کیفیت غذا ساز پارس خزر خوبه ؟ بهترین مدل غذاساز پارس خزر چیست ؟

0
5/5 - (2 امتیاز)

غذاساز پارس خزر یک ابزار چند منظوره است که برای اکثر کارهای پخت و پز مانند مخلوط کردن ، آسیاب کردن ، برش دادن ، رنده کردن ، آسیاب کردن و غیره استفاده می شود و باعث تکرار سریع و آسان کارهای آشپزخانه می شود. با خرید غذاساز پارس خزر ، علاوه بر دلپذیر و آسان شدن آشپزی ، چندین دستگاه را با کاربردهای مختلف در یک محصول خریداری کرده اید و در هزینه خود صرفه جویی کرده اید. در این مطلب از سایت بهترین یاب شما را با غذا ساز پارس خزر و قسمت های مختلف این دستگاه و همچنین میزان کیفیت غذا ساز پارس خزر آشنا می کنیم تا بتوانید با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین نوع غذاساز پارس خزر را انتخاب کنی

 

غذا ساز پارس خزر خوبه؟

تولید کننده برند پارس خزر از ابتدای کار خود سعی در ارائه محصولات و لوازم خانگی با کیفیت بالا دارد و تا به امروز به قول خود عمل می کند. غذاساز پارس خزر به دلیل استفاده از قطعات با دوام و با کیفیت تولید شده در کشور منجر به این شده است که غذاساز پارس خزر عمر بسیار بالایی دارد و در صورت استفاده مداوم و مکرر از آن هیچ تجربه ای بد نخواهید داشت.

کارایی غذاساز پارس خزر

مارک پارس خزر با توجه به قیمت مناسب محصولاتش و همچنین ضمانت و ضمانتی که برای ابزار های آشپزخانه و کیفیت آنها دارد ، ارزش خرید دارد، اما هنوز باید طبق سلیقه و نیاز خود پیش بروید و بهترین غذاساز را خریداری کنید. برای انتخاب دقیق تر ، لازم است ویژگی های مارک های پارس خزر را بررسی کنید تا بتوانید کیفیت غذاساز پارس خزر درک کنید.

خرید بهترین غذا ساز از دیجی کالا

ویژگی های بهترین مدل غذاساز پارس خزر

جنس

هنگام خرید غذاساز به مواد آن توجه کنید. یک غذاساز تهیه که ظروف شیشه ای یا پارچ دارد ، زیرا غذاساز با ظروف شیشه ای دیرتر خراب می شود ، اما ظروف پلاستیکی یا فولادی ضد زنگ خیلی زودتر فرسوده می شوند و خراش زیادی روی آنها ایجاد می شود.

ظرفیت

ظرفیت محفظه غذاساز از یک لیتر تا اینچ متغیر است و باید بر اساس جمعیت خانواده ، غذاساز با ظرفیت مناسب انتخاب کنید. غذا ساز های آشپزخانه با ظرفیت 1.5 تا 2 لیتر برای خانواده های 4 نفره مناسب است و مدل هایی با ظرفیت 2 لیتر و بیشتر برای خانواده های بزرگتر مناسب است. افزایش ظرفیت نیز هزینه غذا ساز را افزایش می دهد. غذاسازهای با ظرفیت بالا فضای بیشتری را در آشپزخانه اشغال می کنند.

منبع تغذیه دستگاه

غذاساز یک دستگاه پرکار است و غذای زیادی در می پزد ، بنابراین باید قدرت کافی وجود داشته باشد ، بنابراین بهتر است غذا ساز را با قدرت موتور بالا بخرید. قدرت این دستگاه ها از 400 تا 1100 وات و بیشتر متغیر است.هرچه قدرت پردازنده غذا بیشتر باشد ، دستگاه سریع تر کار می کند و برای کارهای سنگین مناسب تر است. بسته به بودجه شما ، مدل 750 وات یا بالاتر را خریداری کنید. غذاسازها سه گزینه روشن ، خاموش و پالس دارند. در حالت پیشرفته ، می توانید کار را به طور مداوم انجام دهید ، اما با کنترل دقیق تر و دستی تنظیم زمان چرخش تیغه. البته می توان چرخش تیغه را در برخی از مدل ها بین 10 تا 15 تنظیم کرد.

