سئو سایت بهتره یا پیج اینستاگرام؟ کدوم درآمد بیشتری داره؟

0
5/5 - (1 امتیاز)

پس از فیلترینگ اینستاگرام یک یاز سوالاتی که بیش از پیش ذهن بسیاری از علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار اینترنتی را به خود مشغول کرد این است که در حال حاضر، طراحی یک وبسایت و انجام فرایند سئو بر روی آن درامد بیشتری خواهد داشت و یا راه اندازی و سرمایه گذاری بر روی پیج اینستاگرام؟ در این بخش از بهترین یاب قصد داریم تا در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بهتر از گذشته تصمیم خود را در این زمینه بگیرید، از این رو پیشنهاد میکنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

هزینه راه اندازی سایت بیشتر است یا اینستاگرام؟

یکی از اصلی ترین مواردی که در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و حتی سنتی حائز اهمیت است، هزینه راه اندازی آن است. در بحث مقایسه هزینه راه اندازی وبسایت و سئو آن و راه اندازی یک پیج اینستاگرام باید به این نکته اشاره نمود که هزینه راه اندازی وبسایت فروشگاهی در حال حاضر (سال 1403) از 15 میلیون تومان شروع شده تا مبالغی بیش از 60 میلیون تومان بسته به اینکه سایتی با چه میزان امکاناتی نیاز خواهید داشت ادامه خواهد داشت.

راه اندازی پیج اینستاگرام در نگاه اول هزینه ای برای شما نخواهد داشت و صرفا با دارا بودن یک شماره تماس، ایمیل و ارائه یک یوزرنیم میتوانید پیج اینستاگرام خود را راه اندازی کنید. در بحث مقایسه هزینه تولید محتوا میتوان گفت که تفاوت زیادی در این قسمت وجود نداشته و شما میبایست هزینه و زمان یکسانی را برای تولید محتوا در اینستاگرام و یا برای سایت خود در نظر بگیرید. برای اینکه یک پیج اینستاگرامی دیده شود و جذب فالوور بیشتری داشته باشد و بتواند فروش و درامد بیشتری را تجربه کند نیازمند این است که به پیج هایی با فالوور بیشتر که اصطلاحا به آنها بلاگر گفته می شود تبلیغات داده و هزینه ای را در این زمینه پرداخت نماید.

هزینه ای که یک وب سایت برای سئو پرداخت میکند را میتوان با هزینه ای که یک پیج فروشگاهی برای تبلیغات خود صرف میکند مقایسه نمود. این در حالی است که با تبلیغات اینستاگرام شما تعدادی فالوور ثابت را جذب خواهید کرد اما با سئو کردن یک وبسایت شما روزانه مخاطبین مختلفی را به سایت خود هدایت خواهید کرد و در نهایت شانس فروشتان بر روی سایت بیشتر از پیج اینستاگرامی با تعداد فالوور ثابت خواهد بود.

سئو سایت یا اینستاگرام

مقایسه امنیت پیج اینستاگرام و سایت فروشگاهی

همانطور که میدانید سرورهای اینستاگرام در خارج از کشور بوده، دسترسی به آنها وجود ندارد و در صورتی که قوانین اینستاگرام را رعایت نکنید این امکان وجود دارد که توسط اینستاگرام جریمه شده و پیج شما از دسترس خارج شود. امان بکاپ گیری از پیج اینستاگرام و راه اندازی مجدد آن وجود ندارد و ممکن است در طی کمتر از چند ساعت میلیون ها تومان سرمایه گذاری شما از بین برود!

این در حالی است که بر روی سایت این امکان را خواهید داشت تا حتی هر روز بکاپ وب سایت خود را دریافت کرده و بر روی هاست سایت و یا سیستم کامپیوتری خود ذخیره کنید تا اگر مشکلی در اطلاعات سایتتان به وجود آمد بتوانید به راحتی با بازگردانی تازه ترین بکاپ موجود، مشکل را حل نمایید. همچنین در صورتی که مشکلاتی نظیر فیلترینگ برای دامین شما پیش آید به راحتی میتوانید دامین جدیدی را جایگزین قبلی نموده، اطلاعات خود را به دامین جدید منتقل کنید و حتی بدون کاهش رتبه سئویی سایت، دامین آنرا تغییر دهید!

نمونه وبسایت هایی که با سرمایه گذاری بر روی سئو بجای اینستا به درامد میلیونی رسیده اند

از جمله وب سایت هایی که بجای سرمایه گذاری بر روی اینستاگرام بر روی طراحی سایت و سئو خود سرمایه گذاری کرده اند میتوان به وبسایت هایی نظیر الان بخریم، کیف طلایی (https://goldenkif.ir/) و زیار دکور اشاره نمود. سرمایه گذاری بر روی سایت و سئو منتهی به سایت های فروشگاهی نشده و بسیاری از مدیران کسب و کار، در زمینه های مختلف نیز میتوانند با راه اندازی وب سایتی در زمینه کاری خود به درامد بالایی دست یابند. از جمله این قبیل سایت ها میتوان به بزن بریم سفر و تاپ 10 ایرانی اشاره نمود. برای خرید کیف زنانه می توانید به جای خرید حضوری و پر دردسر از طریق سایت های فروشگاهی اقدام کنید و یا برای خرید تور گردشگری می توانید از سایت بزن بریم سفر و بدون مراجعه حضوری اقدام نمایید..

در این سایت به بهترین سئوکاران خانم ایران نیز اشاره شده است که می توانید با کمک از هر یک از آنها رتبه های خوبی در نتایج گوگل کسب کنید.

چطور میتوانیم وبسایت خود را سئو کنیم؟

سئو سایت یکی از جمله تخصصی ترین امور در بحث دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود. شما میتوانید با تهیه دوره های آموزشی سئو، خود وارد این ورطه شده و با آزمون و خطاهای گسترده به کسب تجربه در این مسیر بپردازید و یا اینکه سئو سایت خود را به افراد باتجربه ای که سالهاست در بحث سئو تجربه کسب کرده اند بسپارید. در صورتی که به دنبال کسب درامد میلیونی از وب سایت خود هستید میتوانید همینک به وبسایت یوتاب سئو جهت مشاوره سئو سایت مراجعه نمایید تا ضمن بهره مندی از مطالب سئویی درج شده در این سایت و کسب اطلاعات در این خصوص بتوانید از مشاوره سئویی نیز بهره مند شوید و در نهایت سئو سایت خود را به متخصصین این مجموعه بسپارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.