بهترین روش های خوشبو نگه داشتن خانه برای عید 1403

0
5/5 - (1 امتیاز)

بالاخره بهار از راه رسید و دامنِ پر از رایحه های گل و میوه های بهاری را بر روی طبیعت باز کرد، دوباره فصل دید و بازدید های خانگی فرارسید و دغدغه های همیشگی عید، مانند خانه تکانی و خوشبو کردن خانه برای همه افراد پررنگ شد، اولین چیزی که در هنگام ورود به یک خانه همگی ما متوجه خواهیم شد دکوراسیون منزل یا متراژ خانه نیست، بلکه بو و رایحه ای است که در منزل پیچیده شده است.

راهکار های زیادی جهت خوشبو کردن خانه و ایجاد یک رایحه ی دلپذیر در هر محیطی وجود دارد اما اکثر این روش ها با استفاده از خوشبو کننده های شیمیایی ممکن می شود که استفاده از اکثر آنها برای سیستم تنفسی و سلامتی ما مضر است و در طولانی مدت ممکن است سبب بروز بیماری هایی مانند آسم شود؛ خبر خوب این است که راهکار های زیادی جهت خوشبو کردن خانه آن هم به روش طبیعی و با استفاده از محلول های طبیعی وجود دارد که ماندگاری بالایی نیز دارند، که قصد داریم آنها را معرفی کنیم، پس اگر به دنبال روش های آسان و ارزان قیمت و همچنین طبیعی برای خوشبو کردن خانه در عید و خانه تکانی هستید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

از شمع های معطر در اطراف خانه استفاده کنید!

استفاده از شمع های معطر به عنوان دکوری باعث می شود شما با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر خوشبو کردن منزلتان، دکوری های خاصی را به خانه اضافه کنید و دکوراسیون خانه را دو چندان جذاب کنید.

در ساخت شمع های معطر، اسانس های قوی به ساختار پارافین اضافه می شود که این امر سبب ایجاد رایحه های خوشبو با ماندگاری بسیار بالایی می شود، استفاده از شمع های اسانس دار بوهای نامطبوعی مانند بوی کهنگی، زباله ها و انواع آلاینده ها را پوشش می دهد، به محض اضافه کردن این شمع ها به فضای منزل می توانید متوجه شوید که به چه سرعت به دفع بوی بد خانه کمک می کنند، پس اگر افراد خانه و یا میهمان های شما سیگار می کشند می توانید جهت خوشبو کردن خانه از این شمع های معطر یا اسانس دار استفاده کنید.

قدرت اسانس های معطر را دست کم نگیرید!

اسانس معطر برای خوشبویی هوا

خوشبو کننده های هوا اثری موقت دارند و استفاده ی مکرر از آنها سبب بروز حساسیت و بیماری در دستگاه های تنفسی خواهد شد، خوشبو کردن خانه با اسانس یکی از راهکار های طبیعی است که ماندگاری بالایی به نسبت هر کدام از خوشبو کننده های مصنوعی دارد.

اسانس های طبیعی که از گیاهان مشتق شده اند می تواند رایحه ای خوشبو با ماندگاری بالایی در منزل ایجاد کنند که پخش بوی آنها تا مترها ممکن است.

شما می توانید از هر رایحه ی مورد علاقه ای که دارید در منزل استفاده کنید.

از خوشبو ترین رایحه های اسانس های طبیعی می توان به اسانس یاس، اسانس گل رز و اسانس اسطوخودوس اشاره کرد که در ادامه این مقاله به معرفی و نحوه خرید آن می پردازیم.

اسانس یاس، راهی برای خوشبو نگه داشتن محیط

اسانس گل یاس به دلیل خاصیت ضد استرس و ضد افسردگی که دارد، نه تنها باعث ایجاد رایحه ای خوش در اطراف خانه می شود بلکه در بهتر کردن خلق و خو و روحیه ی افراد تاثیر مثبت زیادی دارد.

این گل با عطر ملایمی که دارد، به عنوان ملکه گل های عطری شناخته می شود و خاصیت دارویی نیز دارد‌، به همین خاطر اسانس این گل علاوه بر رایحه ی خاصی که فضای خانه ایجاد می کند خواص بسیاری دارد، طبق مطالعات ژورنال سلامت استنشاق اسانس گل یاس، سیستم مرکزی بدن و خلق و خو را تحت تاثیر احساسات مثبت قرار می دهد.

این اسانس را می توانید در اندازه های مختلف در انواع خوراکی و صنعتی به صورت اینترنتی در سایت نیکو شیمی خریداری کنید.

اسانس گل رز، بهترین اسانس خوشبو کننده خانه

از دیگر اسانس هایی که در خوشبو کردن محیط خانه تاثیر مثبتی دارد، می توان به اسانس رز اشاره کرد.

اسانس گل رز به دلیل داشتن خاصیت های زیاد و اثر مثبت بر روی محرک های عصبی بر روی کنترل افسردگی بسیار موثر است.

این اسانس با داشتن رایحه ی خوش و ملایم سبب ایجاد شادابی در هر فردی که پا به محیط میگذارد می شود، تحقیقات نشان داده که بوییدن گل رز سبب ترشح هورمون های شادی و اثر گذاری مثبت خواهد شد، به همین دلیل است که هدیه گرفتن گل شما را شاداب و خوشحال می کند.

با اینکه شهد گل می تواند برای برخی افراد ایجاد حساسیت کند اما اسانس گل رز از آنجایی که هیچ ذرات معلق حساسیت زایی نخواهد داشت، مناسب کسایی است که شیفته ی رایحه گل رز هستند اما به دلیل حساسیت داشتن نمی توانند از آن در محیط منزل استفاده کنند.

