چه رنگ کفشی به همه لباسی میاد ؟

0
4/5 - (2 امتیاز)

در دنیای مد نمی­توان نسخه ثابتی برای اینکه کدام رنگ کفش با همه لباس­ها هماهنگ می­شود پیچید! چون برای هماهنگ کردن رنگ کفش مناسب با لباس عوامل مختلفی همچون: نوع و جنس کفش را نیز باید در نظر گرفت. هماهنگ کردن رنگ کفش با لباس ممکن است برای برخی کار آسانی باشد، اما برای برخی دیگر یک کار سخت و پیچیده. امروزه در دنیای مد به دلیل تنوع و تعدد رنگ­هایی که در ساخت کفش­ها به کار می­رود، گاهی اوقات ممکن است انتخاب ترکیب مناسب دشوار باشد. خبر خوب این است که اگر از قوانین و دستورالعمل­های ساده ما پیروی کنید، آنقدرها هم که به نظر می­رسد انتخاب رنگ کفشی که با همه لباس­ها هماهنگ شود کار سختی نباشد.

چه رنگ کفش با همه لباس­ها ست می­شود ؟

رنگ کفشی که برای پوشیدن انتخاب می­کنید باید با لباسی که می­پوشید هماهنگ باشد. برخی از رنگ‌ها با لباس‌های خاص بهتر از بقیه هماهنگ می‌شوند، بنابراین لازم است بدانید که کدام رنگ‌ها برای هر موقعیت متفاوت بهتر عمل می‌کنند. تنها چیزی که باید در نظر بگیرید این است که چه رنگ کفشی با همه چیز هماهنگ می­شود. هر طیف رنگی مزایای خاص خودش را دارد مثلا باید بدانید که رنگ­های تیره­تر، دیرتر کثیف می­شوند و رنگ­های روشن، استایل شما را شادتر جلوه می­دهند اما رنگ­های خنثی بیشترین هماهنگی با لباس­ها را دارند. پس با چند رنگ کفش آشنا می­شویم که می‌توانید با انواع لباس‌ها آنها را بپوشید.

معمولاً رنگ­های مشکی، طوسی و بژ، رنگ مورد علاقه آقایان برای انتخاب کفش هستند چون به راحتی با هر لباسی هماهنگ می‌شوند. بیشتر آقایان علاقه خاصی به پوشیدن کفش­های مشکی با لباس­های خود دارند. بنابراین امکان ندارد آقا باشید و کفش مشکی در کمد لباس شما جایی نداشته باشد.

ست کردن کفش مشکی با لباس­ها

وقتی برای بیرون رفتن آماده می‌شوید، تصمیم‌گیری برای اینکه چه کفشی با لباس شما ست می‌شود، دشوار است. اما، کفش­های مشکی برای انواع لباس­ها و مناسبت­ها عالی هستند. کفش­های مشکی برای آقایان مزایای بسیاری دارند. در دنیای مد و فشن برای آقایان رنگ مشکی یک رنگ بسیار سازگار است که با اکثر رنگ­های لباس به راحتی هماهنگ می­شود. کفش مشکی به سختی کثیف می­شود و کهنگی را دیرتر نشان می­دهد. برای نمونه می­توانید کفش مشکی را در استایل­های رسمی یا مجلسی با شلوارهای تیره یا هم­ رنگ، طوسی، خاکستری و حتی سفید بپوشید و جلوه بی­نظیری را به استایل خود ببخشید.

اگر استایل شما رسمی می­باشد بهتر است از تناژهای تیره و براق رنگ مشکی استفاده کنید و اگر استایل شما اسپرت است می­توانید از تناژهای روشن­تر رنگ مشکی استفاده کنید و کفش­های مشکی خود را با شلوارهای جین هماهنگ کنید.

