بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران را بشناسید! 9 کلینیک کاشت ریش

0
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران

تا بازیابی یا افزایش مو در نواحی خاصی از صورت خود را تجربه کنند. از طریق این راهکار، افراد نه تنها به بهبود ظاهر ظاهری جذاب‌تر دست پیدا می‌کنند، بلکه اعتماد به نفس و ارتباطات شخصی‌شان نیز بهبود می‌یابد.

1- کلینیک آنیل

کسانی که به دنبال بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران هستند آنیل را به خوبی می شناسند. این کلینیک در غرب تهران قرار دارد و از بروزترین مراکز زیبایی بر پایه علم محسوب می شود. تجهیزات به روز و کادر مجرد این کلینیک سبب شهرت آن شده است. کلیه خدمات زیبایی در این کلینیک توسط افراد متخصص صورت می گیرد. کاشت ریش به واسطه نمونه برداری های دقیق و بر اساس فیزیکی بدن هر شخص انجام می شود. بررسی های دقیق بر روی تراکم مورد نیاز ریش انجام خواهد شد و همینطور از جدیدترین شیوه های درمانی برای از بین بردن جراحت های پوستی نیز کمک گرفته می شود.

خدمات کاشت در این مجموعه بدون نیاز به داروهای دوره ای بوده و برای رویش مجدد موها بهترین شرایط فراهم شده است. از دیگر خدمات این کلینیک می توان به جراحی پلک، کاشت مو، کاشت ابرو، هایفوتراپی، مزوتراپی و سانترال لب اشاره کرد.

راه ارتباطی

  • آدرس: تهران، صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، قبل از پمپ بنزین، روبروی شیرینی فروشی تامای، پلاک 118، طبقه 3، واحد 6
  • شماره تلفن: 02144027589
  • سایت : https://anylclinic.com

2- کلینیک هلیا

برای پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران بررسی سابقه کاری و تجربه پزشک بسیار مهم است. کلینیک هلیا یک موسسه بین المللی در لاین زیبایی محسوب می شود که با تجهیزات پیشرفته خود توانسته مطابق با تکنولوژی روز دنیا عمل نماید.

کلینیک هلیا فعالیت خود را در لاین های کاشت مو، ابرو و ریش طبیعی آغاز کرده است. امروزه خدمات کاشت مو میکرو گرافت به صورت کاملاً تخصصی و انحصاری در این کلینیک دنبال می شود. ورود تجهیزات پیشرفته در این مجموعه سبب شده تا مجوزهای لازم از انجمن کاشت معتبر در اروپا نیز دریافت شود. خدمات جدید کلینیک هلیا در زمینه تزریق چربی  نانو به واسطه بهترین جراح پلاستیک است. همینطور پلاسما ژل، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و … نیز در این کلینیک به خوبی صورت می گیرد. ارائه مشاوره رایگان توسط کاردرمانی متخصص یکی از بهترین خدمات این مجموعه است. کاشت مو و ریش بدون درد و خونریزی صورت گرفته و از دستگاه نیدل فری اینجکشن استفاده می شود. یک سری طرح های تخفیفی در این مجموعه صورت می گیرد که در نهایت سبب می شود تا بیشترین سطح رضایت وجود داشته باشد.

راه ارتباطی

  • آدرس: تهران، خیابان کامرانیه شمالی، خیابان تاجیکی، پلاک 1
  • شماره تلفن: 02179547
  • آدرس اینستاگرام: @helia.clinic

3-کلینیک تهران نوین

تهران نوین به عنوان بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در تهران شناسایی شده است. این کلینیک به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت می کند. تهران نوین دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان بوده و توانسته شعبه دوم خود را در سال 98 تاسیس نماید.

در تهران نوین به عنوان بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران، از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی استفاده شده و محیطی مدرن و آرامش بخش در حوزه زیبایی فراهم شده است. کاشت ریش و ابرو از اهداف مهم این کلینیک محسوب می شود. به طور کلی این دو فاکتور در چهره آقایان بخش مهمی از اصول زیبایی شناخته می شود. معمولاً زمان کاشت ریش در کلینیک تهران نوین 4 ساعت بوده و از بی حسی موضعی استفاده می شود. در واقع نیازی به بستری نبوده و یک الی دو روز بعد شخص به زندگی باز می گردد. دوره نقاهت برای افراد دو هفته در نظر گرفته شده است. نتیجه نهایی نیز در طی 10 الی 12 ماه صورت می گیرد.

