ماشین ظرفشویی دوو خوبه؟ بررسی نظرات و رضایت خریداران

0
4.3/5 - (3 امتیاز)

برند دوو یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین نام‌های تجاری در تولید محصولات لوازم خانگی است. که تا به امروز توانسته است با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال و متدهای روز دنیا مصرف‌کنندگان خود را راضی نگه دارد. باید به این نکته اشاره کرد که برند دوو از نوآوران صنعت تولید لوازم خانگی می‌باشد. محبوبیت و فروش بالای ماشین ظرفشویی دوو سبب شد تا در این مقاله شما را با کیفیت، مزایا و معایب آن آشنا کنیم و باهم به بررسی ویژگی‌های منحصر به فرد ماشیند ظرفشویی دوو بپردازیم. پس اگر می خواهید بدانید که ماشین ظرفشویی دوو خوبه یا نه و اینکه بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو کدام است در  این مطلب از سایت بهترین یاب به شما توضیح داده ایم.

در ادامه ابتدا لیستی از بهترین مدل های ماشین ظرفشویی دوو را معرفی کرده ایم. در انتهای مطلب نیز راهنمای خریدی در این خصوص ارائه داده ایم. همچنین میتوانید دیگر مطالب وب سایت ما مانند ماشین ظرفشویی دوو خوبه یا پاکشوما و ماشین ظرفشویی پاکشوما خوبه را نیز برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

 

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3480

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3480

وزن

۶۰۰۰۰ گرم

تعداد برنامه های شست‌وشو

۸

تعداد سبد

سه عدد

تنظیمات دستگاه

زمان سنج (Timer)

سیستم ایمنی

قفل کودک

امکانات ویژه

شست‌وشوی با نصف ظرفیت

میزان نمودار مصرف انرژی

A++

متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو

۱۰ لیتر

ارتفاع

۸۵ سانتی‌متر

نوع ماشین ظرفشویی

مبله

میزان صدا

۴۹ دسی بل

پهنا

۶۰

شناسه

۲۹۰۰۲۴۸۳۰۲۹۰۵

ظرفیت

۱۴ نفره لیتر

عمق

۶۰ سانتی‌متر

ظرفیت (نفر)

۱۴

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3461

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3461

ارتفاع

۸۵ سانتی‌متر

عمق

۶۰ سانتی‌متر

ظرفیت

۱۴ لیتر

شناسه

۶۲۶۲۶۴۸۶۰۷۳۸۴

پهنا

۶۰ سانتی متر

نوع ماشین ظرفشویی

مبله

تعداد قفسه های بالا

۳

تعداد برنامه های شست‌وشو

۸

ظرفیت (نفر)

۱۴

ماشین ظرفشویی دوو ساخت کجاست؟

برند معتبر دوو ساخت کشور کره جنوبی است و از رقبای سرسخت برندهای سامسونگ، ال جی و بوش در تولید لوازم خانگی است. باید اذعان داشت که تمام قطعات ماشین ظرفشویی دوو از جمله موتور آن تماما ساخت کشور کره جنوبی است و همین امر هم نشان دهنده کیفیت بالای ماشین ظرفشویی دوو می‌باشد.

ویژگی‌های ماشین ظرفشویی دوو

اگر به دنبال خرید یک ماشین ظرفشویی مناسب و با کیفیت هستید مطمئنا برند دوو یکی از گزینه‌های خرید شما است. چون شما دوست دارید ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید که همه ویژگی‌های یک ماشین ظرفشویی مناسب را با قیمت مناسب داشته باشد. از ویژگی‌های ممتاز ماشین ظرفشویی دوو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای سطح مصرف انرژی مثبت A
  • ظرافت در ساخت و طراحی زیبا
  • دارای متدهای متعدد و متنوع در شست و شوی ظروف
  • دارای قفسه‌های مخصوص برای انواع ظروف
  • استفاده مناسب از دوش آب فوقانی
  • حداقل صدای ممکن به هنگام فعالیت
  • دارای پایه ضد لغزش
  • به کار گیری شلنگ آب پر فشار برای از بین بردن لکه‌های سخت
  • دسترسی آسان قطعات و خدمات پس از فروش مناسب

