بهترین صندوق فروشگاهی + معرفی ۱۰ تا بهترین برندهای بازار

0
5/5 - (1 امتیاز)

امروزه صندوق فروشگاهی نیاز اساسی هر کسب‌وکاری به شمار می‌رود. با استفاده از صندوق فروشگاهی می‌توان میزان خطا انسانی در امر فروش کالا و خدمات را به حداقل رساند. با کمک صندوق فروشگاهی این دستگاه کوچک ولی کاربردی می‌توان آمار و ارقام اجناس، موجودی فروشگاه و انبار، انجام امور مالی مربوط به فروش را در کسری از ثانیه انجام داد. بنابراین اگر کسب‌وکار جدیدی را شروع کرده‌اید و به دنبال خرید بهترین صندوق فروشگاهی هستید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

معرفی بهترین برندهای صندوق فروشگاهی در بازار

صندوق فروشگاهی رایانه کوچکی است که با نصب نرم‌افزارهای حسابداری امور مربوط به میزان خرید و فروش روزانه، موجودی کالا و محاسبه سود و زیان را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. مدل‌­های مختلفی از صندوق فروشگاهی در بازار وجود دارد که از بهترین برندهای آن می‌توان موارد زیر را نام برد.

صندوق فروشگاهی پوزیفلکس

صندوق فروشگاهی پوزیفلکس (Posiflex) از تولیدات شرکت تایوانی پوزیفلکس به شمار می‌رود. این شرکت فعالیت خود را از سال 1984 میلادی آغاز نموده و طی مدت زمان فعالیت خود توانسته ارزش و اعتبار زیادی را به خاطر تولید صندوق فروشگاهی با کیفیت توسط مشتریان کسب کند. صندوق فروشگاهی پوزیفلکس از تنوع بالایی برخوردار است به گونه‌ای که دارای انواع مدل­های موبایلی، جعبه‌ای، مانیتوری، ایستاده، کیوسکی و … است. این دستگاه با کاربری آسان، طراحی زیبا و وزن سبک برای استفاده در فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و حتی کافی شاپ­ها مناسب است.

صندوق فروشگاهی محک

صندوق فروشگاهی محک از تولیدات شرکت محک به شمار می رود. این محصول به گونه‌ای تولید شده است که قابلیت اتصال به انواع بارکد خوان، کارت خوان، نمایشگر، چاپگر و … را دارد. مدل‌های مختلفی از صندوق فروشگاهی محک در بازار وجود دارد که دارای مانیتور لمسی و عادی است. از این محصول می‌توانید در رستوران‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها، فست و فودها، فود کورت­ها، داروخانه‌ها و … استفاده کنید. وزن سبکی دارد و دارای طراحی زیبایی است. کاربری آسانی دارد و به راحتی قابل استفاده است.

صندوق فروشگاهی پوز بانک

صندوق فروشگاهی پوزبانک ساخت شرکت کره‌ای پوز بانک است. این شرکت در تولید انواع صندوق فروشگاهی پوزبانک از فناوری صفحه نمایش لمسی استفاده نموده است. محصولات این شرکت در دو نوع ایستاده و رومیزی تولید و عرضه می‌شوند. از ویژگی‌های ممتاز این دستگاه می‌توان به توانایی بالا در پردازش و همچنین نگهداری و انتقال اطلاعات در کنار اتصال به سایر دستگاه‌های جانبی اشاره نمود. صندوق فروشگاهی پوز بانک تا حدودی زیادی نیاز فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز تجاری را مرتفع نموده است.

صندوق فروشگاهی بایامکس

تصویر یک صندوق فروشگاهی برند بایامکس

صندوق فروشگاهی بایامکس نامی آشنا و پرآوازه در زمینه تولید تجهیزات فروشگاهی به خصوص انواع صندوق فروشگاهی به شمار می‌رود. بایامکس یک برند مطرح ایرانی است که محصولات آن در زمره بهترین‌ها قرار دارد. در تولید محصولات این شرکت از فناوری روز دنیا در کنار طراحی زیبا استفاده شده است. مدل‌های مختلفی از صندوق فروشگاهی بایامکس در بازار ایران وجود دارد که از پرفروش‌ترین و بهترین آنها می‌توان به صندوق فروشگاهی 3BAYAMAX K2 i مشکی و صندوق فروشگاهی BAYAMAX K4 J1900 اشاره نمود.

صندوق فروشگاهی هایمارت

صندوق فروشگاهی هایمارت یک برند کاملاً ایرانی زیرمجموعه هلدینگ غذایی میهن و طبیعت است. این محصول دارای کاربری آسانی است و از استحکام و زیبایی بسیار بالایی برخوردار است. صندوق فروشگاهی هایمارت برای استفاده در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها مناسب است. با استفاده از این محصول علاوه بر کاهش هزینه‌ها می‌توانید به کسب‌وکار خود رونق ببخشید.

