چگونه ویدئوهای یوتیوب را برای تماشای آفلاین دانلود کنیم؟

0
5/5 - (1 امتیاز)

برای اینکه بتوانید به راحتی از ویدئوهای یوتیوب خود لذت ببرید، می‌توانید ویدئوها را به صورت آفلاین تماشا کنید. این پلتفرم انواع مختلفی از ویدئوها را در اختیار تمامی سنین قرار می‌دهد. حتی می‌توان گفت که با این ویژگی می‌توانید تا چند ساعت سرگرم دنیای فیلم و سریال مورد علاقه خود شوید.

برای دسترسی راحت‌تر له ویدئوهای یوتیوب، بهتر است که یک اشتراک پریمیوم خریداری کنید و این گونه می‌توانید به‌صورت آفلاین حتی بر روی گوشی‌های موبایل و حتی سیستم نسبت به ویدئوهای یوتیوب به‌صورت کاملاً آفلاین اقدام کنید.

یوتیوب پریمیوم

برای اینکه بتوانید تمام محدودیت‌های موجود در یوتیوب را بردارید، یک حساب پریمیوم نیاز دارید. ایجاد یک سرویس اشتراک ارائه شده توسط یوتیوب بسیار مفید است و مزایای متعددی را برای مشترکین خود فراهم می‌کند.

یوتیوب پریمیوم

احتمالاً شما هم از آن دسته افرادی هستید که با دیدن تبلیغات اعصابتان خورد می‌شود؛ دیگر نگران نباشید! شما می‌توانید از این طریق بدون هیچ تبلیغاتی و راحت اکانت پریمیوم خود را خریداری کنید. با خرید نسخه پولی یوتیوب در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید یک اکانت بدون محدودیت داشته باشید.

راستش را بخواهید باید بگوییم که خرید اکانت یوتیوب پریمیوم می‌تواند مزایای خود را به همراه داشته باشد و این نکته بستگی به تعداد دفعاتی است که می‌خواهید از این اکانت یوتیوب پریمیوم استفاده کنید. این گونه راحت و بی‌دردسر فیلم خود را نگاه کنید.

اکانت یوتیوب پریمیوم چه مزایایی دارد؟

باید گفت که داشتن یک اکانت پریمیوم یوتیوب برای خود مزایایی دارد و به همین دلیل می‌توان آنها را نسبت به دیگر پلتفرم‌ها و برنامه‌ها یوتیوب را خاص و ممتاز دانست. یکی از نکاتی که قبل از خرید یک اشتراک یوتیوب ذهن هر فردی را به خود مشغول می‌کند این است که هر اکانت پریمیوم یوتیوب چه مزایایی دارد.

تجربه بدون آگهی یوتیوب پریمیوم

همه تبلیغات را در پلتفرم YouTube حذف می‌کند. این بدان معنی است که می‌توانید بدون وقفه در تبلیغات ویدئوها را تماشا کنید. اگر می‌خواهید وسط فیلم و سریال‌های خود اذیت نشوید بهتر است که تجربه بدون آگهی این فیلم و سریال‌ها را داشته باشید.

پخش در پس‌زمینه با یوتیوب پریمیوم

می‌توانید هنگام استفاده از برنامه‌های دیگر یا زمانی که صفحه دستگاهتان خاموش است، به ویدئوها در پس‌زمینه گوش دهید. این به‌ویژه برای محتوای موسیقی یا پادکست مفید است. امکان اینکه ویدئوها را در پس‌زمینه ببینید بهتر و آسان‌تر است.

پخش آفلاین YouTube Premium

به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها و لیست‌های پخش را برای مشاهده آفلاین بارگیری کنید. می‌توانید ویدئوها را در دستگاه خود ذخیره کنید و بعداً آنها را تماشا کنید. اگر می‌خواهید که ویدئوهای خود را به‌صورت پخش آفلاین نگاه کنید خیلی بهتر است.

Music Premium به‌عنوان بخشی از اشتراک

دسترسی به YouTube Music Premium به شما این امکان را می‌دهد تا از پخش جریانی موسیقی بدون آگهی، پخش آفلاین و گوش‌دادن در پس‌زمینه در برنامه YouTube Music لذت ببرید. اگر می‌خواهید که به‌آسانی از پخش ویدئوهای خود لذت ببرید بهتر است این اشتراک را خریداری کنید.

محتوای اصلی YouTube Premium

دسترسی به سریال‌های اصلی، فیلم‌ها و مستندهای تولید شده توسط YouTube را فراهم می‌کند. این تولیدات اصلی دارای سازندگان محبوب هستند و ژانرهای مختلفی را پوشش می‌دهند. از این طریق می‌توانید در دنیایی از محتوای فیلم و مستند غرق شوید.

دسترسی به YouTube Kids Premium

همچنین شامل دسترسی به برنامه YouTube Kids است که تجربه مشاهده ایمن‌تر و مدیریت شده را برای کودکان ارائه می‌دهد. مهم است که توجه داشته باشید که YouTube Premium یک سرویس اشتراک پولی است و قیمت و در دسترس بودن ممکن است بسته به مکان شما متفاوت باشد.

