شماره تلفن بهترین شرکت لوله بازکنی شبانه روزی تهران

0
5/5 - (3 امتیاز)

لوله های فاضلاب قسمت های حیاتی سیستم لوله کشی شما می باشند و فقط محلی برای عبور آب و فاضلاب در نظر گرفته شده اند، اما همانطور که می دانید در لوله های فاضلاب به غیر از آب، آشغال، مو، روغن، چربی، درب بطری و بسیاری وسایل دیگر ریخته می شود. بعضی اوقات این مواد را با سهل انگاری و بی دقتی داخل لوله می ریزیم.

زمانی که می خواهید از حمام یا سرویس بهداشتی استفاده کنید متوجه می شوید که آب از کفشور بالا زده و همه جا در حال کثیف شدن می باشد یا هنگامی که در آشپزخانه مشغول شستن ظروف هستید ناگهان می بینید که لوله کیپ شده و فاضلاب از لوله پس زده است. در صورت رو به رو شدن با چنین معضلاتی، می توانید با لوله بازکنی تهران شرکت آقای لوله بازکن تماس بگیرید تا مشکل سریع و تضمینی برطرف شود.

مسدود شدن فاضلاب از جمله مسائلی است که موجب نگرانی و اضطراب همه می شود. اکثر این گرفتگی ها ممکن است با راه های خانگی رفع گرفتگی لوله فاضلاب باز شوند، اما این مسئله می تواند گذرا باشد و دوباره با گرفتگی مکرر و مجدد مواجه شوید، و راهی جز استفاده از لوله بازکنی تهران نداشته باشید.

شماره تلفن لوله بازکنی تهران

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که راه آب فاضلاب گرفته و فاضلاب از چاه بالا زده باشد. در این شرایط اغلب مردم روش های مختلفی از جمله اسید یا سرکه و جوش شیرین را امتحان می کنند. ولی در برخی از لوله های فاضلاب، گرفتگی می تواند سخت و شدید باشد، و این راه حل ها مفید نباشند و نیاز به دستگاه حرفه ای داشته باشد.

شرکت آقای لوله بازکن یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی در تهران است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته می تواند انواع گرفتگی سخت و پیچیده را بوسیله سرویسکاران حرفه ای بصورت تضمینی باز کند.

تیم شرکت آقای لوله بازکن با تشخیص علت گرفتگی لوله و انتخاب بهترین روش لوله بازکنی میتواند شما را از شر بوی بد فاضلاب و گرفتگی های مکرر خلاص کند. برای استفاده از لوله بازکنی شبانه روزی تهران شرکت آقای لوله بازکن میتوانید با شماره 09197565465 تماس بگیرید یا به آدرس اینترنتی www.mrplumber.ir مراجعه نمایید.

استفاده از خدمات لوله بازکنی تهران آقای لوله بازکن چه مزایایی دارد؟

  • اعزام فوری لوله بازکن در کوتاهترین زمان و از نزدیکترین نقطه به شما
  • مقرون بصرفه نسبت به برخی از شرکت های لوله بازکنی در تهران
  • استفاده از دستگاه های جدید برای رفع گرفتگی های شدید و پیچیده
  • انجام کلیه مراحل کار تا حدودی بدون کثیف کاری و بدون پاشیدن فاضلاب به جایی
  • بکارگیری تجهیزات پیشرفته برای برطرف کردن گرفتگی با بهترین کیفیت
  • پاسخگویی و پشتیبانی بصورت شبانه روزی بدون تعطیلی در همه روزهای سال
  • ارائه خدمات توسط یکی از بهترین و حرفه ای ترین سرویسکار های شرکت آقای لوله بازکن
  • باز کردن گرفتگی مسیر خروجی فاضلاب 100% تضمینی

لوله بازکن های حرفه ای در نزدیکی شما

خدمات لوله بازکنی تهران

ما تیمی از لوله بازکن های مجرب را استخدام کرده ایم تا خدماتی با کیفیت عالی به مشتریان عزیز ارائه دهیم. رضایت مندی شما بزرگواران یکی از اولویت های مهم ماست.

