانند ظاهری منحصر به فرد و شیکی را ایجاد کنند.

بهترین کفش­ها برای ست کردن با شلوار راسته مردانه

  • برای داشتن ظاهری جذاب و غیررسمی، از کتانی با شلوار جین راسته استفاده کنید.
  • بوت و نیم بوت­های چلسی و چوکا برای لباس­های غیررسمی هوشمندانه با شلوار جین راسته ایده آل هستند.
  • کفش­های لوفر ظاهری مجلل و در عین حال آرام را به شلوار جین راسته کژوآل و نیمه رسمی می بخشند.
  • کفش­های دربی یا آکسفورد با شلوار جین راسته، پیراهن یقه دار و کت بلیزر برای استایل نیمه رسمی بسیار جذاب و شیک هستند.
  • برای داشتن ظاهری شاداب در تابستان، کفش­های قایقی را با شلوار جین سفید و پیراهن آبی روشن ست کنید.

با شلوار پارچه ­ای راسته مردانه چه کفشی بپوشیم؟

توجه داشته باشید که اگر پارچه شلوار راسته شما ساده و تک رنگ است برای محیط­های رسمی باید مورد استفاده قرار بگیرد و شما می­توانید از انواع کفش­های اداری و رسمی مانند: کفش­ های آکسفورد، کالج­های قایقی، پنی، گوچی و برت استفاده کنید. اما اگر پارچه شلوار راسته شما طرح­دار است شما می­توانید از کفش­های مدرن­تر و کالج یا حتی کتانی­ ها استفاده کنید تا استایلی شیک و جذاب داشته باشید اما دقت کنید که در استفاده از کفش­های کالج جوراب شما نمایان نشود. می توانید در این خصوص مطلب با کفش مشکی چه شلواری بپوشیم را مطالعه کنید.

ست کردن بوت با شلوار پارچه ­ای راسته مردانه

بوت­ها در فصول سرد سال گزینه­ های عالی برای ست شدن با شلوار پارچه­ ای راسته هستند. آنها به راحتی ظاهری شیک و فریبنده به استایل شما می­بخشند. اما اگر می­خواهید از نیم بوت­ها استفاده کنید باید بدانید که انتخاب­ های شما محدودتر بوده و باید از مدل­های چلسی استفاده کنید.

خرید جدیدترین مدل های شلوار مردانه از دیجی کالا

خلاصه

شلوارهای راسته در عین سادگی بسیار منحصر به فرد و همه کاره هستند و جایگاه ویژه­ ای در کمد لباس شما می­توانند داشته باشند. اما نکته بسیار مهم ست کردن آنها با کفش مناسب می­باشد. کفش­ها حرف­های ناگفته بسیاری از استایل شخصی و راه­های رفته شما به دیگران بازگو می­کنند. بنابراین دقت کنید که ایجاد یک هارمونی مناسب میان شلوار راسته مردانه با کفش مناسب آن چقدر می­تواند در محیط بیرون بر ارتباطات و حرف شما تاثیر بگذارد. پیشنهاد می کنیم مطلب کدام رنگ کفش به همه لباسی میاد را نیز مطالعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.