بهترین سایت خرید بک لینک در سال 2024

0
4.5/5 - (2 امتیاز)

بهترین سایت خرید بک لینک چست؟ بک لینک یکی از مهم‌ترین عوامل موثر برای سئو سایت است. در ادامه با معرفی بهترین سایت خرید بک لینک در سال 1402 آشنا خواهیم شد.

پیوند ورودی یا همان Backlink، که به نام‌های پیوند خارجی یا ابرپیوند هم اطلاق می‌شود، در واقع یک ارجاع یا نقل قول از یک صفحه به صفحه دیگر است. زمانی که یک فرد روی آن کلیک می‌کند، پیوند کاربر را از صفحه فعلی به یک منبع وب دیگر متصل می‌کند، که ممکن است یک صفحه مرتبط دیگر، وب‌سایت، تصویر یا دایرکتوری وب باشد.

بک لینک‌ها در بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای افزایش رتبه از طریق استفاده از راهکارهای سفید بهره می‌برند. پیوندها به عنوان یک تکنیک خارج از صفحه برای افزایش رتبه وب‌سایت در نتایج موتورهای جستجو استفاده می‌شوند. داشتن پیوندها به منابع دیگر یک نمونه از تکنیک درون صفحه است. پیوندهای ورودی می‌توانند به صورت یک URL وب‌سایت یا متن لینک باشند و همچنین به یک تصویر اضافه شوند.

گرفتن بک لینک ارگانیک

وقتی صاحب وب‌سایت یا خالقان محتوا اطلاعاتی را در وب‌سایت شما پیدا می‌کنند که آن را مرتبط، مفید یا جذاب می‌دانند، یک بک لینک  از وب‌سایت خود به وب‌سایت شما اضافه می‌کنند تا تجربه خوانندگان خود را با ارائه اطلاعات اضافی افزایش دهند و از تخصص شما برای اثبات ادعاهای خود استفاده کنند. سعی کنید از پروفایل سایت‌های تاپ مانند این موارد لینک دریافت کنید:

  • دریافت بک لینک از ویکی‌پدیا
  • دریافت بک لینک از ادوبی
  • دریافت بک لینک از لینکدین
  • دریافت بک لینک از اینستاگرام
  • دریافت بک لینک از توییتر
  • دریافت بک لینک از بلاگر

تعداد لینک‌ها و کیفیت منابعی که لینک‌ها در آنها یافت می‌شوند، تأثیرگذار بر الگوریتم‌های موتورهای جستجو در تعیین نحوه رتبه‌بندی یک صفحه است. به طور کلی این به معنای دارا بودن تعداد بیشتر وب‌سایت‌های معتبر با لینک‌های با کیفیت از منابع مرتبط، منجر به ظاهر شدن بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو می‌شود.

ساخت اعتبار و اعتماد وب‌سایت شما

لینک‌ها مانند آراء هستند که شهرت شما را در گوگل افزایش می‌دهند. وقتی وب‌سایت‌های معتبر به وب‌سایت شما لینک می‌دهند، به گوگل نشان می‌دهد که افراد واقعی اطلاعات موجود در وب‌سایت شما را مرتبط و مفید می‌دانند. اگر وب‌سایتی که به شما لینک می‌دهد از پیش به عنوان یک سایت واقعی و معتبر محسوب می‌شود، این حتی بهتر است.

ربات‌های موتور جستجو لینک‌ها از وب‌سایت‌های قابل اعتماد را ارجح می‌کنند چرا که مانند این است که آن وب‌سایت برای شما تعهد دارد. اگر فکر نمی‌کردند که وب‌سایت شما اطلاعات ارزشمندی برای خوانندگان خود دارد، اجازه نمی‌دادند که بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را به وب‌سایت شما هدایت کنند. بنابراین، هر چه تعداد بیشتری بک لینک از وب‌سایت‌های معتبر داشته باشید، احتمالاً گوگل بیشتر به شما توصیه می‌کند و وب‌سایت شما را در نتایج جستجو به موقعیت بالاتری قرار می‌دهد.