تمامی چاه بازکن ها از نزدیکترین منطقه به شما اعزام می شوند تا به موقع در محل حاضر باشند و شما هم زیاد منتظر نمانید. برای انجام خدمات زیر می توانید با ما تماس بگیرید:

  1. رفع گرفتگی فاضلاب آشپزخانه:

زمانی که چربی ها، روغن ها و پسماند مواد غذایی وارد سینک ظرفشویی می شوند، به جداره لوله های آشپزخانه می چسبند و سدی محکم در برابر آب و فاضلاب ایجاد می کنند، به همین دلیل آب از لوله پس می زند. اگر جهت بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه سریعا اقدام کنید، مشکل جدی نخواهد بود.

  1. رفع گرفتگی فاضلاب حمام:

مو، اشیا، جرم، رسوب و دیگر محصولات حمام همگی می توانند به سرعت باعث مسدود شدن لوله شوند. بهتر است قبل از اینکه دیر شود اقدام کنید.

  1. رفع گرفتگی فاضلاب توالت:

خمیر دندان، مسواک، صابون و دستمال توالت همگی می توانند موجب گرفتگی دستشویی ایرانی یا گرفتگی توالت فرنگی شوند. این نوع گرفتگی ها معمولا با تخلیه کند آب شروع شده و سپس باعث بالا زدن فاضلاب می شوند. اقدام فوری شما برای رفع مشکل، شما را از شر کثیفی و آلودگی خلاص می کند.

  1. رفع گرفتگی لوله فاضلاب اصلی ساختمان:

لوله فاضلاب اصلی ساختمان یکی از ضروری ترین بخش ها می باشد. در این لوله ها هر چیزی وجود دارد، و خیلی از اهالی ممکن است به علت بی توجهی و یا بی احتیاطی اشیا یا هر وسیله دیگر را داخل لوله بیندازند، به همین خاطر امکان گرفتگی در این قسمت بسیار بالاست. گرفتگی در لوله اصلی فاضلاب باعث اختلال در سیستم لوله کشی فاضلاب می شود و چنانچه فورا رفع نگردد علاوه بر افزایش هزینه خدمات، مشکلات زیادی به وجود خواهد آورد.

  1. رفع گرفتگی هر نوع لوله فاضلاب در ساختمان ها و شرکت ها:

علاوه بر مواردی که ذکر شد هر نوع لوله فاضلابی که گرفته باشد و شدت گرفتگی پیچیده باشد، ما کارشناسانی داریم که تجربه بالا در این زمینه دارد. با حرفه ای ترین لوله بازکن های تهران، هر مشکلی که داشته باشید به راحتی برطرف می نماییم.

هنگام انتخاب بهترین خدمات لوله بازکنی در تهران چه نکاتی را باید مد نظر قرار داد؟

خیلی از مردم در زمان رفع گرفتگی فاضلاب، دوست دارند آن کاری که به نظرشان صحیح است و جواب می دهد را انجام دهند، بعضی از گرفتگی ها شدید هستند که به تنهایی نمی توان آنها را رفع کرد. بنابراین کار درست این است که با یک سرویسکار در تهران که مجرب و حرفه ای باشد تماس بگیرید. بهتر است قبل از تماس با شرکت مد نظر، نکات زیر را در نظر بگیرید تا بهترین خدمات لوله بازکنی آقای لوله بازکن را دریافت نمایید.

  1. منطقه تحت پوشش خدمات و زماندهی مناسب:

قطعا هیچ کس دوست ندارد زمانی که فاضلاب از چاه بالا زده و همه جا در حال کثیف شدن است در انتظار رسیدن چاه بازکن باشد. این موضوع واقعا غیر قابل تحمل است که با یک شرکت تماس بگیرید و بعد از هماهنگی با بد قولی آنها مواجه شوید و زمان زیادی منتظر نیروی فنی بمانید.

