آون توستر چند لیتری خوبه؟ بزرگترین توستر چند لیتری است ؟

0
5/5 - (1 امتیاز)

آون توستر چند لیتری خوبه؟ بزرگترین توستر چند لیتری است؟ در این مقاله از سایت بهترین یاب در مورد یکی از ویژگی های توستر Avon صحبت خواهیم کرد. یکی از نکاتی که در هنگام خرید بهترین آون توستر باید به آن توجه کرد، توجه به ظرفیت دستگاه مورد نظر است. اما قبل از آن بهتر است کمی با انواع آون توستر در بازار آشنا شوید.

آون توستر های معمولی

این مدل فر توستر روی کابینت قرار می گیرد. این نوع توستر برای نان تست و گرم کردن نان استفاده می شود. در واقع استفاده از این نوع اجاق توستر برای پختن شیرینی ، پیتزا و .. مناسب نیست اگر قصد دارید غذاهای دیگری را در توستر فر بپزید ، پیشنهاد می کنیم این مدل توستر فر را خریداری نکنید.

توستر مجهز به مادون قرمز

در این نوع از توستر ، نور مادون قرمز باعث پخت سریع غذا می شود. توجه داشته باشید که نور مادون قرمز برای سلامتی انسان مضر نیست. از سوی دیگر ، وجود نور مادون قرمز سرعت اجاق گاز توستر را افزایش داده است. این مدل از اجاق گاز توستر بسیار محبوب است.

فر آون با فن

با این نوع فر، علاوه بر گرم کردن و تست نان ، می توانید غذاهای دیگری نیز تهیه کنید. قیمت این نوع از توستر از توسترهای معمولی گران تر است. افرادی که می خواهند یک اجاق کوچک چند منظوره در خانه داشته باشند ، بهتر است این نوع اجاق های توستر را خریداری کنند. فن موجود در این نوع توستر فر ، گرما را به طور یکنواخت در تمام قسمت های مختلف فر توزیع می کند. غذاهای پخته شده با این نوع اجاق توستر بسیار خوشمزه خواهند بود. این نوع توستر فر در مدت زمان کوتاهی غذا را گرم می کند.

آون برای پختن مرغ

با این نوع تستر فر می توانید گوشت و مرغ را به راحتی در آن بپزید. مهمترین ویژگی این نوع فرها پخت گوشت مرغ است.

خرید بهترین آون توستر از دیجی کالا

نکات خرید آون توستر

آون توستر چند لیتری خوبه؟

ظرفیت انواع آون ها از 15 تا 60 لیتر متغیر است. شما باید ظرفیت این دستگاه را بر اساس اندازه خانواده خود انتخاب کنید. دستگاه های معمولی معمولاً در ظرفیت 15 تا 20 لیتر استفاده می شود. برای خانواده های بزرگ ظرفیت از 26 تا 60 لیتر است. قوانین سختی برای انتخاب وجود ندارد ، اما به طور کلی ، اگر می خواهید کیک 5 کیلویی درست کنید ، باید به سراغ انواع 60 لیتری بروید! البته به خاطر داشته باشید که هر چه حجم و ظرفیت دستگاه بیشتر باشد ، مصرف برق نیز بیشتر می شود. تعداد ظرفیت خانگی آون توستر تا 3 نفر 15 تا 20 لیتر و بیش از 4 نفر از 26 تا 60 لیتر مناسب است. البته اگر قصد پخت کیک های کوچک در خانه دارید ، اندازه یکسان 15 تا 26 لیتر برای شما مناسب خواهد بود. همچنین ، اگر قصد دارید از آن به صورت حرفه ای استفاده کنید ، به عنوان مثال در یک کافه بهتر است مواردی با ظرفیت بزرگ تر به عنوان مثال 60 لیتر ، خریداری کنید.

لوازم جانبی توستر

اکثر توستر دارای سینی و فر هستند که عمدتا برای پخت نان و شیرینی هستند. اما در مدلهای کمی بالاتر فرهای توستر شاهد وجود سینی سنگی پیتزا یا سینی کبابی هستیم که البته لازم نیست روی همه مدل ها باشد. به خاطر داشته باشید که اگر تنها هدف شما گرم کردن نان است ، می توانید از همان توسترهای قدیمی استفاده کنید و نیازی به هزینه های زیاد برای توستر حرفه ای تر نیست.

ظاهر و اندازه

ظاهر و اندازه توستر نیز بر خرید آن تأثیر می گذارد. اگر در بازار خرید کنید ، با انواع مدل های آون توستر با اندازه ها و شکل های مختلف روبرو می شوید. اندازه فر توستر را بر اساس فضایی که در آشپزخانه دارید انتخاب کنید. یک توستر متناسب با فضای آشپزخانه خود انتخاب کنید. ظاهر فر توستر هنگام خرید آن نیز اهمیت دارد. با این حال ، انتخاب توستر بر اساس سلیقه شماست و می توانید آن را مطابق سلیقه خود تهیه کنید.

