10 ایده جذاب بهترین هدیه تولد برای دختر 9 تا 12 ساله

0
5/5 - (1 امتیاز)

به نظرتون بهترین هدیه تولد برای دختر 9 تا 12 ساله چی می تونه باشه؟ یه ساق دست دخترانه شیک؟ ساعت مچی زیبا که می تونه مکمل استایلشون باشه یا لوازم التحریری که به کمک اونا بتونن بهتر درس بخونن و سال تحصیلی پیش روشون رو با کمک این وسایل پشت سر بذارن؟ دخترای 9 تا 12 سال، تازه به سن تکلیف رسیدن و یکی از بهترین روش ها برای تشویق اونها به حجاب، خرید اکسسوری های شاد و رنگارنگه.

البته گزینه ها برای انتخاب بهترین کادو تولد دخترانه کم نیست. شما می تونین با توجه به سلیقه و علاقه اونها از بین لباس های زیبا، ملزومات حجاب، کیف و کفش، لوازم تحریر فانتزی یا اکسسوری های شیک، کادوی جذابی تهیه کنین.

جذاب ترین پیشنهاد برای هدیه تولد دختر 9 تا 12 سال

کادو گرفتن برای تولد بچه ها خیلی راحت تر از بزرگترهاست؛ چون یه عالمه گزینه پیش روتون دارید که می تونید با تهیه اونها، لبخند رو به لب بچه ها هدیه بدین. اما باید دقت زیادی در انتخاب کادو داشته باشین و کاربردی ترین و بهترین هدیه رو متناسب با سن کودک به اون بدین.

شما می تونید هدیه هایی رو که در ادامه معرفی می کنیم، در تمام روزهای سال و مناسبت های مختلف، به دختر خانوم ها هدیه بدین:

لباس های زیبا و ملزومات شیک حجاب دخترونه

سن 9 تا 12 سالگی، سن تکلیف دختر خانوماست؛ توی این سن اعمال دینی بهشون واجب می شه که یکی از اونها حجاب پوشیدنه. پس خرید انواع البسه حجاب مثل ساق دست، هدشال، چادر، روسری و … می تونه واقعا خوشحالشون کنه.

البسه حجاب رنگ بندی خیلی زیادی ندارن و طرح هاشون معمولا ساده هست؛ اما برخی تولیدی ها پا رو فراتر گذاشتن و این البسه رو در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می کنن تا هر دختر خانوم باحجابی بتونه بر اساس سلیقه و علاقه اش لباس هاش رو بخره. بنابراین شما می تونید اول سلیقه کسی رو که می خواین براش هدیه بخرین، متوجه بشید و بعد برای خرید اقدام کنید.

ست انواع لاک برای کادو به دختر 9 تا 12 ساله

بهترین هدیه تولد برای دختر 12 ساله یا حتی دختر بچه هایی با سنین پایینتر میتونه ست انواع لاک باشه. دختر خانوما از همون بچگی به انواع لوازم آرایشی علاقه دارن و این به خاطر فطرت و چیزیه که خدا توی وجودشون نهادینه کرده؛ خیلی از لوازم آرایشی مثل رژ لب و … برای بچه ها ضرر دارن؛ اما لاک یکی از کم خطرترین لوازم آرایشیه. بنابراین چه خوب که ست انواع لاک رو برای دختر خانوما به عنوان هدیه بخرید.

هدیه قاب گوشی به دختر

هر چند در گذشته داشتن گوشی برای بچه ها ممنوع بود، اما حالا با پیشرفت تکنولوژی تقریبا همه بچه ها گوشی دارن. همچنین با آنلاین شدن مدارس، همه خانواده ها مجبور شدن برای بچه هاشون گوشی بخرن. پس حالا چی می تونه یک دختر بچه رو خوشحال کنه؟ قطعا، یه قاب شیک موبایل با بهترین رنگ ها یا طرح های دخترانه مثل صورتی، فیروزه ای، گلبه ای و…؛

قاب های دخترانه طرح ها و رنگ های متنوعی دارن و برای انواع گوشی ها تولید می شن. شما می تونید با مراجعه به یک گوشی فروشی، یک قاب شیک و زیبا برای دختر خانومتون بخرید.

عینک آفتابی، از بهترین هدایا برای دختران 9 تا 12 ساله

عینک آفتابی دخترانه بهترین هدیه برای دختر 9 ساله تا 12 ساله هست؛ ذهنیت بچه ها توی این رنج سنی کم کم رشد می کنه، برای همین اونا به استایلشون اهمیت بیشتری می دن؛ برای همین قطعا دوست دارن که انواع اکسسوری های خوشگل و زیبا مثل عینک آفتابی رو داشته باشن تا جذابتر دیده بشن. پس چه خوب که یک عینک آفتابی دخترانه با طرح و مدلی متفاوت و خاص رو براشون بخرید و اونا رو به خواسته شون برسونید.

