مایع ظرفشویی خاکستر خوبه؟

1
5/5 - (1 امتیاز)

مایع ظرفشویی خاکستر به نسبت دیگر مواد شوینده موجود در بازار با غلظت بالاتری تولید می شود. بدین ترتیب کاربران درهربار شست و شو نیازی به مصرف مقدار فراوانی از این مایع ندارند. فقط با چند قطره کوچک از این مایع می توانید، ظروف چندین مهمانی بزرگ را پاک نمایید. همچنین فرمولاسیون عالی به شما اجازه می دهد، بدون نگرانی از آسیب های پوستی به کرات از این مایع در شست و شوی ظروفتان استفاده کنید. بدین ترتیب فواید مایع ظرفشویی خاکستر پرتعداد بوده، به همین دلیل به پرفروش ترین مایع ظرفشویی بازار بدل شده است. برای کسانی که می پرسند، حجم و قیمت مایع ظرفشویی خاکستر خوبه؟ باید گفت، این محصول در حجم های مختلف با قیمتهای متفاوتی تولید می شود. ولی حتی کوچکترین بسته ها نیز به دلیل غلظت بالا با صرفه و اقتصادی هستند.

فواید مایع ظرفشویی خاکستر

فواید مایع ظرفشویی خاکستر این محصول یک تولید کننده ایرانی، همتراز نمونه های برتر بازار چشمگیر هستند. اگرچه عدم بسته بندی شکیل و تبلیغات فراوان گرد آن سبب شده، چندان مورد توجه نباشد. در اینجا به مهمترین ویژگی های این محصول اشاره می کنیم.

  • نظارت و کنترل به لحاظ بهداشتی
  • مورد تایید وزارت بهداشت
  • قدرت پاک کنندگی عالی
  • مناسب برای پوست های حساس
  • عدم بروز خشکی، التهاب و خارش در پوست دست
  • توانایی حفظ رطوبت دست به دلیل استفاده از مشتقات روغن نارگیل
  • رضایت بالای مصرف کنندگان
  • سهم بالای فروش در فروشگاه ها

قدرت شویندگی مایع ظرفشویی خاکستر خوبه؟

برای آنکه بدانید، قدرت شویندگی مایع ظرفشویی خاکستر خوبه یا نه؟ باید بگوییم، بعد از شستن بشقاب ها نه تنها چربی بلکه بوی نامطبوعی نیز بر روی آن ها باقی نمی ماند. لیوانهای بلوریتان نیز به مانند روز اول درخشان و پاکیزه می شوند. البته از لکه های سفید آزار دهنده نیز خبری نیست. این قدرت شویندگی عالی مدیون ترکیبات اثربخش، رعایت استانداردهای لازم و مجوزهای ضروری در این محصول است. بدین ترتیب از مهمترین فواید مایع ظرفشویی خاکستر می توان به غلظت خوب، بوی مطبوع و کف مناسب اشاره نمود.

قیمت خرید مایع ظرفشویی خاکستر

با توجه به اینکه مایع ظرفشویی خاکستر در حجم های مختلفی عرضه می شود، از این رو قیمتهای متفاوتی نیز دارد. با این توصیفات اگر به دنبال بسته های مقرون به صرفه تر هستید، بسته بندی 500 گرمی برایتان مناسب است. با همین مقدار کم نیز تا چندین ماه از خرید مجدد شوینده بی نیاز می شوید. حتی غلظت عالی به شما اجازه می دهد که از پس برگذاری چند مهمانی و شستن ظروف آن نیز برآیید. در حالت کلی قیمت مایع ظرفشویی خاکستر بسیار اقتصادی است، زیرا غلظت بالا، ماندگاری طولانی و دوام خوبی به این محصول بخشیده است.

خرید مایع ظرفشویی خاکستر مدل Free Paraben حجم 2750 میلی لیتر

خرید مایع ظرفشویی خاکستر مدل Free Paraben حجم 2750 میلی لیتر

مشخصات

وزن

۲۷۵۰ گرم

حجم

۲۷۵۰ میلی لیتر

شماره مجوز

امکانات شوینده ظروف

تمیز کنندگی

کشور مبدا برند

ایران

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

سایر توضیحات

– خاصیت تمیز کنندگی – بدون پتاس و سود سوز آور – بدون پارابن – سازگار با پوست دست

قیمت مایع ظرفشویی خاکستر مدل Y وزن 1000 گرم مجموعه 5 عددی

قیمت مایع ظرفشویی خاکستر مدل Y وزن 1000 گرم مجموعه 5 عددی

مشخصات

شماره مجوز

۳۴/۱۴۹۹۴

قیمت مایع ظرفشویی خاکستر مدل White حجم 1000 گرم

قیمت مایع ظرفشویی خاکستر مدل White حجم 1000 گرم

مشخصات

حجم

۱۰۰۰ میلی لیتر

شماره مجوز

امکانات شوینده ظروف

تمیز کنندگی

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

سایر توضیحات

– حاوی گلیسیرین – بدون پتاس و سودسوزآور – دارای خاصیت نرم کنندگی – سازگار با پوست دست

 

ضمن تشکر از شما بابت مطالعه این مطلب امیدواریم که توانسته باشیم در جهت مایع ظرفشویی خاکستر خوبه؟ به شما کمک کرده باشیم. پیشنهاد می کنیم مطالب بهترین مایع ماشین ظرفشویی و قیمت مایع ظرفشویی دورتو را نیز مطالعه نمایید. شما عزیزان می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص این مطلب با بخش پشتیبانی سایت بهترین یاب در میان بگذارید.

1 نظر
  1. شبنم بهاری می گوید

    دیگه مثل سابق با پوست دستم سازکار نیست
    چرا؟؟؟؟؟؟؟

    داستان مشکل پوست دستم و این مایع طولانیه !میخواهید بدونید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.