معرفی ۱۰ مدل از پرفروش‌ترین محصولات برند نوت در فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی

0
5/5 - (1 امتیاز)

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که برای انتخاب لوازم آرایشی بین برندهای مختلف سردرگم شوید و ندانید مناسب‌ترین محصول برای پوست یا چشم‌های شما کدام است. با وجود تنوع بسیار بالای لوازم آرایشی و بهداشتی و لاین‌های مختلف هر برند، انتخاب محصولی که مناسب ما باشد کمی دشوار است. یکی از برندهای محبوبی که طی چند سال گذشته حسابی سر زبان‌ها افتاده، برند نوت (NOTE) است. در ادامه می‌خواهیم پس از آشنایی با این برند به معرفی ۱۰ مدل از پرفروش‌ترین محصولات برند نوت در فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی بپردازیم و هر آیتم را به طور مجزا بررسی کنیم.

داستان برند نوت از کجا آغاز شد؟

Note در سال ۲۰۱۴ توسط گروهی از شیمی‌دانان برجسته اروپایی راه‌اندازی شد. آنها می‌خواستند برندی لوکس و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه خلق کنند. مأموریت آنها درک هنر زیبایی و تولید محصولات آرایشی حرفه‌ای، مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت بالا با الهام از رنگ‌های طبیعی زندگی و نت‌های غنی طبیعت بود. از یک آرایش چشم اسموکی دراماتیک گرفته تا یک رژلب روشن یا پررنگ. آنها در تلاش‌اند تا هر چیزی که برای یک آرایش کامل نیاز دارید، در اختیار داشته باشید.

زیبایی همراه با مراقبت‌های ویژه

تخصص آرایشگران حرفه‌ای و متخصصان مراقبت از پوست در هسته اصلی تولیدات برند آرایشی نوت قرار گرفته است. از فونداسیون‌هایی با پوشش‌دهی کامل و رژلب‌هایی با ماندگاری طولانی، هر محصولی از این برند با استفاده از موادی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و روغن‌های ضروری، فواید بسیاری برای پوست شما به همراه دارد.

محصولاتی طرفدار محیط ‌زیست

برای تولید محصولاتی که هم برای شما و هم برای محیط‌زیست مفید هستند، مواد اولیه را با وسواس فراوان انتخاب می‌کنند. محصولات Note بدون پارابن و سایر مواد مضر تولید می‌شوند تا بدون آسیب رساندن به پوست یا زمین، ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد کنید. تمام محصولات نوت بدون تست حیوانی هستند و هیچ‌گونه مواد مشتق شده از حیوانات را شامل نمی‌شوند.

ریمل‌ها

یکی از پرفروش‌ترین محصولات این مجموعه ریمل‌های آن است. لاین ریمل نوت پکیج کاملی به شما ارائه می‌کند که می‌توانید از میان آنها بهترین‌ها را انتخاب کنید. این محصولات شامل لیست زیر می‌شود:

  • ریمل حجم دهنده حرفه‌ای نوت
  • ریمل بلند کننده حرفه‌ای مژه نوت
  • ریمل بلند کننده لش آپ کلیک نوت
  • ریمل حجم دهنده ولوم آپ کلیک نوت
  • ریمل بلند کننده فوق‌العاده لش کد نوت
  • ریمل حجم دهنده وان تاچ نوت
  • ریمل چهارکاره حرفه‌ای نوت

شما می‌توانید بر اساس نیازهایتان، مکان و مناسبتی که برای آن آرایش می‌کنید (روزمره یا مهمانی) و حساسیت‌های خاصی که دارید، یکی را انتخاب کنید. تمام ریمل‌های نوت تحت‌نظر پزشکان و متخصصان تولید شده‌اند و از هرگونه حساسیت جلوگیری می‌کنند.

پالت‌های سایه

سایه‌ها همیشه یکی از جذاب‌ترین لوازم آرایشی هستند که چشم‌ها را از حالت یکنواختی و خستگی بیرون می‌آورند. برند نوت در لاین سایه خود گزینه‌های مختلفی در اختیارتان گذاشته است.

