بهترین جی پی اس خودرو در ایران کدام است؟ معرفی 5 ردیاب مناسب خودرو

0
5/5 - (1 امتیاز)

جی پی اس یک محافظ دائمی برای خودروی شماست و احتمال سرقت و از دست رفتن این دارایی ارزشمند را تقریبا به صفر می‌رساند. با‌‌این‌حال همه جی پی اس‌های موجود در بازار از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و امنیت خودرو را به‌طورکامل تضمین نمی‌کنند. در این مقاله بهترین جی پی اس خودرو در ایران را به شما معرفی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم هر جی پی اس چه قابلیت‌هایی دارد. کمتر از 5 دقیقه برای مطالعه این مطلب کاربردی کافی است تا بهترین ردیاب‌ها در ایران را بشناسید.

1. ردیاب دیاگی GR90؛ پرفروش‌ترین ردیاب خودرو

یکی از انواع ردیاب‌های پیشرفته جی پی اس دیاگی GR90 است که روی همه خودروهای سواری سبک و سنگین بدون‌نیاز به سیم‌کشی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نصب می‌شود. این ردیاب از نظر ظاهری کاملا مشابه دیاگ معمولی خودرو است و افراد به راحتی نمی‌توانند وجود آن را تشخیص دهند. با خرید ردیاب برای ماشین و متورسیکلت، علاوه بر ردیاب، یک دستگاه شنود بسیار حرفه‌ای نیز خواهید داشت. این جی پی اس توانایی این را دارد که صدای داخل کابین ماشین را با کیفیت بالا شنود کند.

در‌صورتی‌که ردیاب دیاگی از خودرو جدا شود، از طرف سیم‌کارت تعبیه شده در جی پی اس پیام هشداری برای شما ارسال می‌شود. در این شرایط می‌توانید سریعا از سرقت جلوگیری کرده و از راه دور و صرفا با ارسال یک پیام، خودرو را خاموش کنید. ارسال پیام SOS در صورت بروز سانحه و تصادفات و امکان تعیین محدوده جغرافیایی از دیگر ویژگی‌های این ردیاب است؛ علاوه‌بر این امکانات، قیمت جی پی اس موتور سیکلت و خودرو در بازار ایران مقرون‌به‌صرفه است.

2. ردیاب آهنربایی نظامی GR1500؛ جی پی اسی قدرتمند با ویژگی‌های باورنکردنی!

همان‌طور که از اسم این ردیاب پیداست، برای نصب این دستگاه نیاز نیست که آن را با سیم کشی به منبع برق خودرو متصل کنید. باتری‌های داخلی ردیاب توانایی نگهداری شارژ تا یک سال را نیز دارند؛ بنابراین دغدغه‌ای بابت از کار افتادن آن نخواهید داشت. این جی پی اس با 8 عدد مگنت بسیار قدرتمند ساخت شرکت میتسوبیشی ژاپن، به زیر خودرو متصل می‌شود و به سختی می‌توان با یک دست آن را جدا کرد. قدرت چسبندگی آهنرباهای جی پی اس نظامی GR1500 به اندازه‌ای بالاست که حتی در شدیدترین تکان‌ها نیز ردیاب از ماشین جدا نمی‌شود.

بدنه چند لایه و فلزی ردیاب نظامی باعث می‌شود که با ضربات شدید نیز جی پی اس آسیبی نبیند و همچنین کاملا در برابر آب و گرما و سرما عایق‌بندی شده است؛ این ردیاب حتی تا عمق 10 متری هم مقاومت بالایی در برابر آب دارد! فناوری‌های پیشرفته به کار رفته در جی پی اس GR1500 امکان ردیابی دقیق را فراهم می‌کند و حتی کوچک‌ترین تکان‌ها و لرزش خودرو برایتان پیامک می‌شود. با تهیه و نصب ردیاب آهنربایی GR1500 دیگر کوچک‌ترین نگرانی بابت سرقت ماشین و دردسرهای استعلام خودرو سرقتی با شماره پلاک نخواهید داشت.

3. ردیاب فندکی GR400؛ بهترین جی پی اس ایرانی

ردیاب فندکی GR400 یکی از جدیدترین محصولات ایرانی است که با ظاهری شبیه به شارژر فندکی موبایل، امکانات بسیاری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این ردیاب از نظر ظاهری کاملا مشابه شارژرهای رایج بازار است و هیچکس به وجود جی پی اس در چنین ابزار کوچکی شک نمی‌کند. این ردیاب شبیه دستگاهی است که با دو پورت خروجی USB برای شارژ گوشی‌های هوشمند، تبلت و سایر محصولات مشابه استفاده می‌شود. در‌صورتی‌که این جی پی اس همه امکانات یک ردیاب حرفه‌ای را دارد.

