بهترین برند لوازم خانگی در جهان ( 5 برند برتر 2024 )

0
5/5 - (2 امتیاز)

در این مطلب بهترین مارک های لوازم خانگی بر اساس رضایت مشتری آورده شده است. صدها مدل لوازم خانگی برای انتخاب در سال 2022 وجود دارد ، اما بهترین مارک های لوازم خانگی کدام هستند؟ ما نگاهی به نظرسنجی رضایت مشتری انداختیم تا لیستی از 4 برند برتر لوازم خانگی در سال 2022 را برای شما ارائه دهیم.

ما نگاهی به برخی از بزرگترین مارک های لوازم خانگی در جهان و طیف وسیعی از اجاق گاز ها ، ماشین های ظرفشویی ، یخچال و غیره می اندازیم تا تعیین کنیم کدام یک از این مارک ها مفیدترین ، بهترین قیمت و مطمئن ترین لوازم خانگی را ارائه می دهد.

 

لوازم خانگی چیست؟

لوازم خانگی  ، دستگاه های هستند که به کارهای خانگی مانند آشپزی ، نظافت ، ذخیره مواد غذایی ، مدیریت دمای خانه و موارد دیگر کمک می کند. لوازم خانگی در همه اشکال و اندازه ها وجود دارد ، از پخش کننده های رایحه کوچک گرفته تا یخچال های بزرگ دو درب.

در دسته وسیعی از لوازم خانگی ، زیرمجموعه هایی وجود دارد که با توجه به نوع نگهداری و تعمیر آنها مورد نیاز است:

  • لوازم کوچک (آب میوه گیری ، آسیاب قهوه ، غذاساز)
  • لوازم اصلی (کالاهای سفید): به مهارت های عملی بیشتر و ابزارهای سنگین نیاز دارند
  • لوازم الکترونیکی مصرفی : نیاز به دانش فنی بالا دارد

 

بهترین برند لوازم خانگی در جهان کدامند ؟

در ادامه لیستی از 4 مارک برتر لوازم خانگی بر اساس رضایت مشتری آورده شده است. این لیست بر اساس هیچ نظم خاصی نیست ، اما همه آنها دارای سابقه عالی در قابلیت اطمینان ، رضایت مشتری و جوایز طراحی هستند. اگر احساس می کنید مارک هایی را ننوشته ایم ، لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

1- سامسونگ

سامسونگ

سامسونگ یکی از بزرگترین مارک های فناوری در جهان است که نه تنها تلفن های هوشمند و تلویزیون های هوشمند با کیفیت بالا تولید می کند ، بلکه لوازم خانگی را نیز تولید می کند.

سامسونگ تولید کشور کره جنوبی می باشد ( به این نکته باید اشاره کرد که کره ای ها می توانند همه چیز را هوشمند کنند ، حتی جاروبرقی شمارا ). سامسونگ یکی از برترین مارک های لوازم لوکس است که در حال حاضر در بازار موجود است.

 

2. LG:

lg

LG نیز مانند سامسونگ اهل کره جنوبی است. همچنین تلفن های هوشمند ، تلویزیون و لوازم خانگی تولید می کند. البته با چنین نوآوری هایی ، لوازم ال جی به عنوان یک وسیله لوکس در نظر گرفته می شود ، زیرا داشتن آن لوکس است. بنابراین ، این وسایل در انتهای بودجه اکثر مردم قرار دارند.

با این وجود ، ال جی از کیفیت و قیمت بالایی برخوردار است زیرا مجموعه ای از امکانات ویژه را برای لوازم آشپزخانه خود در اختیار دارد. ال جی که به دلیل داشتن یخچال و ماشین ظرفشویی مشهور است و بیش از سایر تولیدکنندگان (به مدت 3 سال متوالی) جوایز J.D. Power برای لوازم خانگی دریافت کرده است.

 

3. Bosch

بوش

بوش ، یک برند لوازم خانگی آلمانی است که بیشتر به دلیل اجاق گاز ، اجاق گازهای دیواری و به ویژه مایکروویوهای محدود خود مشهور است. این برند همچنین به تولید بهترین ماشین های ظرفشویی در بازار افتخار می کند.

به تازگی ، این شرکت به کنترل لوازم خانگی از طریق تلفن های هوشمند خود اشاره کرده است. بوش تا کنون به عنوان یکی از ایمن ترین و مناسب ترین خانواده لوازم آشپزخانه معروف شده است.

بوش نه تنها در محصولات خود نوآورای را چاشنی کار کرده است ، بلکه اطمینان حاصل کرده است که محصولاتش از نظر زیست محیطی بسیار با کیفیت هستند. این بدان معناست که تحقیقات آنها با مسائل جهانی اخیر به روز است و ویژگی های پایدار را در جدیدترین نسخه های خود گنجانده است.

 

4- Beko

beko

Beko در سطح جهانی فعالیت می کند ، اما یک تولید کننده ترکی است که به عنوان یک برند لوازم خانگی اروپایی شناخته می شود. این برند در بازار ایالات متحده کاملاً جدید است.

یکی از پرفروش ترین یخچال های فرانسوی آن با فناوری “Blue Light” بود. طبق نظرسنجی Kagoo ، بکو پنجمین مارک بهترین یخچال فریزر موجود است.

همچنین به داشتن ماشین های ظرفشویی رقابتی و ماشین های لباس شویی نیز افتخار می کند.

