با صندل چه مانتویی بپوشیم؟

0
5/5 - (1 امتیاز)

مردم اغلب بر این باورند که صندل­ها را فقط باید در تابستان پوشید، اما گزینه­ های مد روز زیادی وجود دارد که می­توان آنها را در تمام طول سال استفاده کرد. اگر می­خواهید کمی به مجموعه زمستانی خود رونق بدهید، صندل­های دم باز یک انتخاب عالی هستند. اگر قصد دارید در ماه­های سردتر نیز صندل بپوشید، باید اقدامات احتیاطی را برای اطمینان از ایمنی خود انجام دهید. یک جفت جوراب با صندل همیشه انتخاب خوبی است، مانند یک جوراب شلواری یا ساق شلواری در زیر آن. اگر می­خواهید در سرما بیرون بروید، باید با پوشیدن یک جفت کفش گرم مطمئن شوید که پاهایتان گرم می­ماند. صندل پنجه بسته برای این منظور بسیار ایده آل است زیرا پاهای شما را گرم نگه می­دارد. در ادامه مانتوهایی را معرفی می­کنیم که می­توانید آنها را به راحتی با صندل­های خود ست کنید.

صندل را با چه مانتویی بپوشیم؟

در ادامه انواع ست صندل با مانتوهای مختلف را بررسی می کنیم.

ست انواع صندل با مانتوی بلند

صندل­های فلت یا بدون پاشنه انتخاب­های عالی برای روزهای گرم و فصل تابستان هستند. ست مانتوی بلند با صندل­های بند دار که معمولا بند آنها تا ساق پا یا مچ پا کشیده می­شود، ایده بسیار جذابی برای استایل شما هستند. ست مانتوی بلند با صندل از ترندترین استایل­هایی است که شما می­توانید در فصل­های بهار و تابستان از آن استفاده کنید و جذابیت منحصر به فردی را از خود نشان دهید.

پیشنهاد مطالعه: با مانتو ژاکارد چه شلواری بپوشیم

ست صندل­های لژدار یا پاشنه بلند با مانتوی بلند

اگر می­خواهید بلند قد به نظر برسید بهترین ایده برای شما استفاده از صندل­های لژدار با مانتوی بلند است. توجه داشته باشید که حتما در ست کردن صندل با مانتوی بلند به جنس، رنگ و طرح مانتو دقت کنید. قرار نیست شما شلخته و شلوغ به نظر برسید بلکه می­خواهید یک استایل غیر رسمی، کژوآل و گرم داشته باشید.

خرید مانتو از دیجی کالا

ست صندل با کت یا مانتوی خز

ست صندل پاشنه دار با یک کت یا مانتوی خز و پارچه­ های جین آبی تضمین کننده یک استایل بی عیب و نقص است که وقار و جذابیت خاصی را به شما می­بخشد. باید اقرار کنیم که تک تک لباس­های ذکر شده باید در کمد لباس یک خانم وجود داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: با کفش پاشنه بلند چه مانتویی بپوشیم

ست صندل با مانتوی ژاکارد

یکی از استایل­های جذاب و ترند برای خانم­ها ست کردن صندل بند دار با مانتوی ژاکارد طرح دار است. مانتوی ژاکارد بدون دکمه با آستین­های بدن نما به همراه یک شلوار اسکینی و صندل بند دار استایل شما را کامل و جذابیت آن را چندین برابر می­کند.

خرید صندل از دیجی کالا

ست صندل با مانتوی کیمونو یا عبایی

ست مانتوی عبایی با صندل به همراه یک شلوار جین، لگ، شلوار کتان و پارچه­ ای می­تواند استایل­های خاص و متفاوتی را برای مراسم­های رسمی و غیر رسمی برای شما ایجاد کند. همه این استایل­ها بسیار خاص و جذاب بوده و جلوه مانتوی عبایی شما را به همراه صندل بند دار چندین برابر می­کند.

پیشنهاد مطالعه: با صندل چه شلواری بپوشیم

ست صندل با مانتوی کوتاه

اگر علاقه ­ای به پوشیدن کفش­ های کتانی ندارید پس بهتر است برای پوشیدن مانتوی کوتاه از یک جفت صندل استفاده کنید. اگر مانتوی شما به شکل یک کت باشد می­توانید به راحتی از یک جفت صندل متناسب با رنگ و طرح کت استفاده کنید. در این استایل می­توانید با یک شلوار چاک­دار جذابیت و شیک پوشی خود را نمایان کنید. ست مانتوی کوتاه و شلوارهای چاک­دار انتخاب هر خانم با سلیقه ­ای است که فقط با یک جفت صندل زیبا تکمیل می­شود.

ست صندل­های پاشنه­ دار، لژدار و اسپرت با مانتوی لی یا جین

ست مانتوهای جین یا لی با صندل­هایی به رنگ­های قهوه­ ای، زرشکی و خاکی انتخاب هوشمندانه­ای برای هر خانم خوش سلیقه می­تواند باشد. مانتو جین انتخاب بسیاری از خانم­ ها و دختر خانم­ های جوان می­باشد که بسته به ضخامت پارچه در هر فصلی می­توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

خرید صندل از دیجی کالا

ست انواع صندل با مانتوی جلو باز

پوشیدن صندل با مانتوهای جلو باز از ترند ترین استایل ­های روز تابستان هستند. صندل­ها از لحاظ پاشنه دارای دو مدل: تخت و پاشنه­ دار هستند. شما می­توانید مانتو جلو با کوتاه خود را با صندل ­های تخت ست کنید و آنها را برای روزمرگی استفاده کنید و یا مانتو جلو باز کوتاه خود را با صندل­های پاشنه دار ست کنید و جلوه رسمی تری به استایل خود ببخشید.

خلاصه

صندل­ها آنقدر راحت و قابل استفاده در همه جا هستند که حتما باید جایگاهی در کمد لباستان داشته باشند. تنوع صندل­ها از نظر: رنگ، مدل و جنس آنقدر زیاد است که شما به راحتی می­توانید آنها را با انواع مانتوها و کت ­ها ست کنید و در همه فصول و مناسبت­های مختلف از آنها استفاده کنید. پس با خرید صندل­ها خیال خودتان را از داشتن یک استایل جذاب و خاص راحت کنید و دیگر نگران مانتوی خود را با چه صندلی بپوشم نکنید.

خرید مانتو از دیجی کالا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.