خرید پرفروش ترین کفش ها از دیجی کالا

ست کردن کفش قهوه­ ای با لباس­ها

کفش­ های قهوه ­ای اگر انتخاب اول شما نیستند اما یک رنگ عالی برای پوشیدن در فصل­های پاییز و زمستان است. کفش­های قهوه­ای برای پوشیدن روزمره مناسب هستند. یک جفت کفش کتانی قهوه‌ای برای لباس‌های غیررسمی مانند: شلوارک جین و تی‌شرت یا حتی لباس‌های رسمی‌تری مانند کت و شلوار عالی به نظر می‌رسند. در مناسبت­های رسمی کفش­های قهوه­ای را می­توان به راحتی با شلوارهای کتان یا پارچه­ای با رنگ­های خاکستری، خاکی . سرمه­ ای ست کرد و در مناسبت­های غیر رسمی می­توان هماهنگی بی­نظیری میان کفش­ های قهوه ای و شلوارهای جین به وجود آورد. البته باید توجه داشته باشید که تناژ رنگ­ قهوه ­ای بسیار متنوع است.

پیشنهاد مطالعه: کفش پاشنه بلند دخترانه

ست کردن کفش سرمه­ ای با لباس ­ها

کفش­های سرمه­ ای نیز همچون کفش­های مشکی با اکثر لباس­ها سازگار هستند و از جمله رنگ­های مورد علاقه آقایان و خانم­ها می­باشند. کفش ­های سرمه­ ای هم در مناسبت ­های رسمی و هم در استایل ­های اسپرت بسیار کاربرد دارند و جلوه بی­نظیری را به استایل شما می­بخشند. بهترین زمان استفاده از کفش­های سرمه­ ای فصول سرد سال و در قالب بوت و نیم­ بوت­ها می­باشد که می­توانید آنها را با لباس­های تیره مانند: طیف­ های خاکستری و مشکی ست کنید.

کدام رنگ کفش محبوب­تر است؟

مردم ترجیحات متفاوتی در مورد رنگ­ها دارند. اما زمانی که صحبت از رنگ کفش می­شود، رنگ مشکی محبوب­ترین رنگ کفش در میان آقایان و رنگ قهوه­ ای نیز محبوب­ترین رنگ کفش برای خانم­ ها می­باشد. توجه داشته باشید که از میان رنگ­ های آبی و قرمز نیز، اکثر آقایان رنگ آبی و اکثر خانم­ ها نیز رنگ قرمز را برای انتخاب رنگ کفش می­پسندند.

خرید جدیدترین کفش ها از دیجی کالا

چه رنگ کفشی به همه لباسی میاد؟ مشکی، قهوه­ ای یا قرمز؟

در دنیای مد هرگز نمی­توان به این سوال جواب قطعی داد اما می­توان گفت: کفش‌های مشکی نسبت به سایر رنگ­های کفش همه کاره ­تر هستند زیرا تقریباً برای هر مراسمی مناسب می­باشند. کفش‌های قرمز را می‌توان با لباس‌های غیررسمی پوشید، و موجب شادتر شدن استایل شما می­شوند. کفش‌های قهوه‌ای نیز بسیار پر کاربرد هستند و با رنگ‌های سرد و خنثی مانند: آبی سرمه‌ای و خاکستری به خوبی هماهنگ می­شوند.

مانند همه لباس‌ها، چیزی به نام «تطبیق‌پذیرترین» رنگ کفش وجود ندارد. هر کدام مزایای خاص خود را دارند و برای برخی مناسبت­ها مناسب­تر هستند.

خلاصه

در دنیای مد انتخاب یک رنگ کفش مناسب برای تکمیل استایل شما بسیار مهم و حائز اهمیت می­باشد. به یاد داشته باشید حتی اگر زیباترین لباس­ها را هم بپوشید اما اگر رنگ کفش شما مناسب لباس­تان نباشد چیزی در استایل شما کم و ناقص است. پس برای اینکه همواره در مناسبت­های مختلف بدرخشید اهمیت رنگ کفش­هایتان را جدی بگیرید. تمام رنگ کفش­هایی که در بالا مورد بحث قرار گرفت، رنگ های محبوب و پر کاربردی هستند. با این حال، این کاملا به شما بستگی دارد که چه رنگ کفشی را با لباس خود بپوشید. از آنجایی که ممکن است نوع کفشی که من دوست دارم بپوشم انتخاب شما نباشد، بنابراین سعی کنید رنگ کفشی را انتخاب کنید که برای شما بهترین باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.