معرفی بهترین ساعت‌های مردانه برای استفاده در طول روز

0
5/5 - (1 امتیاز)

داشتن ساعتی که بخواهیم هر روز از آن استفاده کنیم؛ برای مردانی که ساعت کاربردی جز یک اکسسوری تزئینی، روی مچ دست برای آن‌ها دارد از اهمیت بالایی برخوردار است. یک ساعت‌ مچی مردانه که بتوان در هر شرایطی از آن استفاده کرد باید ویژگی‌های مختلفی داشته باشد. ما در طول روز از ساعت‌مچی در مکان‌های مختلفی استفاده می‌کنیم، پس علاوه‌بر طراحی ساعت؛ بادوام بودن ساعت نیز شرط است اما چه مدل از ساعت‌مچی‌های موجود در بازار برای استفاده در طول روز مناسب هستند؟! بله، ساعت‌ مچی‌ مردانه کژوال،  به ساعت‌هایی گفته می‌شود که در طول روز و روزانه می‌توان از آن‌ها در شرایط مختلف استفاده نموند. در ادامه گالری عباسی، به شما اطلاعات مهمی درخصوص ساعت‌ مچی مردانه‌ی روزمره ارائه خواهد کرد.

یک ساعت روزمره، باید در تمام ساعات شبانه‌‌روز عملکرد بی‌نظیری داشته باشد و دارای طراحی جذاب و منحصربه‌فردی باشد که در طول روز بتوان از آن در مکان‌های مختلف استفاده کرد. یک ساعت‌مچی مردانه با کیفیت ساخت بالا، برای همه‌ی موقعیت‌ها و همه‌ی موارد احتمالی؛ بهترین تعریف یک ساعت‌مچی روزمره است. برخی از آقایان ترجیح می‌دهند که همراه خود یک ساعت ساده و شیک داشته باشند که با استایل کارمندی آن‌ها پوشیدن آن نیز مناسب باشد. برخی دیگر ترجیح می‌دهند، ساعت‌مچی‌‌ای را انتخاب کنند که وقتی با شلوار جین و تی‌شرت آن را می‌پوشند به استایل‌شان که برحسب مد روز است؛ بیاید. صرف نظر از لباس یا مناسبت مورد نظری که در آن ساعت را استفاده می‌کنید؛ یک ساعت روزمره باید همیشه راحت و شیک به‌ نظر برسد. به‌ اندازه‌ای ظریف باشد که چشم هر فردی را به خود جلب کند، اما به اندازه‌ای مقاوم و دارای قیمتی مناسب باشد که در طول روز خراب نشود و با از دست دادن آن به‌خاطر یک حادثه یا آسیب کوچک مردان دچار ضرر مالی نشوند. بی‌شک ساعت‌های رولکس با امگای لوکس با قیمت بالایی که دارند؛ مناسب استفاده‌ی روزمره نیستند. ساعت‌های مچی روزمره طوری ساخته شده‌اند که برای طولانی‌مدت روی مچ دست شما کار کنند و با هر آسیبی نیازمند تعمیر نباشند. برخی ساعت‌های مچی لوکس را می‌توان در مهمانی و حتی در مراسم‌های رسمی یا سرکار استفاده کرد. این نوع ساعت‌های لوکس که اغلب با طراحی عجیب، شفاف و رسمی و غیررسمی مشخص می‌شوند، عملکرد عالی دارند تا در طول روز جوابگوی نیاز شما باشند. درواقع ساعت‌مچی‌های کژوال مردانه به صورتی طراحی شدند که آقایان نیازی به این ندارند به این فکر بیفتند که می‌توانند از آن در محل کار یا خانه با چه لباسی استفاده کنند.

چه مدل ساعتی‌مچی مردانه‌ای را هر روز می‌شه استفاده کرد؟

برخی ساعت‌های کژوال با طراحی و کاربری اسپرت تولید می‌شوند، یعنی ساعت‌های اسپرت روزمره‌ای هستند که کاربردهای هوشمند مختلفی ازجمله شمارش قدم‌های شما، بررسی ضربان قلب و موارد دیگر مربوط به سلامتی، کرنومتر، زمان‌سنج و… را دارند. اغلب ساعت‌های روزمره این‌چنینی، ضدآب هستند زیرا در طول روز موارد زیادی پیش می‌آید که با آب یا شستن دست و صورت خود سروکار داریم. هرچند برای استفاده‌ی روزمره از یک ساعت، باید به این مسئله توجه کنید که بیشترین نیازی که در طول روز، یک ساعت روزمره‌ی خوب می‌تواند برای شما برآورده کند چیست؛ اما موارد مهمی هستند که باید حتما به آن‌ها درخصوص هرنوع ساعت روزمره‌ای توجه کنید.

