بهترین برند صندلی ماساژور کدام است؟ بررسی دو برند محبوب

0
5/5 - (1 امتیاز)

در زمان انتخاب ماساژور و صندلی‌های برقی برای ماساژ حتما به استانداردهای این وسیله توجه کنید. برندهای عرضه‌کننده متعددی در زمینه تولید و عرضه صندلی‌های ماساژ فعالیت دارند. بااین‌حال همه این برندها محصولات ماساژ باکیفیتی عرضه نمی‌کنند. امکاناتی مثل شدت ماساژ قابل تنظیم باید در هنگام تولید صندلی ماساژور در نظر گرفته شود تا احتمال آسیب دیدن فرد وجود نداشته باشد. در این مقاله به معرفی بهترین برند صندلی ماساژور می‌پردازیم. برای آشنایی با بهترین برندهای عرضه‌کننده انواع صندلی ماساژور استاندارد، مطالعه این مطلب مفید را از دست ندهید.

برند روتای؛ بهترین مارک صندلی ماساژور

برند روتای در کنار برند آیرست با تولید انواع صندلی ماساژ irest و صندلی ماساژ روتای از عرضه‌کنندگان مطرح در زمینه تولید ماساژورهای برقی به شمار می‌رود. روتای یکی از برندهای چینی عرضه‌کننده انواع ماساژور برقی و پرتابل است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صندلی روتای مشخصات فیزیکی استانداردی مثل پشتی L شکل با انحنای مناسب دارد. پشتی این صندلی بلند و قابل تنظیم است تا برای افراد مختلف با ویژگی‌های ظاهری متفاوت، کاربردی باشد. ویژگی‌ ظاهری مناسب فقط یکی از مزیت‌های صندلی ماساژ روتای به‌عنوان بهترین برند صندلی ماساژور به شمار می‌رود. در ادامه مطلب به بررسی ویژگی‌های دیگر محصولات مبل ماساژ در برند روتای می‌پردازیم.

صندلی ماساژ برند روتای چه ویژگی‌هایی دارد؟

برند روتای دو محصول مبل ماساژ را به بازار عرضه کرده است. در صندلی ماساژ روتای امکان تنظیم سازوکار این ماساژور بر ۹ برنامه ماساژ متفاوت وجود دارد. با استفاده از تنوع بالای برنامه‌های ماساژ ارائه شده در برند روتای امکان استفاده بهینه از این دستگاه برای همه افراد با ویژگی‌های فیزیکی متفاوت وجود دارد. علاوه‌بر ۹ برنامه متنوع ماساژ، ۶ سبک گوی ماساژ نیز در صندلی‌های روتای وجود دارد؛ باتوجه‌به این ۶ سبک گوی، امکان استفاده از ماساژ درمانی برای ارگونومی‌های مختلف بدن و سلیقه‌های مختلف در ماساژ درمانی امکان‌پذیر خواهد بود.

برند روتای امکان ماساژ با کیسه هوا را در قسمت کتف و شانه فراهم می‌کند. این قابلیت در صندلی ماساژ irest به‌عنوان یکی از بهترین برندهای صندلی ماساژ فراهم است. البته امکان ماساژ با کیسه هوا در صندلی‌های آیرست برای ساق پا و کمر وجود دارد. علاوه‌بر ویژگی‌های گفته شده برای صندلی ماساژ‌های روتای، این دستگاه‌ها ویژگی متمایز برای ماساژ ساعد و دست دارند. این دستگاه ماساژ با بهره‌‌گیری از یک لایه اضافی روی دست، تجربه‌‌ای متفاوت از ماساژ کامل ساعد و کف دست را فراهم می‌کند.

صندلی ماساژ آیرست؛ یکی از استانداردترین دستگاه‌های ماساژور

برند آیرست یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید‌کننده صندلی ماساژور در ایران به شمار می‌رود. این برند علاوه‌بر تولید صندلی‌های ماساژور، به‌عنوان بهترین مارک روکش صندلی ماساژور نیز شناخته می‌شود. استفاده از صندلی‌های برند آیرست نزدیک به دو دهه است که در ایران رواج پیدا کرده است. این برند ۲۷ نمایندگی در سراسر کشور دارد. اگر قصد خرید صندلی های ماساژ برند روتای در تهران را دارید، ۶ نمایندگی فروشگاه مبل ماساژ عرضه‌کننده دو مدل از بهترین صندلی‌های ماساژ آیرست هستند.

