مقایسه پژو پارس tu5 و پژو 207 سقف شیشه ای در آپشن ها و قیمت فروش اقساطی

0
5/5 - (1 امتیاز)

خودروهای کمپانی پژو فرانسه از همان ابتدا که به پا جاده‌های ایران گذاشتند به دلیل کیفیت، ظاهر زیبا و عملکرد بالا مورد توجه و اقبال قرار گرفتند. این محبوبیت به اندازه‌ای بود که ایران خودرو به عنوان اولین و بزرگترین کمپانی خودروساز ایرانی تلاش کرد تا این خودروها را روی خط تولید خود قرار دهد و این روند چندین دهه است که ادامه دارد. محصولات پژو مونتاژ ایران خودرو در بازار کشورمان به دلیل ارائه قیمت مناسب و مشخصات فنی قابل قبول، جایگاه ویژه‌ای دارند و همواره جزو پر فروش‌ترین خودروها در بازار به شمار می‌روند. اگر شما هم از طرفداران پژو هستید اما نمی‌دانید بهترین طرح فروش اقساطی پژو 207 سقف شیشه ای را انتخاب کنید یا سراغ طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری بروید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

مقایسه پژو پارس tu5 و پژو 207 سقف شیشه ای

متقاضیان خرید خودرو در ایران اول از هر چیز به جیب خودشان نگاه می‌کنند! بنابراین صرف نظر از علاقمندی‌ها ابتدا سقف بودجه خود را در نظر می‌گیرند تا بدانند که در این رنج قیمت چه خودروهایی دسته بندی می‌شوند. به همین دلیل در این مقاله به مقایسه پژو پارس tu5 و پژو 207 سقف شیشه ای پرداخته‌ایم، زیرا این روزها این دو شیر فرانسوی الاصل در یک محدوده قیمتی قرار گرفته‌اند و طبیعی است که شما بین انتخاب طرح فروش اقساطی پژو 207 سقف شیشه ای یا فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری دچار تردید شده باشید.

  • مقایسه طراحی ظاهری پژو پارس tu5 و پژو 207 سقف شیشه ای

ابتدا سراغ طراحی ظاهری دو خودرو می‌رویم. اگر زیبا پسند باشید، انصافاٌ باید سراغ طرح فروش اقساطی پژو 207 سقف شیشه ای بروید. این خودرو نمایی چشم نواز دارد و محال است زیبایی آن را در جاده تحسین نکرده باشید. این در حالی است که پژو پارس تیو فایو یک شیر سالخورده با حداقل دو دهه سابقه است! ظاهری تکراری و پیر که البته برای کلاسیک پسندان همچنان محبوب باقی مانده. با همه این اوصاف اگر دنبال یک ماشین خوش رنگ و لعاب هستید، 207را انتخاب کنید و اگر زیبایی برای شما چندان اهمیتی ندارد و دلتان می‌خواهد ساده و اصیل به نظر برسید سراغ طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری بروید.

    • مقایسه طراحی ظاهری پژو پارس tu5 و پژو 207 سقف شیشه ای

از نظر طراحی داخلی اکثر خودروهای ایرانی حرف زیادی برای گفتن ندارند و پژوهای ایران خودرو نیز از این موضوع مستثنی نیستند. کابین هر دو خودرو چیز زیادی برای شگفت زده کردن مشتری ندارد و فرم داشبورد و نمای کلی، قدیمی است. با این حال اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 سقف شیشه ای را دارید، باید بدانید که پلاستیک به کار رفته در کابین اندکی کیفیت بهتری نسبت به پژو پارس تیوفایو دارد و از نظر عایق بندی نیز طوری طراحی شده که صدای موتور به داخل کابین نفوذ نکند. اما اگر به دنبال یک خودرو جادار خانوادگی هستید، منطقی این است که سراغ برنامه‌های فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری بروید.

    • مقایسه فنی پژو پارس tu5 و پژو 207 سقف شیشه ای

دو خودرو از موتور تیوفایو بهره می‌برند که سرعت و چالاکی بسیار خوبی ارائه می‌دهد و وجود این نوع موتور روی هر خودرویی در بازار ایران یک امتیاز محسوب می‌شود. با این وجود به علت ساختار تخم مرغی 207 این خودرو از شتاب بیشتری در جاده برخوردار است، اما حفظ تعادل پارس در پیچ‌ها و سرعت‌های زیاد بیشتر است. بنابراین اگر به دنبال هیجان رانندگی هستید و خوش مصرف بودن ماشین در استفاده از سوخت برایتان مهم است، سراغ طرح فروش اقساطی پژو 207 سقف شیشه ای بروید که این روزها فرنام خودرو در دستور کار قرار داده است و با بهترین شرایط این محصول جذاب ایران خودرو را عرضه می‌کند. اما اگر به دنبال یک رانندگی ایمن با حفظ تعادل و در عین حال شتاب و سرعت منطقی هستید چه تصمیمی بهتر از شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری.

    • مقایسه آپشن‌های پژو پارس tu5 و پژو 207 سقف شیشه ای

با مقایسه دو برادر متوجه خواهید شد که نسخه هاچ بک به خصوص در مدل فول آپشن، ویژگی‌های جذابی برای مالک خود به ارمغان می‌آورد. اگر موفق به شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 سقف شیشه ای شوید، از امکاناتی مانند کروز کنترل، سیستم مالتی مدیا مدرن، فرمان برقی، دوربین عقب، آینه‌های برقی با قابلیت تاشوندگی، کلیدهای کنترلی تعبیه شده روی غربیلک فرمان، سنسور پارک عقب و امکاناتی از این دست برخوردار خواهید شد. بنابراین اگر برای شما آپشن خودرو جدید مهم است، به جای شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری سراغ طرح‌های اقساطی 207 بروید.

چرا برای خرید قسطی پژو پارس tu5 و پژو 207 سقف شیشه ای سراغ مجموعه فرنام خودرو برویم

مجموعه فرنام خودرو یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات خرید قسطی خودرو در ایران است که با سابقه و تجربه‌ی ارزشمند خود به مشتریان خدمات با کیفیت و قابل اعتماد ارائه می‌دهد. این مجموعه دارای تنوع بالایی از خودروهای ایرانی و خارجی است که مشتریان می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. اینکه چرا توصیه می‌کنیم برای خرید قسطی پژو پارس tu5 و پژو 207 سقف شیشه ای به این مجموعه مراجعه کنید، دلایل متعددی دارد. اول از همه اینکه قیمت فروش اقساطی پژو 207 سقف شیشه ای و پژو پارس تیوفایو را کاملا واقعی و منطقی در نظر گرفته است و سود جانبی مطابق با عرف بازار در نظر گرفته شده است. بنابراین شما با ارقام نجومی و قیمت‌های کذایی مواجه نخواهید بود.


مورد دوم اینکه خرید قسطی پژو پارس یا شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری را به همراه خواهد داشت. یعنی شما بدون فوت وقت از رانندگی با خودرو جدید خود بهره‌مند می‌شوید. همچنین شرایط برای شما کاملا منعطف است، یعنی مبلغ پیش پرداخت، مبلغ اقساط و تعداد اقساط مرتبط با توان مالی شماست. همچنین مشتریان می‌توانند از تخفیفات و تسهیلات مختلفی که این مجموعه ارائه می‌دهد بهره‌مند شوند و خودروی خود را با قیمت مناسب تهیه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مراکز فروش فرنام خودرو تماس حاصل نمایید.

آدرس: اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی

شماره تماس : 02177091218

منبع: فرنام خودرو – farnamkhodro

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.