بهترین قرص برای کم خونی و ریزش مو + خرید از بهترین داروخانه ها

0
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین قرص برای کم خونی و ریزش مو کدام است؟

در این پست با کم خونی و یکی از علایم آن یعنی ریزش مو و در نهایت با بهترین قرص برای کم خونی و ریزش مو آشنا می شویم و انواع مناسب آن برای کودکان، مردان و زنان را با هم بررسی می کنیم.

کم خونی چیست و چند نوع است؟ هنگامی که دچار کم خونی هستید ، پزشک قرص آهن برای شما تجویز می کند. کم خونی نوعی بیماری خونی شایع است که در آن هموگلوبین یا گلبول های قرمز خون به میزان کافی وجود ندارد. هموگلوبین در اتصال اکسیژن به گلبول های قرمز خون نقش دارد ، که از طریق مویرگ ها به بافت های مختلف بدن می رسد. از آنجا که تمام سلولهای بدن انسان برای زنده ماندن به اکسیژن وابسته هستند ، کمبود آن منجر به کمبود اکسیژن و مشکلات گسترده ای می شود. با توجه به این نکات ، این بیماری به دلایل مختلف طبقه بندی می شود.

دلایل کم خونی

کم خونی فقر آهن:کمبود آهن هنگامی اتفاق می افتد که بدن از طریق غذا یا قرص آهن مقدار کافی از این عنصر را دریافت نکند.

کم خونی آپلاستیک: این نوع کمیابی از کم خونی است که در صورت ناکافی بودن گلبول های قرمز خون رخ می دهد.

کم خونی ناشی از کمبود ویتامین یا مگالوبلاستیک: معمولاً به دلیل کمبود ویتامین B12 یا اسید فولیک ایجاد می شود.

بیماری های ارثی خون: حرکت سلول های داسی شکل دشوار است و لبه های منحنی آنها اجازه حرکت در رگ های نازک را نمی دهد. بیماری تالاسمی یکی از انواع ارثی است.

علائم کم خونی(فقر آهن)

خستگی، رنگ پریدگی، سرگیجه، ضربان قلب تند، سردرد، خارش، ریزش مو برخی از علایم کم خونی در بدن است.

علت ریزش مو در بسیاری از موارد مربوط به کمبود ویتامین در بدن است. گاهی اوقات رژیم غذایی انسان پاسخگوی نیازهای بدن نیست و در بعضی موارد به دلیل برخی اختلالات جذب ویتامین ها در بدن به خوبی انجام نمی شود و مشکل ریزش مو بیشتر می شود. در چنین مواردی استفاده از مکمل های غذایی برای جبران کمبود ویتامین در بدن ضروری خواهد بود.

بهترین قرص برای کم خونی و ریزش مو

قرص زینک پلاس (بهترین قرص برای ریزش مو) این قرص یکی از معروف ترین مکمل های غذایی برای درمان ریزش مو است. زینک پلاس حاوی ویتامین های روی و B است و علاوه بر کمک به رشد مو ، در حفظ سلامت پوست و ناخن نیز موثر است. روی بعد از آهن رایج ترین عنصر در بدن است. این عنصر در فعالیت بیش از 100 آنزیم مختلف ، به ویژه آنزیم هایی که در متابولیسم پروتئین ها و کربوهیدرات ها نقش دارند ، نقش دارد و همچنین نقش بسیار مهمی در تقویت ساختار مو دارد. کمبود ویتامین های گروه B ، به ویژه ویتامین B7 (بیوتین) نیز از دلایل ریزش مو است. زینک پلاس با ترکیب این ویتامین ها و روی به یکی از بهترین مکمل های رشد مو در جهان تبدیل شده است. افزایش تولید این قرص با مارک های مختلف نشان دهنده رضایت مشتریان از این محصول است.

خرید بهترین قرص برای کم خونی و ریزش مو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.