بهترین روش دانلود از یوتیوب YouTube در آیفون و اندروید

0
5/5 - (1 امتیاز)

یادگیری بهترین روش ­های دانلود محتوا و ویدیوهای YouTube در بسیاری از موقعیت‌ها می‌تواند مفید باشد، مانند: زمان­ هایی که در سفر هستید و اتصال داده ندارید، یا اگر می‌خواهید چند ویدیو را از طریق Wi-Fi دریافت کنید تا با استفاده از داده‌های خود آنها را ذخیره نمایید. دانلود محتوا و ویدیوهای YouTube همچنین به این معنی است که دیگر نباید نگران بافر شدن ناشی از ازدحام و کندی شبکه باشید. بنابراین آموختن روش­های دانلود از یوتیوب و به کارگیری بهترین روش­ های آن می­تواند کمک بسیاری به شما نماید.

اگر می­خواهید با بهترین روش­های دانلود ویدیوهای YouTube به صورت آفلاین آشنا شوید، در اینجا یک راهنمای کامل در مورد نحوه انجام این کار در iPhone و iPad، Android برای شما ارائه شده است.

روش­های دانلود از YouTube قانونی یا غیر قانونی است!

آیا دانلود ویدیوها و محتواهای یوتیوب قانونی است؟ با توجه به شرایط خدمات Google برای YouTube، پاسخ منفی است: «شما می‌توانید برای دسترسی به اطلاعات و استفاده شخصی خود از محتواها، فقط از طریق عملکرد ارائه‌شده سرویس این کار را انجام دهید. شما نباید هیچ محتوایی را دانلود کنید مگر اینکه پیوند «دانلود» یا مشابهی را مشاهده کنید که توسط YouTube در سرویس آن محتوا نمایش داده شده است.”

اگر می‌خواهید ویدیوهای YouTube را دانلود کنید، تنها شیوه قانونی برای انجام این کار، پرداخت 11.99 دلار برای YouTube Premium است.  توجه داشته باشید که محتوای مجاز در YouTube که دانلود آن مجاز است شامل ویدیوهایی است که دارای مالکیت عمومی است و مشمول حق نسخه‌برداری نمی­شوند.

بهترین روش های دانلود ویدیوهای یوتیوب

روند دانلود از یوتیوب برای هر پلتفرم متفاوت از دیگری است، اما چند مرحله متداول برای دانلود ویدیوهای YouTube بدون ثبت نام در سرویس Premium سایت وجود دارد. این فرآیند همواره شامل موارد زیر است:

  1. یک برنامه دانلود YouTube مانند Documents by Readdle ، 4k Video Downloader ، TubeMate یا VLC Media Player را دانلود کنید.
  2. یک ویدیو از YouTube را جستجو و URL آن را کپی نمایید.
  3. URL را در برنامه دانلودر خود جایگذاری کنید.
  4. یک مسیر ذخیره را انتخاب و فایل ویدیوی خود را به آن ارسال کنید.

برای مشاهده دستورالعمل‌های دقیق هر پلتفرم خاص برای بهترین روش­های دانلود ویدیوهای YouTube در iOS و iPadOS، Android با ما همراه باشید.

بهترین روش­های دانلود از یوتیوب در آیفون و آیپد

روش­های دانلود ویدیوهای یوتیوب در آیفون و آیپد کمی مشکل است، زیرا اپل برنامه ­های موجود در فروشگاه ­های خود را کنترل می­کند. اگر گوشی خود را جیلبریک کنید، روش­های بیشتری برای دانلود از یوتیوب برای شما وجود دارد، اما اگر نمی­خواهید این مسیر را طی کنید، در اینجا بهترین و ساده­ ترین راه دانلود از یوتیوب برای آیفون ارائه شده است:

  1. برنامه Documents by Readdle را دانلود و اجرا نمایید.
  2. گزینه قطب نما compass را انتخاب کنید تا مرورگر وب باز شود و به www.videosolo.com/online-video-downloader/ بروید.
  3. 3. پیوند ویدیوی YouTube را در کادر متن جایگذاری کنید و گزینه دانلود را انتخاب نمایید. پس از چند لحظه، ویدیو رمزگشایی می‌شود و فهرستی از فرمت‌های خروجی مختلف و گزینه‌های کیفیت موجود برای ویدیو را ایجاد می‌کند.