صندوق فروشگاهی فراسو

صندوق فروشگاهی فراسو از تولیدات شرکت خوشنام ایرانی فراسو است. از انواع صندوق فروشگاهی فراسو می‌توان به صندوق فروشگاهی رومیزی و صندوق فروشگاهی سیار اشاره نمود. تمامی محصولات این شرکت دارای صفحه نمایشگر لمسی هستند. قابلیت اتصال به وای فای و داشتن حافظه از ویژگی‌های این محصول به شمار می رود. از این دستگاه منحصربه‌فرد می‌توانید در فروشگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و … استفاده کنید. این محصول از لحاظ طراحی و ساخت جزء بهترین صندوق فروشگاهی به شمار می رود.

صندوق فروشگاهی کاسیو

صندوق فروشگاهی کاسیو از تولیدات شرکت کاسیو ژاپن به شمار می رود که در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی و فروشگاهی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت ژاپنی با طراحی زیبا و حرفه‌ای شناخته می‌شوند. در تولید این دستگاه از مواد باکیفیت و تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. در برابر عوامل خارجی منجمله گرد و غبار و ضربه تا حدودی مقاوم است. از صندوق فروشگاهی کاسیو در مشاغل مختلف منجمله فروشگاه‌ها، سوپرمارکت­ها، هایپر مارکت­ها، فست و فودها و … استفاده می‌کنند.

صندوق فروشگاهی ای کلاس

صندوق فروشگاهی ای کلاس با نام‌های مختلفی همچون صندوق فروشگاهی ایکلاس یا آ کلاس شناخته می‌شود. ای کلاس یکی از برندهای مطرح موجود در بازار ایران در زمینه تولید تجهیزات فروشگاهی علی‌الخصوص صندوق فروشگاهی به شمار می رود. از این محصول پر طرفدار در قنادی‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و داروخانه‌ها استفاده می‌کنند. صندوق فروشگاهی ای کلاس به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمانی که نیاز داشتید بتوانید آمار دقیقی از اطلاعات مربوط به ورود یا خروج کالا و خدمات به دست بیاورید.

صندوق فروشگاهی ویرا پوز

صندوق فروشگاهی ویرا پوز از برندهای مطرح موجود در بازار ایران به شمار می رود. از مزایای این محصول می‌توان به دسترسی آسان و سریع به گزارش‌های فروش، پردازش پرداخت یکپارچه، مدیریت موجودی و … اشاره نمود. از صندوق فروشگاهی ویرا پوز می‌توانید در سوپرمارکت‌ها و سایر مراکز خرید استفاده کنید.

صندوق فروشگاهی پکس

صندوق فروشگاهی پکس ساخت شرکت چینی پکس است که محصولات آن در بازار ایران طرفداران زیادی دارد. در ساخت محصولات این شرکت از فناوری نوین به همراه بهترین متریال­ها استفاده شده است. کاربری آسان با طراحی زیبا از ویژگی‌های این محصول فوق‌العاده به شمار می رود. از این محصول در مشاغل مختلف برای امر خرید و فروش، موجودی کالا، گزارش گیری و … استفاده می‌کنند. وزن سبکی دارد و به راحتی قابل‌حمل و جابجایی است.

بهترین صندوق فروشگاهی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

تصویر صندوق فروشگاهی در میوه فروشی

در بازار تجهیزات فروشگاهی انواع مختلفی از صندوق فروشگاهی را می‌توان یافت که توسط برندهای مختلف داخلی و خارجی تولید شده‌اند. وجود برندهای مختلف صندوق فروشگاهی کار خرید و انتخاب بهترین صندوق فروشگاهی را کمی با مشکل مواجه می‌کند. بهترین صندوق فروشگاهی باید دارای ویژگی‌هایی باشد که از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرعت و عملکرد بالا
  • ذخیره‌سازی اطلاعات فروش
  • ثبت موجودی فروشگاه یا انبار
  • ذخیره و ثبت وضعیت حقوق پرسنل
  • گزارش دهی پیشرفته
  • مدیریت سفارش‌ها با تأمین کنندگان
  • پردازش پرداخت یکپارچه

جمع بندی

صندوق فروشگاهی از تجهیزات کاربردی هر فروشگاه و مرکز خریدی که کالا و خدمات به مشتریان ارائه می‌کنند به شمار می‌رود. بر همین اساس کسب‌وکارهای مختلف باید بهترین صندوق فروشگاهی را متناسب با شغل خود انتخاب کنند تا بتوانند با افزایش کارایی به بهره‌وری و سودآوری کسب‌وکار خود کمک کنند.

اگر از صندوق فروشگاهی برندهای مختلف در کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید، خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر مشتریان به اشتراک بگذارید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.