ظروف نقره از کجا بخریم؟

0
5/5 - (1 امتیاز)

امروزه استقبال بی نظیر مردم از ظروف نقره گران قیمت باعث شده است که فروشگاه‌های بسیاری برای فروش این محصولات به رقابت با یکدیگر بپردازند. به دلیل محبوبیت زیاد محصولاتی مانند آینه شمعدان نقره، گل نقره، میوه خوری، تابلو نقره و … برای دکوراسیون خانگی، ممکن است این سوال پیش بیاید که ظروف نقره از کجا بخریم؟ به دلیل تنوع طرح و همچنین وجود دیدگاه سرمایه محور نسبت به این ظروف، وسواس در رابطه با انتخاب فروشگاه‌های عرضه کننده آن‌ها نیز بیش از پیش شده است. چرا که بسیاری از افراد سودجو ممکن است محصولاتی با عیار پایین نقره به فروش برسانند که ظروف ارزشی پایین‌تر از قیمت پرداختی خواهند داشت و بعد از مدت‌ها نیز تغییر رنگ خواهند داد. بنابراین انتخاب فروشگاه معتبر برای خرید ظروف نقره از اهمیت بالایی برخوردار است.

معیارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید براساس آن‌ها بهترین فروشگاه عرضه کننده ظروف نقره را بسنجید و اقدام به خرید کنید. ما در این مطلب قصد داریم به بیان این معیارها بپردازیم. اما قبل از آن شما را با پرفروش‌ترین انواع ظروف نقره موجود در بازار آشنا می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

پرفروش ترین انواع ظروف نقره موجود در بازار

  • آینه شمعدان نقره

خرید آینه و شمعدان نقره یکی از اولین کارهایی است که عروس و داماد در ابتدای تشکیل خانواده انجام می‌دهند یا بیشتر افراد برای تزئین و دکوری منزل خود این ظروف را خریداری می‌کنند. به همین خاطر اصالت و شیک بودن آن‌ها بسیار اهمیت دارد. در زمان خرید شمعدان و آینه این موضوع را در نظر بگیرید که محصولات موجود در بازار معمولا در عیارهای 820، 840 و 850 و در شکل‌، وزن و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند.

  • گل نقره

گل نقره یکی دیگر از محصولات پرطرفدار موجود در بازار است که در طرح‌های مختلف گل و لاله‌ی تک شاخه، دو شاخه، برگ دار و ساده و در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. این گل‌ها نیز در عیارهای مختلف نقره و در وزن‌های متنوع به فروش می‌رسند.

  • تابلو نقره

تابلو نقره از محصولات زینتی و سنتی هستند که برای زیبایی بخشی به منزل یا هدیه دادن به کار می‌روند. ابعاد تابلو، جنس قاب تابلو، میزان گرم نقره‌ای که در آن بکار رفته و قیمت هر گرم نقره در قیمت گذاری آن موثر خواهد بود.

  • میوه خوری

انواع میوه‌خوری نقره به صورت پایه‌دار و بدون پایه و بسیار مقاوم ساخته می‌شوند و به صورت قطعات تزئینی و باارزش در مهمانی‌ها و مجالس استفاده می‌شوند.

معیارهای انتخاب فروشگاه معتبر عرضه کننده ظروف نقره

  • قیمت

افرادی که به دنبال خرید آینه شمعدان نقره و سایر ظروف از جنس نقره هستند بدون شک در مورد قیمت آن نیز سوالاتی خواهند داشت. قیمت نقره بر حسب عیار و وزن و طرح آن تعیین می‌شود. اگر محصولی پایین‌تر یا بالاتر از نرمال بازار باشد مورد قبول مصرف کنندگان نخواهد بود.

  • کیفیت

کیفیت ظرف‌های نقره براساس عیار نقره، رنگ و ظرافت طرح‌های آن سنجیده می‌شوند. ظرف‌های نقره در عیار مشخصی تولید می‌شوند. عیار این ظروف معمولا 820، 840 و 850 است. ظرافت و تمیزی در طراحی این ظروف بسیار با اهمیت بوده و در انتخاب مشتری بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

  • تنوع

بدون شک فروشگاهی در رقابت موفق خواهد بود که محصولات متنوعی را از سلایق و نیازهای مشتریان عرضه کرده باشد. از آنجایی که استادکاران با ظرافت تمام روی ظروف طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کنند؛ این حق مشتری است که زیباترین طرح را بر اساس سلیقه خود انتخاب کند.

  • زمان تحویل

به دلیل اینکه قیمت هر گرم نقره به مانند طلا هر روز در نوسان است، زمان تحویل اجناس نقره از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که محصولات شما را به موقع و سر وقت به شما تحویل دهد.

  • محتوای وب سایت

از معیارهای مهم خرید اینترنتی ظروف نقره مقایسه مدل‌ها و طرح‌های اجناس است. اگر وب سایت فروشگاهی انتخابی شما عکس و توضیحات کافی در مورد محصولات مدنظرتان ارائه نکرده باشد، شما نمی‌توانید محصولات را مقایسه و بهترین نوع را سفارش دهید.

سخن پایانی

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که به خرید ظروف نقره علاقه‌مندید و دوست دارید از آن‌ها در دکوری منزل استفاده کنید یا به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید؛ باید ابتدا به این پرسش که ظروف نقره از کجا بخریم پاسخ دهید. از آنجایی که خرید ظروف تزیینی از جنس نقره چون آینه شمعدان نقره، گل نقره، تابلو نقره و … علاوه بر این که زیبایی دکوراسیون منزل شما را افزایش می‌دهند؛ می‌توانند به عنوان سرمایه نیز محسوب شوند، باید از فروشگاهی این کار صورت گیرد که این محصولات را با عیار بالا، قیمت و کیفیت مناسب عرضه می‌کند. فروشگاه اینترنتی نقره گل یکی از بزرگترین مراکز عرضه کننده ظروف نقره در کشور است که با اعتقاد به اصل مشتری مداری، انواع ظروف تزئینی نقره را با بالاترین کیفیت، زیباترین طرح‌ و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی نقره گل تبریز این امکان را فراهم کرده است که بتوانید بر اساس سلیقه خود و طراحی منحصر به فرد هدایایی برای عزیزانتان ارسال کنید. همچنین این مجموعه با نماد اعتماد تک ستاره گامی بلند در جهت رعایت هرچه بهتر اصول مشتری‌مداری و احترام به حقوق مصرف‌کنندگان برداشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.