شرکتی که خدمات لوله بازکنی را انجام می دهد، بهتر است سرویسکار را از نزدیکترین منطقه به مشتری اعزام نماید تا زمان رسیدن نیرو کاهش یابد و شما هم زیاد منتظر نباشید. این همان کاری است که ما انجام می دهیم. به محض تماس مشتری، لوله بازکنی که نزدیک آدرس شما می باشد را به موقعیت اعزام می کنیم تا سریعا در محل حاضر باشد و مشکلتان را حل نماید.

  1. تضمین در انجام کار:

انسداد چاه فاضلاب و پس زدن لوله یکی از بزرگترین مشکلات مخصوصا برای خانم هاست. به همین دلیل بهترین خدمات لوله بازکنی تهران خدماتی است که تضمین رفع گرفتگی لوله داشته باشد تا خیالتان بابت باز بودن مسیر خروجی فاضلاب آسوده باشد. دقیقا کاری که شرکت آقای لوله بازکن انجام می دهد.

  1. تعهد در کار:

متعهد بودن در هر کاری از جمله خدمات چاه بازکنی باعث اطمینان خاطر مشتری می شود. اغلب شرکت ها پس از فنر زدن لوله کار را تمام شده می دانند و هیچ گونه پاسخگویی و پشتیبانی به مشتری ارائه نمی دهند. ما در این مجموعه بعد از فنر زدن فاضلاب باز هم در کنارتان هستیم تا در صورت وقوع مشکل جدید شما را کمک کنیم.

  1. انجام کار بدون تعطیلی:

مسدود شدن لوله از آن دسته مشکلاتی است که زمان وقوع آن معلوم نیست و حتی نمی توانید قبل از بروز مشکل آن را رفع کنید. به همین علت این اتفاق ممکن است در ایام تعطیل رسمی مانند عید نوروز و یا ساعت 12 بامداد به بعد رخ دهد. اصلا نگران زمان گرفتگی لوله فاضلابتان نباشید، چون ما بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم.

انجام خدمات متنوع در تهران

لوله بازکنی با فنر برقی در تهران

گاهی بعضی از مشتریان به چیزی فراتر از لوله بازکنی تهران نیاز دارند. اغلب شرکت ها فقط کار فنر زنی و یا تخلیه چاه انجام می دهند، ولی مسلما برای شما هم اتفاق افتاده دقیقا وقتی که لوله فاضلاب مسدود شده، کاسه توالت هم پر شده یا چیزی داخل چاه افتاده باشد! در این شرایط اگر از شرکتی که همه اینکارها را انجام می دهد، خدمات دریافت نمایید بهتر نیست؟ بهتر نیست شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب خدمات گوناگونی ارائه می دهد تا دیگر در جستجوی چند شرکت برای انجام چندین کار مختلف نباشید. یکی از مزایای اینکار پرداخت هزینه کم می باشد.

ما در شرکت حالا سرویس خدمات متنوع و گسترده تری به مشتریانمان ارائه می دهیم تا نیازی به انتخاب چند شرکت نداشته باشند و فقط با اعزام یک لوله بازکن هر کاری را که در زمینه فاضلاب دارند انجام دهیم. این خدمات عبارتند از:

  1. رفع بوی بد فاضلاب:

بوی بد فاضلاب از جمله مشکلاتی است که می تواند در هر ساختمانی اتفاق بیفتد. این بو به دلیل نشت و پخش گازهای سپتیک (فاضلابی) به فضای داخلی ساختمان رخ می دهد. در واقع گاز فاضلاب هنگامی که از لوله های ونت خارج نمی شود و یا به علت وجود مشکلاتی چون نبودن آب در شترگلو، پر شدن چاه و … وارد فضای خانه می گردد و موجب بوی بد و ناخوشایند فاضلاب می شود. اکثر اوقات خودتان می توانید با آموزش های ما در مقاله رفع بوی فاضلاب با راه حل های خانگی این بو را ریشه کن کنید، اما در مشکلات جدی تر و شدیدتر نیاز به کارشناس این حوزه دارید.

