آشنایی با بهترین اسپیکر جی بی ال در بازار ایران + قیمت روز

0
5/5 - (1 امتیاز)

برند نام آشنای JBL سالهاست که در حوزه تولید لوازم صوتی و تصویری فعالیت داشته و جزو محبوب‌ترین برندهای دنیا محسوب می‌شود. اسپیکر جی بی ال ابتدا در کشور آمریکا به تولید انبوه رسید و محصولاتش را به سراسر دنیا روانه کرد. در گذشته نه چندان دور این کمپانی کارخانه‌ای در کشو رچین افتتاح کرد که محصولاتش را با همان کیفیت قبل و مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا روانه بازار کرد. در چند سال اخیر ورود محصولات این شرکت به کشور ایران ممنوع شد و دیگر محصولات آن به کشورمان وارد نمی‌شد. یک شرکت ایرانی با خرید امتیاز کمپانی JBL محصولاتش را درون کشور ایران و مخصوص بازار ایرن به تولید انبوه رساند که درحال حاضر جزو کالاهای لوکس و برتر بازار ایران محسوب خواهند شد. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین اسپیکر JBL ایرانی آشنا شده و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

آیا اسپیکر جی بی ال ایرانی کیفیت مناسبی دارد؟

همانطور که مطالعه کردید ورود اسپیکرهای JBL خارجی به بازار ایران ممنوع است و محصولات این شرکت دیگر به ایران نخواهند آمد. علاوه بر آن قطعات این کالاها ممکن است یافت نشوند و در صورت بروز هرگونه مشکل باید هزینه‌های بسیار زیادی جهت تعمیر یا تعویض آن خرج کنید. اسپیکرهای JBL ساخت ایران ممکن است در سطح کالای وارداتی نباشند و کیفیت کمتری داشته باشند، اما در مقایسه با کالاهای بازار ایران کیفیت بسیار بالایی داشته و جزو کالاهای برتر بازار محسوب خواهند شد. این شرکت تولید کننده ایرانی توانسته درون اسپیکرهایش از بهترین قطعات روز دنیا بهره ببرد تا باندهایی که تولید می‌کند با محصولات لوکس خارجی رقابت کنند. علاوه بر آن، کمپانی JBL ایرانی محصولاتش را با طراحی کالاهای وارداتی روانه بازار کرده تا در این بخش کیفیت مطلوبی داشته باشد. فراموش نکنید که اسپیکرهای ساخت ایران دارای 24 ماه گارانتی هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل بدون نگرانی آن را تعمیر کنید.

معرفی اسپیکرهای JBL ساخت ایران

حال در این بخش بی درنگ به سراغ معرفی بهترین اسپیکر جی بی ال ساخت ایران خواهیم رفت و با آن‌ها آشنا خواهیم شد. این محصولات در بهترین شرایط کارخانه‌ای و تحت نظر مهندسان برتر کشورمان تولید و به بازار عرضه شده‌اند. بهترین اسپیکر JBL ایران در حال حاضر عبارتند از:

  1. اسپیکر جی بی ال مدل 1100+
  2. اسپیکر جی بی ال مدل 1250
  3. اسپیکر جی بی ال مدل 1220

اسپیکر JBL مدل 1100+

اولین محصول در معرفی بهترین اسپیکر جی بی ال در ایران مربوط به کالای پرطرفدار و پرفروش این شرکت بوده که نام آن اسپیکر جی بی ال مدل 1100+ است. این محصول باکیفیت دارای 2 ساب ووفر 10 اینچ بوده و توان خروجی آن 20000 وات P.M.P.O است. این کالا با قطعات بسیار باکیفیت وارداتی و تحت نظر مهندسان متخصص ایرانی تولید شده که کیفیت و تفکیک صدای بسیار مناسبی دارد. علاوه صدای باکیفیت، این محصول از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و دوام بسیار زیادی دارد. فراموش نکنید که اسپیکر JBL مدل 1100 پلاس دارای 24 ماه گارانتی معتبر شرکت آرمان تجارت اسپادانا بوده و در سراسر ایران خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان ارائه می‌شود.