به جای خرید اسپری های خوشبو کننده ی مصنوعی، اسانس گل رز را می توانید در سایت نیکو شیمی ثبت سفارش کنید و محیطی خوشبو را برای عید با هزینه ای کاملا مقرون به صرفه ایجاد کنید.

اسانس اسطوخودوس، خوشبوکننده و آرام بخش

حتی اگر از علاقه مندان به اسانس های طبیعی نباشید، نمی توانید از رایحه ی خوشی که اسانس اسطوخودوس در محیط ایجاد میکند به راحتی بگذرید!

اسانس لاوندر یا اسطوخودوس از بی نظیر ترین اسانس هایی است که می توانید بر

ای خوشبو کردن محیط خانه از آن استفاده کنید، این اسانس جادویی مانند یک دمنوش آرامش بخش تمامی گیرنده های عصبی شما را آرام می کند و سبب کاهش سرعت فعالیت های عصبی شما خواهند شد؛ پس اگر به دنبال ایجاد یک محیط آرام و به دور از تنش در محیط خانه هستید، اسانس اسطوخودوس تنها چیزی است که به آن احتیاج دارید.

خاصیت های دارویی و عطری اسانس اسطوخودوس به قدری زیاد است که به عنوان یک اسانس همه کاره می توان از آن یاد کرد.

خرید اینترنتی این اسانس به صورت آنلاین در فروشگاه سایت نیکو شیمی امکان پذیر است، شرکت نیکو شیمی به عنوان بزرگترین فروشنده اسانس لاوندر و اسطوخودوس در کشور فعال است که به علت واردات مستقیم از کشور های صادر کننده، دارای قیمت های مقرون به صرفه می باشد.

ذغال های فعال می توانند در دفع بوهای بد نجات دهنده باشند!

کربن فعال که حاصل سوختن آهسته ی چوب می باشد، می تواند تا حد زیادی بوهای نامطبوع را به خود جذب کند، استفاده از این ماده که کاربرد دارویی متعددی دارد از رایج ترین روش های رفع بوی بد محیط می باشد.

استفاده از یک ذغال فعال در گوشه هایی از خانه می تواند به جذب بوهای بد منزل کمک کند و در دفع بوهای نامطبوع بسیار موثر باشد، با تعویض ذغال به صورت ماهانه در منزل می توانید تا حد زیادی از پخش شدن بوهای ناخوشایند جلوگیری کنید.

از گذاشتن ادویه دارچین یا چوب دارچین در سکوهای خانه غافل نشوید.

کاربرد ادویه ها در زندگی روزمره ما بسیار است، اما از بیشترین کاربرد هایی که ادویه ی دارچین بعد از طعم دهی به غذا دارد، می توان به کاربرد عطری آن اشاره کرد.

استفاده از دارچین برای خوشبو کردن منزل یکی از ارزان ترین و طبیعی ترین راه های ممکنی است که می توانید برای داشتن خانه ای خوشبو استفاده کنید.

برای خوشبو کردن محیط به واسطه ی دارچین می توانید میخک، دو قاشق دارچین یا چوب دارچین را در یک قوری بیاندازید و به مدت ۱۰ دقیقه دم کنید، این عطر کل خانه ی شما را پر از رایحه ای خوش می کند و بوهای نامطبوع خانه را پوشش می دهد.

از اسانس های صنعتی و یا میوه ای نیکو شیمی استفاده کنید!

استفاده از اسانس های نیکوشیمی جهت خوشبو کردن هوا و خانه در سال 1403 و در خانه تکانی

اگر به دنبال اسانس های معطر یا اسانس های میوه ای با کیفیت بالا هستید و به فروشگاهای فروش اسانس دسترسی ندارید، یکی از راهکارهای ساده خرید اینترنتی است. بسیاری از فروشگاه‌های معتبر در کنار خرید حضوری، خرید اینترنتی را نیز فراهم کرده‌اند تا افراد به راحتی و به صورت اینترنتی این محصول را خریداری و درب منزل دریافت کنند. نکته قابل توجه فروشگاه نیکو شیمی ارسال به سراسر کشور با کمترین زمان ممکن است، بنابراین دغدغه مسافت را نداشته باشید و با مراجعه به معتبرترین سایت‌های فروش اسانس نیکوشیمی این محصول را ثبت سفارش کنید، انواع اسانس های صنعتی، اسانس های میوه ای و معطر در بسته بندی ها و وزن متفاوت در سایت نیکوشیمی خدمت خریداران گرامی ارائه می شود‌، اسانس های ذکر شده تنها اسانس های موجود در فروشگاه نیکو شیمی نیستند بلکه انواع اسانس های کره، رازیانه و زعفران در این فروشگاه موجود هستند و شما برای تهیه آنها می توانید از طریق سایت ثبت سفارش خود را انجام دهید. از دیگر خدمات نیکوشیمی میتوان به فروش تجهیزات آزمایشگاهی، مواد شیمیایی و محصولات مرک آلمان نیز اشاره نمود.

شرکت نیکو شیمی به عنوان برترین وارد کننده اسانس های میوه ای، با برخورداری از دانش و تجربه تولید و توزیع آنها بیش از ۷ سال است که در این زمینه فعالیت می کند، شما می توانید برای تهیه ی اسانس های میوه ای در بالاترین کیفیت و غلظت ممکن با مشاورین و متخصصین ما در تماس باشید؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نوع فروش ثبت سفارشات و همکاری می توانید با نیکو شیمی تماس حاصل فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.