هر یک از محصولات برند آیرست ویژگی‌های متمایزی دارند؛ برای مثال استفاده از ۲۳ سازوکار برای ماساژ، امکان ماساژ گهوار‌ه‌ای و پشتی قابل تنظیم از مهم‌ترین مشخصه‌های صندلی ماساژ آیرست به شمار می‌روند. ویژگی‌ها و مزایای صندلی‌های ماساژ این برند به موارد گفته شده ختم نخواهد شد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های دقیق‌تری از محصولات بهترین برند صندلی ماساژ می‌پردازیم.

ویژگی‌های صندلی ماساژور آیرست چیست؟

صندلی ماساژ آیرست، مجهز به ۲۳ برنامه ماساژ حرفه‌ای به سبک‌های مختلف است. مکانیزم L شکل ماساژ کمر صندلی ماساژ نزدیک به انحنای کمر انسان است و از گردن تا ران پا بالا و پایین می‌رود. این ویژگی نقاط طب سوزنی را بیشتر تحریک می‌کند.

صندلی‌های ماساژ آیرست مجهز به ماساژور سه بعدی هستند. با استفاده از ماساژ سه بعدی امکان ماساژ در همه جهت‌ها وجود دارد. تیغه‌ها و گوی‌هایی در این مدل از مبل ماساژور برای ماساژ سه‌بعدی طراحی شده‌اند. برای مثال یک گوی در قسمت نشیمنگاه صندلی ماساژ آیرست قرار داده شده است. این گوی برای افزایش گردش خون در ناحیه پشتی بدن و رفع تنش کاربرد دارد. پوشش ماساژ نقاط مختلف بدن مطابق با طب سوزنی، این امکان را فراهم می‌کند تا با انجام ماساژ‌های حرفه‌ای خستگی‌تان از بین رفته و استرس بدن کاهش پیدا کند.

تماس با فروشگاه مبل ماساژ؛ آسان‌ترین روش برای دسترسی به بهترین مارک صندلی ماساژور

بهترین برند صندلی ماساژور برندی است که محصولاتی استاندارد و مطابق با ویژگی‌های ارگونومیک بدن تولید کند. نشستن روی صندلی ماساژور هر چند به مدت کم، نباید هیچ قسمتی از بدن را از حالت استاندارد خارج و تحت فشار قرار دهد.‌ ازاین‌رو داشتن ویژگی‌هایی مثل پیچ تنظیم ارتفاع و پشتی انعطاف‌پذیر از ویژگی‌های مهمی هستند که باید هنگام خرید صندلی ماساژور در نظر بگیرید. علاوه‌بر این ویژگی‌ها، بهترین صندلی‌های ماساژور سازوکاری انعطاف‌پذیر دارند تا برای هر شخص به صورت تخصصی مورد استفاده قرار بگیرند. ارتعاش قابل تنظیم در بهترین صندلی‌های ماساژور باعث ایجاد گردش خون مناسب برای رفع تنش‌های عضلانی می‌شود.

در این مقاله دو برند آیرست و روتختی را به‌عنوان بهترین برندهای صندلی ماساژور معرفی کردیم. ویژگی‌ها و مزایای استفاده از محصولات این دو برند شناخته شده را نیز شرح دادیم. خرید صندلی ماساژور از بین برندها انتخاب ایده‌آلی است تا بهره‌مندی از فواید ماساژ درمانی را به خود هدیه دهید. خوشبختانه فروشگاه مبل ماساژ عرضه‌کننده محصولات ماساژ دو برند آیرست و روتای است. ۴ مدل از پرطرفدارترین صندلی‌های ماساژ بین دو برند برتر را می‌توانید از فروشگاه مبل ماساژ خریداری کنید. برای تماس با مبل ماساژ فقط کافی است به آدرس moblemassage.com مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.