با کفش مشکی چه شلواری بپوشیم؟

0
5/5 - (1 امتیاز)

امروزه در دنیای مد و فشن یک حقیقت نوشته نشده وجود دارد که کفش­های مشکی همه کاره هستند و به راحتی با انواع لباس­ها ست می­شوند. اگر در کمد لباس­تان کفش­های مشکی مجلسی و اسپرت دارید دیگر نباید نگران پوشیدن آنها در هیچ مناسبتی باشید. هر چند امروزه کفش­های قهوه ­ای و سرمه­ ای نیز بسیار محبوب شده­ اند اما همچنان کفش­ های مشکی در صف اول انتخاب آقایان و خانم­ها هستند. در ادامه شما را با نحوه ست کردن کفش­های مشکی با انواع شلوارها آشنا می­کنیم.

کفش های مشکی غیررسمی با چه شلوارهایی ست می­شوند؟

کفش‌های مشکی اسپرت و غیر رسمی را می‌توان با انواع شلوارها ست کرد اما کفش‌های مشکی مجلسی فقط برای لباس‌های رسمی مناسب هستند. توصیه می‌کنیم که کفش‌های مشکی غیررسمی را با شلوارهای زیر ست کنید:

  • شلوار جین

شلوارهای جین انواع مختلفی دارند و در رنگ­های روشن و تیره طراحی می­شوند. شما به راحتی می­توانید کفش­های مشکی اسپرت خود را با آنها ست کنید فقط باید این نکته را بدانید که شلوارهای جین تیره­ تر برای کفش­های مشکی مناسب­تر هستند و شما می­توانید با تی­شرت ­های روشن و حتی ژاکت­هایی با رنگ روشن در فصول سردتر جلوه خاصی را به استایل خود ببخشید. شلوارهای جین مشکی و سرمه­ ای نیز هماهنگی بی­نظیری با کفش­های مشکی شما دارند که می­توانید به راحتی در مناسب­های غیر رسمی و حتی خیابان استایل خود را از دیگران متفاوت نشان دهید.

  • شلوار کتان یا چینو

شلوارهای کتان را به راحتی می­توانید کفش­های کتانی مشکی ست کنید تا ظاهری غیر رسمی داشته باشید. هر چقدر رنگ شلوار کتانی شما تیره ­تر باشد هماهنگی بیشتری با کفش­های مشکی خواهد داشت و از ایجاد تضاد جلوگیری می­کند. رنگ­های شلوارهای کتانی پیشنهادی ما برای شما می­تواند: آبی، سرمه‌ای، زیتونی یا شرابی با رویه‌ای ظریف باشد.

  • شلوارک جرسی

ست کردن کفش­های مشکی اسپرت با شلوارک جرسی یک استایل جذاب و غیر رسمی به شما می­بخشد. این استایل کژوآل اغلب در خانه، برای رفتن به باشگاه یا هنگام گذراندن بعدازظهرهای سرد با دوستان استفاده می­شود. شما در این استایل کاملا احساس راحتی خواهید کرد.

  • شلوارک کتانی

ست کردن کفش­های مشکی با شلوارک­های کتانی یک انتخاب لباس پیچیده و در عین حال غیررسمی است. انتخاب کفش­های مشکی برزنتی یا ورزشی ظاهر زیباتری به استایل شما می­دهد.

  • شلوارک جین

ست کردن شلوارک­های جین روشن که ظاهری کهنه دارند با کفش­های مشکی از ترندهای روز است و محبوبیت زیادی در میان جوانان دارد.

پیشنهاد مطالعه: بهترین کاپشن چرم مردانه

خرید پرفروش ترین شلوارها از دیجی کالا

کفش­ های مشکی با کدام شلوار یا لباسی ست می­شوند؟

کفش‌های مشکی رسمی‌، برای کار در اداره، صرف شام در رستوران، مصاحبه یا عروسی مناسب‌تر هستند. آنها باید برای مناسبت­های رسمی پوشیده شوند، نه برای استفاده روزمره. انواع مختلفی از لباس‌ها وجود دارد که با کفش‌های مشکی مجلسی ست می‌شوند که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

  • شلوار جین

شلوارهای جین با رنگ تیره از شلوارهای جین رنگ روشن رسمی­تر به نظر می­رسند. این لباس­ها را با یک پیراهن سفید، مشکی یا سرمه ای ست کنید و استایل خود را با کفش­های مشکی چلسی، بروگ یا دربی کامل کنید تا در نگاه دیگران کاملا بدرخشید.

  • شلوار کتان

یک پیراهن سفید با کفش‌های مشکی آکسفورد یا دربی می‌تواند ظاهر شما را هنگام پوشیدن شلوارهای کتان زیباتر کند. این استایل برای صرف یک وعده عصرانه در بیرون از خانه بسیار مناسب است.

  • کت شلوار

در رسمی­ترین استایل، شما می­توانید کت شلوار خود را با کفش­های مشکی رسمی بخصوص از جنس چرم تکمیل کنید.

پیشنهاد می کنیم مطلب کدام رنگ کفش به همه لباسی میاد؟ را نیز مطالعه کنید.

با کفش مشکی چه جورابی بپوشیم؟

امروزه جوراب­ها جزو محبوب­ترین اکسسوری­ها محسوب­ می­شوند. به طور کلی به یاد داشته باشید که هر چقدر رنگ جوراب شما تیره ­تر یا مشکی باشد هماهنگی بیشتری با کفش­های مشکی شما خواهد داشت. اما اگر می­خواهید از جوراب­های رنگ روشن یا جیغ استفاده کنید باید به شما تبریک بگوییم چون تضاد رنگ میان جوراب و کفش­های مشکی از ترندهای روز است.

خرید انواع کفش مشکی از دیجی کالا

نتیجه گیری

کفش­های مشکی همواره عصای دست شما هستند آنها براحتی با انواع لباس و شلوارها ست می­شوند. تنها نکاتی را که باید به آنها توجه کنید جنس و نوع کفش شما است. چون توجه به این نکات استایل شما را در نگاه دیگران زیباتر و پر جلوه می­کند. کفش­های مشکی همیشه این جمله را به یاد من می­آورند که: سادگی زیباترین ژست دنیاست!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.