بررسی 5 تا از بهترین سایت های خرید آنلاین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تهران

0
5/5 - (1 امتیاز)

سایت های فروش تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی به صورت آنلاین به شما این امکان را می دهند تا بتوانید تجهیزات مورد نیاز رستوران، فست فود و کافی شاپ را به صورت آنلاین تهیه و سفارش دهید. این سایت ها برای تامین هرچیزی که در آشپزخانه ی صنعتی شما نیاز است مناسب می باشد. درواقع این سایت ها لوازم پخت و پز، انواع ظروف و لوازم پذیرایی را به شما ارائه می دهند. برخی دیگر دارای محصولاتی از برند های خارجی می باشند که کیفیت بسیار خوب و بالایی دارند که باعث افزایش کیفیت غذا برای ارائه به مشتریان شما می شود. یکی از مزیت های سفارش تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی توسط این سایت ها این است که باعث صرفه جویی در زمان شما می شود و دیگر نیازی نیست برای خرید این لوازم خود را خسته کنید. در نتیجه سایت های تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی نقش بسیار مهمی در صنعت آشپزی ایفا کرده است و به کسب و کار ها این امکان را می دهد که در بازار رقابت به عنوان مقصد اصلی در این حوزه به شمار آیند.

آپادانا تجهیز آراز

شرکت آپادانا تجهیز آراز، یک نام مطرح و پرافتخار در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و راه‌اندازی رستوران‌ها می‌باشد. از زمان تأسیس خود تقریباً دو دهه پیش، این شرکت با پشتوانه‌ی تخصص و تجربه‌ی فراوان در عرصه‌ی صنعت آشپزخانه و رستوران، به یکی از اسم‌های برجسته و قابل اعتماد در این عرصه تبدیل شده است. آپادانا تجهیز آراز با مفهومی جدید و با دیدی نوین در این حوزه فعالیت کرده و به مشتریان خود خدماتی با کیفیت بی‌نظیر ارائه داده است. این شرکت در طول سال‌های فعالیت خود موفق به افتتاح صدها رستوران، فست فود، کترینگ، و آشپزخانه‌های صنعتی شده و به آن‌ها کمک نموده تا به شکوه و موفقیت در عرصه رستوران‌داری برسند. این شرکت تعهد دارد تا ادامه‌ی فعالیت‌های خود، به توسعه و بهبود مستمر خدمات خود و ارتقاء کیفیت تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران و جهان ادامه دهد.

آلپ استیل

آلپ استیل بیش از 10 سال سابقه درخشان در ارائه خدمات به رستوران ها، فست فودی ها، کترینگ ها، کافی شاپ ها، فروشگاه ها و سوپر مارکت ها دارد. این مجموعه با افتخار پا به دنیای فروش آنلاین گذاشته است تا بتوانند خدمات خود را در سطح گسترده تری ارائه دهد. این بار آلپ استیل تصمیم گرفته است که یک چالش جدید را با پشتیبانی بسیار فوق العاده، تجربه ی خرید را برای مشتریان خود بهبود دهد. یکی از مهم ترین اهداف این مجموعه این است که رضایت مشتریان خود را جلب کند تا بتواند به بهترین نحو خدمات خود را ارائه دهد. این بار آلپ استیل با پشتیبانی قوی که دارد می توانید پس از هر سفارش، اگر دچار مشکل از لحظه ی سفارش تا زمانی که به دستتان برسد داشتید می توانید با کارشناسان ارتباط برقرار کنید تا در هر زمان به سوالات شما پاسخ دهند و هرچه سریع تر مشکل شما را حل کنند.

به دلیل اینکه آلپ استیل تولید کننده تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی می باشد، شما با بهترین قیمت در این سایت نسبت به دیگر سایت ها مواجه خواهید شد. بنابراین شما با خرید از این سایت لذت خواهید برد و هدف آلپ استیل این است که تجربه ی خرید آسان و رضایت بخشی را برای شما رقم بزند. در واقع شما می توانید با خرید تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی در شهریار توسط آلپ استیل انواع تجهیزات مورد نیاز رستوران، فست فود و کافی شاپ خود را به صورت آنلاین در هرجای ایران سفارش دهید و درب محل خود تحویل بگیرید. خرید و ثبت سفارش در آلپ استیل بسیار راحت و آسان می باشد و شما می توانید در صورت نیاز با کارشناسان آلپ استیل تماس بگیرید تا بتوانند مشکلات شما را در اسرع وقت حل کنند.

پرشیا استیل

شرکت پرشیا استیل با بیش از 38 سال تجربه در عرصه تجهیزات سیستم پخت در ایران، به عنوان اولین و تنها دارنده استاندارد ملی در این حوزه شناخته می‌شود. این شرکت با حضور پرافتخار خود در صنعت تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی، به عنوان یک نماد از کیفیت و تخصص در این صنعت شناخته می‌شود. پرشیا استیل با بهره‌گیری از دانش بروز جهانی و تیم مهندسی و کارشناسان با تجربه خود، در زمینه‌های مشاوره، طراحی، تولید، و نصب تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی و سلف‌سرویس فعالیت می‌ کند. کارخانه و خط تولید پیشرفته این شرکت که در شهرک صنعتی گلگون واقع شده است، با تمرکز بر نوآوری و توسعه محصولات با کیفیت و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، توانسته است گام‌های مؤثری در تأمین تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی برای صنایع مختلف، رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر نیازهای بازار بردارد.

دیجی صنعت

فروشگاه آنلاین دیجی صنعت، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان تجهیزات صنعتی آشپزخانه، با اعتماد به دانش جوانان ایرانی و تجربه‌ای چندین ساله، در زمینه تولید و عرضه محصولات استاندارد با توان رقابتی بالا از نظر کیفیت و قیمت به همراه مشاوره تخصصی و پشتیبانی 24 ساعته، آماده به خدمت رسانی به مشتریان محترم می‌باشد. در این روزها، انتخاب و خرید مطمئن تجهیزات صنعتی برای کسب و کارها یک چالش اساسی محسوب می‌شود. دیجی صنعت با هدف حذف واسطه و فروش مستقیم با قیمت‌های تولیدی به بازار ایران و جهان وارد شده تا تجربه خریدی مطمئن و کیفی را برای مشتریان فراهم کند. خرید و ثبت سفارش محصولات در دیجی صنعت بسیار آسان و سفارشی می‌باشد. شما می‌توانید تمامی نیازهای خود را از طریق تماس با تیم پشتیبانی ثبت کرده و حتی دستگاه‌ها و تجهیزات سفارشی خود را ساخته و تهیه نمایید.

تجهیز گستر

گروه صنعتی تجهیز گستر با بیش از دو دهه تجربه در زمینه طراحی، تولید، و نصب تجهیزات آشپزخانه صنعتی، فست فود، سلف‌سرویس، و کترینگ، از تخصص فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برجسته مانند شریف، بهشتی، و تهران بهره‌مند است. این گروه با بهره‌گیری از دانش روز و مشورت با تولیدکنندگان بزرگ جهان، توانسته محصولاتی با کیفیت برتر و قیمت رقابتی را ارائه نماید. این محصولات هم‌ارز با جدیدترین و بزرگ‌ترین کارخانجات تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در جهان می‌باشند. تمامی اعضای هیئت مدیره و پرسنل فنی و بازرگانی گروه صنعتی تجهیز گستر، که متشکل از 168 نفر فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های برجسته فوق‌الذکر می‌باشد، به عنوان یک تیم واحد به تولید برترین محصولات با بهترین استراتژی بازاریابی اعتقاد دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.