بهترين مارک لباسشویی در ایران کدام است؟

0
5/5 - (1 امتیاز)

لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازمی است که امروزه در تمام آشپزخانه ها وجود دارد. این وسیله کاربردی نه تنها موجب بهینه سازی زمان شما می شود بلکه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی به عمل می آورد. با توجه به اهمیت ماشین لباسشویی در شستشوی لباس، انتخاب برند معتبر می تواند برای بسیاری از کاربران کمی دشوار باشد. چرا که امروزه به دلیل ورود مارک های نوین نمی توان کیفیت ماشین لباسشویی ها را از هر لحاظ تأیید کرد. با توجه به این موضوع در این مقاله قصد داریم با بررسی بهترین مارک لباسشویی در ایران و جهان، معیارهای انتخاب یک ماشین لباسشویی ایدئال را برای شما توضیح دهیم.

سابقه و اعتبار، مهم ترین ویژگی بهترین مارک لباسشویی

اگر قصد خرید لباسشویی از بهترین مارک های موجود در بازار را دارید، حتماً به سابقه و اعتبار آن توجه کنید. زیرا شرکت های تولید کننده برای جلوگیری از خدشه وارد شدن به اسم و رسمشان قطعاً محصولات با کیفیتی را عرضه می کنند. اگر بخواهیم در بین شرکت های معتبر جهانی تنها یک برند را به عنوان بهترین مارک لباسشویی خارجی معرفی کنیم کمی سخت است. با این حال شما می توانید با توجه به سابقه ای که مارک های بوش، ال جی و سامسونگ طی سالها در تولید ماشین لباسشویی داشته اند، انتخاب خود را از آنها انجام دهید.
البته اگر در کنار کیفیت، قیمت را نیز مَد نظر قرار می دهید، ما به شما ماشین لباسشویی سامسونگ را پیشنهاد می کنیم. چرا که در کنار بهره مند شدن به جدیدترین  فناوری های روز در رِنج قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند.

کیفیت بالا، مشخصه ای برای انتخاب بهترين برند ماشین لباسشويي

یکی دیگر از نکات اصلی که برای انتخاب بهترين مارک ماشين لباسشويي باید آن را مَد نظر قرار دهید، کیفیت قطعات است. از آنجایی که کیفیت قطعات در برندهای معتبر و اصلی با دوام تر است و از مواد درجه اول استفاده می شود، انتخاب ماشین لباسشویی از برندهای برتر می تواند برای شما بازدهی بیشتری داشته باشد. البته با توجه به اینکه برند بوش در کیفیت قطعات حرف اول را می زند، انتخاب ماشین لباسشویی از این برند برای شما یکی از برترین انتخاب ها خواهد بود. زیرا کیفیت قطعات ماشین لباسشویی های این برند با توجه به نظرات کاربرانی که استفاده کرده اند کاملاً تأیید شده است. اما باید توجه داشته باشید که قيمت لباسشویی بوش در مقایسه با سایر برندها نیاز به صرف بودجه بیشتری دارد.

برنامه های شستشو، ملاکی در انتخاب مارک ماشین لباسشویی معتبر

همیشه شرکت های معتبر تولید کننده ماشین لباسشویی در فناوری ها و تکنولوژی های نوآوارانه پیشگام بوده اند. با این وجود انتخاب ماشین لباسشویی از بهترین برند، امکان شستشوی انواع لباس با هر میزان کثیفی را برای شما ممکن می کند. بنابراین توجه به برنامه های شسشتو می تواند انتخاب لباسشویی از بهترین برند را برای شما آسان کند. اکنون با توجه به این موضوع ما خرید لباسشویی ال جی در مدل های پیشرفته را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا به نسبت برنامه های بسیار متنوعی که برای شستشو دارند از قیمت مطلوبی برخوردار هستند.