تهران نوین به عنوان بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران توانسته کادر پزشکی بسیار قدرتمندی را دور هم جمع نماید به طوری که احتمال بروز عوارض به صفر خواهد رسید. تجهیزات جدید و با کیفیت در این مجموعه سبب شده تا نتیجه غیر دلخواهی از صورت مراجعین وجود نداشته باشد.

راه ارتباطی

  • آدرس: تهران، پاسداران، بوستان نهم پلاک 119
  • شماره تلفن: 02122777771
  • صفحه اینستاگرام: tehrannovin.clinic

4-کلینیک آوینا

یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران، تشخیص درست روش درمانی است. آوینا از دسته کلینیک های زیبایی قدرتمند در تهران است که با یک بار مراجعه به این مجموعه می توانید از تمام مزایای آن برخوردار شوید. رضایت و آرامش در این کلینیک به بهترین شکل فراهم شده است. از به روزترین دستگاه های دنیا در این مجموعه استفاده شده است و فضایی امن با پشتیبانی دائم دیده می شود. قیمت منصفانه این مجموعه سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد.

مشکل ریزش ابرو و ریش در آقایان بسیار دیده می شود و استرس، تغذیه و همینطور بیماری از مهمترین عوامل این بیماری است. به این ترتیب کاشت ریش در مجموعه آوینا به واسطه روش های بسیار قدرتمند صورت گرفته و همینطور ظرافت کار بسیار عالی است. استفاده از فرمولاسیون کاشت مو و ابرو طبیعی سبب شده تا نتایج کاشت برای همیشه باقی بمانند. موهای کاشته شده کاملاً مشابه با موهای طبیعی است و شرایط اصلاح و کوتاهی برای آنها در نظر گرفته می شود.

راه ارتباطی

  • آدرس: تهران، ونک، گاندی جنوبی، خیابان 21، پلاک 23
  • شماره تلفن: 02188665532- 02188201505
  • صفحه اینستاگرام: clinicavina

5- کلینیک الهام

کاشت ریش بهترین روش برای افزایش تراکم برای پر کردن نواحی کم پشت ریش و سبیل محسوب می شود. ریش پر سبب ظاهر زیبا و جذاب برای آقایان می شود. کلینیک الهام به طور کلی بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران محسوب می شود و توانسته به واسطه جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا اقدام به کاشت ریش در نواحی کم تراکم نماید

در سایت این مرکز آمده:

در کلینیک زیبایی الهام ما یک تیم دوستانه و حرفه ای از درمانگران زیبایی را در کنارمان داریم که متعهد به ارائه خدمات زیبایی برتر و محصولاتی هستند. با ارائه یک کار قویی به مشتریان خود، اعتمادبه نفس کامل را القا می کنند

تیم پزشکی متخصص در این مجموعه به عنوان بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران، طولانی ترین دوره های آموزشی را پشت سر گذاشته اند و همه پروتکل های استاندارد پزشکی نیز در این لاین دنبال می شود. بیشترین امتیاز در رضایت مشتری از موثرترین و ایمن ترین روش های درمان به شمار می آید و رتبه بندی و رضایت مشتری نیز به صورت دوره ای و اصولی است.

راه ارتباطی

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، چهارراه سرو، خیابان سرو غربی، پلاک 117
  • شماره تلفن: 02122354042
  • صفحه اینستاگرام : elham_hairclinic

6-مدرن کلینیک

کلینیک مدرن به واسطه تجهیزات کاملاً به روز و روش های نوین زیبایی توانسته در لیست بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران قرار بگیرد. در این مجموعه از تیم پزشکی کاملاً جوان استفاده می شود به طوری که روش های درمانی خلاقانه و علمی بوده و از مدرن ترین سیستم های زیبایی روز دنیا استفاده می شود. همه خدمات زیبایی در این مجموعه بر اساس شرایط بیمار ارزیابی می شود. کمترین عارضه و دوره نقاهت برای افراد در نظر گرفته شده است و همینطور نتیجه کار کاملاً طبیعی و نچرال خواهد بود. تیم تخصصی کلینیک مدرن مسیر خود را با هدف بازگرداندن زیبایی پوست و مو دنبال می کنند به طوری که هرگز از روش های غیر اصولی در این مجموعه استفاده نمی شود.

رضایت کاشت مو، ریش و ابرو در کلینیک مدرن بیش از 95 درصد بوده و این مجموعه توانسته یک رزومه درخشان در اختیار افراد قرار دهد. از سوی دیگر تلاش های شبانه روزی پزشکان این مجموعه سبب شده تا سطح رضایت بسیار بیشتر است سایر کلینیک های مشابه باشد.

