روش سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن فیلیپس و تفال

1
2.8/5 - (9 امتیاز)

یکی از بهترین روش‌های سرخ کردن بادمجان، استفاده از سرخ کن بدون روغن می‌باشد. سرخ کن‌های بدون روغن، برای شبیه سازی سرخ کردن عمیق، بدون فرو بردن غذا در روغن، طراحی شده است. ما در این پست، با علم به محبوبیت غذاهای سرخ کرده‌ای چون بادمجان، قصد داریم تا بهترین بهترین روش سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن را معرفی کنیم.

سرخ کن بدون روغن چیست و عملکرد آن چگونه است؟

یکی از بهترین روش‌های سرخ کردن بادمجان، استفاده از وسبله‌ای به نام سرخ کن بدون روغن است. اما پرسشی که در اینجا پیش می‌آید، این است که سرخ کن بدون روغن چیست و عملکرد آن چگونه است؟

در پاسخ به این پرسش، می‌توان گفت که یکی از فناوری‌های هوشمندی که برای سرخ کردن مواد غذایی چون بادمجان، سیب زمینی، کدوسبز و غیره مورد استفاده قرار گرفته است، فناوری ساخت و تولید وسیله‌ای کاربردی به نام سرخ کردن بدون روغن است.

برای سرخ کردن بادمجان شما می توانید یک سرخ کن خارجی و یا یک مدل سرخ کن بدون روغن ایرانی را تهیه نمایید. بهترین مارک سرخ کن‌ بدون روغن ، دارای یک اجاق کوچک همرفتی می‌باشند که در سرخ کردن غذاهایی مثل بادمجان بسیار کاربردی هستند. توجه داشته باشید که دستگاه سرخ کن بدون روغن برای سرخ کردن مواد، در زمان بسیار کمتری، بدون اینکه بوی حاصل از سرخ کردنی‌ها شما را اذیت کند، این مواد را آماده طبخ به شما تحویل می‌‌دهد.

بهترین سرخ کن‌های بدون روغن برای سرو بادمجان

بادمجان‌ها، نسبتاً سرشار از فیبر بوده و کم کالری کم هستند و به همین دلیل، می‌توان از آنها به عنوان یک منبع غذایی فوق‌العاده ارزشمند در رژیم غذایی متعادل در نظر گرفت؛

مطالعات برخی از محققان روی تاثیر بادمجان بر سلامتی انسان نشان می دهد که استفاده متعادل از این ماده غذایی، می‌تواند در پیشگیری از ابتلا به دیابت نوع 2 مفید باشد. با این حال، این خاصیت بادمجان، زمانی است که چرب و روغن‌دار نباشد. در حقیقت، سرو برش‌های بادمجان روغنی و چرب، نه تنها برای سلامتی مفید نیست؛ بلکه، مضراتی را نیز به همراه خواهد داشت.

به همین دلیل، افراد به دنبال استفاده از روش‌هایی هستند تا با مصرف میزان بسیار اندک روغن، بادمجان را سرخ کنند. در کنار چندین روش سنتی، روش‌های نوینی هم برای کاهش میزان مصرف روغن در هنگام سرخ کردن وجود دارد که می‌توان به دستگاه‌های سرخ کن بدون روغن اشاره کرد.

ما در این پست، قصد داریم بهترین روش سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن را معرفی کنیم. بنابراین، ادامه این پست را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین روش سرخ کردن بادمجان با کمترین میزان مصرف روغن

بادمجان، یکی از خوشمزه‌ترین مواد خوراکی گیاهی است که طرفداران زیادی دارد و نحوه مصرف آن اغلب به صورت سرخ شده می‌باشد. با این وجود، این خوراکی، به علت خاصیت جذب کنندگی که دارد، برای سرخ کردن آن، نیاز به مصرف مقدار فراوان دیده می‌شود. به همین علت، هر آشپزی به دنبال بهترین روش‌های سرخ کردن بادمجان با کمترین میزان مصرف روغن هستند.

غلتاندن بادمجان در سفیده تخم مرغ

یکی از روش‌های سنتی سرخ کردن بادمجان برای کاهش مصرف روغن، غلتاندن بادمجان در سفیده تخم مرغ است؛ بدین صورت که پس از حلقه حلقه کردن بادمجان‌ها، این تکه‌ها را برش دهیم و آن را در سفیده تخم مرغ حم زده شده، بغلتانیم. این روش، میزان مصرف روغن را کاهش می‌دهد؛ اما باز هم روغن زیادی مصرف می‌شود.

