بهترین اسپرسوساز برای مغازه

0
5/5 - (1 امتیاز)

اسپرسو برای بسیاری از افراد فقط یک نوشیدنی نیست، بلکه یک سبک برای زندگی است. اگر در حال افتتاح یک مغازه هستید یا می‌خواهید اسپرسو را به انواع خدمات خود در مغازه اضافه نمایید ما به شما کمک می‌کنیم. صاحبان مغازه و کسب و کار گاهی تمایل دارند از مشتریان و مهمانان خود با اسپرسو یا گرمنوش‌های بر پایه اسپرسو پذیرایی کنند. در هر صورت ما در این مقاله از بهترین یاب به شما کمک می‌کنیم تا بهترین اسپرسوساز برای مغازه را برای تهیه یک اسپرسو عالی و با کیفیت تهیه نمایید. در ادامه شما را با ویژگی‌های بهترین اسپرسوساز برای مغازه و همچنین خصوصیات چندین بهترین اسپرسوساز آشنا می‌کنیم. تا شما بتوانید در انتخاب بهترین اسپرسوساز برای مغازه عالی‌ترین تصمیم خود را بگیرید.

بهترین اسپرسوساز برای مغازه

عوامل زیادی در انتخاب بهترین اسپرسوساز برای مغازه نقش دارند. بهترین دستگاه اسپرسوساز برای مغازه دستگاهی است که به طور خاص با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. آیا شما به یک اسپرسوساز بزرگ یا کوچک نیاز دارید؟ انتخاب شما یک اسپرسوساز اتوماتیک، نیمه اتوماتیک یا دستی است؟ همه مشتریان یا مهمانان شما در مغازه لاته دوست دارند و به شیر کف کرده نیاز دارند؟ یا آنها فقط عاشق اسپرسو هستند؟ پاسخ به این سؤالات در انتخاب بهترین اسپرسوساز برای محیط‌های اداری و مغازه کمک زیادی می‌کند. برای کمک به شما، لیستی از بهترین گزینه‌ها را متناسب با طیف وسیعی از نیازها معرفی می‌کنیم. 

اسپرسو ساز کوریزن مدل EM-500

اسپرسو ساز کوریزن مدل EM-500

جنس بدنه

استیل

توان

۲۱۵۰ وات

اسپرسو ساز نوا مدل NCM

اسپرسو ساز نوا مدل NCM

جنس بدنه

استیل

توان

۱۲۰۰ وات

ظرفیت مخزن

۱.۵

فشار بخار

۲۰

حجم مخزن آب

۱.۶

اسپرسو ساز ویداس مدل VIR-2342

اسپرسو ساز ویداس مدل VIR-2342

اقلام همراه محصول

صافی قوری پیرکس پیمانه گروپ

جنس بدنه

استیل

توان

۸۰۰ وات

امکانات اسپرسوساز

سینی چکه گیر

نازل بخار

نوشیدنی‌های قابل تهیه

اسپرسو

کاپوچینو

ویژگی‌های نظافتی

قابلیت نظافت آسان

قابلیت‌ها

تنظیم میزان بخاردهی

اسپرسو ساز ندوا مدل NCM-147EXPS

اسپرسو ساز ندوا مدل NCM-147EXPS

وزن

۴.۹ کیلوگرم

جنس بدنه

استیل

توان

۸۵۰ وات

اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP2231

اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP2231

نوشیدنی‌های قابل تهیه

آب جوش

اسپرسو

کاپوچینو

شیر گرم

فرانسه

تعداد نازل قهوه

دو عدد

سیستم ایمنی

سیستم قطع خودکار

دستگاه نمایش وضعیت

لمسی

قابلیت‌ها

قابلیت تنظیم ارتفاع

ویژگی‌های نظافتی

سیستم شست‌وشوی خودکار

جنس بدنه

استیل

قابلیت استفاده از

پودر قهوه

امکانات اسپرسوساز

سیستم کاپوچینو ساز

مخزن شیر

نازل بخار

حجم مخزن شیر

۰.۲۶ لیتر

حجم مخزن آب

۱.۸ لیتر

فشار بخار

۱۵ بار

توان

۱۵۰۰ وات وات

انواع اسپرسوساز مناسب مغازه

چند زیرمجموعه از دستگاه‌های اسپرسوساز برای مغازه و فضاهای اداری مختلف مناسب هستند. چهار دسته اصلی عبارتند از: دستی، نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک و کپسولی