قدرت موتور دستگاه

هرچه قدرت موتور غذاساز بیشتر باشد ، راحت تر و سریع تر می توانید مواد را مخلوط یا خرد کنید ، بنابراین خرید غذاساز قدرتمند می تواند اولین و مهم ترین فاکتور باشد.

کنترل سرعت

عامل مهم بعدی در انتخاب غذا ساز تنظیم سرعت آن است ، با این ویژگی می توانید سرعت و دور موتور را افزایش یا کاهش دهید که در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و برای سلامتی دستگاه بسیار موثر است.

تیغه غذاساز

هنگام خرید غذاساز به جنس تیغه توجه کنید. غذاساز یک دستگاه پر کاربردی است که دارای تیغه های متعدد و قابل تعویض است. تیغه های کلاسیک و ساده موجود در همه دستگاه های آشپزخانه برای برش و گریتینگ ، تیغه های کوچک تر برای تهیه خمیر و صفحات برش نیز برای برش و پخت استفاده می شود. تیغه های همزن در ماشین های آشپزخانه ، اگرچه به اندازه همزن های مخصوص کارایی ندارند ، اما برای رفع نیازها مناسب هستند. غذاسازهایی بخرید که تیغه آنها از فولاد ضد زنگ ساخته شده است زیرا تیغه ها از دوام بیشتری نسبت به سایرین برخوردارند. به بودجه خود برای خرید مواد غذایی با تیغه بیشتر و رابطه جنسی بهتر توجه کنید.

عملکرد سریع

عملکرد توربو برای رسیدن به حداکثر قدرت در زمان محدود. در این حالت ، دستگاه دارای بالاترین عملکرد است.

وزن دستگاه غذاساز

هنگام خرید غذاساز به وزن دستگاه توجه کنید ، زیرا هر بار که از این وسیله استفاده می کنید باید آن را از کمد خارج کرده و در جای خود قرار دهید ، به طوری که وزن آن باید به اندازه ای باشد که این حرکت باعث مزاحمت شما نباشد.

توری در غذاساز

یک دستگاه غذاساز بخرید که دارای مش فولادی و بدون مش پلاستیکی باشد. تورهای پلاستیکی رنگ غذا یا مواد را به خود می گیرند و پس از چندین سال استفاده فرسوده می شوند و می شکنند.

آسیاب غذاساز

در غذا ساز قسمتی به نام آسیاب وجود دارد که برای آسیاب کردن موادی مانند دانه های فلفل ، آرد سوخاری و غیره بسیار مفید است.

صفحه لمسی

برخی از غذا ساز های آشپزخانه ، مانند اکثر لوازم خانگی موجود در بازار ، دارای صفحه نمایش یا صفحه نمایش لمسی هستند. صفحه لمسی یا صفحه نمایش یک گزینه مثبت است و تنظیم کردن دستگاه را آسان تر می کند. باید بدانید که دستگاه های بدون کنترل لمسی و دارای صفحه کلید نیز دستگاه های بدی نیستند.

پایه ضد لغزش برای غذاساز

پایه ضد لغزش دستگاه غذاساز به کاهش صدای دستگاه و میزان ارتعاش دستگاه در حین کار کمک می کند. کاهش سر و صدای دستگاه در طولانی مدت بر عمر موتور تأثیر می گذارد.

طول سیم برق

هرچه سیم بلندتر باشد ، بهتر می توانید از این دستگاه استفاده کنید ، هنگامی که در آشپزخانه پریز برق کافی ندارید ، برای شما مفید است.

غذاساز چند منظوره پارس خزر

قبل از خرید غذاساز ، باید نیازهای خود را بدانید و سپس غذاساز مناسب را انتخاب کنید. یک غذاساز انتخاب کنید که همه نیازهای شما را برآورده کند.

خرید بهترین غذا ساز از دیجی کالا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.