مصرف انرژی پایین با خرید بهترین برند ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ها در رتبه های انرژی مختلفی قرار گرفته اند که با حرف A تا G بر روی برچسب لباسشویی قابل مشاهده هستند. از آنجایی که هر چه کلاس انرژی ماشین لباسشویی در سطح بالاتر قرار گرفته باشد به معنی مصرف انرژی پایین دستگاه است، از مدل هایی انتخاب لباسشویی را انجام دهید که در رتبه انرژی A++ و A+++ قرار گرفته اند. البته این کته را در نظر داشته باشید که مارک های معتبر ماشین لباسشویی معمولاً محصولات خود را کم مصرف تولید می کنند. به عبارتی شما می توانید با خرید ماشین لباسشویی ال جی، بوش و سامسونگ با کمترین مصرف آب و برق شستشوی لباس های خود را انجام دهید.

قیمت، اصلی ترین ویژگی در انتخاب برند معتبر ماشین لباسشویی

قیمت ماشین لباسشویی ها با توجه به برند، ظرفیت، مدل، برنامه های شستشو و میزان مصرف انرژی متفاوت است. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه برند ماشین لباسشویی انتخابی شما معتبرتر باشد، قطعاً از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود. زیرا شرکت های معتبر و اصلی تمام انتظارات کاربران را در نظر گرفته و بر اساس آنها محصولات خود را تولید می کنند.
اما چنانچه خرید بهترین مارک لباسشویی خارجی برای شما امکان پذیر نیست، از برندهای ایرانی خوش نام که با قیمت مناسب تری ماشین لباسشویی را عرضه می کنند خرید لباسشویی را انجام دهید.

ترجیح شما کدام است ؟ ماشین لباسشویی ایرانی یا خارجی

انتخاب بهترين مارك لباسشويي از برند ایرانی یا خارجی به میزان بودجه وسلیقه شما بستگی دارد. اگر از کاربرانی هستید که کیفیت را در اولویت قرار می دهید مسلماً انتخاب ماشین لباسشویی از برند خارجی می تواند برای شما یک گزینه بی نظیر باشد. اما اگر قیمت و خدمات پس از فروش برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد ما به شما خرید ماشین لباسشویی با مارک داخلی است. با نظر به این موضوع در این بخش ما بهترین مارک لباسشویی خارجی و ایرانی را به همراه مزایا و معایبی که دارند به شما معرفی خواهیم کرد.

بوش، برترین مارک لباسشویی جهانی

بوش یکی از برترین مارک های جهانی است که با توجه به کیفیت منحصر به فردی که برای ماشین لباسشویی هایش در نظر گرفته است به یکی از پر طرفدارترین برندها در بین کاربران تولید شده است. ماشین لباسشویی های بوش به جدیدترین فناوری ها و قابلیت ها مجهز شده اند که می توانند فرایند شستشوی لباس ها به بهترین شکل ممکن و با پاک کنندگی قدرتمندی برای کاربران انجام دهند. از مهم ترین امتیازهای ماشین لباسشویی بوش که می توان به آنها اشاره کرد، سیستم عیب یابی هوشمند، کیفیت بالای قطعات، سیستم صرفه جویی انرژی، شستشو با تأخیر، اضافه کردن لباس حین شستشو، شستشوی بهداشتی است. اما باید در نظر داشته باشید که قیمت ماشین لباسشویی بوش به عنوان یکی از بهترین مارک لباسشویی برای تمام کاربران مقرون به صرفه نیست. حال با توجه به این قابلیت ها و ویژگی ها اگر بخواهیم یکی از بهترین مدل های بوش را به شما معرفی کنیم، قطعاً مدل WGA2440XME خواهد بود.

LG، خوش فروش ترین برند ماشین لباسشویی خارجی

یکی دیگر از برندهای خوش نام جهانی که توانسته در بین کاربران اعتبار و محبوبیتی را کسب کند، الجی است. ماشین لباسشویی های ال جی نیز همانند دیگر محصولات این کمپانی به پیشرفته ترین تکنولوژی های روز مجهز شده اند. به طوری که می توانند یک شستشوی بی عیب و نقص را برای شما به دنبال داشته باشند. یکی از فناوری هایی که ال جی برای شستشوی بهتر در ماشین لباسشویی هایش تعبیه کرده است فناوری شستشو با بخار است. به سبب این قابلیت سر سخت ترین لکه ها نیز کاملاً از بین خواهند رفت.
البته هوش مصنوعی، شستشوی بهداشتی، شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع، اضافه کردن لباس ها حین شستشو را نیز می توان جزو بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی به حساب آورد. اگر این ویژگی ها را در نظر گرفته اید و اکنون قصد خرید ماشین لباسشویی ال جی را دارید انتخاب مدل F4R5 یکی از بی نظیر ترین مدل ها برای شما است.

