۵ تاپ هتل برای اقامت لوکس در کیش

0
5/5 - (1 امتیاز)

کیش یکی از جزایر منحصربه‌فرد در کشور است؛ جذابیت‌های این جزیره به جاذبه‌های دیدنی و تفریحات هیجان‌انگیز محدود نمی‌شوند. شاید جالب باشد بدانید یکی از جاذبه‌های جزیره‌ی کیش، هتل‌های لوکس و درجه‌یکی هستند که نظیر آن‌ها را در هیچ کجای کشور پیدا نخواهید کرد.

این هتل‌ها ویژگی‌های خاصی دارند؛ از طراحی داخلی زیبا گرفته تا نمای ساحل یا اتاق‌های خاص و امکانات رفاهی بسیار بالا. هتل‌های 5 ستاره، جزء بهترین‌ هتل‌های کیش هستند؛ با وجود این که هزینه بسیاری برای رزرو و اقامت در این هتل‌ها پرداخت می‌کنید در عوض امکانات بسیار خوبی نصیبتان می‌شود.

اگر قصد دارید سفری تکرارنشدنی به کیش را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم در یکی از هتل‌هایی که در این مقاله معرفی کرده‌ایم اتاق رزرو کنید!

هتل شایان کیش

هتل شایان در 6 طبقه و در زمینی به مساحت ۵۶ هزار مترمربع ساخته شده است. این هتل دارای امکانات رفاهی بسیاری است و در تلاش بوده تا رضایت مهمانان خود را که برای اقامت در کیش، این هتل را انتخاب می‌کنند، جلب کند. هتل شایان دارای 83 اتاق دو تخته، 27 اتاق سه تخته و 32 اتاق دوبلکس است؛ این هتل همچنین دارای سوئیت‌های یک و دو خوابه و ویلاهای ساحلی است.

هتل شایان از بهترین هتل‌های کیش است و رستوران و کافی‌شاپ هم دارد؛ در این هتل کیش برای همه نوع سلیقه، غذاهای مختلف، از ایرانی گرفته تا سنتی و دریایی سرو می‌شود. رستوران شمبلیر یکی از رستوران‌های بی‌نظیر این هتل است و در آن غذاهای کبابی، دریایی و گوشتی طبخ می‌شوند؛ به همراه میز سالاد بار که هر روز سوپ، نوشیدنی‌های گرم و سرد، میوه و دسر را برای مهمانان فراهم می‌کند. یکی دیگر از رستوران‌های هتل شایان، رستوران قارچ است که از مهمانان خود در فضای باز پذیرایی می‌کند و علاوه بر طبخ غذاهای سنتی و کبابی، می‌توان قلیان هم سفارش داد.

کافی‌شاپ و فست‌فود این هتل، دارای فضای داخلی و خارجی است و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک، انواع ساندویچ و پیتزا را برای مهمانان هتل سرو می‌کند.

هتل 5 ستاره شایان دارای امکانات رایگان نظیر استخر کودکان، سونای خشک، جکوزی آبگرم، حوضچه آب‌سرد، سونای بخار و سالن بدنسازی است. حمام سنتی، ماساژ و تماشای مسابقات ورزشی از طریق تلویزیون از جمله امکانات دیگر هتل شایان است.

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس در سال 1399 افتتاح شد. این هتل از بهترین‌ هتل‌های کیش بوده، دارای معماری مدرنی است و 16000 مترمربع وسعت دارد. محل قرارگیری آن در بهترین نقطه شهر است و به دلیل دسترسی خوبی که به بازارها، مکان‌های دیدنی جزیره و مراکز تجاری دارد، در میان گردشگران و مسافران طرفدار بسیاری دارد. هتل آرامیس پلاس 14 طبقه است که 9 طبقه آن محل اقامت مسافران است. این هتل دارای 477 اتاق بوده که 135 اتاق آن سه تخته، 18 اتاق دو تخته و 18 سوئیت است.