ویژگی‌های ساعت مردانه‌ی روزمره

ساعتی که قرار است هر روز استفاده شود، که اغلب به‌عنوان «ساعت روزمره» یا «ساعت کژوال استفاده می‌شود» باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد تا اطمینان حاصل شود که می‌تواند در عین شیک و کاربردی بودن، در برابر سختی‌های استفاده‌ی روزانه مقاومت کند. در این‌جا چند ویژگی کلیدی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

  • دوام:

 یک ساعت روزمره باید بادوام ساخته شود. باید از مواد باکیفیت مانند فولاد ضدزنگ، تیتانیوم یا سرامیک ساخته شود که بتواند در برابر سایش و پارگی بند آن مقاومت کند. علاوه‌براین، برای محافظت از صفحه‌ی ساعت، باید دارای شیشه‌ی مقاوم در برابر خراش و خط‌‌‌وخش، مانند کریستال، یاقوت کبود، شیشه‌‌های معدنی باشد.

  • مقاومت در برابر آب:

حتی اگر قصد ندارید با ساعت خود شنا کنید، داشتن سطحی از مقاومت در برابر آب ضروری است. این ویژگی از ساعت‌مچی شما در برابر باران، پاشیدن آب و قرار گرفتن تصادفی در معرض آب محافظت می‌کند. برای همین به شما پیشنهاد می‌کنم به دنبال خرید ساعت اورجینال مردانه باشید. ساعت‌های اورجینال مردانه مانند آن‌چه گالری عباسی از برندهای معتبر عرضه می‌کند از متریال‌های باکیفیت و عموما ضدآب تولید شدند.

  • قابلیت ارائه‌ی دقیق ساعت، دقیقه، ثانیه:

یک ساعت‌مچی روزانه باید حرکت قابل اعتمادی داشته باشد، چه یک ساعت کوارتز شناخته شده با ویژگی دقت بالا باشد یا یک ساعت مکانیکی برای کسانی که عاشق این‌گونه ساعت‌ها به‌خصوص ساعت‌های برند رولکس می‌باشند. باید زمان دقیقی داشته باشد تا بتوانید در طول روز به آن تکیه کنید.

  • تطبیق‌پذیری با هر استایلی:

 یک ساعت روزمره باید به‌ اندازه‌ی کافی همه‌کاره باشد تا بتواند لباس‌ها و استایل مناسبت‌های مختلف را تکمیل کند. یک طرح کلاسیک و کم‌رنگ با طرح رنگی خنثی اغلب انتخاب خوبی است زیرا می‌توان آن را هم با لباس‌های غیررسمی و هم با لباس‌های رسمی پوشید.

  • راحتی ساعت‌مچی:

برای خرید ساعت‌مچی مردانه کژوال، اگر قصد دارید ساعت خود را تمام روز بپوشید، راحتی آن روی مچ دست بسیار مهم است. ساعت باید یک بند یا دستبند راحت داشته باشد که پوست شما را اذیت یا تحریک نکند. قفل‌های قابل تنظیم، برای این نوع ساعت‌ها هم یک مزیت است. اغلب ساعت‌های کاسیو، دارای بندهایی هستند که با متریال ضدحساسیت تولید شدند و می‌توانید سایز آن‌ها را طبق سایز مچ دست خود تغییر دهید. بندهای چرمی هم برای ساعت روزانه مناسب است زیرا نرم و طبیعی می باشد.

  • خوانایی و وضوح صفحه ساعت:

باید بتوانید زمان را سریع و آسان بخوانید. این بدان‌ معناست که ساعت باید عقربه‌ها و نشانگرهای واضح داشته باشد و در شرایط نوری مختلف به‌راحتی دیده شود. اگر شما در پارکینگ تاریک هستید یا در شرایط پرنور داشتن یک ساعت کژوال دیجیتال که دارای نور  LED هم هست؛ مناسب شما می‌باشد.

  • لوم:

نشانگرها یا عقربه‌های درخشان (که اغلب به آن لوم گفته می شود) می توانند برای موقعیت‌های کم‌نور، مانند خواندن ساعت در شب مفید باشند.