خرید بهترین لوازم خانگی از دیجی کالا

 

راهنمای خرید بهترین مارک و برند برتر لوازم خانگی

هنگام خرید لوازم خانگی توجه به نکات زیادی لازم است ، حتی زمانی که بهترین برند لوازم خانگی در جهان خرید می کنید. در اینجا بهترین راهنمای خرید لوازم خانگی ما آمده است:

اندازه و وزن

ابعاد لوازم خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است. هیچ چیز بدتر از خرید یک لوازم خانگی نیست که بعد از خرید آن متوجه شوید که در واقع برای آن جایی که شما می خواهید مناسب نیست. همچنین ، عرض یا ارتفاع درهای ورودی خود را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید در حالی که دستگاه را در موقعیت خود قرار می دهید واقعاً در خانه شما قرار می گیرد.

در صورتی که قصد دارید لوازم خانگی خود را روی قفسه یا روی لوازم خانگی دیگری قرار دهید ، باید به وزن آن نیز توجه شود. برخی از دستگاه ها به طرز شگفت انگیزی سنگین هستند ، بنابراین مطمئن شوید که وزن آن را می دانید و قفسه می تواند به راحتی این وزن را تحمل کند.

 

ظرفیت

توجه به ظرفیت لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی ، خشک کن ، ماشین ظرفشویی و موارد دیگر بسیار مهم است. اگر به صورت مجردی یا با خانواده زندگی می کنید ، می توانید با دستگاه ها با ظرفیت کمتر ، که به طور کلی ارزان تر هستند ، دور شوید. با این حال ، اگر خانواده دارید یا با چند نفر زندگی می کنید ، باید لوازم خانگی با ظرفیت بیشتر را انتخاب کنید.

 

رتبه بندی انرژی

هنگام خرید لوازم خانگی رتبه انرژی را در نظر بگیرید. این موضوع نه تنها برای محیط زیست بهتر است بلکه می تواند به شما در صرفه جویی در قبوض کمک کند. مطمئن شوید که تفاوت بین دستگاه های کم مصرف و توان کمتر را درک کرده اید. بهترین مارک های لوازم برقی باید دارای طیف وسیعی از لوازم مختلف با درجه بندی متفاوت باشند.

 

ضمانت نامه ها و استانداردهای خدمات مشتری را بررسی کنید

اکثر لوازم خانگی ارزان نیستند و نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. استاندارد و هزینه های مربوط به نگهداری ، آماده سازی و تعویض لوازم خانگی خود را در نظر بگیرید. برخی از مارک ها استانداردهای بسیار بهتری نسبت به مارک های دیگر ارائه می دهند.

 

روش باز شدن درب وسایل خانگی

با توجه به اینکه روش باز شدن درب های لوازم خانگی متفاوت است ، ممکن است فضای موجود در منزل شما با نوع باز شدن درب های بعضی از لوازم خانگی تداخل داشته باشد و مجبور شوید تغییرات مثلا در کابینت خود ایجاد کنید که هزینه بردار خواهد بود.

 

فقط آنچه را که نیاز دارید بخرید

تهیه یک ماشین لباسشویی متصل به اینترنت آسان است ، اما آیا واقعاً به آن نیاز دارید و آیا از آن ویژگی استفاده خواهید کرد؟ یک ماشین لباسشویی متصل به اینترنت که اعلان ها را به تلفن های شما ارسال می کند ممکن است ویژگی خوبی باشد اما آیا ارزش پول اضافی را دارد؟

 

زیبایی لوازم خانگی

یک لوازم خانگی زیبا می تواند باعث زیبایی دوچندان منزل شما شود. لوازم خانگی ماشینهای کاربردی هستند که به صرفه جویی در زمان کمک می کنند ، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نتوانید دستگاهی را انتخاب کنید که از نظر زیبایی  و ظاهر خانه شما را زیباتر نکند!

خرید بهترین لوازم خانگی از دیجی کالا

 

نحوه صرفه جویی در هزینه خرید لوازم خانگی

لوازم خانگی ارزان نیستند ، اما راه هایی برای صرفه جویی در هزینه و خرید لوازم خانگی فوق العاده از یکی از بهترین مارک های لوازم خانگی وجود دارد.

 

خرید لوازم خانگی دست دوم

سایت هایی فروش لوازم خانگی دست دوم امثل دیوار را دارید بررسی کنید. همچنین از دوستان ، خانواده و همکاران خود بپرسید که آیا قصد فروش لوازم خانگی را دارند یا خیر.

 

تخفیف و جشنواره ها

هر وقت قصد خرید لوازم خانگی دارید در ابتدا بررسی کنید آیا برند مربوطه در آینده جشنواره یا تخفیف های خاصی دارد یا خیر ؟ خیلی از برندها در سالگرد تاسیس برند خود معمولا این تخفیف ها را دارند.

 

خرید لوازم خانگی بدون گارانتی

بعضی از لوازم خانگی گارانتی ندارند و یا اینکه مدت گارانتی کمی دارند. البته خطر خراب شدن آن و پرداخت هزینه تعمیر یا تعویض آن در مواقع ممکن وجود دارد ، اما این موارد خیلی کم است ، به خصوص اگر از بهترین مارک های لوازم خانگی خرید می کنید.

 

مدل قدیمی بخرید

فناوری مرتبط با عملکرد اصلی اکثر لوازم خانگی سال به سال بسیار اندک تغییر می کند ، بنابراین خرید یک مدل از یک یا دو سال قبل تفاوت چندانی در تجربه کلی نخواهد داشت. بنابراین اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید ، نگران دریافت نکردن لوازم خانگی 2021 نباشید.

خرید بهترین لوازم خانگی از دیجی کالا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.