بهترین مرکز ایمپلنت تهران کجاست؟ 9 متخصص ایمپلنت در تهران

0
5/5 - (1 امتیاز)

استفاده از ایمپلنت یک امر کاملاً تخصصی است که تنها باید توسط بهترین مراکز موجود در این زمینه صورت گیرد؛ به همین جهت اکثر کاربران به دنبال برترین مرکز ایمپلنت تهران هستند تا بتوانند کلیه نیازهای خود را در این زمینه برطرف کنند. در این متن قصد داریم به معرفی چند مورد از بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت بپردازیم. توصیه می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید و با بهترین مراکز موجود در این زمینه بیشتر آشنا شوید.

بهترین مرکز ایمپلنت تهران

هر یک از مراکزی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، دارای حرفه‌ای‌ترین متخصص ایمپلنت در تهران هستند. شما می‌توانید بر اساس نیازهای خود، یکی از این مراکز را انتخاب کنید و از سرویس‌های بی‌نظیر آن در رابطه با ایمپلنت بهره ببرید. توجه داشته باشید که بر حسب مرکز، قیمت کلی خدمات مربوط به این زمینه نیز متفاوت خواهد بود.

1-کلینیک مهرآوید

دندانپزشکی مهرآوید یکی از بهترین مرکز ایمپلنت شرق تهران است. این مرکز شامل ۳۳ دندانپزشک و بیش از هفتاد متخصص در حوزه دندانپزشکی است.

شما می‌توانید انواع مختلفی از خدمات مربوط به دندان اعم از لمینت، عصب‌کشی، کامپوزیت و… را در این مرکز تجربه کنید. جای تعجب نیست که اکثر افراد، این مرکز ایمپلنت تهران را اولویت اصلی خود بیان می‌کنند، زیرا این مجموعه در روند کاشت ایمپلنت از بهترین نوع ایمپلنت در ایران استفاده می کند. شایان ذکر است که در این مرکز امکان استفاده از خدمات دندانپزشک خانم نیز وجود دارد.

برای افراد علاقه‌مند به یافتن یک مرکز ایمپلنت تهران، مهرآورید بهترین گزینه است. این مجموعه، مجهزترین مرکز ایمپلنت شرق تهران به شمار می‌آید که بهترین برندهای ایمپلنت دندان را برای مراجعین خود استفاده می کند.

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، خیابان پیروزی، نبش خیابان پرستار، پلاک ۲۳۰
  • تلفن: 02177478787
  • آیدی اینستاگرام: instagram.com/mehravidclinic
  • آدرس سایت: www.mehravidclinic.com

2-مرکز ایمپلنت دکتر هاشمیان

اگر به دنبال یک متخصص ایمپلنت در تهران هستید که به شکلی عالی هدف مدنظر شما را برآورده سازد، مرکز ایمپلنت دکتر هاشمیان یک گزینه مناسب برایتان است. این مرکز که تحت نظر مستقیم دکتر هاشمیان اداره می‌شود، با سال‌ها تجربه در حوزه ایمپلنت به خوبی می‌تواند تمام نیازهای شما را در این زمینه برطرف کند. مرکز ایمپلنت دکتر هاشمیان از جدیدترین دستگاه‌ها و تکنیک‌های دندانپزشکی حال حاضر در جهان بهره می‌برد.

راه ارتباطی

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بین میرداماد و ظفر (جنب مترو شریعتی)، ابتدای خیابان مینا، ساختمان پزشکان سپهر، طبقه سوم، واحد ۶
  • تلفن: 02122276692

3-مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر حسینیان

نمی‌توان از مهم‌ترین مراکز تخصصی ایمپلنت در شهر تهران صحبت کرد؛ اما به مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر حسینیان نپرداخت. این مرکز توانسته است با ارائه خدمات برتر، رضایت کلیه مراجعه‌کنندگان را به دست بیاورد و نام خود را به عنوان یکی از جذاب‌ترین مراکز تخصصی ایمپلنت در ذهن کاربران جا بیندازد.

مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر حسینیان با پرسنل فوق حرفه‌ای، قطعاً می‌تواند علاوه بر ایمپلنت در سایر حوزه‌های دندانپزشکی نیز نیاز شما را برطرف کند. از جمله این موارد می‌توان به جراحی فک پیشرفته و همچنین پیوند استخوان و لیفت سینوس اشاره کرد. شایان ذکر است که این مرکز ایمپلنت تهران خدماتی همچون ایمپلنت دیجیتال که به شکل سه‌بعدی ارائه می‌شود را نیز در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد .

راه ارتباطی

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، مقابل بیمارستان دی، کوچه دوم گاندی، ساختمان پزشکان دی
  • تلفن: 02188207926

4-مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر وزیری

دکتر الهام وزیری متخصص بیماری‌های لثه و دارای برد تخصصی master implant از ایالات متحده آمریکا است. ایشان اقدام به ایجاد یک مرکز تخصصی ایمپلنت به نام خودشان در شهر تهران کرده‌اند که هر ساله میزبان مراجعه‌کنندگان بسیاری است. در این مرکز تخصصی سعی شده تا با بهره‌گیری از روش‌های نوین موجود در حوزه ایمپلنت، روند حل نیازهای کاربران به بهترین شکل ممکن پیگیری شود.

هدف اصلی مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر وزیری، فراهم کردن کلیه محصولات برندهای برتر در بخش ایمپلنت برای مراجعه‌کنندگان است؛ به همین دلیل همواره شاهد رضایت افراد مختلف از این مرکز تخصصی بوده‌ایم. دکتر الهام وزیری با بهره‌گیری از یک تیم متخصص، محیطی فوق‌العاده را برای انجام ایمپلنت فراهم کرده است. مرکز ایمپلنت تهران دکتر وزیری در ظفر شرقی قرار دارد.

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، ظفر، بزرگراه مدرس، شمال دستگردی، ظفر شرقی، پلاک 197، واحد 4
  • تلفن: 09902617190 – 02126400524
  • سایت: https://drelhamvaziri.com
  • آیدی اینستاگرام : www.instagram.com/drelhamvazirI

5-کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت

هر لبخند، یک قصه. این شعار اصلی کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت است. این کلینیک مهم‌ترین شاخصه خود را ارائه خدمات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت‌های مختلف با قیمت پایین می‌داند. تیم پرسنل این کلینیک با بررسی شرایط کلی دهان و دندان شما، بهترین گزینه‌ها و راهکارهای موجود را در اختیارتان قرار می‌دهند. خدمات مختلف دندانپزشکی در این کلینیک به شکلی دلسوزانه و صمیمانه ارائه می‌شوند.

از جمله سایر ویژگی‌های کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت می‌توان به اهمیت کار تیمی در این کلینیک اشاره کرد. پرسنل فعال در کلینیک مذکور آن چنان با هم هماهنگ هستند که به سادگی می‌توان آن‌ها را در رده بهترین تیم‌های ایمپلنت شهر تهران قرار داد. قطعاً با مراجعه به این کلینیک می‌‌توانید به خوبی کلیه نیازهای خود را به طور کامل رفع کنید.

یکی از نکات مهم در این کلینیک، جداسازی بخش‌های مختلفی همچون اتاق جراحی و ایمپلنت، اتاق مختص به کودکان و… است. همین طراحی جذاب موجب شده تا افراد با آرامش خیال بیشتر از خدمات ارائه شده توسط کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت بهره‌مند شوند. این مرکز ایمپلنت تهران در خیابان طالقانی قرار گرفته است.

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، خیابان طالقانی، بعد از تقاطع مفتح، پلاک ۱۶۶ (ساختمان آرمان اقتصاد)، طبقه سوم
  • تلفن: 02157760000
  • آیدی اینستاگرام: dr.ayat.dentalclinic@

6-کلینیک ایمپلنت دندان دکتر اختری

این کلینیک تحت نظر دکتر فرشید اختری، فارغ‌التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی و همچنین دارنده گواهینامه دوره ایمپلنت از dentsply آمریکا اداره می‌شود. این کلینیک هدف خود را ارائه مراقبت‌های مختلف مربوط به ایمپلنت می‌داند. مراقبت‌ها و سرویس‌هایی که با قیمت مناسب می‌توان به آن‌ها دست پیدا کرد. تیم فعال در این کلینیک با سال‌ها تجربه در حوزه ایمپلنت می‌توانند به خوبی نیازهای شما را برطرف کنند.

با توجه به نظرات ارائه شده توسط مراجعه‌کنندگان پیشین این کلینیک می‌توان بیان داشت که کلینیک دندانپزشکی دکتر اختری در حوزه ایمپلنت یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. در واقع نمی‌توان از نقش این کلینیک در عوض کردن زندگی هزاران فرد چشم‌پوشی کرد. کلینیک دکتر اختری از شنبه تا چهارشنبه ساعت دوازده تا هفده پذیرای مراجعه‌کنندگانی است که قصد دارند از جدیدترین ایمپلنت‌های موجود در جهان استفاده کنند.

