معرفی بهترین عطرهای یونیسکس برند تام فورد

0
5/5 - (1 امتیاز)

برند تام فورد یکی از بهترین برندهای جهانی است که طرفداران بسیاری دارد. این برند توسط Thomas Carlyle Ford، در سال 2004 میلادی تولید و عرضه شد. عطرهای این برند آمریکایی، دارای روایح خاص و جذابی هستند و از ماندگاری بالایی برخوردارند.

در ادامه این مقاله، چند نمونه از بهترین عطرهای زنانه و مردانه برند تام فورد را برای شما معرفی خواهیم کرد.

عطر تام فورد فاکینگ فبیولس (Tom Ford Fucking Fabulous)

عطر تام فورد فاکینگ فبیولس از نوع ادو پرفیوم می باشد و ماندگاری بالایی دارد. این عطر رایحه‌ ای چرمی و منحصربه‌فردی دارد و با بوی تلخ بی نظیری که دارد به فرد جذابیت می‌بخشد. این عطر بسیار مناسب برای جلسات کاری مهم و مجالس رسمی می‌باشد.

در نت های اولیه ی این عطر رایحه اسطوخودوس و سالویا اسکلاریا و در نت های میانی رایحه‌های وانیل، چرم، بادام و پونه کوهی به مشام می رسد. نت پایانی عطر تام فورد فاکینگ فبیولس با رایحه چرم و ترکیبی از دانه تونکا، کهربا، روایح چوبی و کشمران، دارد. عطر تام فورد فبیولس مناسب آقایان و بانوان می باشد. دوستداران ادکلن تام فورد می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی دلنشین چرمی در فروشگاه اینترنتی عطر 19 به فروش می رسد.

عطر تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather

عطر توسکان لدر TOM FORD – Tuscan Leather در سال 2007 تولید و عرضه شد. این عطر آمریکایی از نوع ادو پرفیوم می باشد و پخش بو و ماندگاری بالایی دارد. این عطر شیک و جذاب رایحه‌ ی چرمی و طبع گرم و ترکیبی رویایی و رمز‌آلود دارد و به جرات می‌توان آن را یکی از محصولات استثنایی این برند معرفی کرد.

در نت های اولیه این عطر ترکیب روایح آویشن، تمشک و زعفران به مشام می‌رسد. نت میانی با رایحه‌های یاس و صمغ کندر فضا را پر می‌کند و جایگزین نت اولیه می‌شود. در نهایت هم با رایحه های چرم، کهربا، روایح چوبی و جیر درآمیخته می‌شوند. عطر تام فورد توسکان لدر مناسب بانوان و آقایان است. دوستداران عطر تام فورد می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی دلنشین در فروشگاه اینترنتی عطر 19 به فروش می رسد.

3. عطر تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم (Tom Ford Grey Vetiver EDP)

عطر گری وتیور آمریکایی از بهترین عطرهای تام فورد مردانه می باشد که در سال 2009 میلادی تولید و عرضه شد . این عطر با رایحه ی چوبی و ادویه‌ای و همچنین از نوع ادو پرفیوم می‌باشد. طبع خنک و ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار خوبی دارد.

نت های اولیه این عطر از روایح سالویا، گریپ فروت و شکوفه پرتقال آغاز می‌ شود و نت میانی با رایحه‌های ریشه زنبق، جوز و فلفل قرمز شیرین، ادامه می یابد. در نت پایانی هم روایح کهربا، خزه درخت بلوط، خس خس و روایح چوبی پایان‌دهنده این عطر جذاب هستند. دوستداران عطر تام فورد می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی دلنشین چوبی و ادویه ای در فروشگاه اینترنتی عطر 19 به فروش می رسد.

xr:d:DAFdXk9WDpo:42,j:1227178440,t:23032111

4. تام فورد امبر لدر (Tom Ford Ombre Leather)

عطر امبر لدر ادو پرفیوم Ombre Leather Eau de Parfum، محصولی جذاب که در سال 2018 به بازار معرفی شد و رایحه ی چرمی و تلخی دارد و از طبعی گرم برخوردار می باشد و ترکیبی کم‌نظیر از رایحه تند و تیز چرم به همراه بوی لطیف گل‌ها دارد و به دلیل وجود تنباکو، کمی حالت دودی نیز دارد.