اسپیکر JBL مدل 1250

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار جی بی ال مجددا شارژی بوده و همانند محصول قبل دارای باتری داخلی است. اسپیکر جی بی ال مدل 1250 یکی از محصولات جدید و پرفروش این کمپانی بوده که دارای 2 ساب ووفر 12 اینچ است. این اسپیکر از مدل قبلی قوتی تر بوده و قدرت صدای بالاتری دارد. علاوه بر قدرت صدا، تفکیک صدای بهتری نسبت به مدل قبلی داشته و طبیعتا کمی گران‌تر از مدل قبلی است. اسپیکر 1250 جی بی ال دارای توان خروجی 25000 وات P.M.P.O است و طراحی آن تقریبا شبیه به مدل‌های وارداتی است. ارتفاع این محصول بلندتر از مدل قبلی یعنی پارتی باکس 1100+ بوده و وزن آن کمی بیشتر است. این محصول نیز دارای 24 ماه گارانتی معتبر بوده و نمایندگی‌های JBL در سراسر ایران آماده خدمات رسانی به مصرف کنندگان هستند.

اسپیکر جی بی ال مدل 1220

اما محصول باکیفیت بعدی در مقاله معرفی بهترین اسپیکر جی بی ال ایرانی مربوط به محصول جفتی این شرکت بوده که برخلاف دو مدل قبلی فاقد باتری داخلی است. اسپیکر JBL مدل 1220 یکی از خاص‌ترین محصولات این کمپانی بوده که طراحی خاص و امکانات منحصر به فردی دارد. این محصول دارای 4 ساب ووفر 10 اینچ بوده و توان خروجی آن 40000 وات P.M.P.O است. طراحی این کالا بسیار زیبا بوده و از سایر محصولات درون بازار متمایز است. این محصول دارای رقص نور لیزری بوده و مجهز به سیستم دودساز است که این قابلیت باعث شده تا در مقایسه با سایر کالاهای بازار حرف اول را بزند. سایر قابلیت‌های این اسپیکر عبارتند از: قابلیت TWS + نور پردازی های رنگارنگ همگام با موسیقی + قابلیت پشتیبانی از رادیو + تنظیم بیس + تریبل و اکو + قابلیت کارائوکه + دستگیره برای حمل آسان. این محصول نیز دارای 24 ماه گارانتی شرکت آرمان تجارت اسپادانا بوده و 10 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران دارد.

نمایندگی فروش اسپیکر جی بی ال کجاست؟

کمپانی JBL ایران نمایندگان فروش متعددی در سراسر ایران دارد که یکی از بهترین آن‌ها، فروشگاه اینترنتی افشین کالا بوده که محصولات این شرکت را با بهترین قیمت به سراسر ایران عرضه خواهد کرد. فروشگاه افشین کالا با پخش اسپیکر جی بی ال در سراسر ایران بهترین قیمت را به مصرف کنندگان ارائه خواهد داد. این شرکت با دریافت سود ناچیز از فروش محصولات اقدام به ارائه بهترین قیمت در سراسر ایران خواهد کرد. در واقع پخش اسپیکر جی بی ال توسط افشین کالا در سراسر ایران انجام خواهد شد. راه‌های ارتباطی با افشین کالا عبارتند از:

آدرس فروشگاه: کرج، گلشهر، خیابان درختی، خیابان حافظ شمالی، نبش خیابان سرو

آدرس فروشگاه اینترنتی: AFSHINKALA.IR

تلفن: 09357174778 – 09196017478

سخن آخر

در این محتوا به بهترین اسپیکر جی بی ال ایرانی آشنا شدید. همانطور که مطالعه کردید این کمپانی محصولات باکیفیت مخصوص بازار ایران را روانه بازار خواهد کرد. محصولات این شرکت دارای کیفیت و تفکیک صدای بسیار مناسبی بوده و جزو محصولات لوکس بازار محسوب خواهند شد. یکی از فروشگاه‌های معتبر جهت خرید اسپیکر JBL در ایران فروشگاه افشین کالا به صورت کامل با آن آشنا شده‌اید. فراموش نکنید که تمامی اسپیکرهای جی بی ال ساخت ایران دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.