کوله پشتی فانتزی

بهترین هدیه تولد برای دختر 9 ساله تا 12 ساله می تونه کوله پشتی با طرح های مختلف باشه. دخترا توی رنج سنی 9 تا 12 سال معمولا به انیمیشن ها، خواننده ها و طرح ها و اشکال فانتزی علاقه زیادی دارن؛ پس چه خوب که یه کوله پشتی با طرح مناسبی براشون هدیه بگیرید.

کیف پول دخترانه

بهترین هدیه تولید برای دختر 9 ساله ارزان کیف پوله. اگر نمی خواین هزینه زیادی برای خرید کیف بپردازید، اما با این حال خوشحالی دخترتون براتون مهمه، می تونید یک کیف پول با طرح ها و اشکال دخترانه بخرید. این کیف پول ها معمولا با انواع طرح های میکی موس، باربی، پرنسس های دیزنی و … تولید می شن و جذابیت فوق العاده ای برای دختر خانم ها دارن.

خودکارهای رنگارنگ، هدیه جذاب برای دختران

بهترین کادو برای دختر 12 ساله می تونه انواع خودکار با رنگ های مختلف باشه. توی این سن بچه ها کم کم مدادها رو کنار می زارن و با خودکار می نویسن؛ بنابراین طبیعیه که شور و شوق زیادی برای خودکارهاشون داشته باشن. علاوه بر این دختر خانوما خیلی علاقه به طراحی کردن دفترهاشون با رنگ های مختلف دارن و حتی می خوان که تکلیف هاشون رو کاملا با سلیقه و زیبا بنویسن؛ پس تنها چیزی که می تونه توی اون رنج سنی واقعا از ته دل خوشحالشون کنه، انواع خودکار با رنگ های متنوع هست.

ساعت مچی یا دستبند

یکی دیگه از علاقه مندی های دخترا، زیورآلات هست؛ شما می تونید دستبندهای خیلی شیک یا حتی یک ساعت مچی با بند پر زرق و برق براشون بخرید.

دستبندها و ساعت مچی های دخترانه قیمت زیادی ندارن، اما جزو هوشمندانه ترین کادوها هستن؛ چون تموم دختر خانوما در تموم سنین عاشقشون هستن و دوست دارن یک یا حتی چندتا از این اکسسوری ها رو توی کشو کمدشون داشته باشن.

بلیط سینما یا شهر بازی

یه لحظه به زمان بچگی هاتون برگردید، توی اون زمان اگه خانواده بهتون می گفت که فلان روز قراره به سینما یا شهر بازی برین، چقدر خوشحال می شدید؟ بعضیا حتی شب ها خوابشون نمی برد، چون ذوق رفتن به این جاهای تفریحی خواب رو ازشون میگرفت. پس چی می شه که فکر کنید دختر بچه های الان از این هدیه بدشون میاد؟

بهترین هدیه برای دختر 10 ساله می تونه بلیط سینما یا شهربازی باشه. شما می تونید از چند روز قبل بلیط ها رو رزرو کنین تا در روز تولد دخترتون بدون هیچ مشکلی به شهر بازی یا سینما برین.

سینما و شهربازی پر از فیلم ها و وسایل بازی دخترانه هست که تجربه اونها زیباترین خاطره زندگی دخترتون رو براش می سازه.

عطر و ادکلن دخترانه

بوی خوش چیزی نیست که هیچ کس از اون بدش بیاد؛ از  دختر بچه ها گرفته تا خانوم های مسن باید همیشه به فکر پاکیزگی و علاوه بر اون بوی خوششون باشن. ما باید از همون کودکی به فرزندمون یاد بدیم که همواره در هر جایی و هر موقعیتی بوی خوش بده و کثیف نباشه؛ بنابراین برای تشویقش می تونیم عطر و ادکلن های دخترانه براش بخریم.

حرف آخر؛ انتخاب کادو تولد برای دختر 9 تا 12 ساله

بهترین هدیه تولد برای دختر 9 تا 12 ساله رو می تونین از بین لباس های زیبا، اکسسوری های حجاب، لوازم جانبی موبایل، لاک های رنگارنگ، لوازم تحریر فانتزی، کیف و کفش های خوشگل، ساعت مچی، دستنبند و زیورآلات انتخاب کنین. البته دخترها روحیه و احساسات ظریفی دارن و می تونین با خرید بلیط سینما یا شهر بازی و بردن اونها به گردش و تفریح، هم خوشحالشون کنین و هم خاطره خوشی واسشون رقم بزنین!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.