بهترین روش های دانلود از یوتیوب در آیفون

  1. وارد preferred output شوید و سپس گزینه Download را انتخاب کنید.
  2. نام و مکان دانلود ویدیو را وارد نمایید.
  3. گزینه دانلودها را در نوار پیمایش پایین انتخاب کنید تا ویدیوهای دانلود شده خود را در برنامه Documents مشاهده نمایید.

دانلود از یوتیوب

  1. برای ذخیره ویدیوهای دانلود شده در هارد دیسک iPhone یا iPad، به صفحه اصلی برنامه Documents برگردید و پوشه Downloads خود را باز کنید.
  2. ویدیو مورد نظر خود را پیدا کنید و روی نماد سه نقطه کنار آن ضربه بزنید.
  3. گزینه Share و سپس گزینه Save Video را انتخاب کنید.
  4. برنامه iOS Photos را باز کنید و ویدیوی خود را در آنجا مشاهده خواهید کرد.

دانلود از یوتیوب در آی پد

بهترین روش­های دانلود از یوتیوب در اندروید

دانلود محتوا و ویدیوهای YouTube با یک برنامه اندروید از فروشگاه Google Play غیرممکن است، زیرا گوگل استفاده از چنین ابزارهایی را ممنوع می­کند. با این حال، می‌توانید با نصب یک فایل APK خارج از فروشگاه Play، مانند: برنامه TubeMate، یک بارگیری از YouTube بر روی تلفن همراه یا تبلت خود داشته باشید. در ادامه بهترین راه دانلود از یوتیوب برای اندروید ارائه شده است:

  1. TubeMate را دانلود کنید و آن را روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید. ممکن است لازم باشد تنظیمات امنیتی خود را نیز تغییر دهید.
  2. TubeMate را اجرا و یک محتوا یا ویدیو از YouTube را جستجو کنید.
  3. گزینه سبز رنگ Download را انتخاب نمایید.

بهترین روش­های دانلود از یوتیوب در اندروید

  1. از لیست گزینه­های ارائه شده کیفیت و قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید. گزینه سبز رنگ دانلود را انتخاب نمایید.
  2. از منوی پایین گزینه دانلودها را انتخاب نمایید تا ویدیوی خود را پیدا کنید. یا با ضربه زدن بر روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای منوی TubeMate می­توانید به لیست دانلودها دسترسی پیدا کنید.
  3. روی نماد سه نقطه در کنار یک ویدیو ضربه بزنید و آن را در یک مکان جدید ذخیره کنید. همچنین می­توانید نام آن را تغییر بدهید و کارهای دیگری نیز انجام دهید.

دانلود از یوتیوب در اندروید

در حال حاضر، بهترین انتخاب برای دانلود از یوتیوب، 4K Video Downloader است که در مقایسه با سایر برنامه‌ها، می‌تواند بدون گذاشتن واترمارک کار را به بهترین شیوه انجام دهد. با این حال، برنامه‌های دیگری نیز وجود دارند که مشابه این کار را انجام می‌دهند، که در ادامه به آن‌ها اشاره می­کنیم.

بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب برای اندروید و آیفون

  1. 4K video Downloader: این برنامه سریع، رایگان و انعطاف پذیر است. در واقع همه کاره­ترین دانلودکننده YouTube است.
  2. Any Video Converter Free: با این برنامه می­توانید محتوا و ویدیوها را دانلود و تبدیل نمایید. حتی می­توانید به آنها جلوه­ های ویزه اضافه کنید.
  3. Free YouTube Download: با این برنامه محتوا و ویدیوها را با یک کلیک ساده دانلود کنید.
  4. aTube Catcher: با این برنامه شما می­توانید ویدیوها را در حین پخش بارگیری، تبدیل و ادغام نمایید.

خلاصه

یوتیوب یک پلتفرم سرویس اشتراک­گزاری محتوا و ویدیوها است که شما می­توانید در هر سن و موقعیت اجتماعی که قرار دارید از آن برای یادگیری، آموزش، کسب و کار و… استفاده نمایید. بنابراین استفاده از این پلتفرم همگانی برای همه افراد مناسب و حتی ضروری می­باشد. اکنون شما می­توانید با آموزه­ های ارائه شده در این محتوا، بهترین شیوه­ های دانلود از یوتیوب برای اندروید و آیفون را تمرین کرده و از آن در حرفه و زندگی خود استفاده نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.