  1. درآوردن اشیا از چاه توالت:

امروزه تعداد زیادی از مردم به دلیل حواس پرتی وسایل قیمتی مثل انگشتر، موبایل و … را داخل لوله های فاضلاب به ویژه توالت می اندازند. در چنین وضعیتی بیشتر مردم خودشان اقدام به درآوردن اشیا می کنند اما در اکثر مواقع به علت نداشتن تجربه کاری می کنند که خروج اجسام تا حدودی محال و یا غیر ممکن می شود. بهتر است هنگام افتادن در توالت، با متخصص تماس بگیرید.

  1. پیدا کردن محل دقیق چاه فاضلاب:

پر شدن چاه فاضلاب معضل بزرگی است که اگر سریعا به آن رسیدگی نشود، آسیب های مالی و جانی زیادی به بار خواهد آورد. هنگامی که چاه پر می شود باید برای جلوگیری از بروز مشکلات فورا تخلیه صورت گیرد. اغلب اوقات ساکنین ساختمان اطلاعی از محل چاه ندارند. ما در این مجموعه نیروهایی داریم که به آسانی می توانند محل چاه را پیدا کنند.

  1. تعمیر فرنگی:

از آنجایی که مردم روزانه از فرنگی استفاده می کنند ممکن است به مرور زمان قطعات آن خراب شده و مشکل ساز شود. بعضی اوقات قطعه ناقص با تعمیر درست می شود، اما گاهی هم قطعه خراب شده نیاز به تعویض دارد. تمام مراحل تعمیر فرنگی توسط بهترین و مجربترین سرویسکاران ما در اسرع وقت انجام می گردد.

دلایل عمده مسدود شدن لوله فاضلاب

مهمترین عواملی که باعث می شوند تا شما به لوله بازکنی تهران نیاز داشته باشید. عبارتند از:

  • اشیا
  • مو
  • روغن
  • مصالح ساختمانی
  • قیر
  • قطر کم لوله
  • استاندارد نبودن لوله
  • رسوب

ممکن است سؤال برایتان پیش بیاید که چگونه رسوب موجب گرفتگی فاضلاب می شود؟ باید بدانید آب سخت دارای مواد معدنی است که بعد از جمع شدن در لوله های سینک ظرفشویی موجب ایجاد رسوب های شدید شده و منجر به گرفتگی راه آب فاضلاب می شود. به همین علت فاضلاب از لوله پس می زند. در این شرایط، استفاده از لوله بازکنی تهران بهترین گزینه است.

چگونه از گرفتگی راه آب فاضلاب پیشگیری کنیم؟

  • از ورود اجسام چه بزرگ و چه کوچک به داخل لوله جلوگیری کنید، در صورت وقوع این اتفاق برای خروج آن سریعا اقدام نمایید.
  • هرگز روغن و چربی را داخل سینک ظرفشویی نریزید، چون مانع عبور آب و فاضلاب می باشند.
  • می توانید با قرار دادن توری های مناسب بر روی لوله های کفشور و سینک تا حدودی از گرفتگی فاضلاب پیشگیری کنید.
  • در صورتی که از دستمال توالت استفاده می کنید آنها را درون چاه نریزید، برای اینکار از سطل زباله استفاده کنید.
  • حتی الامکان از ریختن مصالح ساختمانی به درون لوله خودداری کنید.
  • برای از بین بردن چربی و رسوب موجود در جداره لوله ها می توانید هفته ای یک بار از آب جوش استفاده نمایید.
  • بهتر است موها را داخل لوله نریزید، چون سریعا موجب مسدود شدن آن می شوند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.