بهترین فروشگاه های لوازم ایمنی در تهران

0
5/5 - (1 امتیاز)

همانطور که می دانید، یکی از مسائل بسیار مهم که در محیط های کاری، بهتر است به آن توجه شود، ایمنی بالا و رعایت کردن اصول بهداشتی می باشد، که سبب پیشگیری و جلوگیری از صدمات و خطرات احتمالی در محیط های کاری می شود. لوازم ایمنی، باعث کاهش خطرات در انواع محیط کاری شده است و از کند شدن و کاهش بازدهی کار، مشکلات تامین نیروهای انسانی، هزینه های پزشکی و…جلوگیری می کند. امروزه مصرف کنندگان و خریداران با چند کلیک در فروشگاه های آنلاین در هر کجای دنیا که باشند، می توانند انواع تجهیزات ایمنی را مانند، گاگل ایمنی، کفش ایمنی، کلاه ایمنی، دستکش کار و.. را به راحتی تهیه کنند و درب منزل دریافت کنند.

از مزایای خرید اینترنتی، راحتی در تهیه و خرید محصول مورد نظر است، خریداران در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهند می توانند به راحتی، به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند و دیگر مجبور به تحمل دشواری های خرید حضوری نیز نباشند. تنوع و گوناگونی محصولات از برندهای متنوع، در فروشگاه های آنلاین، از دیگر ویژگی های خرید اینترنتی می باشد.

امروزه، سایت ها به دلیل رشد کسب و کار و افزایش فروش خود، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و خریداران نیز می توانند به راحتی به این فروشگاه های معتبر دسترسی پیدا کنند. در ادامه 6 تا از بهترین وب سایت های خرید لوازم ایمنی را به شما معرفی خواهیم کرد:

1: ایمن آرتا

فروشگاه ایمن آرتا با بیش ار 15 سال سابقه درخشان در فروش کفش ایمنی واقع در استان تهران، فعالیت می کند و هدف این شرکت ارتقای سطح کیفی در حوزه ایمن سازی محیط کاری، برای ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت ها می باشد. کالا های ارائه شده در ایمن آرتا به 10 دسته و زیر دسته های جزئی تری تقسیم بندی می شوند، که از اصلی ترین دسته های این فروشگاه می توانیم به حفاظت پا، حفاظت بدن، تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی، حفاظت دست و بازو، تجهیزات تنفسی، حفاظت شنوایی، تجهیزات حفاظت در برار سقوط، حفاظت چشم و صورت، حفاظت سر و گردن و تجهیزات ترافیکی اشاره کنیم. فروشگاه ایمن آرتا با همکاری، با معتبرترین برند های خارجی و داخلی در تلاش است تا رضایتمندی مشتریان خود را ارتقا دهد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی از این فروشگاه معتبر می توانیم به دسترسی راحت به اطلاعات محصول، قیمت پایین و مقرون به صرفه و پشتیبانی آنلاین، کیفیت بسیار بالا، مشاوره رایگان، تضمین اصالت کالا نیز اشاره کنیم.

آدرس فروشگاه: خیابان امام خمینی، روبه روی بیمارستان سینا، کوچه جهانگردی، پاساژ رشید 2، طبقه منفی 1، پلاک 9

شماره تماس: ۶۶۳۴۶۰۱۸

2: ایمن کالا

مجموعه ایمن کالا، عرضه کننده و وارد کننده آنلاین انواع محصولات ایمنی و حفاظت فردی می باشد، که شامل، انواع ماسک های تنفسی، شیلد ایمنی، عینک ایمنی، انواع دستکش کار، لوازم مورد نیاز آتش نشانان و… می باشد. همچنین قیمت های موجود در سایت این فروشگاه، رقابتی بوده و سفارش های ثبت شده در همان روز ثبت و یا در یک روز کاری ارسال می شوند. همچنین مشاوره و پشتیبانی آنلاین نیز برای راهنمایی مشتریان نیز فراهم شده است. همچنین امکان گارانتی بازگشت وجه تا 3 روز و ارسال رایگان برای خرید بالای 500 هزارتومان نیز وجود دارد.

شماره تماس: ۶۶۴۰۲۹۱۶

3: ایمنی ها

یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین، که در زمینه فروش تجهیزات و لوازم ایمنی فعالیت دارد فروشگاه ایمنی ها می باشد، که از سال 98 با فروش محصولات خود از قبیل، انواع لوازم ایمنی و ترافیکی و وسایل ایمنی مورد نیاز آتش نشانان و تمامی تجهیزات حفاظت فردی فعالیت گسترده خود را شروع کرد. همچنین این مجموعه کالا های خود را با کیفیتی بسیار عالی به دست مشتریان خود می رساند. تنوع محصولات این مجموعه بالا بوده و می توانید محصول مورد نظر خود را در هر رنج قیمت، از برند مورد نظر خود خریداری کنید.

شماره تماس: ۹۱۰۰۶۶۴۰

4: ایمنی یونکس

فروشگاه ایمنی یونیکس، یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های اینترنتی بوده و هدف این مجموعه فراهم نمودن ایمنی بالا، برای کارکنان و آسودگی خیال کارفرمایان می باشد. فروشگاه یونکس، دارای بیش از 30 سال سابقه در حوزه فروش تجهیزات ایمنی می باشد و تا به الان حدود 1000 قلم کالا، در زمینه لوازم حفاظت فردی، هشدار دهنده های ترافیکی و لوازم مورد نیاز آتش نشانی را عرضه کرده است. از مزایای خرید از فروشگاه یونکس، کیفیتی عالی و فروش کالا با قیمت مناسب و رقابتی می باشد.

شماره تماس: ۶۶۴۹۸۳۶۶ ۰۲۱

5: مهندس مارت

یکی دیگر از فروشگاه های فعال در زمینه فروش تجهیزات ایمنی، مهندس مارت بوده، که 40 سال است، فعالیت بسیار گسترده ای در توزیع و فروش انواع لوازم های ایمنی، ترافیکی، آتش نشانی و… داشته است.  هدف این فروشگاه فروش کالاهایی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب می باشد. از خدمات دیگر این مجموعه می توان به، مشاوره رایگان، ضمانت بازگشت محصولات و تضمین اصالت کالا اشاره کرد.

شماره تماس: ۰۹۹-۳۴۳۴۳۴

6: ایمن یاب

فروشگاه آنلاین ایمن یاب، فعالیت خود را در اوایل سال 1398 شروع کرده است. تامین و عرضه کالاهایی در زمینه تجهیزات ایمنی صنعتی، حفاظت فردی، ترافیکی، لوازم مورد نیاز آتش نشانان، ابزار یراق آلات صنعتی و… از اساسی ترین بخش های فعالیت این مجموعه می باشد. همچنین قبل از شروع فروش آنلاین، این شرکت، سفارشات مشتریان خود را به صورت سنتی تامین میکرده است. همچنین تنوع محصولات این مجموعه از برندهای مختلف ایرانی و خارجی نیز بسیار بالا بوده.

شماره تماس: ۶۶۰۸۷۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.