بهترین کرم پودر با پوشش دهی بالا برای پوست چرب

0
5/5 - (1 امتیاز)

اگر می خواهید آرایشی زیبا و بدون عیب داشته باشید، باید حتما از کرم پودر متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. انتخاب این محصول آرایشی برای کسانی که پوست چرب دارند، یک دغدغه است؛ چون کاور کننده ها روی پوست آن ها به خوبی نمی نشینند. برندهای مختلفی در جهان برای پوست های چوب، محصولات آرایشی تولید می کنند که از شناخته شده ترین آن ها می توان به مک اشاره کرد. برای خرید کرم پودر مک دست تان کاملا باز است و تنوع بالایی از محصولات برای انواع پوست از جمله چرب در اختیار مشتریان قرار دارد.

حساسیت برای انتخاب و خرید محصولات آرایشی به ویژه کرم پودر کاملا منطقی است، زیرا این محصولات مستقیما با پوست ما در تماس خواهند بود. پس قبل از پرداخت هزینه، باید به نوع پوست، میزان حساسیت و ترکیبات کرم دقت کنید. برندهایی همچون مک، استی لادر، میبلین، لورال و نارس در زمینه تولید بهترین کرم پودر با پوشش دهی بالا برای پوست چرب، حرف های زیادی برای گفتن دارند.

6 کرم پودر فوق العاده با کاور عالی برای پوست چرب

در ادامه لیستی از بهترین کرم پودرهای بازار را معرفی می کنیم که مناسب پوست های چرب هستند و پوشش دهی بسیار خوبی دارند:

کرم پودر MAC Studio Fix Fluid SFP15

این کرم پودر با ماندگاری و کاور بالا، برای انواع پوست به خصوص چرب مناسب است. مواد اولیه آن فاقد چربی بوده و بافتی سبک دارد که امکان تنفس پوست را فراهم می کند. خاصیت ضد آفتاب SPF15 نیز از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می کند.

اعتبار هر برند از کیفیت بالای محصولات آن در درازمدت نشات می گیرد. توصیه می کنیم برای آرایش روزانه یا حرفه ای خود، در کنار استفاده از کرم پودر، با خرید رژ مک به زیباترین و بهترین شکل، خود را بیارایید. اقلام آرایشی تولید شده توسط یک برند، با یکدیگر مطابقت داشته و ظاهر فوق العاده ای به آرایش شما می بخشند.

کرم پودر استی لودر (دابل وییر استی لادر)

برند Estee Lauder یکی از بهترین برندهای تولیدکننده محصولات آرایشی در بازار است که این بار با تولید کرم پودر دابل وییر برای پوست های چرب و مختلط توانسته توجه بسیاری از مشتری ها را در بازار به خود جلب کند. این محصول توسط متخصصان پوست و زیبایی تایید می شود و با پوشش دهی متوسط به بالا می تواند نیازتان را به هر کاورکننده دیگری برطرف کند.

کرم پودر برند Estee Lauder مدل دابل وییر ماندگاری 24 ساعته دارد؛ بنابراین یک شبانه روز کامل روی صورتتان می ماند و دچار ماسیدگی، پوسته پوسته شدن و … نمی شود. به همین دلیل تا مدت طولانی هیچ نیازی به تمدید آرایشتان نخواهید داشت.

از جمله ویژگی های مثبت این محصول می توان به مقاومت بالای آن در برابر تعریق اشاره کرد. در واقع در صورتی که از مواد آرایشی بی کیفیت استفاده کنید، با کوچکترین تعریق یا رطوبت آرایشتان به هم می ریزد و از بین می رود؛ اما این کرم پودر بافت خود را حفظ می کند و دچار ماسیدگی و … نمی شود.

عدم وجود مواد مضر مثل روغن معدنی، پارابن، فتالات، چربی، گلوتن، سولفات و رایحه مصنوعی نیز از جمله دیگر ویژگی های مثبت این محصول به شمار می آیند.

کرم پودر فیت می میبلین برای پوست های چرب

به سراغ یکی دیگر از برندهای محبوب جهانی می رویم که توانسته با تولید بهترین کرم پودر با پوشش دهی بالا برای پوست چرب نیاز مشتری های خود را برطرف کند. برند MAYBELLINE با تولید کرم پودر فیت می برای پوست هایی با تناژ رنگی مختلف یک سر و گردن از سایر رقبا بالاتر است.

کرم پودر فیت می میبلین توسط متخصص های پوست تایید می شود و برای پوست های معمولی تا چرب گزینه بسیار خوبی است. این محصول با دوام و ماندگاری بالا تا مدت طولانی روی پوست صورتتان باقی می ماند و زیبایی بیشتری به چهره تان هدیه می دهد.

