بهترین اسپرسوساز فیلیپس تا 30 درصد تخفیف

0
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین اسپرسوساز فیلیپس توسط بسیاری از خریداران و طرفداران قهوه توصیه می‌شود. برند فیلیپس در تولید لوازم خانگی پیشرفته و کاربر پسند شهرت حهانی دارد. بهترین اسپرسوساز فیلیپس نیز از این قائده مستثنی نیستند و این برند توانسته با تولید اسپرسوسازهای اتوماتیک سادگی و سهولت استفاده از دستگاه را برای مشتریان خود به ازمغان بیاورد. برند فیلیپس بهترین اسپرسوساز خود را یا با نام خود یا با نام شرکت معتبر Saeco به بازار عرضه می‌نماید. کیفیت، طعم و عطر اسپرسو و سایر گرمنوش‌های فیلیپس بسیار عالی هستند. رضایتمندی خریداران از این برند آنقدر بالاست که ما را بر آن داشت تا در این مقاله از بهترین یاب شما را با بهترین اسپرسوساز فیلیپس، انواع و ویژگی‌های آن آشنا کنیم.

اسپرسوساز فیلیپس ساخت کجاست؟

Philips Saeco با نام اختصاری Saeco یک تولید کننده ایتالیایی بهترین اسپرسو ساز تمام اتوماتیک ، دستی و کپسولی و سایر کالاهای الکتریکی است. دفتر مرکزی و کارخانه آن در گاجو مونتانو نزدیک بولونیا قرار دارد. در سال 1985 آنها اولین دستگاه اسپرسوساز کاملا اتوماتیک را برای مصارف خانگی به نام Superautomatica راه اندازی کردند و در سال 1999 برند تاریخی اسپرسو گاگیا را خریداری نمودند. برند Saeco از جولای 2009 به شرکت الکترونیکی هلندی فیلیپس تعلق دارد. که با مشارکت یکدیگر بهترین اسپرسوسازهای تجاری و خانگی را به بازار عرضه می‌کنند. کیفیت و سهولت استفاده از اسپرسوسازهای فیلیپس موجب محبوبیت بالای دستگاه‌های آنها در بازارهای جهانی شده است.

انواع اسپرسوسازهای فیلیپس

انواع اسپرسوسازهای فیلیپس با توجه به امکانات و قابلیت‌هایشان بسیار متنوع هستند. اسپرسوسازهای فیلیپس در دو اندازه بزرگ و جمع و جور در دسترس هستند که دومی برای آشپزخانه‌های کوچک، بسیار ایده آل است. هر دستگاه قهوه فیلیپس دارای یک آسیاب سرامیکی داخلی است که به شما این امکان را می‌دهد تا دانه‌های قهوه را با اندازه دلخواه خود آسیاب کنید. در نتیجه، بسیاری از خریداران دستگاه‌های اسپرسوساز فیلیپس را به شدت توصیه می‌کنند، زیرا آنها کیفیت بسیار بالایی را ارائه می‌دهند. دستگاه‌های اسپرسوساز فیلیپس در انواع مختلفی تولید می‌شوند. آنها می‌توانند 2 تا 8 نوع مختلف قهوه را بسته به مدل دلخواه شما دم کنند.

دستگاه‌های اسپرسوساز سوپراتوماتیک فیلیپس سائکو 2200 / 3200 / 4300 / 5400 برای کسانی که می‌خواهند انتخاب‌ مناسبی برای خانه یا محل کارشان داشته باشند، کاملاً عالی هستند. این مدل‌های محبوب علاوه بر استفاده سریع و آسان، کارایی بسیار بالایی نیز دارند. اما انتخاب بهترین اسپرسوساز فیلیپس برای خانه با توجه به نیازهای شما می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد زیرا همه آنها تقریباً یکسان به نظر می‌رسند! اما نگران نباشید. Saeco اساساً 6 تغییر اساسی در 4 سری اسپرسوسازهای خود ایجاد نموده تا مطمئن شود همه می‌توانند دقیقاً بهترین اسپرسوساز فیلیپس مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اسپرسوساز فیلیپس خوبه؟

با انتخاب اسپرسوساز فیلیپس هر لحظه می‌توانید از قهوه دلخواه خود مانند: اسپرسو، کافه لاته، موکا، آمریکانو و کاپوچینو لذت ببرید. از اسپرسو خوش عطر گرفته تا کاپوچینوی دلپذیر، دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک فیلیپس بدون هیچ سر و صدایی و در کمترین زمان ممکن یک نتیجه عالی را به شما ارائه می‌دهد. سیستم عصاره‌گیر هوشمند با حفظ دمای آب بین 90 تا 98 درجه سانتی‌گراد تعادل بهینه را بین دمای دم کردن و استخراج عطر ایجاد می‌نماید و در عین حال سرعت جریان آب را تنظیم می‌کند، تا از بهترین گرمنوش ممکن لذت ببرید. پس واقعا اسپرسوساز فیلیپس خوبه.

اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP2231

اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP2231

نوشیدنی‌های قابل تهیه

آب جوش

اسپرسو

کاپوچینو

شیر گرم

فرانسه

تعداد نازل قهوه

دو عدد

سیستم ایمنی

سیستم قطع خودکار

دستگاه نمایش وضعیت

لمسی

اسپرسو ساز فیلیپس مدل Lor Barista Sublime LM9012

اسپرسو ساز فیلیپس مدل Lor Barista Sublime LM9012

توان

۱۴۵۰ وات

فشار بخار

۱۹

نوع اسپرسو ساز

کپسولی

حجم مخزن آب

۸۰۰میلی لیتر

قابلیت استفاده از

کپسول

نوشیدنی‌های قابل تهیه

اسپرسو

ریسترتو

لانگو

امریکانو

قابلیت‌ها

تنظیم میزان غلظت قهوه

سیستم ایمنی

سیستم خاموشی خودکار

تعداد نازل قهوه

دو عدد

اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP2220

اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP2220

نوشیدنی‌های قابل تهیه

آب جوش

اسپرسو

کافه لاته

کاپوچینو

ماکیاتو

لانگو

امریکانو

شیر گرم

فلت وایت

تعداد نازل قهوه

دو عدد

قابلیت‌ها

امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل

قابلیت تنظیم میزان بخار

دستی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.