چراغ قوه خوب چی بخرم؟

0
5/5 - (1 امتیاز)

امروزه انواع متفاوتی از چراغ‌قوه در بازار وجود دارد. هرکدام از چراغ‌قوه‌های امروزی، دارای ویژگی خاصی هستند؛ به همین دلیل، موارد کاربرد متفاوتی نیز دارند. قیمت چراغ قوه، به قابلیت‌ها و سایز آن وابسته است. اگر قصد دارید یک چراغ‌قوه خوب و باکیفیت خریداری کنید، تا انتهای مطلب، با ما همراه باشید؛ چراکه در این مطلب، قصد داریم چند مدل چراغ‌قوه کاربردی و مقرون‌به‌صرفه را معرفی کنیم. علاوه بر آن، یک مرجع مناسب برای استعلام قیمت و خرید چراغ‌قوه نیز معرفی خواهیم کرد.

چراغ قوه small sun

برند اسمال سان، یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده چراغ‌قوه است. این برند، متعلق به کشور چین بوده و انواع متفاوتی از چراغ‌قوه‌ها را تولید می‌کند. کیفیت بالای چراغ قوه اسمال سان، باعث شده تا این برند از محبوبیت زیادی برخوردار باشد. در ادامه، مشهورترین انواع چراغ قوه small sun را نام‌برده و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

خرید و قیمت چراغ قوه حرفه ای قوی شارژی اضطراری

چراغ قوه پلیسی اسمال سان

برند اسمال سان، انواع چراغ قوه پلیسی را طراحی و تولید کرده است. مدل ZY-E20، یکی از بهترین مدل‌های چراغ قوه small sun موجود در بازار است. برای استعلام قیمت چراغ قوه مدل پلیسی از برند اسمال سان، می‌توانید به وب‌سایت ایمالز، به نشانی اینترنتی https://emalls.ir/، مراجعه کنید. این مدل چراغ قوه اسمال سان، در سه حالت نور زیاد، نور متوسط و نور کم، قابل تنظیم است؛ علاوه بر این مورد، یک بند نگه‌دارنده داشته و روشنایی آن، با کمک یک لامپ ال‌‌ای‌دی تأمین می‌شود.

علاوه بر این مدل، مدل‌های دیگری از چراغ قوه پلیسی اسمال سان نیز در وب‌سایت ایمالز وجود دارد. چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-T221 ، Small Sun T103 و مدل ZY-T152، ازجمله معروف‌ترین چراغ‌قوه‌های مدل پلیسی از برند اسمال سان هستند.

چراغ قوه شکاری

یکی دیگر از چراغ‌قوه‌های باکیفیت موجود در بازار، چراغ قوه شکاری اسمال سان است. این مدل چراغ‌قوه نیز مانند مدل پلیسی، بسیار پرکاربرد بوده و روشنایی قابل‌توجهی ایجاد می‌کند. در وب‌سایت ایمالز، مقابل هر محصول، قیمت چراغ‌قوه و مشخصات فنی آن وجود دارد. با توجه به این موضوع، شما با مراجعه به این وب‌سایت، امکان مقایسه ویژگی‌ها و قیمت چراغ قوه شکاری با سایر مدل‌ها را خواهید داشت. مشهورترین چراغ‌قوه‌های شکاری از برند اسمال سان، شامل ZY-S038، ZY-05 و ZY-S039 هستند. قیمت چراغ قوه شکاری، با توجه به ابعاد، جنس بدنه و میزان مقاومت آن در برابر آسیب‌های فیزیکی، متفاوت است. در وب‌سایت ایمالز، شما می‌توانید قیمت چراغ قوه شکاری را از فروشگاه‌های متفاوت، استعلام و مقایسه کنید؛ درنتیجه، می‌توانید محصول موردنظر خود را از فروشنده‌‌ای منصف، خریداری نمایید.

چراغ قوه پیشانی اسمال سان

یکی دیگر از محصولاتی که طرفداران بسیاری دارد، چراغ‌قوه هد لایت است. چراغ‌قوه مدل SMALL SUN ZY-T112، SUN ZY و ZY-H127، ازجمله پرفروش‌ترین مدل‌ها در بازار هستند. هنگام خرید این مدل چراغ‌قوه، باید به میزان نوردهی و همچنین، قدرت باطری آن، توجه داشته باشید. معمولاً قیمت چراغ قوه پیشانی شارژی، با توجه به جنس بدنه، کیفیت اتصالات، نوع عدسی، دامنه روشنایی، نوع لامپ و…، متفاوت است. این مدل چراغ‌قوه، همان‌طور که از نام آن مشخص است، به‌پیشانی متصل می‌شود؛ به همین دلیل، برای عملیات گوناگونی مانند، حفاری، دوچرخه‌سواری، کوه‌نوردی، کمپینگ و…، مناسب است.