بافت سبک این کرم پودر باعث می شود که حین استفاده از آن احساس سنگینی روی صورتتان نداشته باشید؛ به همین دلیل تا مدت ها می توانید آرایشتان را حفظ کنید و اذیت نشوید. ضد حساسیت بودن این محصول نیز ویژگی مثبت دیگری است که به کمک افرادی می آید که به بیشتر مواد آرایشی حساسیت دارند و نمی توانند از هر کرم پودری استفاده کنند.

این کرم جلوه ای مات و طبیعی به صورت می بخشد، برای همین می توانید با استفاده از آن انواع آرایش های زیبا را روی صورتتان پیاده سازی کنید و در هر جمع و مهمانی بدرخشید.

کرم پودر سوپر استی 30 ساعته میبلین

برند MAYBELLINE کرم پودر دیگری به نام سوپر استی تولید کرده است که بالاترین دوام و ماندگاری را بین محصول های مشابه دارد. این محصول می تواند تا 30 ساعت روی پوست صورتتان بدون هیچ عیب و نقصی باقی بماند و آرایشتان را حفظ کند. بنابراین اگر باید تا مدت طولانی در بیرون از خانه باشید و امکان تمدید آرایشتان را ندارید، پیشنهاد می کنیم این محصول را بخرید.

کرم پودر سوپر استی میبلین بهترین کرم پودر با پوشش دهی بالا برای پوست چرب و مختلط است که بدون ایجاد هیچ تغییری روی پوستتان باقی می ماند. این محصول بافت سبکی دارد، به همین دلیل بعد از استفاده از آن احساس سنگینی روی پوستتان نخواهید داشت.

جلوه مات و زیبایی که کرم پودر سوپر استی میبلین به چهره تان می بخشد، باعث می شود آرایشتان کاملا طبیعی و زیبا جلوه کند. این محصول بدون هیچگونه ایجاد درخشندگی غیر طبیعی روی پوست، نقص های صورتتان را می پوشاند و پوستی صاف و یکدست برایتان به ارمغان می آورد.

اینفالیبل مات لورال، کرم پودر مناسب پوست چرب

به سراغ برند L’Oreal می رویم که با کرم پودر مدل اینفالیبل توان رقابت با بهترین برندهای آرایشی را دارد. این محصول تا 24 ساعت روی پوست ماندگاری دارد و اثرات آن از بین نمی رود. کرم پودر لورال به دلیل کنترل کردن چربی روی پوست و مقاومت بالا در برابر تعریق، بدون تغییر باقی می ماند و حالت صاف و یکدست خود را از دست نمی دهد.

اگر لک های پوستی زیادی دارید، پیشنهاد می کنیم از کرم پودر اینفالیبل مات لورال استفاده کنید، چون در کاور کردن لکه ها بی رقیب است و تمام لکه ها و نقص های صورت را به طور کامل می پوشاند.

این محصول بافت سبکی نیز دارد و روی صورتتان احساس سنگینی به وجود نمی آورد. همچنین از آنجا که منافذ پوستتان را مسدود نمی کند، نگران ایجاد جوش یا دانه های پوستی روی صورتتان نباشید.

کرم پودر تیوپی مدل سافت مات نارس

برند NARS یکی از بهترین برندهای بازار است که توانسته بهترین کرم پودر با پوشش دهی بالا برای پوست چرب را تولید کند. کرم پودر تیوپی مدل سافت مات نارس که به خوبی پوست های معمولی تا چرب را کاور می کند، در برابر اکسیداسیون مقاومت بالایی دارد. این محصول با ماندگاری 16 ساعته تا مدتی طولانی شما را از استفاده مجدد کرم پودر نیز بی نیاز خواهد کرد.

کرم پودر تیوپی مدل سافت مات نارس هیچ نوع براقیتی روی پوست صورتتان به وجود نمی آورد و آلودگی را به خود جذب نمی کند. همچنین در برابر رطوبت مقاوم است و بافت خود را از دست نمی دهد.

سخن آخر؛ برای پوست چرب، کرم پودر مناسب را بخرید!

بهترین کرم پودر با پوشش دهی بالا برای پوست چرب باید ظاهری مات با ماندگاری بالا داشته باشد. از محصولات باکیفیتی که کرم پودرهای بسیار عالی با بافت سبک و طبیعی به بازار ارائه می دهند می توان به مک مدل Studio Fix Fluid SFP15، دابل وییر استی لادر، فیت و سوپر استی 30 ساعته میبلین اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.