آموزش زبان انگلیسی در دبی

0
3/5 - (2 امتیاز)

زبان انگلیسی، به عنوان “زبان فرصت‌ها” توصیف می‌شود، یکی از رایج‌ترین زبان‌ها در سراسر جهان است. تقریباً ۱.۵ میلیارد نفر در سرتاسر جهان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و اکثر قریب به اتفاق آنها غیر بومی هستند. این زبان به عنوان دروازه‌ای برای ارتباط با طیف گسترده‌ای از مردم عمل می‌کند و فرصت‌های شغلی را گسترش می‌دهد. اگر در دبی زندگی میکنید و خودتان یا فرزندتان مایل به یادگیری انگلیسی هستید، ما فهرستی از بهترین موسسه آموزش زبان انگلیسی در دبی را برای آغاز این سفر ارائه می‌دهیم.

لطفاً توجه داشته باشید برای اطلاع از قیمت‌ها یا زمان‌بندی‌ دوره ها با موسسه مربوطه تماس بگیرید یا به وب سایت آنها رجوع کنید.

۱- آی‌اینگلیش (iEnglish)

این موسسه از سال ۲۰۰۷ فعالیت می‌کند. آی‌اینگلیش دوره آموزش زبان جنرال، آکادمیک، بیزینس ارائه می‌دهد. این موسسه همچنین دانشجویان را برای آزمون های TOEFL و IELTS آماده می‌کند.

موسسه با چندین مدرسه دولتی، موسسات آموزشی و دانشگاه‌ها ارتباط دارد، از جمله وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه آکسفورد، پیرسون و دانشگاه کمبریج همکاری دارد.

۲- اسپیک (Speak)

اسپیک، که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده، یکی دیگر از موسسات آموزش زبان انگلیسی در دبی است. علاوه بر جلسات آموزش عمومی، موسسه اسپیک دوره‌های زبان انگلیسی بیزینس و آماده‌سازی برای آیلتس را هم ارائه می‌دهد.

دوره‌های آماده‌سازی آیلتس متنوعی به صورت گروهی، خصوصی یا آنلاین ارائه میشود. موسسه اسپیک با دانشگاه ولونگونگ Wollongong برای ارائه آزمون رسمی آیلتس برای دانش‌آموزان همکاری می‌کند.

هزینه دوره‌های زبان با توجه به نوع و زمان آن متغیر است. برای مثال، دوره هفتگی زبان انگلیسی عمومی ( که در روز برگزار میشود) از ۱٬۰۷۰ درهم شروع می‌شود، در حالی که برای کلاس‌های شبانه می‌توانید هفته‌ای ۴۸۵ درهم پرداخت کنید.

کلاس‌های زبان انگلیسی برای بیزینس حداقل برای پنج هفته برگزار می‌شود و هزینه آن به ازای هر دانش‌آموز ۳۲۶ درهم است.

کسانی که به دنبال دوره‌های آیلتس هستند، حداقل برای دو هفته در کلاس‌های گروهی با قیمت ۱٬۰۰۰ درهم شرکت می‌کنند.

هزینه جلسات خصوصی موسسه اسپیک از ۱٬۵۰۰ درهم برای پنج ساعت شروع می‌شود.

لطفاً به خاطر داشته باشید که همه دوره ها نیاز به انجام یک آزمون سطح‌بندی برای ارزیابی مهارت‌های شما دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین موسسه آموزش زبان عربی در دبی

۳- موسسه آموزش زبان ریچ ایمز (AIMS)

انتخاب بعدی ما موسسه زبان انگلیسی ریچ ایمز (AIMS) است. ایمز دوره‌هایی شامل آزمون‌های IELTS (سیستم بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی)، OET (آزمون زبان انگلیسی برای متخصصان بهداشت) و PTE (آزمون زبان انگلیسی پیرسون) را ارائه می‌دهد.

AIMS پکیج‌هایی برای دوره‌های OET، PTE و آیلتس ارائه می‌دهد که بر مهارت های مختلف زبان تمرکز دارند. هزینه دوره ها آموزش زبان انگلیسی در دبی به مدت زمان آن بستگی دارد. یک دوره ماهانه OET هزینه‌ای معادل ۱٬۴۰۰ درهم دارد، در حالی که برای یک دوره ۳۰ ساعته PTE و یک دوره ماهانه آیلتس به ترتیب باید ۱٬۰۰۰ درهم و ۱٬۲۰۰ درهم پرداخت کنید. موسسه ایمز یکی از بهترین مراکز آموزش آیلتس در دبی است.

