افزایش درآمد با ساخت سایت فروشگاهی

0
5/5 - (1 امتیاز)

آیا تا به حال به فکر ساخت یک فروشگاه آنلاین بوده‌اید؟ آیا تمایل دارید درآمدی پایدار و پیوسته داشته باشید؟ ساخت سایت فروشگاهی می‌تواند راهی برای کسب درآمد 24 ساعته باشد. در این مقاله به بررسی مزایا و چگونگی‌های ساخت یک فروشگاه آنلاین می‌پردازیم تا شما نیز بتوانید از این فرصت بهره‌مند شوید.

 

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

فروش 24 ساعته

با داشتن یک فروشگاه آنلاین، شما دیگر نیازی به محدودیت زمانی ندارید. مغازه یا فروشگاه شما هیچوقت تعطیل نبوده و مشتریان می‌توانند در هر زمانی که بخواهند از فروشگاه شما بازدید کنند و محصولات را خریداری کنند، که این امر باعث افزایش دسترسی به مشتریان و افزایش فروش می‌شود.

 

ایجاد منبع درآمد پایدار

یکی از بزرگترین مزایای ساخت یک سایت فروشگاهی، ایجاد یک منبع درآمد پایدار است. با داشتن یک فروشگاه آنلاین، شما می‌توانید درآمدی پایدار و پیوسته داشته باشید که برای رشد و توسعه کسب و کار شما بسیار حیاتی است.

 

افزایش شناخت برند

نام یک فروشگاه محلی فقط برای ساکنان آن محل آشنا می باشد ولی یک فروشگاه آنلاین می‌تواند به شناخت برند شما کمک کند. با داشتن یک حضور قوی در فضای آنلاین، مشتریان بیشتری با برند شما آشنا می‌شوند و احتمال انتخاب محصولات شما را افزایش می‌دهند.

 

صرفه جویی در هزینه ها

شما فرض کنید فروشگاهی با 2000 محصول دارید مانند یک لوازم آرایشی بزرگ برای مدیریت این مجموعه بزرگ شما نیاز به هشت فروشنده دارید درصورتیکه شما با یک یا دو ادمین به راحتی می توانید یک سیستم فروش امن را ایجاد کنید.

مراحل راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی به دو روش ساخته می شود در روش اول شما با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای یا می توانید به صورت شخصی با یک آموزش کوچک وب سایت خود را راه اندازی کنید

 

طراحی و ساخت سایت فروشگاهی رایگان

با صبرو حوصله حداکثر  دو روز می توانید یک سایت خوب داشته باشید. اولین قدم برای شما انتخاب یک طرح مناسب است. هیچ استرس نداشته باشید کل یک سایت را می توانید با دو کلیک راه اندازی کنید. اولین قدم این است سرچ کنید خرید قالب وردپرسی، سایت های زیادی برای شما باز می شود یکی از طرح ها را برای ساخت سایت وردپرسی انتخاب کنید. شما هم می توانید از طرح های رایگان استفاده کنید هم پولی، ما به شما پیشنهاد میکنیم یک قالب را خریداری کنید و به همان شرکت بگویید برای شما طرح را نصب کند. کل هزینه ای که شما میکنید به جز مبغ سایت حدود 800 هزار تومان و خرید افزونه درگاه ماکس یک میلیون تومان می شود. با کمی زمان برای ورود  محتوا  میتوانید از درآمد 24 ساعته فروشگاه آنلاین بهره مند شوید.

 

ساخت سایت توسط شرکت حرفه ای

قطعا برای پیشرفت بیشتر شما نیاز به طراحی سایت حرفه ای دارید. ایجاد سایت برورز و حرفه ای نیاز به دانش فنی بالا دارد که این دانش فنی نیز متاسفانه در شرکت های طراحی وب سایت کمتری دیده می شود. الیته این را بگوییم که قیمت شرکت های طراحی سایت با یکدیگر بسیار متفاوت است و هر چه سابقه این شرکت ها بیشتر باشد قطعا هزینه بیشتری نیز اخذ می کنند. اگر مشکل هزینه ندارید پیشنهاد ما این است که کار را دست کاردان قرار داده و خود را راحت کنیدو ترجیحا نیز طراحی سایت با وردپرس را انجام ندهید و از سورس های اختصاصی استفاده کنید که سرعت بالاتری نسبت به سایت های آماده دارند و تغییرات را بیشتر قبول میکنند.

کلام آخر

هیچ تفاوتی ندارد سایت شما را چه کسی طراحی کرده باشد ولی در بازار کنونی نیاز است در بازار از رقبای خود یک قدم جلوتر از قبل باشید. اگر نیاز داشتید که یک شرکت به صورت حرفه ای فروشگاه شما را پیاده سازی کند می توانید
به آدرس https://www.cms-iran.com مراجعه کنید و سوالات خود پیرامون طراحی سایت را با ما مطرح کنید. مشاوران ما به صورت رایگان به تمام پرسش های شما پاسخ می دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.