راهنمای انتخاب موکت ظریف مصور برای اتاق خواب

0
5/5 - (1 امتیاز)

موکت یکی از قدیمی ترین ملزومات دکوراسیون خانه می باشد. فروش موکت حتی با ورود مواردی مانند پارکت و سرامیک به دکوراسیون خانه هم تحت تاثیر قرار نگرفت. شرکت هایی مانند موکت ظریف مصور با تلفیق تکنولوژی و زیبایی توانسته اند به صورت مداوم در این بازار حضور داشته باشند.

انواع  موکت ظریف مصور

برای اینکه بتوانید انتخابی مناسب برای هر یک از قسمت های خانه داشته باشید بهتر است انواع موکت ظریف مصور و تولیدات این شرکت را بشناسید. در این بخش به این مورد اشاره خواهیم کرد:

  1. موکت مدل کبریتی: این نوع از موکت ها بسیار شبیه اولین موکت های تولیدی در کشور می باشند. پرز های کوتاه، قطر نسبتا کم و جنسی زبر از مشخصات این مدل ها می باشد. از این مدل ها عمدتا برای راهرو ها و مکان هایی که رفت آمد در آن زیاد است استفاده می شود.
  2. موکت های نسل جدید پرز بلند: این نوع از تولیدات موکت ظریف مصور یکی از محبوب ترین تولیدات این شرکت می باشد. این موکت ها در دو مدل پرز بریده و یا پرز های حلقوی تولید می شوند. این مدل ها به صورت تکه ای و یا یکپارچه تولید می شوند. همانطور که از نام آنها پیداست دارای پرز های بلند و قطر زیاد هستند. بسیار نرم و لطیف بوده و قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون را دارند. این مدل ها برای محل های پر و رفت و آمد زیاد مناسب نیستند.
  3. موکت ولور: این موکت ها که به موکت های بدون پرز معروف هستند فاقد هرگونه برجستگی و نقش می باشد. این موکت ها از قیمت و عمر کمتری نسبت به سایر مدل ها برخوردار هستند.
  4. مدل سوزنی: این مدل از تولیدات موکت ظریف مصور در واقع حد واسط بین مدل ولور و کبریتی می باشد.  این محصول دارای پرزهای بسیار کوتاه و سوزنی است. عمر و دوام این مدل نسبیت به نوع لور بیشتر می باشد.

دیگر محصولات موکت ظریف مصور

 از دیگر محصولات موکت ظریف مصور می توان به  موارد زیر اشاره کرد

  1. موکت های مدل چاپی: این نوع از محصولات در حقیقت نوعی موکت ولور می باشند. تنها تفاوت این مدل با مدل مذکور در طرح و رنگ آن می باشد. این مدل در انواع طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود. این نوع محصولات را می توان به راحتی با دکور و رنگ وسایل خانه ست و هماهنگ کرد.
  2. انواع موکت تافتینگ: این نوع از موکت دارای یک لایه اضافی در زیر خود می باشد. این لایه اضافی مانند یک عایق عمل می کند. این محصولات در انواع رنگ ها و طرح ها تولید می شوند و در دو نوع مناسب برای محیط های اداری و مناسب برای منازل مسکونی تولید می شوند.

راهنمای انتخاب موکت ظریف مصور برای موکت برای اتاق خواب

برای موکت برای اتاق خواب حتما باید مدلی متفاوت از محل هایی مانند راهرو و یا آشپزخانه انتخاب نمایید. در این بخش به مواردی که باید در این مورد مد نظر داشته باشید اشاره خواهیم کرد:

  1. رنگ و طرح موکت: این مورد بسیار وابسته به سلیقه افراد می باشد. همچنین نوع دکوراسیون و رنگ و تیپ وسایل و تجهیزات اتاق خواب هم در این مورد بسیار موثر است. با توجه به این موارد شما باید نوع موکت ظریف مصور که در این کتگوری تولید شده است را انتخاب نمایید.
  2. مدل موکت ظریف مصور برای اتاق خواب: با توجه به اینکه این قسمت از خانه یک مکان خصوصی می باشد و رفت آمد به این اتاق کم صورت می پذیرد اولویت با مدل و عایق بندی می باشد. به همین دلیل مدل های پرز بلند و یا تافتینگ برای این منظور مناسب تر می باشند.
  3. یکپارچه و یا مجزا بودن: این مورد هم بسته به دکور و سلیقه افراد دارد. عمدتا موکت هایی که به صورت مجزا بافته شده اند برای شستشو و جابجایی دارای محدودیت کمتری هستند.
  4. سن افراد: اتاق خواب بسته به اینکه برای افراد بزرگسال یا کودک می باشد از مدل های مختلف موکت باید استفاده نماید. به عنوان مثال برای اتاق خواب نوزاد و کودک با سنین پایین استفاده از موکت با پرز های بلند چندان مناسب نمی باشد.
  5. انتخاب بر اساس جنس پرز موکت: با توجه به وضعیت تنفسی و آلرژی افراد باید این انتخاب صورت پذیرد. موکت ها با انواع پرزهای طبیعی، پلی استر و غیره تولید می شوند.

 بهترین محصولات موکت ظریف مصور را از کجا تهیه نماییم؟

 بهترین محصولات موکت ظریف مصور را از کجا تهیه نماییم؟

با توجه به اینکه  موکت ظریف مصور یکی از برند های محبوب و پرطرفدار می باشد تقلب در این برند هم ممکن است در بازار اتفاق بیفتد. برای اینکه یک محصول اصل و اورجینال را خریداری نمایید باید به یک فروشگاه مطمئن مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما در این خصوص شرکت گامان تزیین جاوید می باشد.

چرا گامان تزیین جاوید؟

این مجموعه یکی از بهترین نمایندگی های فروش موکت ظریف مصور و سایر برند های مطرح در این زمینه می باشد. با گسترش نمایندگی های این فروشگاه علاوه بر کلان شهر ها تقریبا تمام نقاط ایران تحت پوشش این مجموعه قرار گرفته است. علاوه بر آن فروش اینترنتی و ارسال به تمام نقاط کشور از دیگر خدمات این فروشگاه هست. علاوه بر موکت محصولاتی مانند: انواع کفپوش، چمن مصنوعی، پارکت لمینت هم از برند های مختلف و معتبر در این فروشگاه موجود می باشد.

در این فروشگاه در خصوص موکت ظریف مصور و سایر محصولات می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید. مشتریان این شرکت می توانند از تخفیف های ویژه این مجموعه در خصوص انواع موکت ایرانی و سایر محصولات بهره مند شوند. با بررسی اجمالی قیمت موکت  و سایر محصولات موجود در این فروشگاه متوجه خواهید شد که قیمت های این فروشگاه بسیار منصفانه و به صرفه می باشد.

این مجموعه عرضه کننده جدیدترین محصولات دکوری و تزئینی در ایران می باشد. محصولاتی مانند: فنس های چمنی، انواع دیوار سبز مصنوعی و گل و گیاه مصنوعی از جمله این موارد خواهد بود.

مشتریانی که قصد خرید اینترنتی از این مجموعه را دارند با خیال آسوده از این مجموعه می توانند خرید کنند. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی و سامانه پرداخت ایمن می باشد. به همین دلیل هیچ نگرانی در خرید اینترنتی از این فروشگاه آنلاین وجود نخواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.