صرافی گرین چنج “green change” [مقایسه صرافی نوبیتکس با سایت صرافی گرین چنج!]

0
5/5 - (1 امتیاز)

این روز ها با داغ بودن بازار «ارزهای دیجیتال» صرافی های کریپتویی روز به روز بیشتر از قبل می شوند و یکی از همین صرافی ها، گرین چنح است. صرافی گرین چنج یکی از این پلتفرم های معاملاتی ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال است که در لیست محبوب ترین صرافی های جهان قرار دارد. گرین چنج زیرمجموعه صرافی مشهور تاپ چنج (topchange) است که به خودی خود یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی در سرتاسر جهان می باشد .اگر شما هم قصد دارید تا با “صرافی گرین چنج” بیشتر شده و آن را با صرافی های ایرانی مقایسه کنید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

صرافی گرین چنج
سایت صرافی گرین چنج برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال طراحی شده است و فعالیت خود را در سال 2011 آغاز کرد.

 

سایت صرافی گرین چنج [gc pay چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟!]

داستان صرافی گرین چنج (greenchange) از آن جایی شروع شد که پلتفرم جهانی تاپ چنج [TC Pay]، تصمیم به تفکیک خدمات کریپتو خود در یک پلتفرم معاملاتی مجزا گرفت! این پلتفرم معاملاتی مجزا، همان گرین چنج است که برای ارائه خدمات ارز های دیجیتال تاپ چنج ایجاد شده است. درواقع می توان گفت که صرافی گرین چنج زیر مجموعه ای از پلتفرم معاملاتی شناخته شده تاپ چنج است که برای تبادل رمزارزها مورد استفاده قرار می گیرد.

دفتر مرکزی این صرافی در قبرس جنوبی قرار داشته و خدمات خوبی به کاربران خود ارائه می دهد. سایت صرافی گرین چنج از طراحی ساده و کاربر پسندی برخوردار می باشد و خرید/فروش ارزهای دیجیتال را به راحت ترین شکل ممکن عرضه می کند. در ادامه، برخی از ویژگی های گرین چنج را بررسی می کنیم.

ویژگی های صرافی گرین چنج

مشخصات
نام صرافی گرین چنج Green Change))
سیستم پرداختی GC pay
سال تاسیس 2021
نوع صرافی ارز دیجیتال + دلار و یورو
دفتر مرکزی قبرس جنوبی (لیماسول)
کارمزد انتقال به بروکر 0% (بدون کارمزد)
تعداد توکن + 32 رمز ارز
امکان هولد توکن دارد
سایت فارسی ندارد
پشتیبانی فارسی دارد
تماس با کارشناس پشتیبانی تلگرام

صرافی تاپ چنج تنها به گرین چنج ختم نمی شود و اگر هر سوالی از این صرافی دارید، پیشنهاد می کنیم مقاله های صرافی گرین چنج برای تریدرهای فارکس، بهترین صرافی برای کپی ترید، بررسی صرافی تاپ چنج، آموزش صرافی تاپ چنج، قیمت دلار در تاپ چنج، آموزش ثبت نام در تاپ چنج و … را در رسانه های تخصصی بازار فارکس ازجمله کانون تریدر های موفق فارکس و ارز های دیجیتال دیجی تریدرز Digitraderz، سایت رسمی تاپ چنج topchange.net، شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز TGJU و دیگر وب سایت های معتبر مطالعه کنید.

آیا صرافی گرین چنج برای معامله گران ایرانی مناسب است؟!

در حال حاضر تاپ چنج به عنوان محبوب ترین صرافی ارز خارجی در ایران شناخته می شود، این سوال برای بسیاری از معامله گران مطرح است که “آیا صرافی گرین چنج ارز دیجیتال هم خدمات خوبی را به ایرانیان ارائه می دهد؟” در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تمرکز گرین چنج بر ارائه خدمات با کیفیت به افراد ایرانی قرار دارد و این پلتفرم معاملاتی، بدون هیچ مشکلی خدمات خود را در اختیار تریدرهای ایرانی می گذارد. البته، به این نکته نیز باید اشاره کرد که سایت صرافی گرین چنج از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و واریز/برداشت ریالی هم ندارد، به همین خاطر نمی توان گفت که بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان است.