وجود تایمر در توستر

بهترین مدل ها از بهترین مارک توستر موجود در بازار دارای تایمر و آلارم هستند. در این نوع توسترهای فر ، صدای زنگ هشدار شما را از آماده سازی غذا مطلع می کند و سیستم خاموش شدن خودکار از دیگر ویژگی های این دستگاه ها است که به شما کمک می کند غذا یا نان شما تحت هیچ شرایطی نسوزد.

مصرف انرژی آون توستر

بسته به میزان استفاده از توستر ، هزینه برق مصرفی توستر تعیین می شود. هرچه بیشتر از توستر استفاده کنید ، انرژی بیشتری مصرف می کند. در نتیجه هنگام خرید توستر به مصرف برق توجه کنید.

مسلما آون تسترهای بزرگتر مصرف برق بیشتری دارند. پس باید گفت متناسب با مصرف انرژی این دستگاه ها آون تستر چند لیتری خوبه؟ با دقت به مصرف انرژی دستگاه در زمان خرید به هنگام پرداخت قبوض برق به مشکلی برنمیخورید.

سازگار با خانه و آشپزخانه

هنگام خرید هر محصول لوازم آشپزخانه ، یکی از مهمترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید هماهنگی و تنظیم آن با آشپزخانه شما است. بنابراین به رنگ لوازم جانبی و مبلمان و همچنین رنگ آشپزخانه و دکوراسیون فکر کنید. بسته به رنگ دکوراسیون و لوازم آشپزخانه ، توستری مناسب آشپزخانه خود بخرید.

تنظیمات دمایی

شما می توانید توسترها را با توجه به نیاز خود در دمای مختلف تنظیم کنید. با استفاده از این عملکرد می توانید نان ها یا مواد عذایی مختلف را در دمای پایین یا بالا برشته کنید و از دمای بالا برای پخت غذاهای گوشت و ماهی استفاده کنید. توانایی تنظیم میزان پخت نیز مهم است. اگر دائم در حال پختن یک نوع غذا با آون توستر خود هستید ، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که دارای سیستم تنظیم دمای خودکار باشد. این سیستم دارای پیش نیازها است که برای پخت غذاها مانند پیتزا و سیب زمینی طراحی شده است.

وجود درب شیشه ای

اگر دوست دارید همزمان مراحل پخت غذا را ببینید، بهتر است یک آون با درب شیشه ای تهیه کنید، در این صورت علاوه بر تماشای روند پخت غذا ، می توانید وضعیت غذا یا نان در حال سوختن را بررسی کنید.

برند تولید کننده

برندهای معتبر می توانند به شما گارانتی و ضمانت نامه کتبی معتبر اعطا کنند. ولی در مقابل برندهای ناآشنا خدمات پس از فروشی ندارند. بدین ترتیب بهتر است به سمت دستگاهی بروید که علاوه بر ظرفیت مناسب دارای نام و نشان معروفی نیز باشند.

آیا فضای کافی در آشپزخانه دارید؟

قبل از خرید توستر ، باید ببینید آیا فضای کافی در آشپزخانه شما برای قرار دادن یک وسیله جدید وجود دارد؟ بسته به موقعیت مکانی که دارید ، می توانید ظرفیت دستگاه را انتخاب کنید.

چند کاربره

چند کاربره بودن نکته دیگری است که قبل از خرید آون توستر باید به آن توجه کنید. توسترهای می توانند برای بسیاری از کاربران چند منظوره باشند. از جمله کاربردهای فر توستر می توان به سرخ کردن ، نان تست و غیره اشاره کرد. بنابراین وقتی می خواهید یک توستر انتخاب و خرید کنید ، به عملکردهای مختلف آن توجه کنید.

اگر آون تستری می خواهید که فقط برای گرم کردن غذا مناسب باشد، دیگری نیازی به نمونه هایی با ظرفیت بالا ندارید. ولی اغلب کسانی که از دستگاه انتظار کارهای فراوان دارند، دائما می پرسند، آون تستر چند لیتری خوبه؟ زیرا انتظار دارند، بتوانند با آن پخت دسر، سوپ، انجماد زدایی و بسیاری کارهای دیگر را نیز انجام دهند.

پس علاوه بر اینکه بررسی می کنید، آون تستر چند لیتری خوبه؟ به وجود معیارهای دیگری مانند ایمنی، وجود تایمر، توان مصرفی، آلارم، کانوکشن و … نیز دقت نمایید. بدین ترتیب کالایی به صرفه تر و مناسب نیازتان را خریداری می کنید.

امیدوارم از مطالعه مطلب آون توستر چند لیتری خوبه؟ بزرگترین توستر چند لیتری است؟  استفاده کافی را برده باشید.

خرید بهترین آون توستر از دیجی کالا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.