از جزئیات شیک تا لوکس: معرفی کلید و پریز های برنزی

0
5/5 - (1 امتیاز)

اگر برای شما حائز اهمیت است که ساختمانی خاص و چشمگیر داشته باشید، بهترین مکان برای تغییرات اساسی آغاز به تغییر وسایل پرکاربرد آن است.

استفاده از ملزومات داخلی ساختمان نقش بسیار مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند و زیبایی و کارایی آنها بستگی به انتخاب ما دارد. کلیدها و پریزها از جمله این وسایل هستند. همانطور که مشخص است، کلیدها و پریزها اجزای کوچک ولی حیاتی آپارتمان ها هستند. چند بار این موضوع ذهن شما را درگیر کرده که چقدر این اجزا، از جمله کلیدها و پریزها، در سطح آرامش و راحتی شما تاثیرگذارند؟ خرید بهترین کلیدها و پریزها علاوه بر زیبایی، دوام و کیفیت بالای خود میتوان این حس آرامش و راحتی را برای شما تداعی نماید. همانند یک اثر هنری، می‌تواند تاثیر زیادی در جلوه و زیبایی واحد شما داشته باشد. ما در این مقاله سعی میکنیم با راهنمایی خود مسیر انتخاب و تصمیم را برای شما راحتر نماییم.

لوکس بوده فضا به چه چیزهایی بستگی دارد ؟

استفاده از رنگ های گرم، طلایی، براق و یا نقره ای می تواند یکی از عامل هایی باشد که یک فضای اداری و یا مسکونی را لوکس نشان دهد. این موارد می تواند به خاطر استفاده از چیدمان مبل و صندلی ، لوستر و تجهیزات نورپردازی ، طرح و نقش های کاغذ دیواری، مجسمه های برنزی و طلایی، تابلو فرش های دست بافت، استفاده از شیشه ها و آینه های تزئینی و همچنین اکسسوری ها و المان های دکوراتیو باشد.

همه ی اینها می توانند دلایل و جزئیاتی باشند که ما بگوییم این فضا از نظراستفاده از المان ها و متریال به کاررفته، لوکس می باشد. موضوعی که امروز قصد در توضیح و معرفی آن داریم استفاده از کلید پریزهایی است که از جنس برنج هستند که علاوه بر زیبایی و ظرافت، از نظر متریال ساخت و روکش های کار دست می تواند در کنار دیگر اکسسوری ها در دکوراسیون داخلی ویلایی، اداری و یا منزل شما به لوکس بودن فضای شما بیافزاید.

در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا ویلا ، جزئیات متریال استفاده شده اغلب از اهمیت زیادی برخوردار هستند. انتخاب کلید و پریز مناسب نیز یکی از این جزئیاتی است که می‌تواند تأثیر چشم‌گیری بر زیبایی و حس لوکس بودن فضا داشته باشد.

در کنار دیدگاه تولید و عرضه محصولات با کیفیت، کلیدها و پریزهایی با متریال نامطلوب، تقلبی و یا کپی بی کیفیت از برندها و شرکت‌های معروف نیز به بازار افزوده شده‌اند. متأسفانه، کلیدها و پریزهای پلاستیکی از این دست که باید در انتخاب آن‌ها بسیار دقت کرد، مشکلاتی را به همراه دارند. این نوع کلیدها و پریزها تنها دارای رنگ‌های محدودی هستند، از طرح و ساختار لوکس و آنتیکی بهره‌ای ندارند و دارای ظاهری ساده می‌باشند. البته، قیمت آن‌ها نسبت به سایر جنس‌های کلید و پریز موجود در بازار کمتر است.

کنار این کلید و پریز هایی که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند، کلیدها و پریزهای لوکس برنجی نیز وجود دارد، این مدل کلید و پریزها از تنوع طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلف برخوردارند. این محصولات در جنس‌های مختلفی مانند برنجی، جواهری، کریستالی و غیره عرضه می‌شوند. کلیدها و پریزهای ساخته شده از آلیاژ برنج به دلیل ویژگی‌های شگفت‌انگیز این فلز، با گذر زمان نه‌تنها زنگ‌نمی‌زنند و نه پوسیده می‌شوند، بلکه حتی شکسته نمی‌شوند. به‌راحتی با ظاهر شیک و زیبای برنج، با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند.