نت های اولیه این ادکلن تلخ مردانه از روایح گل بنفشه و چوب سدر می باشد. سپس رایحه‌های گل یاس و ریشه زنبق از نت میانی فضا را پر می‌کنند و در نهایت، روایح تنباکو، چرم و چوب در نت پایانی، ماندگارترین نت را می‌سازند. دوستداران عطر تام فورد می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی دلنشین چرمی در فروشگاه اینترنتی عطر 19 به فروش می رسد.

5. تام فورد نویر اکستریم (Tom Ford Noir Extreme)

عطر تام فورد نویر اکستریم آمریکایی از نوع ادو پرفیوم می باشد و در سال 20015 به بازار معرفی و عرضه شد. این عطر رایحه ی شرقی چوبی دارد، و از طبعی گرم برخوردار می باشد که آن را برای روزها و شب‌های سرد مناسب می‌کند. عطر تام فورد نویر اکستریم TOM FORD – Tom Ford Noir Extreme، رایحه‌ای بسیار جذاب دارد و طرفداران بسیاری دارد. نت های اولیه این عطر با رایحه نارنگی ماندارین، بهار نارنج، هل، جوز و زعفران ، آغاز می‌شود و با ترکیب رایحه رز، یاس، شکوفه پرتقال، صمغ درخت مصطکی و کولفی در نت میانی ادامه می‌یابد.در آخر هم با رایحه ی کهربا، وانیل، چوب صندل سفید و روایح چوبی پایان می یابد. دوستداران عطر تام فورد می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی دلنشین چوبی در فروشگاه اینترنتی عطر 19 به فروش می رسد.

6. تام فورد بلک ارکید ادو پرفیوم (Tom Ford Black Orchid)

عطر تام فورد بلک ارکید از نوع ادو پرفیوم می باشد و در سال 2006 به بازار عرضه شد. این عطر رایحه ی شرقی وانیلی دارد. از طبع گرمی برخوردار است و مناسب فصل زمستان می‌باشد. این ادکلن گرم مناسب بانوان خوش سلیقه می باشد. نت های نخستین این عطر از روایح ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه و قارچ توبر آغاز می‌شود. در نت های میانی با روایح لاله مردابی، یاس، میوه‌جات، گل یلانگ، ارکیده و ادویه جات معطر، ادامه می یابد و در نهایت با ترکیب کهربا، وانیل، نعناع هندی، خس خس، چوب صندل سفید، شکلات و روایح دودی به پایان می رسد. دوستداران عطر تام فورد می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی دلنشین شرقی وانیلی در فروشگاه اینترنتی عطر 19 به فروش می رسد.

7. تام فورد لاست چری Tom Ford Lost Cherry

عطر تام فورد لاست چری در سال 2018 پا به دنیای عطرها گذاشت.این عطر رایحه ی شرقی گلی دارد و از نوع ادو پرفیوم می‌باشد و مناسب بانوان شیک پوش می باشد. آغازگر این عطر ، روایح بادام و آلبالو می‌باشد. پس از گذشت اندک زمانی، نت میانی با رایحه‌های رز، یاس و آلبالو ادامه می یابد و در نهایت در نت پایانی رایحه ی دانه تونکا، خس خس، سدر، چوب صندل سفید و بلسان پررویی به مشام می رسد. دوستداران عطر تام فورد می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی دلنشین شرقی گلی در فروشگاه اینترنتی عطر 19 به فروش می رسد.

8. تام فورد بیتر پیچ (Tom Ford Bitter Peach)

عطر تام فورد بیتر پیچ TOM FORD – Bitter Peach، از نوع ادو پرفیوم می باشد و رایحه ی گلی میوه‌‌ای دارد. ترکیبات این عطر ، شیرینی و لطافت خاصی به این محصول بخشیده‌ است. این عطر آمریکایی مخصوص بانوان می باشد و از رایحه نعناع هندی، چوب صندل سفید، لابد یوم، هلو و پرتقال خونی تشکیل شده است. دوستداران عطر تام فورد می توانند با خیال راحت از ضمانت اصالت نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایند. این عطر با داشتن رایحه‌ی دلنشین گلی میوه ای در فروشگاه اینترنتی عطر 19 به فروش می رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.