  • اسپرسوساز دستی

دستگاه‌های اسپرسوساز دستی آن‌هایی هستند که شما باید برای تهیه شات اسپرسو خود دانه‌های قهوه را آسیاب کنید، بکوبید و بکشید. اسپرسوسازهای دستی نیاز به مهارت و زمان دارند. و شما واقعاً باید درک درستی از استخراج قهوه داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. اسپرسوسازهای دستی واقعاً برای مغازه مناسب نیستند چون شما نمی‌خواهید که همیشه زمان زیادی را برای تهیه شات‌های اسپرسو از دست بدهید.

  • اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک به نوعی همه کاره ترین دستگاه‌های اسپرسوساز هستند. آنها تنظیمات دقیقی برای تهیه یک شات اسپرسو و سایر گرمنوش‌ها دارند. دستگاه نیمه اتوماتیک سطح بالاتر معمولاً همان چیزی است که شما به عنوان دستگاه اسپرسوساز برای مغازه و محیط کار با مشتریان بالا نیاز پیدا می‌کنید.

  • اسپرسوساز تمام اتوماتیک

استفاده از اسپرسوسازهای تمام اتوماتیک بسیار ساده است. با فشردن یک دکمه، دستگاه قهوه شما را آسیاب می‌کند، شات را تهیه و گاهی اوقات حتی کف و به اسپرسوی شما شیر نیز اضافه می‌کند. اسپرسوسازهای تمام اتوماتیک بهترین اسپرسوساز برای مغازه هستند. کافی است برای یک بار تنظیمات را انجام دهید و هر بار با فشردن یک دکمه اسپرسویی با کیفیت عالی تحویل بگیرید. با بهترین اسپرسوساز تمام اتوماتیک هیچ گاه برای تهیه اسپرسو برای خود، همکاران، مهمانان و مشتریان‌تان زمان را از دست نمی‌دهید. همچنین خاطره‌ای خوش با سرو شات‌های عالی اسپرسو برای آنها به یادگار می‌گذارید.

  • اسپرسوساز کپسولی

دستگاه اسپرسوساز کپسولی برای راحتی و صرفه جویی در فضای مغازه و محیط کار عالی است. آنها از نظر فنی دستگاه اتوماتیک هستند، به این معنی که شما نیازی به مهارت در مورد استخراج قهوه یا فرآیندهای دم کردن ندارید.

پیشنهاد مطالعه: اسپرسو ساز برای کافی شاپ

پیشنهاد مطالعه: بهترین اسپرسوساز خانگی

راهنمای انتخاب بهترین اسپرسوساز برای مغازه

برای انتخاب بهترین اسپرسوساز برای مغازه و محیط کارتان موارد زیر را از خود بپرسید:
آیا به دستگاه اسپرسوساز اداری برای مغازه نیاز دارید که از آن استفاده مداوم و سنگین داشته باشید؟ یا اسپرسوسازی می‌خواهید که گهگاه و به طور اختصاصی از آن استفاده کنید؟ برای اکثر مغازه‌ها بهترین اسپرسوساز برای مغازه یک دستگاه تمام اتوماتیک است. این اسپرسوساز به شما این امکان را می‌دهد تا بدون مهارت خاصی یا صرف زمان زیادی از روز، قهوه خود را درست کنید. آنها همچنین برای مغازه‌های بزرگتر یا برای استفاده سنگین بهترین هستند. اسپرسوسازهای کپسولی نیز بهترین انتخاب برای مغازه‌های کوچکتر یا دفاتری هستند که فرهنگ قهوه پرترافیک ندارند. چرا؟ خوب، آنها اکثراً گزینه های تک سرویس هستند و برای بیش از دو نفر نتیجه مناسبی ندارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.