هزینه کاشت ریش و سبیل در این مجموعه به عوامل مختلفی بستگی دارد اما طراحی بهترین فرم ریش و سبیل برای هر شخص به صورت جداگانه در نظر گرفته می شود. بانک موی فرد بررسی شده و همینطور میزان تراکم آن ارزیابی می شود. خوشبختانه تجهیزات پیشرفته و مدرن در این مجموعه سبب شده تا بهترین نتایج حاصل شود.

راه ارتباطی

  • آدرس: تهران، مرزداران، بلوار آريافر، نبش کوچه لاله، پلاک 1
  • شماره تلفن: 87700000
  • آیدی اینستاگرام: https://www.instagram.com/modernclinique

 7- دکتر مجتبی امیری

تا به اینجا بهترین کلینیک های کاشت ریش و مو در تهران را بررسی کردیم حال نوبت به معرفی بهترین دکتر کاشت ریش در تهران یعنی دکتر مجتبی امیری است. او یکی از پزشکان با سابقه کاری بیش از 10 است به طوری که توانسته در لاین پوست و مو بهترین خدمات را ارائه نماید. برای کاشت ریش، مو از یک قسمت بدن برداشته شده و به خط فک شما پیوند داده می شود. استخراج واحد فولیکولی یکی از مهمترین گام های کاشت ریش محسوب می شود که توسط این دکتر به بهترین شکل صورت می گیرد. همینطور پیوند واحد فولیکولی نیز به صورت کاملاً دقت و به واسطه جراحی صورت می گیرد. در صورتی که کاشت به بهترین شکل صورت بگیرد روند بهبودی سریع تر صورت می گیرد و پوسته ریزی نیز بدون مشکل خواهد بود.

راه ارتباطی

  • آدرس مطب: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از ساختمان سپهر، پلاک 1425، طبقه 4
  • شماره تلفن: 02122615383

8- دکتر سمیه زمانی نیا

دکتر سمیه زمانی نیا به عنوان بهترین دکتر کاشت ریش در تهران فارغ التحصیل دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1382 است. او عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران است و فعالیت خود در زمینه پوست و مو را از سال 84 آغاز کرده است. وی دارای مدرک معتبر پیوند موی طبیعی به روش جراحی و غیرجراحی از جامعه جراحی ایران است. تزریق ژل و بوتاکس و همینطور هایفوتراپی از مهمترین خدمات مربوط به این پزشک محسوب می شود.

راه ارتباطی

  • آدرس: تهران، اتوبان ستاری جنوب، بالاتر از پیامبر غربی، نبش کوچه شاملو، پلاک 92، طبقه سوم واحد 10
  • شماره تماس: 0214496162
  • آیدی اینستاگرام : www.instagram.com/dr.zamaninia

9- دکتر خسرویانی

کاشت مو توسط دکتر خسرویانی به واسطه روش های fit، fut و prp انجام می شود. همینطور عملیات مربوط به کاشت ریش در مطب این پزشک به واسطه جدیدترین متدهای روز دنیا دنبال می شود. کاشت ابرو و تقویت مو از دیگر خدمات این پزشک است.

در کلینیک تخصصی دکتر خسرویانی از بهترین تیم پزشکان متخصص و خدمات ویژه کمک گرفته می شود. ضمانت نامه کتبی برای همه عمل های انجام شده وجود دارد و در صورتی که مشتری از میزان تراکم موهای کاشته ناراضی باشد موسسه به هزینه خود اقدام به کاشت مجدد خواهد کرد. در این مجموعه از روش های نوین کاشت مو کمک گرفته می شود.

راه ارتباطی

  • ادرس: سعادت آباد، بلوار فرهنگ، نبش خیابان بیستم پلاک 2- طبقه سوم
  • شماره تماس: 02126760047
  • آیدی اینستاگرام: https://www.instagram.com/clinic_khosroyani

 

سخن پایانی

کاشت ریش نه تنها برای افراد کم ریش یا بدون ریش مناسب است. بلکه برای افرادی که به دلیل مشکلاتی مانند سوختگی، اسکار و … ترشحات ناحیه ای دارند نیز روش مناسبی است.افرادی که این مشکلات را دارند بهتر است با مراجعه به یک پزشک متخصص یا یک مرکز معتبر در این زمینه و انجام معاینات لازم اقدام به پیوند ریش کنند. لذا اگر به دنیال یک کلینیک کاشت ریش در تهران هستید که در این زمینه کمکتان کند پیشنهاد ما این است که مطلب بالا را با دقت بخوانید و با بهترین مراکز کاشت ریش آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درست تری داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.