۴- اکسپرس (Express Language Training Centre)

از کلاس‌های عمومی گرفته تا دوره‌های آمادگی برای PTE، OET، TOEFL و IELTS همه در این موسسه زبان انگلیسی در دبی ارائه میشود. کلاس ها در موسسه اکسپرس به صورت گروهی ، خصوصی یا آنلاین هستند.

این موسسه از وزارت علوم دبی مجوز دارد و در پایان دوره ها گواهینامه دریافت میکنید.

۵- موسسه زبان اتون (Eton Institute)

موسسه اتون یکی از بهترین مکان‌ها برای آموزش زبان انگلیسی در دبی است.

این موسسه که در سال ۲٬۰۰۶ تاسیس شد، هم کلاس‌های حضوری و هم آنلاین دارد. شما می‌توانید در دوره‌های آیلتس، زبان انگلیسی جنرال یا بیزینس آنها شرکت کنید. قیمت دوره‌های حضوری در سطح مبتدی از ۲٬۰۷۲ درهم و هزینه دوره های آنلاین از ۱٬۷۳۲ درهم شروع می‌شود.

۶- پولی‌گلات (Polyglot Language Institute)

انتخاب بعدی ما موسسه زبان پولی‌گلات است. با چشم‌اندازی به خور دبی، این موسسه دوره‌های حرفه‌ای را ارائه می‌دهد که توسط وزارت آموزش و پرورش امارات مورد تایید است.

۷- ای اس دبی (ES Dubai)

با امکانات پیشرفته و معلم های بومی انگلیسی زبان، ای اس دبی یکی از بهترین موسسه های آموزش زبان انگلیسی در دبی است. در ای اس دبی، می‌توانید در دوره‌های انگلیسی عمومی، آیلتس و مکالمه شرکت کنید. مدت و هزینه دوره‌ها متفاوت است، دوره های عمومی از سطح مبتدی تا پیشرفته تقسیم‌بندی شده و شامل شش هفته برای کلاس‌های فشرده و دوازده هفته برای کلاس‌های نیمه‌فشرده است.

دوره آماده‌سازی آیلتس هم به همراه جلسات گفتار و تلفظ هر چهار هفته شروع می‌شوند و ۱۵ جلسه در هفته ارائه می‌دهند.

این مدرسه توسط موسسه بریتیش کانسیل، موسسه آیلتس و وزارت علوم دبی مورد تایید است.

۸- سحرا اجو لایو (Sahara Edu Live)

کلاس های این موسسه زبان در دبی ۳ تا ۱۰ نفره هستند و طول دوره های آموزشی هم ۲۰، ۳۰ یا ۴۰ ساعته هستند.

هزینه دوره ها هم از ۵۶۰ درهم شروع می‌شود. علاوه بر آموزش مکالمه عمومی انگلیسی ، سحرا اجو لایو دوره‌های آموزش آیلتس، OET و SAT را نیز ارائه می‌دهد.

۹- شورای بریتانیا (British Council)

به جرات میتوان گفت بهترین گزینه برای یادگیری زبان انگلیسی در دبی است. موسسه بین المللی بریتیش کانسیل که یکی از شعبه های آن در دبی واقع شده دوره‌هایی برای همه سنین و همه سطوح مهارتی از مبتدی تا پیشرفته ارائه می‌دهد.

می‌توانید با مراجعه به بخش “Learn English” در وب‌سایت آنها، دوره‌های مناسب خود را پیدا کنید. بریتیش کانسیل منابع رایگان فراوانی مثل ویدیوها، برنامه‌ها، داستان‌ها، بازی‌ها، تمرین‌های دستور زبان در وبسایت خود دارد.

۱۰- موسسه هِدوی (Headway Institute)

این موسسه معروف آموزش زبان در پارک دانش دبی واقع شده، جای تعریف ندارد و از معلم های بومی انگلیسی زبان بهره میبرد.

منبع: سایت زندگی در امارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.