ردیاب فندکی GR400 با استفاده از فناوری GPS و LBS امکان ردیابی دقیق، حتی در مناطق فاقد پوشش‌دهی را فراهم می‌کند. از ردیاب فندکی به‌طور هم‌زمان به‌عنوان دستگاه شنود نیز می‌توان استفاده کرد. به محض اینکه جی پی اس از خودرو جدا شود، پیام هشداری برای مالک ارسال می‌گردد. همچنین بلافاصله پس از روشن شدن خودرو، پیامی دریافت می‌کنید. نصب سریع و استفاده آسان، دکمه درخواست کمک اضطراری و ذخیره اطلاعات در حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های ردیاب فندکی GR400 است.

4. ردیاب ماهواره‌ای GR300؛ حرفه‌ای‌ترین و بهترین جی پی اس خودرو در ایران!

جی پی اس ماهواره‌ای GR300 برخلاف دو مورد قبل با سیم‌کشی و اتصال به منبع برق خودرو کار می‌کند. با‌توجه به کیفیت بسیار بالای این ردیاب، منبع برق ماشین هیچ آسیبی نمی‌بیند و با خیال راحت می‌توانید به کمک یک برق‌کار حرفه‌ای آن را روی انواع خودروهای داخلی و خارجی نصب کنید. این جی پی اس کلیه انتظارات شما را از یک دزدگیر ماهواره‌ای جی پی اس دار برآورده می‌کند. با تامین امنیت خودرو توسط ردیاب ماهواره‌ای GR300 دیگر دغدغه‌ای بابت سرقت ماشین نخواهید داشت.

ردیاب GR300 ضد‌آب، ضد‌غبار و ضد‌رطوبت است و با آنتن‌های قدرتمند داخلی GSM و GPRS، فرایند ردیابی را به‌صورت دقیق انجام می‌دهد. در این جی پی اس میکروفون‌های حرفه‌ای نیز وجود دارند و صدای محیط را به وضوح ضبط و ثبت می‌کنند. همچنین در این ردیاب یک باتری داخلی نیز تعبیه شده است تا در صورت قطع برق خودرو، برداشتن باتری یا هر اختلال دیگری در منبع تغذیه همچنان امکان ردیابی را داشته باشد. قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور، امکان نظارت بر سرعت و رانندگی (ویژه شرکت‌های حمل مسافر و والدین نوجوانان) و تعیین محدوده جغرافیایی از دیگر ویژگی‌های ردیاب GR300 هستند.

 

5. ردیاب آهنربایی GR800؛ رتبه اول در نظرسنجی بهترین ردیاب خودرو

اگر به دنبال یک جی پی اس آهنربایی برای خودروی خود هستید که در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد، ردیاب آهنربایی GR800 بهترین گزینه پیش روی شماست. 4 آهنربای قوی در این جی پی اس وجود دارد و باتری آن تا 15 روز در حالت آنلاین و 35 روز در حالت آفلاین شارژ را نگه می‌دارد. این ردیاب، در برابر رطوبت و گرد‌و‌خاک نیز کاملا عایق‌بندی شده است؛ بنابراین در شرایط سخت آب و هوایی همچنان عملکرد صحیح خود را حفظ می‌کند. از این ردیاب برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی و همچنین موتورسیکلت‌ها می‌توان استفاده کرد. دقت بسیار بالای ردیابی، طراحی بسیار باکیفیت و قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های این ردیاب آهنربایی است.

بهترین جی پی اس‌های خودرو را از فروشگاه جی پی اس خودرو تهیه کنید!

در این مقاله 5 مورد از بهترین جی پی اس‌های خودرو در ایران را معرفی کردیم. شما می‌توانید نمونه اورجینال این ردیاب‌ها را با کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب از فروشگاه جی پی اس خودرو خریداری کنید و هر کجای ایران که باشید، درب منزل تحویل بگیرید. جی پی اس خودرو با بیش از 10 سال تجربه و تکیه بر فناوری‌های روز دنیا در زمینه عرضه انواع ردیاب خودرو و جی پی اس آهنربایی و شخصی آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این فروشگاه به نشانی gpskhodro.com مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.