بهترین سایت ترجمه تخصصی و خدمات دانشگاهی

0
4.6/5 - (10 امتیاز)

ورود به دانشگاه و تحصیل در مقاطع بالاتر علاوه بر تجربه شیرین، با دغدغه‌های متفاوتی نیز همراه بوده است. ازجمله مهم‌ترین آن‌ها قرارگیری در مسیر تحقیق و پژوهش و نیاز به مطالعه بیشتر منابع و مقالات خارجی برای ارائه یک کار تحقیقاتی می‌باشد. لزوم اطلاع از یافته‌های جدید نشر شده در مجلات خارجی، آشنا بودن به زبان انگلیسی است. همچنین اکثر دانشجویانی که قصد چاپ مقاله خود در مجلات خارجی را دارند نیازمند ترجمه تخصصی هستند تا پذیرش چاپ را اخذ نمایند. از این رو ترجمه از دغدغه‌های بسیاری از دانشجویان به شمار می‌رود.

مجموعه نوبیسا با راه‌اندازی یک مجموعه بزرگ و متشکل از بهترین محققین، مترجمین و ویراستاران حرفه‌ای و باتجربه در رشته‌های مختلف دانشگاهی و با ارائه خدمات متنوع دانشگاهی:

ترجمه (به زبان‌های زنده دنیا)

ویرایش (نیتیو، گرامری و ساختاری)

پارافریز ) بازنویسی و کاهش درصد همانندی)

فرمت‌بندی (تنظیم طبق دستورالعمل مجله و دانشگاه)

پذیرش و چاپ مقاله (مجلات داخلی و خارجی)

استخراج مقاله از پایان‌نامه

تبدیل پایان‌نامه به کتاب

پاورپوینت (جلسه دفاع، ارائه کلاسی و …)

تهیه چکیده (گرافیکی و مبسوط)

تایپ (متن، فرمول، جدول و …)

طراحی (پوستر مقاله، جلد کتاب، تبلیغاتی و…)

صفحه‌آرایی (کتاب، مجله و …)

تهیه زیرنویس فیلم

ترجمه فیلم و فایل صوتی

ترجمه همزمان

خلاصه نویسی

رزومه و انگیزه‌نامه

تولید محتوا

گویندگی (کتاب صوتی، پیام صوتی و …)

و …

آماده خدمات‌رسانی به شما دانشجویان، محققان و مشتریان عزیز می‌باشد. در این مجموعه 12 دپارتمان اصلی وجود دارد که انواع خدمات مختلف در هر بخش ارائه می‌گردد. در ادامه شما را با 4 دپارتمان و خدمات هر کدام از این دپارتمان‌ها آشنا خواهیم کرد.

ترجمه

در این بخش انواع خدمات ترجمه به‌صورت عمومی و تخصصی شامل ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه متون تخصصی، ترجمه وب‌سایت، ترجمه کاتالوگ و بروشور، ترجمه اسناد تجاری و اداری، ترجمه پایان‌نامه، ترجمه فایل‌های صوتی و مولتی مدیا و … در زبان‌های زنده دنیا ارائه می‌گردد. هر متن تخصصی توسط مترجم متخصص در آن حوزه انجام می‌گیرد. مثلاً ترجمه مقاله معماری توسط مترجمی که در رشته معماری دارای تحصیلات دانشگاهی می‌باشد، انجام می‌گیرد. علاوه بر این، خدمات ترجمه همزمان به‌صورت تلفنی و حضوری برای انواع کنفرانس‌ها، جلسات کاری با شرکای خارجی و انواع مکالمات تلفنی با خارج از کشور نیز در مجموعه نوبیسا ارائه می‌شود.