  • پالت سایه لاو ات فرست سایت نوت
  • سایه چشم مینرال نوت

هر کدام از این گزینه‌ها به شما طیف رنگ و بافت متنوعی می‌دهد که شما می‌توانید باتوجه‌به تناژ همیشگی آرایش و رنگ چشم‌هایتان یکی از آنها را انتخاب کنید.

کانسیلرها

این محصول را می‌توان نجات‌دهنده آرایش دانست! کانسیلر شبیه کرم‌پودر است با این تفاوت که عموماً بافتی ضخیم‌تر دارد و با پنهان‌کردن رنگ‌دانه‌ها و لک‌های پوستی، حلقه‌های تیره، لکه‌های پیری، به شما کمک می‌کند پوستی صاف و یکدست داشته باشید. کانسیلر نوت در مدل‌های مختلف عرضه شده است.

  • کانسیلر استیکی فول کاور نوت
  • کانسیلر پمپی پرفکتینگ نوت
  • کانسیلر مینرال SPF 15 نوت (ضدآفتاب)

هر کدام از این مدل‌ها رنگ‌ها و بافت متنوعی دارند که می‌توانید آنها را در ابعاد مختلف تهیه کنید.

رژلب‌ها

یکی دیگر از آیتم‌های محبوب در بین محصولات نوت، رژلب‌های آن هستند. شما می‌توانید خانمی را پیدا کنید که طرفدار این محصول نباشد؟ حالا تصور کنید محصولی که فاقد مواد شیمیایی مضر است، بدون عطر و رایحه اضافی است و تست حیوانی ندارد، چقدر می‌تواند کاربردی باشد. نوت در لاین رژلب‌هایش هر دو مدل جامد و مایع را تولید می‌کند و تمام رنگ‌های پرطرفدار را هم پوشش می‌دهد. از رنگ‌های نود و طبیعی تا رنگ‌های جذاب و چشمگیر که با مواد مغذی و ویتامین‌ها غنی شده است.

کرم‌پودرها

کرم‌پودرهای نوت از محصولاتی هستند که خوش درخشیده‌اند. فرمولاسیون کرم به پودر هم سبک است و هم به‌راحتی روی صورت می‌نشیند، اما پوششی متوسط تا کامل را فراهم می‌کند که در تمام طول روز دوام خواهد داشت. لاین کرم‌پودر این برند کامل است و شما برای خرید این گزینه‌ها را در اختیار دارید:

  • کرم‌پودر مینرال فاقد چربی نوت
  • کرم‌پودر بی‌بی ۳۵ میل نوت

پنکک‌ها

پنکک‌ها از بهترین گزینه‌ها برای آرایش روزمره هستند. این پودرهای فشرده پوششی یکدست به پوست شما می‌دهند و به‌راحتی عرق و چربی صورتتان را محو می‌کند. اگر نمی‌خواهید سنگینی یک‌لایه کرم را روی پوستتان حس کنید، بعد از ضدآفتاب روزانه‌تان به سراغ پنکک‌ها بروید. شما می‌توانید از برند نوت، این انتخاب‌ها را داشته باشید:

  • پنکک چرب لومینوس سیلک نوت

هایلایترها

هایلایتر به نسبت محصول جدیدی در بازار لوازم آرایش است که خیلی هم زود محبوب شد. این محصول معمولاً برای آرایش روزمره استفاده نمی‌شود. شما می‌توانید به کمک آن برخی نقاط صورت خود را درخشان و برجسته‌تر کنید. برند نوت، های‌لایترهای خود را در دو مدل عرضه کرده است:

  • بکد های‌لایتر پودری نوت
  • دراپ های‌لایتر مایع ۱۴ میل نوت

برند نوت، دنیای محصولات جذاب

از دیگر محصولات پرفروش و جذاب نوت می‌توان به خط چشم، لاک و مداد چشم‌های آن اشاره کرد. تمامی این محصولات برگرفته از طبیعت و همگان با محیط‌زیست است. این برند با ارائه لوازم آرایشی فاقد پارابن، روغن‌های اضافی و همچنین بدون تست حیوانی یکی از کمپانی‌های طبیعت دوست دنیای آرایش است. اگر شما هم از طرفداران NOTE هستید، کافی است وارد فروشگاه خانومی شوید، محصول خود را جستجو کنید و با پرداخت امن، محصولات را خیلی سریع تحویل بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.