مزایای خرید بک لینک چیست؟

چندین مزیت مهم در خرید بک لینک با کفیت وجود دارد، از جمله:

  • تقویت اعتبار وب‌سایت شما
  • بهبود رتبه‌بندی جستجو
  • جلب ترافیک بیشتر به محتوا و وب‌سایت شما

پیوندها اعتبار وب‌سایت شما را افزایش می‌دهند و به بهبود رتبه‌بندی در موتورهای جستجو کمک می‌کنند، که در نتیجه باعث جلب توجه بیشتری از مشتریان پتانسیل می‌شود و تأثیر مثبتی بر روی درآمد شما خواهد داشت.

تقویت رتبه‌بندی سایت

این مهم‌ترین دلیل استفاده از بک لینک است، زیرا در اینجا شما بیشترین مزایا را برای داشتن پروفایل قوی لینک به دست می‌آورید. همانطور که در بالا اشاره کردیم، پیوندها رتبه‌بندی جستجو را افزایش می‌دهند، که به معنای تولید لینک بیشتر و دریافت سهم منصفانه‌ای از مشتریان جدید در منطقه شما است.

زمانی که شما در حال ساخت پیوند به منظور افزایش تلاش‌های سئو خود هستید، اهمیت مرتبط بودن لینک‌ها بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر یک شرکت خودرو را اداره می‌کنید و یک سازمان خودرو لینک به وب‌سایت شما بدهد، این بهتر از یک لینک از یک وب‌سایت آهنگری است که هیچ ارتباطی با شما ندارد. لینک از یک سایت غیرمرتبط هم کمک می‌کند، اما همانقدر که از یک منبع مرتبط در صنعت شما لینک داشته باشید، کمک بیشتری می‌کند. به همین ترتیب، موقعیت جغرافیایی نیز مهم است چرا که گوگل همیشه سعی می‌کند جستجوکنندگان را با نتایجی که مرتبط با منطقه محلی‌شان هستند، همسان سازد.

بهترین سایت خرید بک لینک و رپورتاژ

انتخاب ما از بین بیش از 100 سایت برتر در بازار خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی این 5 سایت است. این پلتفرم‌ها با ارائه تعداد زیادی سایت و قیمت مناسب به شما در مسیر سئو کمک خواهند نمود.

  • سایت تسمینو
  • سایت آذین بلاگ
  • سایت تریبون
  • سایت پینگادو
  • سایت رایا مارکتینگ

افزایش سهولت و سرعت ایندکس

بهینه‌سازی موتورهای جستجو به هیچ وجه یک فرآیند فوری نیست. ربات‌های گوگل از وب‌سایت‌ها عبور می‌کنند و به دنبال سیگنال‌های سئو می‌گردند مانند پیوندهای ورودی که نشان‌دهنده اعتبار دامنه برای افزایش رتبه در نتایج جستجو است، و این فرآیند، که به ایندکس‌سازی معروف است، زمان می‌برد. ایندکس‌سازی امروزه سریع‌تر از گذشته است، اما همچنان می‌تواند یک فرآیند کند و طولانی برای کسی باشد که می‌خواهد وب‌سایت خود را رتبه‌بندی کند و کلیک‌های خود را بیشتر کند.

یکی از راه‌های اصلی برای افزایش سرعت ایندکس‌سازی، ساخت پیوندهای ورودی از وب‌سایت‌های با ترافیک بالا است. تعداد پیوندهای ورودی و رتبه صفحات اصلی دامنه مبدأ به طور مستقیم بر تعداد کل صفحاتی که در وب‌سایت شما ایندکس می‌شوند و همچنین سرعت ایندکس‌سازی تأثیر دارند. به عبارت دیگر، هر بار که یک پیوند از یک سایت با ترافیک بالا و معتبر به وب‌سایت شما اضافه می‌شود، زمان لازم برای ایندکس شدن وب‌سایت شما توسط موتورهای جستجو کاهش می‌یابد و تعداد صفحات وب‌سایت شما که در ایندکس موتورهای جستجو قرار می‌گیرند، افزایش می‌یابد.