برخی از انواع چراغ‌قوه‌های پیشانی مدل اسمال سان، قیمت بیشتری دارند؛ به‌عنوان‌مثال، مدل‌های ZYT702 و مدل 692، دارای قابلیت و کیفیت بالاتری بوده و قیمت بیشتری نیز دارند. برای خرید چراغ‌قوه، قبل از هر چیزی باید به نیاز خود توجه کنید. چراغ‌قوه را برای چه کاربردی نیاز دارید؟ بعد از پاسخ به این سؤال، با مراجعه به وب‌سایت ایمالز، می‌توانید قیمت چراغ قوه پیشانی شارژی را استعلام کرده و مدل مناسبی را خریداری کنید.

نکات مهم برای خرید بهترین چراغ‌قوه

برای خرید چراغ‌قوه نیز مانند هر محصول دیگری، نیاز است تا به نکاتی توجه داشته باشید. در ادامه، در مورد نکاتی که قبل از خرید چراغ‌قوه باید بدانید، صحبت خواهیم کرد.

خریدی متناسب با نیاز

چه نیازی به چراغ‌قوه دارید؟ هنگام خرید چراغ‌قوه، با انواع متفاوتی از مدل‌ها و با ویژگی‌های مختلف، مواجه خواهید شد. هرکدام از این مدل‌ها، برای مورد خاصی مناسب هستند؛ به‌عنوان‌مثال، چراغ‌قوه مدل پلیسی، بیشتر برای گشت‌زنی، نگهبانی و این‌گونه موارد، مناسب است. چراغ‌قوه پیشانی یا هد لایت، در اکثر موارد برای آبیاری، غارنوردی، کوه‌نوردی و…، استفاده می‌شود.

قیمت چراغ قوه

چراغ‌قوه‌ها با توجه به قابلیت‌ها و کیفیتی که دارند، در رده قیمت‌های مختلفی قرار می‌گیرند. در بسیاری از مواقع، افراد گمان می‌کنند هرچه قیمت محصول بالاتر باشد، کیفیت آن نیز بهتر است. این در حالی است که بسیاری از فروشنده‌ها، یک کالا با کیفیت متوسط را به قیمت بالایی عرضه می‌کنند. از سویی دیگر، اکثر افراد نمی‌توانند قیمت انواع چراغ‌قوه را از فروشنده‌های مختلف، استعلام کنند. بهترین راهکار برای خرید چراغ‌قوه با قیمت مناسب، مراجعه به وب‌سایت ایمالز است. این وب‌سایت، انواع چراغ‌قوه را در طرح‌های مختلف و از فروشندگان متفاوت، موجود کرده است. شما می‌توانید هنگام خرید، انواع مدل چراغ‌قوه را در این وب‌سایت مشاهده کرده و ویژگی‌های آن‌ها را مقایسه کنید. علاوه بر این مورد، می‌توانید قیمت یک چراغ‌قوه خاص را از چند فروشنده مختلف، استعلام کرده و مناسب‌ترین قیمت را انتخاب کنید.

باتری و مدت‌زمان شارژدهی

قیمت چراغ قوه، به کیفیت باطری و میزان شارژدهی آن بستگی دارد. برای خرید چراغ‌قوه شارژی، باید به میزان ظرفیت باتری آن توجه داشته باشید. هرچه ظرفیت باتری چراغ‌قوه بیشتر باشد، چراغ‌قوه قابلیت شارژدهی بیشتری خواهد داشت. قیمت چراغ قوه پیشانی شارژی، علاوه بر میزان ظرفیت باتری، به کیفیت بدنه و تعداد چراغ‌ها نیز وابسته است. بنابراین، اگر از چراغ‌قوه هد لایت، انتظار نوردهی بالا را دارید، باید مدل‌هایی با چند چراغ را انتخاب کنید. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن دقت کنید، درگاه شارژ چراغ‌قوه است. در برخی از مدل‌ها، چراغ‌قوه هم دارای سوکت برق و هم دارای درگاه Micro USB است. این مدل چراغ‌قوه، برای مواقع اضطراری بسیار مناسب است.

کلام آخر

اگر به دنبال خرید چراغ‌قوه حرفه‌‌ای هستید، نیاز به اطلاعاتی در این زمینه خواهید داشت. در این مطلب، چند مدل‌ چراغ‌قوه باکیفیت را نام بردیم. علاوه بر آن، راجع به مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید چراغ‌قوه، باید بدانید نیز بحث کردیم. برای خرید و یا استعلام قیمت چراغ قوه، می‌توانید به وب‌سایت ایمالز مراجعه کنید. وب‌سایت ایمالز، یکی از معتبرترین وب‌سایت‌ها در ایران برای فروش چراغ‌قوه است. در این وب‌سایت می‌توانید انواع چراغ‌قوه از برندهای مختلف را مشاهده کرده و قیمت آن‌ها را از فروشندگان مختلف، استعلام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.