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، میدان فاطمی، بزرگراه شهید گمنام، میدان گل‌ها، ساختمان پزشکان ویدا، طبقه دوم، واحد ۸
  • تلفن: 02188026826

7-مرکز ایمپلنت دکتر احسان بیرنگ

این مرکز ایمپلنت تهران متعلق به دکتر احسان بیرنگ، متخصص جراحی لثه و ایمپلنت و دارنده فلوشیپ ایمپلنت است. در این مرکز، خدمات کاشت ایمپلنت به شکل دیجیتال صورت می‌گیرند. علاوه بر این، امکان استفاده از روش ایمپلنت فوری برای اکثر مراجعه‌کنندگان وجود دارد. این مرکز را می‌توان از معدود مواردی دانست که خدماتی همچون ایمپلنت all on 6 را ارائه می‌کند. این روش مختص افرادی است که تعداد زیادی از دندان‌های خود را از دست داده‌اند.

با توجه به اینکه دکتر احسان بیرنگ مدرس دوره‌های تخصصی ایمپلنت و دیجیتال ایمپلنتولوژی هم هست، می‌توان با اطمینان خاطر بیان کرد که کلینیک مدنظر بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد. این کلینیک در زعفرانیه قرار دارد و از ساعت پانزده الی بیست پاسخگوی کلیه مراجعه‌کنندگان است.

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان پسیان جنوبی، پلاک 14، برج الماس، طبقه اول، واحد 14
  • تلفن: 02126355128

8-کلینیک دندانپزشکی سیمادنت

کلینیک دندانپزشکی سیمادنت را می‌توان از جمله مهم‌ترین و برترین کلینیک‌های دندانپزشکی شهر تهران دانست که با بهره‌گیری از جدیدترین دستگاه‌ها و ابزارهای دندانپزشکی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. کادر درمانی خاصی که در این کلینیک فعالیت می‌کنند همگی در شاخه خود برترین گزینه ممکن هستند. از جمله اصلی‌ترین خدماتی که در کلینیک دندانپزشکی سیمادنت ارائه می‌شود، می‌توانیم به مواردی همچون ایمپلنت، ارتودنسی، خدمات دندانپزشکی کودکان و… اشاره کنیم. مرکز ایمپلنت تهران سیمادنت دارای لابراتوار تخصصی نیز هست.

لابراتوار اختصاصی کلینیک سیمادنت به صورت ویژه در حوزه ایمپلنت‌های دندانی فعالیت می‌کند و تا کنون توانسته است به افراد بسیار زیادی خدمت‌رسانی کند. در این کلینیک نیز همانند بهترین کلینیک‌های موجود در حوزه ایمپلنت از روش قالب‌گیری دیجیتال کمک گرفته می‌شود. این روش خاص موجب کاهش بسیار مناسب میزان خطا در زمان ساخت ایمپلنت‌های گوناگون می­شود.

راه ارتباطی

  • آدرس شعبه شریعت: تهران، خیابان شریعتی،روبروی ایستگاه متروی شریعتی، خیابان منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه ۳، واحد ۱۱
  • تلفن:۲۶۷۱۰۷۶۰
  • آدرس شعبه ستارخان: تهران، خیابان ستارخان، بین خیابان شادمهر و بهبودی، ساختمان پزشکان ستارخان، طبقه ۵
  • تلفن: ۶۶۵۲۰۹۸۰

9- ایران ایمپلنت

با وجود تعداد زیادی مراکز ارائه دهنده خدمات ایمپلنت در تهران، انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت کاری سخت است. اما اگر به دنبال یک مرکز تخصصی و مناسب برای ایمپلنت هستید، ایران ایمپلنت بهترین انتخاب برای شماست. با استفاده از تجهیزات مدرن، امکانات برتر، مواد مصرفی با کیفیت، محیط آرامش بخش و کادر مجرب و متخصص، ایران ایمپلنت قادر است بهترین متخصص ایمپلنت را به شما ارائه دهد.

راه ارتباطی

  • آدرس:تهران، شهرک غرب رو به روی اریکه ایرانیان کوچه عباس اناری ساختمان ۱۰۷ طبقه دوم واحد ۸
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۶۱۲۸۳۴۷ – ۰۹۱۹۸۱۴۹۰۰۲

کدام کلینیک را انتخاب کنیم؟

انتخاب کردن یک کلینیک مناسب به عنوان مناسب‌ترین مرکز ایمپلنت در تهران قطعاً کمی دشوار است؛ اما با توجه به تخصص بالای پرسنل فعال در کلینیک مهرآوید می‌توان این کلینیک را گزینه‌ای برتر در این حوزه دانست. خدمات ارائه شده در این کلینیک به طور قطع می‌توانند نظرات شما عزیزان را به خود جلب کنند. کلینیک مهرآوید سال‌هاست که به عنوان اولویت اصلی مراجعه‌کنندگان شناخته می‌شود و توانسته است از همان ابتدا، طرح لبخند فوق‌العاده‌ای را برای افراد گوناگون به ارمغان بیاورد.

اگر میخواهید سایر مراکز ایمپلنت در تهران را نیز بشناسید، پیشنهاد می کنم به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.mehravidclinic.com/blog/best-dental-implant-center

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.