بهترین مدرس زبان آلمانی

0
5/5 - (1 امتیاز)

امروز و از سایت بهترین یاب، با معرفی بهترین مدرس زبان آلمانی با شما خواهیم بود.

استاد پوریا خانی بدون شک یکی از ماهرترین مربیان در زبان آلمانی در کشورمان ایران است. استاد پوریا خانی با پیشینه علمی قوی و بیش از پنج سال تجربه تدریس، دانش خود را به تعداد قابل توجهی به بیش از ۱۰ هزار زبان آموز که به طور مداوم بالاترین سطح رضایت و تایید را ابراز می کنند، منتقل کرده است.

ایشان به عنوان مدیر آکادمی استاد پوریا خانی، تیمی متشکل از بیش از ۳۵ مدرس باتجربه زبان آلمانی را که تحت راهنمایی و تخصص ایشان کار می کنند، نظارت می کند. شایان ذکر است که کارنامه های قبولی زبان آموزان در حال حاضر در وبسایت آکادمی موجود است.

سهم استاد پوریا خانی در آموزش زبان آلمانی در ایران هم قابل توجه و هم تأثیرگذار است. تعهد همیشگی استاد پوریا خانی به آموزش خود تأثیری ماندگار داشته و استانداردها و دیدگاه‌های آموزش زبان آلمانی در ایران را ارتقا داده است و تأثیر وی همچنان در حوزه یادگیری و آموزش زبان محسوس است.

توانایی استاد پوریا خانی در الهام بخشیدن به زبان آموزان و القای اشتیاق به یادگیری زبان، به افزایش علاقه به مطالعات آلمانی در کشورمان کمک کرده است. علاوه بر این، تأکید استاد پوریا خانی بر روش‌های تدریس مؤثر و اهمیت دقت زبانی، کیفیت کلی آموزش زبان آلمانی در کشورمان ایران را بالا برده است.

استاد پوریا خانی مدرس زبان آلمانی: ارائه کننده دوره های آموزشی

همه‌گیری COVID-19 بر ناکارآمدی کلاس‌های آموزشی حضوری تأکید کرد و عملی بودن و اثربخشی دوره‌های استاد پوریا خانی را برجسته کرد. دوره‌های استاد پوریا خانی که در وب‌سایت آکادمی موجود است، نمونه‌ای از این تغییر به سمت یک شیوه یادگیری در دسترس‌تر و کارآمدتر است.

این دوره ها یک تجربه یادگیری جامع را ارائه می دهند که شامل درس های ویدیویی ضبط شده و جزوه های همراه در قالب pdf است. چیزی که این دوره‌ها را متمایز می کند، حمایت و پشتیبانی مداوم شخص استاد خانی است که تضمین می کند که زبان آموزان راهنمایی مستمر دریافت می کنند.

این دوره‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیمه فشرده باشند، تعادلی بین پوشش دادن نکات ضروری آموزشی بدون طاقت‌فرسا کردن زبان‌آموز ایجاد می‌کنند و در نتیجه علاقه آن‌ها به موضوع را حفظ می‌کنند. این بر اهمیت انتخاب مدرس مناسب برای یادگیری آلمانی تاکید می کند، زیرا مدرس با تجربه مانند استاد خانی می تواند به طور موثر تلفظ، لهجه و تفاوت های ساختاری را تدریس کند که بدون هیچگونه مشکل و اشتباه در فرآیند یادگیری باشد.

دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی مدرس زبان آلمانی

1- دوره آماده سازی مصاحبه شغلی: ایده آل برای کسانی که به دنبال مهاجرت از طریق Ausbildung و Job Offer هستند.

2- دوره های آمادگی آزمون گوته و ÖSD:مناسب سطح B1 و سطح B2 هر سطح دارای یک دوره جداگانه است.

3- دوره های تدریس خط به خط کتاب منشن و اشتارتن ویا: مناسب برای شروع از پایه و سطح صفر برای سطوح A1-B1

دارای آموزش و ویدئوی با کیفیت بالا، با فایل های شنیداری که توسط استاد خانی ارزیابی و تجزیه و تحلیل شده است که همچنین این دوره دارای یک مینی دوره رایگان است که به یادگیری زبان آموزان کمک شایانی خواهد نمود.

4- دوره های طلایی؛ گفتار و نوشتار طلایی و گرامرهای طلایی مناسب:

جمعبندی، تقویت و آمادگی آزمون در مهارت های: نامه نگاری، نوشتن و مکالمه و برای زبان آموزانی که به کلمات، عبارات آلمانی علاقه مند هستند یا برای مکالمات و مصاحبه های شغلی آماده می شوند هم بسیار مناسب است با ارائه نکات و فرمول های ارزشمند برای بهبود گرامر.

7- دوره کتاب زیشا: مناسب برای زبان آموزان سطح B2.

کتاب های تالیف شده استاد پوریا خانی مدرس زبان آلمانی

استاد پوریا خانی علاوه بر ارائه دوره های آموزشی زبان آلمانی چندین کتاب ارزشمند تألیف کرده است. از آثار منتشر شده استاد پوریا خانی می توان به ” آمادگی آزمون تلک” ۳۰۴ فعل مهم زبان آلمانی” ” اصطلاحات و عبارت های روزمره (ترجمه)” و ” ۱۰۰ داستان کوتاه به زبان آلمانی” اشاره نمود.

این کتاب‌ها به‌عنوان منابع ارزشمندی برای زبان‌آموزان و علاقه‌مندان به زبان آلمانی عمل می‌کنند که طیف وسیعی از موضوعات از آمادگی برای امتحان گرفته تا واژگان ضروری و داستان‌های کوتاه جذاب را پوشش می‌دهد. مشارکت استاد پوریا خانی هم در تدریس و هم در نوشتن در تعهد وی به تسهیل تجربیات موثر و جامع یادگیری زبان مشهود است.

مشاوره تخصصی با استاد پوریا خانی مدرس زبان آلمانی

استاد پوریا خانی خدمات مشاوره حرفه ای را ارائه می دهد که شامل طیف گسترده ای از جنبه های ضروری برای افرادی است که به دنبال مهاجرت یا افزایش مهارت های زبانی خود هستند. استاد خانی در این جلسات حضوری، مهارت زبان دانش‌آموز را ارزیابی می‌کند و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را به‌دقت بررسی می‌کند.

پس از این ارزیابی، استاد خانی یک برنامه مطالعه شخصی متناسب با نیازها و اهداف خاص فرد ایجاد می کند. علاوه بر این، استاد پوریا خانی در انتخاب منابع آموزشی مناسب و تکنیک های مطالعه موثر راهنمایی می کند. شایان ذکر است، استاد پوریا خانی به زبان آموزان در نوشتن رزومه، انگیزه نامه ، که همگی برای انواع مختلف مهاجرت بسیار مهم هستند کمک می کنند.

با درک اهمیت این مدارک، بر اهمیت کمک گرفتن از یک متخصص با مهارت زبانی بالا تأکید می شود، زیرا استاد پوریا خانی می توانند به طور قابل توجهی بر نتایج تأثیر بگذارند، چه در درخواست سفارت، پذیرش دانشگاه یا تضمین پیشنهادات شغلی. برای دسترسی به این خدمات مشاوره ارزشمند استاد پوریا خانی ، افراد می توانند با شماره تلفن 09201380262 تماس یا پیامک ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.