در این مقاله، به معرفی یکی از بهترین انواع کلید و پریز ها با جنس برنج با روکش کار دست در رنگ بندی مختلف پرداخته و نکاتی برای انتخاب و خرید آن برای فضای موردنظرتان ارائه می کنیم.

اهمیت و مزایای انتخاب کلید و پریز های برنزی:

کلید و پریز های برنجی نه تنها ارزش ظاهری و دیداری فضا را بالا می‌برند، بلکه به آن حس یک لمس لوکس و شیک می‌بخشند. این اکسسوری در معماری داخلی ساختمان ها از مورادی است که می‌تواند جلب توجه کننده باشند و به رشد زیبایی داخلی فضا کمک شایانی نمایند.

کلیدها و پریزهای جدید برنزی دارای نصبی آسان‌تر هستند، زیرا با وجود مکانیزم و اتصالات پشتی، به راحتی در دیوار قرار می‌گیرند و نیازی به استفاده از پیچ و مهره و زحمت زیاد ندارند. این کلیدها و پریزها به دلیل کیفیت و جنس عالی، مجموعه‌ای از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و ظاهر لوکس و زیبا، ارزش قابل توجهی را در قیمت بالاتری ارائه می‌دهند. در حال حاضر، در بازار کلیدها و پریزهایی با ویژگی‌های مختلف و بسته به شرایط و نیازهای متفاوت عرضه می‌شوند؛ به عنوان مثال، کلیدها و پریزهای ضدآب که برای شرایط آب و هوایی نامناسب و مکان‌های مرطوب مناسب هستند، یا کلیدها و پریزهای تایمری برای مکان‌هایی مانند پشت بام و راهرو.

انواع کلید و پریز های برنزی:

طیف گسترده ای از کلید و پریز های برنزی موجود است که از نظر شکل، ابعاد و طرح‌ها متنوع هستند. این کلید پریز ها علاوه بر تنوع در طرح و نقش های منحصربفرد، در تعداد خانه ها نیز تنوع دارند اعم از تک خانه، دو خانه، سه خانه، چهارخانه و حتی پنج خانه.

تنوع کلیدپریز های برنجی علاوه بر شکل ظاهری شامل مکانیزم های آنها هم می شود که میتواند تک پل، دو پل، تبدیل و یا صلیبی در مدل های ساده، اهرمی و یا چرخشی باشند. پریز های سوکت تلفن و شبکه ،HDMI ، آنتن، شاسی زنگ، دیمر، USB شارژر، ترموستات گرمایشی سرمایشی ، سنسور حرکتی و … باشد که بسته به نیاز خود قابل انتخاب هستند.

چطور بهترین کلید و پریز برنزی را انتخاب کنیم ؟

 

  1. درنظر گرفتن طراحی و سبک داخلی:

قبل از انتخاب کلید و پریز برنزی، به استایل کلی داخلی فضا و جزئیات طراحی دقت کنید. آیا استایل فضا کلاسیک، مدرن یا نئوکلاسیک است؟ انتخاب کلید و پریز باید با این استایل سازگار باشد.

  1. مطابقت با سایر عناصر داخلی:

کلید و پریز برنزی باید با سایر عناصر داخلی فضا هماهنگی داشته باشد. از جمله عناصری که باید مطابقت داشته باشند، رنگ دیوارها، لوستر ها و تجهیزات روشنایی، مبلمان و …

  1. درنظر گرفتن زیر ساخت و قوطی های کلیدوپریز

زیر ساخت و قوطی های کلید و پریز نیز باید در انتخاب مدل آن، مدنظر قرار گیرد. استفاده از قاب های چندخانه که به صورت منسجم نصب می شوند تاثیر بسزایی در زیبایی محیط دارند.

  1. کیفیت ساخت:

هنگام انتخاب کلید و پریز، به کیفیت ساخت آن توجه کنید. کلید و پریز های برنجی از آلیاژ برنج ساخته می شود تا ماندگاری و عمر مفید بالایی داشته باشد.

  1. توجه به جزئیات طراحی:

جزئیات طرح کلید و پریز برنزی نیز بسیار مهم است. از جمله جزئیاتی که باید توجه داشته باشید، طرح آن، متریال بکار رفته در آن و حتی کریستال های کارشده بر روی آن و …

جمع بندی :

هم اکنون می توانید جهت تهیه و مشاوره قبل از خرید کلید و پریزهای لاکچری برنزی به سایت رسمی زنجیره ابتکارات مانا مراجعه نمایید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.