ویراستاری

در این بخش انواع ویراستاری متن اعم از ویرایش گرامری، ویرایش تطبیقی، ویرایش ساختاری و ویرایش تطبیقی برای مقالات علمی، پایان‌نامه‌ها و کتاب‌های نگارش شده در زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی انجام می‌گیرد. ویراستاری بخصوص برای مقالات علمی بسیار حائز اهمیت است. اگر مقاله‌ای نوشته‌اید که از زبان فارسی به انگلیسی ترجمه شده است، برای بهبود گرامر و ساختار نگارشی متن آن بهتر است از ویرایش نیتیو استفاده نمایید. در موسسه نوبیسا خدمات ویرایش نیتیو توسط ویراستارانی که زبان مادری آن‌ها انگلیسی است، انجام می‌گیرد؛ ازاین‌رو فاقد هر نوع ایراد و خطای نگارشی خواهد بود و احتمال پذیرش مقاله شما در مجلات خارجی بیشتر خواهد شد.

پارافریز (بازنویسی و کاهش درصد همانندی)

در این بخش، متن پایان‌نامه یا مقاله شما ازلحاظ میزان سرقت ادبی توسط نرم‌افزارهای پیشرفته و مورد تائید مجلات علمی و دانشگاه‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد و گواهی معتبر که نشان‌دهنده درصد تشابه هست صادر می‌گردد تا در صورت نیاز آن را به دانشگاه یا مجله موردنظر خود ارسال نمایید. بحث سرقت ادبی امروزه برای دانشگاه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و اکثر آن‌ها میزان تشابه بالاتر از 25 درصد را قبول نمی‌کنند. مجلات علمی نیز قبل از ارسال مقاله به داوری، آن را از لحاظ میزان تشابه موردبررسی قرار می‌دهند. معمولاً درصد مورد تائید برای بیشتر مجلات کمتر از 15-10 درصد است. اگر پایان‌نامه یا مقاله شما نیز به دلیل درصد تشابه بالا مورد تائید قرار نگرفته است، موسسه نوبیسا با ارائه خدمات پارافریز مقاله و پایان‌نامه (کاهش میزان تشابه) خود به‌صورت کاملاً تضمینی به همراه گواهی معتبر از نرم‌افزار مشابهت یاب، این مشکل شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل می‌نماید.

فرمت بندی (تنظیم طبق دستورالعمل مجله)

در این بخش، مقاله یا پایان‌نامه شما طبق دستورالعمل مجله موردنظر، کنفرانس یا قالب تعریف شده دانشگاه فرمت بندی می‌شود. منظور از فرمت بندی، تغییر ساختار مقاله یا پایان‌نامه به حالتی که مورد تائید مجله، هیئت داوران کنفرانس و پژوهش دانشگاه قرار گیرد. بیشتر مقالات ارسالی به مجلات و یا کنفرانس‌ها به دلیل عدم رعایت اصول فرمت بندی از سوی داوران ریجکت می‌شوند. بخش پژوهشی دانشگاه نیز تا زمانی که ساختار پایان نامه بر اساس دستورالعمل دانشگاه قالب‌بندی نشده باشد، آن را تائیدِ نکرده و نمره پایان‌نامه دانشجو ثبت نمی‌گردد. موسسه نوبیسا با برخورداری از تیم ماهر و باتجربه در امر فرمت بندی، آماده پذیرش سفارشات قالب‌بندی و فرمت بندی مقاله فارسی، انگلیسی، عربی و … برای چاپ در مجلات داخلی و خارجی، فرمت بندی مقاله کنفرانسی و فرمت بندی تمامی انواع پایان‌نامه طبق اصول دانشگاه می‌باشد.

هدف از معرفی خدمات موسسه نوبیسا، سهل و آسان نمودن مسیر آموزشی و پژوهشی شما برای دستیابی سریع و راحت به نیازهای دانشگاهی خود است. در کنار مترجمان، ویراستاران و محققان باتجربه و کاربلد موسسه نوبیسا یک قدم جلوتر از دیگران باشید. گام‌های خود را محکم بردارید، با قلبی سرشار از امید پیش بروید تا موفقیت سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید نصیب شما شود. پس همین حالا وارد سایت نوبیسا شده و سفارش خود را ثبت نمایید و فراموش نکنید که سفارش اولتان با تخفیف ( کد تخفیف: HL) همراه خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.