نحوه تماشای آفلاین ویدئو در اشتراک یوتیوب

نحوه تماشای آفلاین ویدئو در اشتراک یوتیوب

زمانی که یک حساب پریمیوم خریداری کردید قدم بعدی نحوه تماشا برای تماشای ویدئوهای آفلاین با اشتراک YouTube (YouTube Premium) است برای این کار باید این مراحل را دنبال کنید:

  • برنامه YouTube را باز کنید: برنامه YouTube را در دستگاه تلفن همراه خود راه‌اندازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید که این ویژگی در وب‌سایت YouTube در دسترس نیست. ویدئویی را که می‌خواهید دانلود کنید پیدا کنید: ویدئویی را که می‌خواهید دانلود کنید جستجو کنید یا در اشتراک‌ها و محتوای توصیه‌شده خود مرور کنید تا ویدئوی موردنظر را پیدا کنید.
  • دانلود ویدئو: در زیر پخش‌کننده ویدئو، باید یک نماد دانلود (یک فلش روبه‌پایین) یا دکمه «دانلود» را ببینید. روی آن ضربه بزنید، یوتیوب از شما می‌خواهد کیفیت ویدئو را برای دانلود انتخاب کنید.
  • کیفیت ویدئو را انتخاب و تأیید کنید: کیفیت فیلم موردنظر را برای دانلود انتخاب کنید. ویدئوهای باکیفیت بالاتر فضای ذخیره‌سازی بیشتری را در دستگاه شما اشغال می‌کند. پس از انتخاب خود، دانلود را تأیید کنید.
  • دسترسی به ویدئوهای دانلود شده: برای دسترسی به ویدئوهای دانلود شده، به بخش کتابخانه یا دانلودها در برنامه YouTube بروید. می‌توانید ویدئوهای دانلود شده خود را در آنجا پیدا کنید و حتی بدون اتصال به اینترنت می‌توانید آنها را به‌صورت آفلاین تماشا کنید.

نحوه حل مشکل عدم نمایش ویدئو به‌صورت آفلاین در اشتراک یوتیوب

اگر با مشکلی مواجه هستید که پخش ویدئوی آفلاین در اشتراک YouTube (YouTube Premium) نشان داده نمی‌شود، می‌توانید مراحل عیب‌یابی را امتحان کنید. برای این کار از اتصال اینترنت پایدار اطمینان شوید. هنگام دانلود ویدئوها، مطمئن شوید که اتصال اینترنت پایداری دارید.

به‌روزرسانی برنامه YouTube بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی برای برنامه YouTube در دستگاه شما موجود است یا خیر. به یاد داشته باشید به‌روز نگه‌داشتن برنامه می‌تواند به رفع اشکالات یا مشکلات سازگاری که ممکن است بر پخش آفلاین تأثیر بگذارد کمک کند.

فضای ذخیره‌سازی را بررسی کنید و مطمئن شوید که فضای ذخیره‌سازی کافی در دستگاه خود برای دانلود ویدئوها در دسترس دارید. نصب مجدد برنامه YouTube اگر هیچ یک از مراحل بالا جواب نداد، می‌توانید برنامه YouTube را از دستگاه خود حذف نصب‌کرده و مجدداً نصب کنید. این می‌تواند به رفع هر گونه مشکل اساسی مرتبط با برنامه که بر پخش آفلاین تأثیر می‌گذارد کمک کند.

نحوه دانلود موسیقی و ویدئو در اکانت پریمیوم

اگر می‌خواهید که ویدئوهای خود را دانلود کنید و دسترسی بهتری نیز داشته باشید. حتی زمانی که در ماشین هستید و سفر طولانی در پیش دارید، می‌توانید این کار را انجام دهید و از فیلم خود به راحتی لذت ببرید. برای این کار بهتر است این مراحل را انجام دهید:

  • از قسمت پایین ویدئو یا موسیقی بخش دانلود را بزنید.
  • می‌توانید کیفیت ویدئو خود را مشخص کنید و سپس اقدام به دانلود کنید.
  • بعدازاین به library بروید و بخش دانلود را زده تا ویدئوتان را اجرا کنید.

خدماتی که یوتیوب ارائه می‌دهد، بسیار زیاد هستند و شما می‌توانید از هر امکاناتی در این یوتیوب استفاده کنید و می‌توان گفت در تلاش‌اند تا خدمات متفاوت‌تری از خود ارائه دهند.

کجا اشتراک یوتیوب تهیه کنیم؟

برای اینکه بتوانید محتوای یوتیوب مناسب و به‌دردبخور برای خود داشته باشید، باید نسبت به خرید اشتراک یوتیوب برای خود اقدام کنید. با این کار می‌توانید فیلم و سریال مورد علاقه خودتان را نگاه کنید. در ایران امکان خرید راحت و قابل‌دسترس برای شما وجود ندارد. گرچه از طریق خرید اکانت می‌توانید به راحتی کار خود را راحت کنید. سایت مجازیته می‌تواند در خرید یک اشتراک معتبر یوتیوب به شما کمک کند.

سخن نهایی

برای اینکه بتوانید بدون هیچ محدودیتی ویدئوهای یوتیوب نگاه کنید بهتر است که یک نسخه پریمیوم خریداری کنید و آنلاین ویدئوهای خود را تماشا کنید. برای این کار باید از یک سایت معتبر اقدام به خریداری کنید تا خریدی امن و مناسب داشته باشید.

در ایران محدودیت‌هایی زیادی برای باز کردن پلتفرم یوتیوب وجود دارد. گرچه از طریق فیلترشکن‌های زیادی می‌توانید برای باز کردن این پلتفرم یوتیوب برای ایجاد تماشای فیلم و سریال موردعلاقه خود اقدام کنید و در صورت خریداری اشتراک پریمیوم می‌توانید آفلاین تماشا کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.