قرار دادن بادمجان در شعله ماکروویو

برخی دیگر از افراد، برای سرخ کردن بادمجان، با قرار دادن بادمجان در شعله ماکروویو، ساختار اسفنجی آن را دستخوش تغییراتی می کنند و در هنگام سرخ کردن، میزان روغن کمتری را مصرف خواهد کرد. اما باز هم میزان جذب روغن بادمجان بالاست.

استفاده از سرخ کن‌های بدون روغن

برخی دیگر از افراد، برای سرخ کردن بادمجان، از وسایل نوین بهره می‌گیرند و استفاده از سرخ کن‌های بدون روغن را ترجیح می‌دهند. چرا که این وسیله به صورت تخصصی برای کاهش میزان مصرف روغن در سرخ کردنی‌ها، طراحی و تولید شده است و از محبوبیت فراوانی بین آشپزها برخوردار است. بنابراین، استفاده از سرخ کن بدون روغن نیز یکی از راه حل‌های محبوبی است که از مصرف مقدار بسیار زیاد روغن بادمجان جلوگیری می‌کند و به خوبی توانسته است نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند.

بهترین روش سرخ کردن بادمجان

با نگاهی دوباره به این سه روش، می‌توان گفت، بهترین روش سرخ کردن بادمجان، در سرخ کن بدون روغن می‌باشد. در واقع، استفاده از سرخ کن‌های بدون روغن، بهترین روش سرخ کردن بادمجان با کمترین میزان مصرف روغن هستند.

بهترین روش سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن

همانطور که گفتیم، روش‌های زیادی برای سرخ کردن بادمجان وجود دارد که میزان مصرف روغن را تعدیل می‌کند؛ اما بهترین روش سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن است. با استفاده از سرخ کن‌های بدون روغن، می‌توان بادمجان‌های خوشمزه، خوش‌طعم و سالم‌تری را سرخ کرد. ما در ادامه این پست، به معرفی بهترین سرخ کن‌های بدون روغن می‌پردازیم.

سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن تفال

شما می‌توانید برای سرخ کردن بادمجان از مدل‌های مختلف سرخ کن‌های بدون روغن بهره بگیرید. یکی از بهترین مدل‌های این نوع از سرخ کن‌ها، سرخ کن بدون روغن تفال می‌باشد. بسیاری از آشپزها، سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن تفال را می‌پسندند. کاربران زیادی این مدل از سرخ کن بدون روغن را می‌پسندند و نظر مثبتی به تهیه آن دارند.

شما می‌توانید با تهیه سرخ‌کن‌های بدون روغن تفال، از این وسبله برای سرخ کردن موادی چون سیب زمینی، بادمجان و غیره استفاده کنید و با بهره‌گیری از کمترین میزان روغن، لذت یک غذای سرخ شده و خوشمزه را برای خود و خانواده‌تان به ارمغان آورید. به همین منظور می توانید مطلب بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال را مطالعه کنید.

سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن فیلیپس

یکی دیگر از وسایلی که می‌توان آن را برای سرخ کردن تهیه کرد، سرخ کن بدون روغن فیلیپس می‌باشد. سرخ کردن بادمجان در سرخ کن بدون روغن فیلیپس، باعث می‌شود تا در میزان مصرف روغن تا 75 درصد صرفه جویی کنید و با سرعت بیشتری بادمجان را سرخ نمایید.

توجه داشته باشید که سرخ کن بدون روغن فیلیپس، دارای ایمنی بالایی می‌باشد و به عقیده کاربران، کار کردن با آن بسیار آسان است و استفاده از این وسیله، باعث می‌شود تا در هنگام سرخ کردن، با بوی ناشی از سرخ شدن بادمجان مواجه نشوید. همچنین، به علت استفاده از المنت‌های تعبیه شده در ساختار این وسیله، به راحتی و در زمان کمتری می‌توانید بادمجان و سایر مواد سرخ کردنی را به صورت مطلوبی سرخ کنید. برای تهیه بهترین مارک سرخ کن بدون روغن فیلیپس می توانید مطلب آخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس را مشاهده کنید.

1 نظر
  1. بنفشه می گوید

    توضیح خاصی ندادید از نحوه سرخ کردن و فقط تکرار مکررات کردید. کاش کمی توضیح میدادید که چطور بادمجان ها را در سرخ کن بدون روغن سرخ کنیم.چون من خودم داخل سرخ کن گذاشتم و اصلا سرخ نشد و کاملا خام موند و فقط کمی آبش کشیده شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.