ماشین ظرفشویی دوو خوبه؟

برای اینکه بگوییم ماشین ظرفشویی دوو خوب است یا نه! ابتدا مزایای ماشین ظرفشویی دوو را باهم بررسی می کنیم:

برخورداری از تکنولوژی تنظیم ارتفاع سبد: مدل‌های مختلف ماشین ظرفشویی دوو دارای قابلیت تنظیم ارتفاع سبد فوقانی را دارند به گونه‌ای که شما براحتی می‌توانید با کشیدن سبد به سمت بالا (حتی اگر پر از ظرف باشد) این کار را انجام دهید و بالعکس.

انعطاف‌پذیری سبدهای ماشین ظرفشویی دوو: سبدهای داخلی از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار بوده و شما می‌توانید چیدمان آنها را با توجه به انواع ظروف خود تغییر دهید.

سیستم هوشمند کنترل نشتی آب: ماشین ظرفشویی دوو دارای سیستم Aqua Stop یا سیستم هوشمند کنترل نشتی آب است. این قطعه بر روی شیلنگ ورودی آب قرار می‌گیرد و اگر ماشین ظرفشویی دچار نشتی آب شود از طریق سنسور داخلی جریان آب را قطع خواهد کرد.

جنس مخزن از استیل ضد زنگ: جنس بدنه داخلی ماشین‌های ظرفشویی دوو به صورت کامل از استیل ضد زنگ ساخته شده است. این جنس در بسیاری از ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار وجود ندارد بلکه از پلاستیک، فایبر گلاس یا ترکیبی از پلاسنیک و استیل است. همین امر موجب دوام بالا و عمر طولانی مدت ماشین ظرفشویی دوو است. استیل ضد زنگ از تجمع بو و جرم در داخل بدنه جلوگیری می‌کند و گرما را برای خشک کردن ظروف راحت‌تر منتقل می‌کند.

قابلیت شست و شو با تاخیر: ماشین ظرفشویی دوو دارای سیستم هوشمند است که ساعات اوج مصرف برق را بررسی نموده و امکان شست و شو را در این ساعات نمی‌دهد.

بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو

با توجه به ویژگی‌ها و مزایای ذکر شده برای ماشین‌های ظرفشویی دوو باید اذعان کنیم که مدل‌های ماشین ظرفشویی دوو از بهترین محصولات خانگی موجود در بازارند. قیمت مدل‌های ماشین ظرفشویی دوو با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آن متغیر و بسیار مقرون به صرفه می‌باشند. البته حتما قیمت آنها از نمونه‌های داخلی بیشتر است اما هرگز ویژگی‌هایی همچون ساخت بدنه داخلی از استیل ضد زنگ، حداقل صدای ممکن، پایه ضد لغزش و… را فراموش نکنید.

با توجه به مشکلات و تحریم‌های موجود در بازار ایران اما برند دوو همواره توانسته است خدمات پس از فروش مناسبی را برای خریداران مهیا کند و همین امر موجب محبوبیت ماشین ظرفشویی دوو در ایران شده است.

کلام آخر

ماشین ظرفشویی دوو ساخت کشور کره جنوبی! همین جمله کیفیت و ویژگی‌های منحصر به فرد ماشین ظرفشویی را بیان می‌کند. با توجه به ویژگی‌ها و مزایای ماشین ظرفشویی دوو که در این مقاله ذکر کردیم ماشین ظرفشویی دوو می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل و مناسب برای شما باشد. یا به عبارت دیگر هر چقدر بابت آن پول بدهید ارزش آن را دارد و پشیمان نخواهید شد. با خرید ماشین ظرفشویی دوو همیشه بیخ ریش شما می‌ماند!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.