  • اندازه‌ی ساعت‌مچی مردانه:

اندازه‌ی قاب ساعت باید متناسب با مچ دست شما باشد. نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک، زیرا هم بر راحتی و هم زیبایی ساعت تأثیر می‌گذارد و هم در طول روز روی دست شما سنگینی نمی‌کند. بیشتر ساعت‌های روزمره دارای عرض متوسط 34 تا 40 میلی‌متر هستند. مدلی که بیش‌ازحد درشت یا در مچ دست سنگین باشد، تنها با لباس‌های خاصی ست می‌شود. به ‌همین ‌ترتیب، چیزی بیش‌ازحد شیک با هیچ لباسی به‌جز لباس مهمانی و پارتی شیک سازگار نخواهد بود. اندازه‎‌ی مناسب برای مچ دست، بخش مهمی در انتخاب ساعت‌مچی مناسب روزمره است. اگر برای پوشیدن در محل‌ کار بیش‌ازحد سنگین باشد.

  • کارکرد ساعت‌مچی:

 بسته به نیاز شما، ممکن است عملکردهای دیگری فراتر از اعلام زمان بخواهید، مانند تاریخ، منطقه‌ زمانی دوم، یا ویژگی کرنوگراف (کرنومتر).

  • نام تجاری و ارزش فروش مجدد:

انتخاب یک برند معتبر ساعت می‌تواند یک سرمایه‌گذاری عاقلانه باشد، زیرا بسیاری از برندهای معتبر در طول زمان ارزش خود را حفظ می‌کنند. اگر تصمیم به فروش یا تجارت ساعت خود داشته باشید، در آینده این ویژگی یعنی اصل و اورجینال بودن ساعت‌مچی مردانه‌ی کژوال شما کمکتان خواهد کرد.

  • تعمیر و نگهداری:

سهولت نگه‌داری را در نظر بگیرید. برخی از ساعت‌ها ممکن است به سرویس‌های مکرر بیشتری نسبت به سایرین نیاز داشته باشند. دانستن برنامه‌ی نگه‌داری و هزینه برای استفاده‌ی طولانی‌مدت مهم است.

  • استایل شخصی:

در نهایت، ساعت‌مچی مردانه‌ی روزمره‌ی شما باید منعکس‌کننده‌ی سبک شخصی و ترجیحات شما باشد. ساعتی را انتخاب کنید که از پوشیدن آن لذت می‌برید و مطابق با سلیقه‌ی شماست.

  • بودجه:

 بودجه‌ای تنظیم کنید که با انتظارات و نیازهای شما هماهنگ باشد. ساعت‌های روزمره با قیمت‌های مختلف در گالری عباسی به‌‌ صورت آنلاین و حضوری در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید ساعتی متناسب با بودجه‌ی خود پیدا کنید.

10 تا از بهترین ساعت‌های کژوال مردانه

شما می‌توانید انواع ساعت‌ مچی مردانه‌ی کژوال، لوکس، کلاسیک، دیجیتال و اسپرت را از برندهای معتبر و محبوب هانوا، تیسوت، سیکو، امپریو آرمانی، رومانسون، سواچ، کاسیو، پلیس، الیکسا، فونتنای، سیتیزن، اورینت، جاست کاوالی، اوماکس، کیواندکیو، پوما، الگنگس، اسپریت و چروتی در گالری عباسی با ضمانت پس از فروش با توجه‌ به رنج قیمتی که در نظر دارید انتخاب و سفارش دهید. جهت خرید حضوری هم می‌توانید به آدرس درج شده در سایت گالری عباسی مراجعه کنید.

ساعت‌مچی مردانه  TISSOT T106.417.16.262.00

جنسیت

مناسب برای آقایان

برند

تیسوت

فرم قاب

دایره

سبک طراحی

کژوال

نوع کاربری

روزمره / ورزشی

جنس قاب

استنلس استیل از درجه 316L

تکنولوژی ساخت

کوارتز

منبع انرژی

باتری

نوع نمایش

آنالوگ

نشانگر تاریخ

نمایش تاریخ (روز ماه) | نمایش از طریق پنجره دیسکی جانمایی شده در محل ساعت 6

زمان‌سنج

کرونوگراف آنالوگ با دقت دهم ثانیه و بازه زمان‌سنجی 30 دقیقه

سرعت‌سنج

تاچی‌متر آنالوگ سیگموید | سرعت‌سنجی بر مبنای مسافت یک کیلومتر

تکنولوژی ساخت قاب

تراشکاری مکانیکی (Mechanical Lathing)

جنس بند

چرم (Embossed Cow Leather)

رنگ بند

قهوه‌ای طرح‌دار (Alligator Design)

نوع قفل بند

سگک ساده استیل

فرم شیشه

مسطح

جنس شیشه

سافایر؛ یاقوت کریستاله | مقاوم در برابر خش تا فشار 2200 ویکرز ( سطح 9 مقیاس مقاومت موهس)