با این حال، گرین چنج از امنیت بالایی برخوردار بوده و زیرمجموعه یکی از قدرتمندترین سرویس های مالی در جهان [تاپ چنج] است. به هر حال، پیشنهاد ما به افرادی که می خواهند از روش واریز/برداشت ریالی استفاده کرده و تمامی مراحل معامله را با زبان فارسی پیش ببرند، انتخاب صرافی ایرانی برای تبادل ارزهای دیجیتال است.

بررسی صرافی نوبیتکس Nobitex؛ آیا نوبیتکس از گرین چنج بهتر است؟!

نوبیتکس یک صرافی ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که می تواند انتخاب خوبی به جای صرافی های خارجی همچون گرین چنج یا تاپ چنج باشد. صرافی نوبیتکس نه تنها از خدمات با کیفیتی برای تبادل رمزارزها برخوردار است، بلکه دفتر مرکزی آن در تهران قرار داشته و این امر دسترسی بهتری برای معامله گران ایرانی ایجاد می کند. این صرافی فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان “بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی” شناخته می شود. برای معامله گرانی که تمایل به استفاده از صرافی های خارجی و چالش های مربوطه ندارند، ثبت نام در نوبیتکس و شروع معامله در این پلتفرم می تواند گزینه مناسبی باشد چرا که این صرافی خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با امنیت بالایی ارائه می دهد و فرایند معامله در بازار کریپتو را برای علاقه مندان تسهیل می کند. ویژگی های صرافی نوبیتکس:

ویژگی های Nobitex

مشخصات
نام صرافی نوبیتکس/ Nobitex
سایت اصلی صرافی نوبیتکس ثبت نام صرافی نوبیتکس
تعداد کاربران بیش از 4 میلیون نفر
نوع صرافی ایرانی
دفتر مرکزی تهران
سال تاسیس 1396
امنیت عالی
تعداد توکن ها بیش از 80 رمزارز دیجیتال
کمترین کارمزد 0.06%
امکان معامله بدون احراز هویت ندارد
پشتیبانی 24 ساعته دارد
حد ضرر دارد
حساب دمو دارد
فروش تعهدی [فیوچرز] دارد
آشنایی با صرافی نوبیتکس
نوبیتکس یک صرافی ایرانی است که خدمات متنوعی را در اختیار معامله گران ایرانی گذاشته و معامله در بازار فارکس را برای تریدر ها تسهیل کرده است!

 

نظر کارشناس درباره صرافی گرین چنج و نتیجه گیری:

صرافی گرین چنج یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی برای ارزهای دیجیتال است که از سال 2021 در این زمینه فعالیت می کند. گرین چنج دارای سیستم پرداخت “GC Pay” است و از این طریق خدمات مربوط به بازار کریپتو را ارائه می دهد. سایت صرافی گرین چنج تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند و امکان تغییر آن به زبان فارسی وجود ندارد، با این حال مشکلی برای ثبت نام معامله گران ایرانی در این پلتفرم وجود ندارد. گرین چنج یک صرافی ارز دیجیتال با طراحی ساده و رابط کاربری جذاب است که خرید و فروش رمزارزها را برای تمامی علاقه مندان در سراسر جهان امکان پذیر می کند. شما چه تجربه ای از گرین چنج دارید؟ تجربه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منابع: کانون تریدر های موفق فارکس و ارز های دیجیتال دیجی تریدرز Digitraderz – سایت رسمی صرافی گرین چنج greenchange.io – ایران بروکر Iran broker

سوالات متداول:

صرافی گرین چنج چیست؟

گرین چنج یک پلتفرم معاملاتی برای جا به جایی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که زیر نظر صرافی تاپ چنج فعالیت می کند.

آیا سایت صرافی گرین چنج از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟

خیر، این صرافی تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند.

آیا امکان واریز و برداشت ریالی در صرافی گرین چنج امکان پذیر است؟

خیر، امکان واریز و برداشت ریالی به طور مستقیم در این صرافی وجود ندارد اما معامله گران می توانند با انتقال وجوه خود به تاپ چنج، دارایی را به شکل ریالی برداشت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.