ویژگی بک لینک اسپم و مضر

یکی از حوزه‌هایی که ممکن است با مشکل مواجه شوید، پرداخت برای بک لینک ارزان و پیدا کردن بهترین سایت خرید بک لینک است. گاهی اوقات یک وب‌سایت ممکن است از شما بخواهد یک لینک را در وب‌سایت خود قرار دهید. این مجاز است، اما باید یک لینک نوفالو باشد که توسط موتورهای جستجو قابل ایندکس‌سازی نباشد و بنابراین اعتبار صفحه را منتقل نکند و بر رتبه‌بندی جستجو تأثیر نگذارد. اگر پرداخت بپذیرید تا لینک‌های فالو که می‌توانند ایندکس‌سازی شوند، شما ممکن است توسط موتورهای جستجو مجازات شوید.

در زیر لیستی از برخی از انواع بک لینک و تکنیک‌های دیگر آورده شده است که با سیاست‌های گوگل در تضاد هستند:

  • پیوندهای به دست آمده از یک شبکه وبلاگ خصوصی
  • نفوذ به وب‌سایت‌ها برای گذاشتن پیوندهای مخفی در CSS و Javascript
  • پیوندهای زیاد از وب‌سایت‌های مشکوک که به طور خاص برای دستکاری رتبه‌بندی جستجو وجود دارند
  • متن‌های لینک با بهینه‌سازی بیش از حد
  • پیوندهای فراوان از وب‌سایت‌های زبان خارجی
  • پیوندهای خودکار توسط ربات‌ها در مکان‌هایی مانند بخش‌های نظرات و انجمن‌ها
  • پیوندهای از صفحاتی که از محتوای دزدیده شده یا اسپین شده از وب‌سایت دیگر استفاده می‌کنند

افزایش ترافیک سایت

این مزیت بک لینک با ایندکس‌سازی یا رتبه‌بندی موتورهای جستجو به شدت هماهنگ نمی‌شود، اما هنوز هم بسیار مفید است تا توجه مشتریان پتانسیلی که به خدمات یا محصولات شما علاقه‌مند هستند، را به دست آورید. هنگامی که از بک لینک حرف می‌زنیم، تمرکز عمدتاً بر روی کمک به الگوریتم‌های موتور جستجو برای شناسایی وب‌سایت شما به عنوان یک منبع معتبر و اعتباری است. با این حال، برای افراد واقعی نیز مهم است که وب‌سایت شما را از طریق یک وب‌سایت مرتبط که به آن اعتماد دارند، کشف کنند.

وقتی یک کاربر بر روی یک وب‌سایتی که با آن آشنا است و این وب‌سایت شما را با ایجاد یک لینک معرفی می‌کند، احتمالاً این لینک را کلیک کرده و وب‌سایت شما را بازدید می‌کند. ترافیک ارجاعی از این پیوند ورودی به این معناست که خوانندگان بیشتری محتوای وب‌سایت شما را مشاهده و با آن در ارتباط می‌افتند، که یک هدف مهم در سئو است.

لینک داخلی

لینک‌های داخلی برای بهینه‌سازی موتور جستجو مفید هستند زیرا می‌توانند ارزش را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل کنند. به عنوان مثال، اگر صفحه اصلی شما بیشترین پیوند یا لینک‌های خارجی را داشته باشد، گوگل صفحه اصلی را به عنوان معتبرترین صفحه در وب‌سایت شما مشاهده می‌کند. با لینک دادن از صفحه اصلی به یک صفحه جدید محتوا، به گوگل اطلاع می‌دهید که صفحه جدید هم مرتبط و قابل اعتماد است. گوگل صفحه را سریع‌تر پیدا کرده و در نتایج بهتر رتبه خواهد داد.