هتل آرامیس دارای امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ 24 ساعته با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، موزیک زنده، امکانات ورزشی و آبی همچون سونا، جکوزی، خدمات ماساژ و… است. این هتل امکاناتی از جمله اینترنت و ترانسفر رایگان را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. هتل آرامیس پلاس دارای پارکینگ خودرو می‌باشد اما فقط ظرفیت 20 خودرو را دارد. اگر با تور لحظه آخری برای اقامت در کیش به این جزیره سفر کرده‌اید، پیشنهاد می‌شود حتما هتل آرامیس پلاس را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های کیش به حساب می‌آید. این هتل از نظر موقعیت مکانی به مراکز تفریحی و رفاهی نزدیک است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در جزیره کیش است. این هتل دارای امکانات رایگان همچون اینترنت، سرو صبحانه، آب‌معدنی و میوه است. هتل پارمیس دارای 4 رستوران است که 2 رستوران برای علاقه‌مندان به غذاهای ایرانی و فرنگی غذا سرو می‌کند، یک رستوران سنتی با حال‌وهوای دوره صفویه و رستوران دیگری به نام خانه اسپاگتی که برای دوستداران غذاهای ایتالیایی مناسب است.

اتاق‌های هتل پارمیس نمای رو به دریا دارند و برخی دیگر نمای رو به جزیره. امکانات دیگر این هتل شامل سالن بیلیارد، سالن گیم‌نت، آرایشگاه برای بانوان و آقایان، کافی‌شاپ، کافی‌نت، ترانسفر فرودگاهی هم رفت و هم برگشت، سالن اجتماعات با ظرفیت 200 نفر، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، سالن زیبایی برای بانوان و آقایان است. در هتل پارمیس برای هر اتاق امکانات ویژه‌ای از جمله، حمام اختصاصی، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، یخچال، تلویزیون، تلفن و… در نظر گرفته شده است.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ تاپ‌ترین هتل‌ کیش به شمار می‌رود، با مساحت 20000 مترمربع که در سال 1397 ساخته شد. این هتل 9 طبقه دارای 177 اتاق است که بعضی از این اتاق‌ها ویلایی بوده و در محوطه هتل و بعضی دیگر به‌صورت سوئیت‌های VIP و جونیور در ساختمان اصلی هستند. هتل میراژ اتاق‌های 2 تا 3 تخته و سوئیت‌های متنوع دارد و کسانی که با تور کیش به این جزیره سفر کرده‌اند، می‌توانند مطابق باسلیقه خود اتاقی را برای اقامت رزرو کنند. سوئیت‌های جونیور هتل میراژ دارای بالکن بوده که بعضی رو به دریا و بعضی دیگر رو به جزیره هستند.

هتل میراژ دارای امکاناتی رایگان از جمله، ترنسفر استقبال، اینترنت، پارکینگ عمومی، استخر، سونا و جکوزی رایگان برای بانوان و آقایان است. این هتل دارای دو رستوران است، رستوران ماهونی و میراژ که با اجرای موسیقی زنده فضای مفرحی را برای مهمانان به وجود می‌آورند. کافی‌شاپ، سالن آمفی‌تئاتر، اجاره دوچرخه و موتور از دیگر امکانات هتل میراژ است.

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش در سال 1400 آغاز به کار کرد، این هتل 5 ستاره در کنار ساحل زیبای خلیج فارس ساخته شده است و بسیاری از گردشگران که اقامت در کیش را انتخاب می‌کنند می‌توانند علاوه بر لذت بردن از امکانات هتل، هر زمان که تمایل داشتند به کنار ساحل دریای خلیج فارس بروند و بر روی ماسه‌های آن قدم بزنند. هتل پالاس دارای 233 اتاق و سوئیت است.

از جمله امکانات هتل پالاس، رستوران این هتل است که غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مهمانان و گردشگران سرو می‌کند و مسافران هنگام صرف غذا می‌توانند به موسیقی زنده گوش داده و لذت ببرند. کافه پی ام یکی دیگر از امکانات هتل است. هتل پالاس دارای باشگاه ورزشی، استخر، سالن ماساژ است، بهتر هست بدانید علاقه‌مندان به ماشین‌های خارجی می‌توانند از طریق هتل پالاس ماشین هم کرایه کنند.

سخن آخر

جزیره کیش‌، هتل‌های 5 ستاره بسیاری دارد؛ سعی کردیم در این مقاله به 5 هتل از تاپ‌ترین و بهترین هتل‌های کیش اشاره کنیم و امکانات آن‌ها را برایتان شرح دهیم. درست است که برای اقامت در هتل‌های 5 ستاره هزینه زیادی باید پرداخت کنید اما در نظر داشته باشید، امکاناتی که این هتل‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند، فوق‌العاده است. اگر می‌خواهید از سفر خود لذت‌ ببرید، اقامت در کیش و رزرو اتاق در یکی از هتل‌های 5 ستاره این جزیره را پیشنهاد می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.