ساعت‌مچی مردانه SEIKO SNZG13J1

جنسیت

مناسب برای آقایان

برند

سیکو

فرم قاب

دایره

سبک طراحی

کژوال

نوع کاربری

روزمره / نیمه‌رسمی

تکنولوژی ساخت

مکانیکی

منبع انرژی

انرژی پتانسیل ذخیره شده در فنر کوک | قابلیت شارژ اتوماتیک توسط انرژی حرکتی دست کاربر | دوره‌ شارژ 41 ساعت

نوع نمایش

آنالوگ

نشانگر تاریخ

نمایش تاریخ کامل (روز ماه | روز هفته) | نمایش از طریق پنجره دیسکی جانمایی شده در محل ساعت 3

جنس قاب

استنلس استیل از درجه 304

تکنولوژی ساخت قاب

تراشکاری مکانیکی (Mechanical Lathing)

جنس بند

استنلس استیل از درجه 304

رنگ بند

نقره‌ای

نوع قفل بند

قفل پیوسته سه‌تکه از جنس استنلس استیل | مجهز به ضامن نگهدارنده فنری با کلیک دوطرفه | محافظ پرسی

فرم شیشه

مسطح

جنس شیشه

هاردلکس؛ کریستال مقاوم‌شده | مقاوم در برابر خش تا فشار 1400 ویکرز ( سطح 7 مقیاس مقاومت موهس)

ساعت‌مچی مردانه ARMANI AR0333

جنسیت

مناسب برای آقایان

برند

امپریو آرمانی

فرم قاب

مستطیل

سبک طراحی

کژوال

نوع کاربری

روزمره / نیمه‌رسمی

ویژگی منحصربه‌فرد

ضدآب

تکنولوژی ساخت

کوارتز

منبع انرژی

باتری

نوع نمایش

آنالوگ

نشانگر تاریخ

نمایش تاریخ (روز ماه) | نمایش از طریق پنجره دیسکی جانمایی شده در محل ساعت 6

شاخص صبح / عصر

نمایش آنالوگ شاخص صبح/عصر از طریق عقربه اندیکاتور

زمان‌سنج

کرونوگراف آنالوگ با دقت ثانیه و بازه زمان‌سنجی 60 دقیقه

جنس قاب

استنلس استیل از درجه 316L

تکنولوژی ساخت قاب

تراشکاری مکانیکی (Mechanical Lathing)

جنس بند

چرم (Genuine Leather)

رنگ بند

مشکی طرح‌دار (Alligator Design)

نوع قفل بند

سگک ساده استنلس استیل

فرم شیشه

محدب

جنس شیشه

کریستال معدنی

ساعت‌مچی مردانه CASIO EFR-539SG-1A

جنسیت

مناسب برای آقایان

برند

کاسیو

سبک طراحی

کژوال

نوع کاربری

روزمره

تکنولوژی ساخت

کوارتز

منبع انرژی

باتری

ویژگی منحصربه‌فرد

ضدآب

نوع نمایش

آنالوگ

نشانگر تاریخ

نمایش تاریخ (روز ماه) | نمایش از طریق پنجره دیسکی جانمایی شده در محل ساعت 3

زمان‌سنج

کرونوگراف آنالوگ با دقت دهم ثانیه و بازه زمان‌سنجی 60 دقیقه

کالیبر موتور

5345

ظرفیت و عمر باتری

SR 920SW | باتری اکسید نقره با ظرفیت 35 میلی‌آمپر ساعت و عمر تقریبی دو سال تحت استفاده استاندارد

جنس قاب

استنلس استیل از درجه 304

تکنولوژی ساخت قاب

ریخته‌گری دقیق تحت شرایط خلاء (VIC; Vacuum Investment Casting)

آبکاری قاب

پوششکاری یونیزه (Ion Plating)

جنس بند

استنلس استیل از درجه 304

تکنولوژی ساخت بند

ریخته‌گری دقیق تحت شرایط خلاء (VIC; Vacuum Investment Casting)

آبکاری بند

پوششکاری یونیزه (Ion Plating)

رنگ بند

دورنگ؛ نقره‌ای و طلایی

نوع قفل بند

قفل پیوسته سه‌تکه از جنس استنلس استیل | مجهز به ضامن نگه‌دارنده فنری با کلیک دوطرفه

فرم شیشه

مسطح

جنس شیشه

کریستال معدنی

سخن آخر

گالری عباسی یکی از برندهای مطرح و معتبر در حوزه فروش ساعت‌های باکیفیت و اورجینال است. گالری عباسی یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید ساعت‌های اورجینال این برند و‌ دیگر برندهای مطرح جهان است و مشتریان می‌توانند با اطمینان از اصالت و کیفیت محصولات این برند برای خود و خانواده‌شان خرید کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.