بک لینک با کیفیت

به طور کلی، بک لینک با کیفیت بالا از وب‌سایت‌هایی با اعتبار دامنه بالا می‌آیند، به این معنا که توسط هر دو موتورهای جستجو و افراد واقعی که با محتوای آنها در ارتباط هستند، اعتماد می‌شوند. از سوی دیگر، پیوندهای با کیفیت پایین از وب‌سایت‌هایی با اعتبار دامنه پایین می‌آیند، به این معنا که توسط موتورهای جستجو ناشناخته هستند یا اعتماد آن‌ها را ندارند و ترافیک زیادی دریافت نمی‌کنند. آن‌ها ممکن است مرتبط با صنعت یا موضوع شما نباشند و اطلاعات مشابه با محتوای وب‌سایت شما نداشته باشند. مهم است به یاد داشت که چندین پیوند با کیفیت بالا بسیار ارزشمندتر و مفیدتر برای بهینه‌سازی موتور جستجوی شما هستند تا تعداد زیادی از پیوندهای با کیفیت پایین، به همین دلیل بهتر است تمرکز خود را در کمپین‌های ساخت پیوند به سمت وب‌سایت‌های معتبر و مرتبط بیاورید.

بک لینک ارزشمند و با کیفیت با گوگل و سایر موتورهای جستجو کاملاً موافق هستند. در واقع، موتورهای جستجو عاشق پیوندهای مفید هستند چرا که فرآیند ایندکس‌سازی را برای ربات‌های موتور جستجوی سریع‌تر و ساده‌تر می‌کنند. بنابراین، ساخت پیوندها به عنوان یک تاکتیک سئو سفید محسوب می‌شود که اخلاقی و توسط موتورهای جستجو پذیرفته شده است. البته تعدادی از روش‌های مشکوک ساخت پیوند خارجی وجود دارد که به عنوان سئو سیاه محسوب می‌شوند و می‌توانند باعث تنبیه یا حتی تعلیق وب‌سایت شما توسط گوگل شوند.

انتشار محتوای با کیفیت در سایت خود

اولین کاری که باید انجام دهید برای افزایش بک لینک، کار بر روی اضافه کردن محتوای اطلاعاتی و جذاب به وب‌سایت خود است. وب‌سایت‌های با اعتبار بالا تنها زمانی انتخاب خواهند کرد که شما چیزی برای ارائه به بازدیدکنندگان وب‌سایت آن‌ها داشته باشید. یک قطعه ارزشمند محتوا می‌تواند یک پست وبلاگ، یک بررسی، یک صفحه محصول یا خدمت، یا حتی تعریف واژه‌نامه مانند اینکه در حال خواندن آن هستید، باشد.

پست‌های مهمان نیز می‌توانند برای ساخت لینک مفید باشند. روش عمده آن این است که یک وبلاگر با یک وب‌سایت مرتبط با برند شما به چشم می‌خورد و ایده‌ای برای یک مقاله مهمانی به آنها پیشنهاد دهید. اگر ایده را بگیرند، مقاله شما را در وب‌سایت خود منتشر کرده و به شما اجازه می‌دهند لینک فالو به وب‌سایت خود اضافه کنید. برخی اوقات نویسندگان مهمان تبادل مقاله را نیز انجام می‌دهند، جایی که آن‌ها یک مقاله برای شما می‌نویسند و شما در مقابل آنها یک مقاله مهمان ارائه می‌دهید. این یک روش قوی است که ممکن است به مقالات و لینک‌های بیشتری از نویسندگان مهمان منجر شود.

منابع:

1) www.wikipedia.org
2) www.backlinko.com
3) جمعی از سئوکاران، (2024)، نیمه اول، ماهنامه بک لینک
4) مقالات سئو، آموزش بک لینک Neil Patel
5) مقاله خرید بک لینک سایت www.azinblog.ir
6) www.semrush.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.