بهترین برند سرویس خواب نوزاد

0
5/5 - (1 امتیاز)

هر مادر یا پدری که نوزاد و کودک خردسال دارند از تأثیر شگرف بهداشت خواب و داشتن خوابی باکیفیت در رشد مطلوب نوزاد و شیرخوار خود آگاه هستند.

به همین جهت همواره سعی دارند از بهترین برند سرویس خواب نوزاد، ست رختخواب و روتختی خریداری کنند تا از آرامش نوزاد عزیزشان در خواب مطمئن باشند.

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی انواع‌ سرویس خواب و ویژگی‌های بهترین برند سرویس خواب نوزاد از تولیدی سیسمونی و سرویس خواب نوزاد نی‌نی‌بان صحبت کنیم

معرفی بهترین برند سرویس خواب نوزاد

شما هم اگر قصد خرید سرویس خواب نوزاد برای سیسمونی دلبندتان را دارید پیشنهاد میکنم سری یه دسته بندی سرویس خواب نوزاد این سایت بزنید و بررسی کنید.

نی‌نی بان یکی از شرکت‌های معتبر و خلاق ایرانی است که انواع‌ ملزومات خواب نوزاد را در طرح‌های متنوع و کیفیت مرغوب تولید و به بازار عرضه کرده و محصولات آن همواره با تقاضای خریداران روبرو است. از سری محصولات پرفروش و پرطرفدار این تولیدی عبارتند از:

سرویس خواب سه تکه

این ست خواب نی‌نی‌بان به عنوان بهترین برند سرویس خواب نوزاد در دسته ست رختخواب مسافرتی شناخته شده است. این سرویس دارای تشک، پتو و بالش بوده و تشک آن به کیف دستی نیز تبدیل می‌شود. به همین دلیل برای بیرون از منزل و سفر فوق‌العاده و حمل آن راحت است. ابعاد این سرویس خواب متناسب سایز نوزاد دلبندتان طراحی شده و جنس مخمل باکیفیتش تن لطیف نوزاد را نوازش می‌کند.

سرویس خواب چهار تکه

اگر به دنبال یک سرویس خواب دم دستی و در عین حال کاربردی و زیبا هستید سرویس خواب 4 تکه نی‌نی‌بان به عنوان برند سرویس خواب نوزاد آماده‌ی سفارش و استفاده برای فرزندان عزیز شما است.

این سرویس خواب با تشک لبه‌دار و قنداق سوئیسی یک ست خواب کامل بوده و نوزاد در تشک لبه‌دار امنیت کامل دارد. همچنین با آغوشی سوییسی حمل کردن نوزاد راحت است و به تن لطیف نوزاد کوچکترین فشاری وارد نمی‌شود. بالشت  و لحاف ست قنداق و تشک نیز تکه‌های تکمیل کننده‌ی این سرویس خواب هستند.

سرویس خواب پنج تکه

از بهترین برند سرویس خواب نوزاد که ست نسبتاً کاملی در آن جای گرفته است، سرویس خواب پنج تکه است. این ست رختخواب نوزاد دارای لحاف، بالش، تشک، قنداق فرنگی و بالش شیردهی است که طرحی فانتزی داشته و بشدت کاربردی است. در این سرویس خواب از روکش مخمل و آستر نخ پنبه استفاده شده و کیفیت آن بسیار بالا است.

روتختی گارددار

روتختی گارد دارد یکی از ملزومات بسیار مهم برای خواب نوزاد،علی الخصوص نوزادانی که درون تختخواب‌شان می‌خوابند است.

این مدل رو تختی از برخورد سر و بدن کودک با حفاظ تخت جلوگیری می‌کند و از بهم خوردن خواب نوزاد در اثر ضربه جلوگیری می‌کند.

روتختی گارد دار از تولیدی نی‌نی‌بان جزو برند سرویس خواب نوزاد است که امکان سفارش آن به همراه تشک ست، لحاف، گارد‌های کناره و تاج تخت، بالش و ملحفه وجود دارد و همگی از پارچه مخمل باکیفیت، چاپ با رنگ ثابت و دوخت تمیز برخوردار هستند.

ویژگی‌های بهترین برند سرویس خواب

برای خرید بهترین برند سرویس خواب نوزاد باید بدانید یک ست رختخواب درجه یک چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا نوزاد درون آن احساس راحتی و امنیت کند و آرام بخوابد. ویژگی‌های مهم بهترین برند سرویس خواب نی‌نی‌بان عبارتند از:

جنس عالی

تمام سرویس خواب‌های نوزاد نی‌نی‌بان از متریال درجه یک و مرغوب تولید شده‌اند. رویه محصولات از مخمل باکیفیت و آستر آنها از نخ پنبه بی‌نهایت لطیف است و وجود الیاف بدون ایجاد حساسیت باعث جلوگیری‌ از بروز واکنش‌های آلرژیک در نوزاد می‌‌شود.

قیمت مناسب

در کنار کیفیت و قابلیت‌های بسیار زیادی که برند سرویس خواب نوزاد از تولیدی نی‌نی‌بان قیمت فوق‌العاده مناسبی دارند و باعث رضایت مشتریان شده است.

چاپ باکیفیت

روی پارچه‌های روتختی گارددار و انواع ست‌های سرویس خواب نوزاد از چاپ دیجیتال درجه یک و گلدوزی استفاده شده که همگی قابلیت شستشو دارند و بدون تغییر بافت و رنگ پس از شستن باقی می‌مانند.

قابلیت شستشو

روکش تمامی محصولات برند نی‌‌نی‌بان قابل جدا شدن و قابل شستشو هستند.

رنگ پارچه و چاپ ثابت بوده و در اثر شستن دستخوش تغییر نمی‌شود. از آنجایی که سرویس خواب نوزاد دائم باید ضدعفونی و شسته شود، قابل شستشو بودن بدون تغییر بافت و رنگ از ویژگی‌های مهم برند سرویس خواب نوزاد است.

خرید بهترین برند سرویس خواب نوزاد

می‌توانید انواع‌ ست‌ رختخواب نوزاد با برند های مختلف را در فروشگاه اینترنتی سیسمونی کودک نیاز مشاهده کرده و پس از بررسی طرح‌های مختلف آن، برند سرویس خواب نوزاد را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

برای خرید ست رختخواب کودک حتما به نکات زیر توجه کنید‌ تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • ابعاد روتختی گارد دار و لحاف را به دقت بررسی کنید تا متناسب با سایز تخت‌خواب خریداری شود.
  • رنگ‌بندی و طرح را هماهنگ با تم رنگی اتاق نوزادتان انتخاب کنید و در صورت تمایل پرده و فرش ست برند سرویس خواب نوزاد را هم در کنار محصول سفارش دهید.

کلام آخر؛ بهترین برند سرویس خواب نوزاد

تولیدی نی‌نی‌بان افتخار این را دارد تا بیش از 10 سال جزو تولیدکنندگان برتر انواع ملزومات خواب نوزاد و اتاق کودک باشد. جهت خرید انواع روتختی گارد دار، ست رختخواب نوزاد و بهترین سرویس‌های خواب نوزاد از بخش صفحه امور مشتریان نمایندگی‌ نی‌نی‌بان در شهر زندگی خود را پیدا و با آنها برای ثبت سفارش در ارتباط باشید.

فراموش نکنید راحتی و آرامش در خواب سهم کودک شما از زندگی است، این سهم را با خرید بهترین روتختی های نوزاد به دلبندتان تقدیم‌ کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.