سامسونگ، بهترين مارك لباسشويي در بین کاربران

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از برند خارجی با مناسب ترین قیمت را دارید، سامسونگ یکی از بهترین ها است. ماشین لباسشویی های سامسونگ نیز از قافله صنعت و تکنولوژی عقب نمانده اند و با بهترین فناوری ها عرضه شده اند. به طوری که به واسطه آنها شما می توانید تمیز ترین لباس ها را داشته باشید. یکی از فناوری های اختصاصی که سامسونگ برای برخی از مدل لباسشویی های خود در نظر گرفته است اکوبابل یا همان حباب ساز است. طبق کارایی این فناوری، لباسشویی سامسونگ با ایجاد حباب سازی می تواند به عمق لکه ها نفوذ کند و یک شستشوی تمام عیار را برای کاربران به ارمغان داشته باشد.
نا گفته نماند قابلیت جذاب ADD Wash ( درب اضافه ) که بر روی درب اصلی قرار گرفته است از دیگر مزیت هایی است که شما می توانید در صورت فراموش کردن لباس های خود در هنگام شستشو از آن استفاده کنید. با در نظر گرفتن این موضوع که ماشین لباسشویی سامسونگ در کنار برخورداری از کاربردی ترین تکنولوژی ها قیمت بسیار مناسبی هم دارد، ما به شما مدل WW90 را معرفی می کنیم.

آبسال، خوش فروش ترین مارک لباسشویی ایرانی

بسیاری از کاربران به دلیل قیمت بالای ماشین لباسشویی های خارجی انتخاب را برندهای ایرانی انجام می دهند. امروزه برندهای ایرانی نیز فناوری ها و قابلیت های بسیار کاربردی و پیشرفته ای را در ماشین لباسشویی های خود به کار می برند، انتخاب از آنها می تواند بسیار کارآمد باشد. یکی از بهترین برندهای ایرانی آبسال است که تمام ویژگی های یک ماشین لباسشویی ایدئال را به خوبی دارد. از مهم ترین ویژگی های لباسشویی آبسال می توان اشاره کرد به شستشوی ملایم، شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع، سیستم ضد چروک. اکنون اگر تصمیم گرفته اید تا مدلی از ماشین لباسشویی های آبسال را با عملکرد بالا انتخاب کنید، مدل REN5207 پیشنهاد ما به شما است.

اسنوا، معروف ترین برند داخلی

اسنوا یکی دیگر از برندهای ماشین لباسشویی است که در بین افراد بازدهی بالایی داشته است. اسنوا نیز همانند دیگر مارک های معروف داخلی از ویژگی ها و فناوری های فوق العاده ای در ماشین لباسشویی های خود استفاده کرده است. مهم ترین این ویژگی ها شستشو با بخار، شستشوی بهداشتی، قابلیت حباب ساز، شسشوی سریع، شستشوی به صرفه است. با توجه به مزیت های ذکر شده چنانچه خرید ماشین لباسشویی از برند اسنوا ترجیح شما است مدل SWM-82226 که یکی از بهترین های این برند است.

خرید بهترین مارک ماشین لباسشویی از آترین پلاس

انتخاب ماشین لباسشویی با وجود مارک های متنوعی که در بازار موجود است، برای کاربران کمی دشوار خواهد بود. البته در نظر گرفتن مواردی که برای انتخاب بهترین برند ماشین لباسشویی در مطلب ذکر کرده ایم تا حد زیادی می تواند انتخاب را برای شما آسان کند. لازم به ذکر است که ما نیز در فروشگاه آترین پلاس بهترین برندهای ماشین لباسشویی را در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم. در صورت تمایل به خرید می توانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را نهایی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.